شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۹    
این هفته قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۱    
دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری تهران موسوم به AMBIran2017 با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیر عامل شرکت sw کره جنوبی گفت که علاقه زیادی به تجارت با ایران دارم و از حدود 10 سال پیش که به ایران آمدم فعالیت خود را با شرکت های ایرانی آغاز کردم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۸    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه درمان یکی از مهمترین نیازهای بشراست، گفت: در کشور ما نیز بعد از طرح تحول سلامت که یکی از مهمترین برنامه های اجتماعی دولت تدبیر و امید بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفتگو با برنامه رادیویی (راه نو) در رابطه با تبیین نیازمندی های اصلاح ساختار نظام بانکی بیان داشت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که نسبت مطالبات معوق به تسهیلات در این بانک با 1.2 درصد کاهش به نسبت سال قبل به 7.8 درصد در سال 1395 کاهش یافته است، گفت: این نسبت در کل نظام بانکی 8 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
به دلیل نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برخی فروشندگان از عرضه واحدهای خود به بازار مسکن به طور موقت خودداری می کنند اما حرکت بازار مسکن به سمت رونق ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
امکان بهره مندی از مزایای جشنواره سپرده نوروزی آینده (سنا) در بانک آینده به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
در یک تحقیق نشان داده شده بیماران دیابتی که به مدت 40 روز، روزانه یک گرم دارچین به رژیم غذایی معمول خود افزودند، میزان قند خون، کلسترول و چربی های خونشان تا 30 درصد کاهش یافت و کاهش میزان کلسترول ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی امروز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه با اجرای برنامه سمفونی ملل در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
راهداری زاده تصریح کرد: در تبصره یک ماده هفت قانون کار، دولت موظف شده تا به وسیله وزارت کار ماهیت قراردادهای کارگران را شناسایی و مشخص کند اما متاسفانه در اصلاحیه قانون کار به دنبال حذف این قانون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
فدراسیون ژیمناستیک ایران با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در خصوص قضاوت ناعادلانه در بازی های کشورهای اسلامی به فدراسیون جهانی ژیمناستیک شکایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به جایگاه ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در طرح احیای راه ابریشم نوین موسوم به یک کمربند - یک راه از حضور و مشارکت فعالانه کشورمان در این طرح بزرگ خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
شرکتهای بیمه دی، دانا، ملت و حافظ، سامان ، ایران معین و آسماری از جمله شرکتهایی هستند که در سال 95 نسبت به سال 94 رشد بالای 50 درصد در تولید حق بیمه داشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
با حضور مدیران ارشد سایپا و سیتروئن و انجام مذاکرات نهایی، تابلو سردر شرکت سایپا کاشان به سایپا سیتروئن تبدیل شد و شرکت سایپا سیتروئن فعالیتش را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
سهم بیمه های زندگی از پرتفوی شرکت در فروردین96 به حدود 40درصد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۰    
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تانلند این شرکت از هفته آینده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
همزمان با بیست ودومین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی ایران، قرارداد همکاری شرکت ملی نفت ایران و بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۷    
مدیر عامل شرکت زامیاد از کسب سهم 35 درصدی این شرکت از فروش خودروهای سبک تجاری کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بانک شهر به منبع حمایتی شهرداری ها در توسعه شهرها بدل شده و اقدامات حمایتی آن می تواند به الگویی برای سایر بنگاه های اقتصادی تبدیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۴    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۶    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی مدیریت رخدادهای رایانه ای آخرین میزان آلودگی به بدافزار باج گیر واناکریپت را منتشر کرد. تاکنون 50 اپراتور ارتباطی و سازمان به این باج افزار سایبری آلوده شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت یازدهم 20 استادیوم 15هزار نفری در مراکز استانها ساخته شده و به بهره برداری رسیده که این مهم ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقه های بین المللی فراهم کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی پیش نیاز حرکت خروج از رکود را علاج تورم دانست. به گفته او، در کشوری که رکود توام با تورم است، سیاست های انبساطی جوابگو نخواهد بود و این سیاست ها، موجبات افزایش تورم را فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۸    
چای سبز را به دلیل داشتن موادی مانند کاتچین ضدسرطان و آنتی اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می دانند، که نسبت به آنتی اکسیدان های معروفی چون ویتامین های C و E بسیار قوی تر عمل می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
وزیر امور خارجه گفت: شکست ایران هراسی به هنرمندان و حضور آن ها در صحنه های بین المللی نیاز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
مراسم بزرگداشت داریوش اسدزاده و همچنین رونمایی از فیلم مستند زندگی و دیگر هیچ به پاس 75 سال خدمت این هنرمند به تئاتر، سینما و تلویزیون در ایوان شمس برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
در نشست ایران فرهنگی در جهان امروز که با حضور سه وزیر دولت تدبیر و امید برگزار شد، از اهمیت کیارستمی، سینما، موسیقی و فرهنگ در حفظ امنیت ملی و صلح دوستی هنرمندان گفته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۳    
مهندسان یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت الکترونیک و مخابرات در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) درصدد ساخت و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
کاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در روز سوم رقابت ها موفق به کسب هفت مدال (شامل یک طلا، 3 نقره، 3 برنز) شد تا تعداد مدال های ایران به عدد 24 برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۵    
قرعه کشی مسابقات تکواندو در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۲    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شناخت کاملی از تیم لخویا دارند و بازی های این تیم را به طور کامل آنالیز کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۹    
سرمربی استقلال معتقد است اگر تیمش بتواند از سد العین عبور کند، در سال 96 موفق خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۰    
مجید عسگری نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی به مدال نقره دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۷    
هر سه نماینده ایران در تفنگ سه وضعیت بانوان بازی های کشورهای اسلامی صاحب مدال شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: برای توسعه شبکه حمل و نقل ریلی کشور در سال جاری بیش از 838 کیلومتر به طول شبکه ریلی کشور اضافه می شود و 950 کیلومتر خط دوم راه آهن به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۵    
مدیر کل قاره آمریکا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمار تجاری کشورمان با آمریکای لاتین نزدیک به چهار میلیارد دلار است اما ظرفیت این همکاری به بیش از این رقم می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
داوران چینی و بحرینی دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان برابر حریفان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی تاکید کرد: طی سال های گذشته به واسطه شرایطی که در دولت های نهم و دهم ایجاد شد تولیدکنندگان ایرانی مجبور شدند کالای خود را به نام برندهای خارجی به فروش برسانند که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
امروز دوشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 5.52 واحد افت کرد و به رقم 79 هزار و 957 واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم وزن پس از حدود 30 واحد افت تا رقم 17 هزار و 323 واحدی پایین آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
در حالی که برخی نامزدهای ریاست جمهوری برای کاهش نابرابری در کشور وعده افزایش یارانه ها را می دهند بسیاری معتقدند که چنین روشی کارشناسی شده نیست و در بلند مدت حتی به افزایش نابرابری منجر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
سرپرست تراکتورسازی می گوید هنوز قرارداد نکونام با این تیم قطعی نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۸    
ناسا تا ماه آینده کوچکترین و سبک ترین ماهواره جهان را به فضا ارسال می کند. این ماهواره "کلام ست" نام دارد که از روی نام رئیس جمهور سابق هند، دکتر عبدل کلام گرفته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مراسم اهدای جوایز ششمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا برگزار و ابد و یک روز بهترین فیلم این جشنواره شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران گفت: طی سال های 1392 تا 1395 تراز تجاری مواد غذایی کشور بیش از 5 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۶    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر مشکل حقوقی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یکی دو سال آینده برطرف شود امکان این که این دو باشگاه وارد بورس شوند و توسط مردم اداره شوند زیاد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
سبقت بی موقع راننده اتومبیل و برخورد با جدول کنار بزرگراه شهید خرازی باعث سرنگونی اتومبیل و راننده شد. این فیلم توسط دوربین بزرگراه ثبت گردیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل باشگاه سایپا از فعالیت این تیم در نقل و انتقالات زیر نظر سرمربی جدید می گوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۱    
مانور منتقدان بر مساله خرید هواپیماهای نو در ایران در حالی این روزها شدت گرفته است که بررسی ها نشان می دهد ایران در فاصله سال های 1384 تا 1392 با آمار بالای سوانح هوایی و سقوط روبرو بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
مراسم اهدای جوایز ششمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا در باغ سفارت استرالیا در تهران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه ششم توسعه سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی را برنامه ریزی کرده که در این زمینه از مشارکت کشورهای آمریکای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
محققان مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا موفق به ساخت یک نسخه مینیاتوری از یک ریه در یک ظرف آزمایشگاهی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
با کنار کشیدن قالیباف، انتخابات رسما به دو قطبی روحانی و رییسی تبدیل خواهد شد. دو قطبی که می تواند نتیجه انتخابات را در همان دور اول انتخابات مشخص کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل و نقل گفت که براساس برنامه و هدفگذاری انجام شده افزون بر 838 کیلومتر راه آهن در کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که تاکنون 500 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۷    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای، اقدامات عملی برای پیشگیری و مقابله با باج افزار معروف به عنوان بزرگترین باج گیری های اینترنتی را منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
بر اساس نتایج مطالعاتی که به تازگی منتشر شده است، بهترین ورزش برای سلامت مغز انجام ورزش های هوازی است که بتوان دست کم 45 دقیقه پشت سرهم انجام داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال از ساماندهی مناسب و وضعیت خوب فوتبال کشور در چند ماه گذشته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
هادی خناری نژاد در وسیله دارحلقه بازی های کشورهای اسلامی به مدال برنز دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
محمدباقر قالیباف به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره گیری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۴    
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس تازه ترین توافقات انجام گرفته از این پس مجوزی را برای اجرای کنسرت موسیقی پاپ یا پاپ کلاسیک در تالار وحدت صادر نمی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
بانک صنعت و معدن با تامین حدود 156 میلیون یورو تسهیلات ارزی و55 میلیارد تومان تسهیلات ریالی در بخش صنعت ساختمان (تولید کاشی) بیش از یکهزار و 100 شغل در کشور ایجاد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
همزمان با آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران، سه قرارداد بین شرکت های ایرانی برای خرید 600 دستگاه واگن باری (لبه بلند و مخزن دار) امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
جشنواره انسی هر ساله در ماه ژوئن در شهر انسی فرانسه برگزار می شود و رویداد مهمی برای انیمیشن سازان جهان است که با توجه به نزدیکی به زمان برپایی آن نگاهی به تاریخچه آن داریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
در راستای ایجاد زمینه های افزایش مشارکت عمومی و گسترش سنت الهی قرض الحسنه، شعب بانک سینا آماده افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز برای هموطنان گرامی هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
فرمت MP3 که برای رمزگذاری فایل های دیجیتال صوتی به کار می رفت، پس از دو دهه منسوخ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
شرکت خصوصی در ماه در 2020 میلادی انجام شود. این شرکت تصمیم دارد خاک ماه را به طور تجاری بفروشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰    
شهرام ناظری گفت: امیدوارم زمینه لازم برای اجرای کنسرت موسیقی شاهنامه در استان خراسان رضوی، به عنوان زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، فراهم شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰    
پیش بینی بازارسهام در روزهای قبل و بعد از انتخابات پس از یک دوره بیش از یک و نیم ماهه رشد ممتد قیمت ها در بازار سهام و کسب بازدهی خیره کننده در برخی نمادهای کوچک، در روزهای اخیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
خانواده شهید مفتح در بیانیه ای تأکید کردند: ما خانواده شهید آیت الله مفتح در طول سال های پس از شهادت پدر عزیز و بزرگوارمان، تلاش داشته ایم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، نایب رئیس نهاد تعیین صلاحیت کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی رقابت های آسیایی پیروز شد و با کسب عنوان سومی جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
آهن یک ماده مغذی ضروری است که کمبود آن می تواند منجر به سطوح انرژی پایین، تنگی نفس، سردرد، تحریک پذیری، گیجی یا کم خونی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: رشد تعداد مقالاتی که در سال 2016 میلادی در پایگاه استنادی اسکوپوس ثبت شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
محاسبات ریاضی، ریتم 200 ساله را برای زلزله تهران نشان می دهد و طبق محاسبات، از این 200 سال 185 سال گذشته و 15 سال باقی مانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
روند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال که از چند سال قبل آغاز شده بود در حال حاضر متوقف شده و اراده ای برای اصلاح این اساسنامه وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
مدت هاست نویسندگان داستان های علمی-تخیلی راجع به خیزش ربات ها علیه نوع بشر در آینده و وقوع جنگ میان انسان و ربات قصه پردازی می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
بر اساس آمار، متاسفانه بسیاری از ما در روز به اندازه کافی میوه دریافت نمی کنیم. بسیاری از متخصصان و ارگان های سلامت، مردم را به افزایش استفاده از میوه و سبزیجات در برنامه غذایی شان تشویق می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
در تازه ترین تصمیم گیری در حوزه تسهیلات مسکن، با درخواست بنیاد ملی نخبگان و تائید بانک مرکزی سقف وام مسکن نخبگان از 100 به 160 میلیون تومان افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
یک خودروساز سرشناس ژاپنی سرمایه گذاری کلانی بر روی خودروهای پرنده آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: بخش مسکن از انعطاف پذیری لازم در قیمت ها برای خروج از رکود برخوردار نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در حال حاضر کمتر از 20 درصد مودیان، بیش از 80 درصد مالیات کشور و حدود 65 درصد از کل مودیان یا معاف از مالیات هستند یا کمتر از یک میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
زمان اکران فیلم های حمید نعمت اله و مهران مدیری مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
فعالیت سایت و برنامه (اپلیکیشین) توییتنا، نرم افزار دسترسی به توییت های شخصیت ها و رسانه های داخلی در ایران طی مراسمی رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی معتقد است دولت یازدهم با وجود تمام مشکلاتی که در اقتصاد ایران وجود داشته توانسته در حوزه های مختلف حمل ونقل عملکردی قابل قبول از خود ثبت کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز دوشنبه با افت 5 واحدی مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
کشفیات کالای قاچاق توسط ماموران گمرک به 2000 میلیارد ریال در سال 95 افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
سرود ای ایران همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، ثبت ملی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید جوانان زیادی را می بینیم که بدون آنکه دلیل قابل قبولی داشته باشند از نشستن پای سفره عقد خودداری می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است تصمیم جدید این فدراسیون در جهت جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه هایی که در فیفا و AFC پرونده بدهی دارند یک تخلف است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
سرمربی فصل گذشته سیاه حامگان گفت: متاسفانه تفکرات مدیریتی اشتباهی در فوتبال ایران شکل گرفته و تنها رییس فدراسیون می تواند در برابر این بدعت بایستد و آن را اصلاح کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
مصطفی هاشمی طبا درباره حضور خانواده ها در ورزشگاه ها گفت که تصمیم گیری در این زمینه تنها دست وزارت ورزش و رییس جمهور نیست ولی باید این موضوع حل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۲    
فدراسیون کشتی اعلام کرد: علی اکبر دودانگه به عضویت در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی در آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۶    
دانشمندان ماده ای ساخته اند که می توان بر روی آن سلولهای مغزی را رشد داد. این اتفاق تاریخی امکان تولید بخشهای مصنوعی نورونی با قابلیت به کارگیری در مغز را فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
محمد احمدی در رقابت های تیراندازی 50 متر تپانچه آزاد مردان در بازی های کشورهای اسلامی، مدال برنز گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۷    
سال ها است که در همه غذاها زردچوبه می ریزیم، دلیلِ خوبی هم داریم! زردچوبه طعم و رنگی خاص دارد و می تواند روی بسیاری از غذاهایی که می پزیم تاثیر بگذارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۵    
سه شنبه 26 اردیبهشت ماه استارتاپ های علاقه مند به حضور در سالن الکام استارز می توانند از طریق سایت elecomstars.irannsr.org اقدام به پیش ثبت نام کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
امروز سهامداران، بیش از 869 میلیون برگه سهم، حق تقدم وسایر دارایی های مالی را دست به دست کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
محمدحسین لطیفی که کارگردانی سریال سر دلبران را بر عهده دارد بازیگر سریال خودش شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
نشست سالیانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپایی - آسیایی موسوم به فیاس (FEAS) به میزبانی فرابورس ایران از فردا دوشنبه 25 اریبهشت ماه به مدت دو روز در تهران آغاز به کار می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
فیلم سینمایی جاودانگی به کارگردانی مهدی فردقادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به جشنواره ترانسیلوانیا رومانی راه پیدا کرد.
  • ۱