دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۲:۳۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 197 هزار تومان و دلار آمریکا 3738 تومان عرضه می شود که قیمت سکه نسبت به روز گذشته کاهش 5 هزار تومانی را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۴    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، ارزش همه ارزها نسبت به روز گذشته بدون تغییر و ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۶    
معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 14 پروژه اولویت دار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 1396 را ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
با مشارکت بانک ایران زمین و حضور وزیر جهاد کشاورزی آیین افتتاح گلخانه سبزی و صیفی جات به همراه طرح بهینه سازی انرژی در دهاقان استان اصفهان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مشکلی از لحاظ تامین و توزیع اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان نداریم و نمایشگاهی در این ایام بر پا نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: توزیع 50 هزار تن شکر و 30 هزار تن برنج تحت عنوان "طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت ماه مبارک رمضان" از روزهای گذشته در استانهای کشورآغاز شده است که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
در سرویس VDSL یک خط تلفن ثابت به متقاضیان اختصاص می یابد و حداقل سرعت در این سرویس 16 مگابیت و حداکثر سرعت 50 مگابیت است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۰    
برای لاغر شدن، رعایت یک رژیم غذایی و ورزش لازم است که متاسفانه بسیاری از افراد این دو کار را سخت می دانند. اما چند روش وجود دارد که با رعایت آنها می توانید لاغر بمانید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۹    
صرافان سکه و ارز امروز(دوشنبه) هر دلار آمریکا را با 35 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز 37 هزار و 434 ریال و هر قطعه سکه طلا طرح جدید را با 2 هزار ریال کاهش 12 میلیون و 138 هزار و 500 ریال داد و ستد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۰    
دو محصول سراتو و ساندرو از گروه خودرو سازی سایپا در رده های قیمتی 25 الی 50 و 75 الی 100 میلیون تومان با کسب 4 ستاره کیفی به عنوان محصولات با کیفیت گروه خودرو سازی سایپا بر اساس جدول اعلامی از سازمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
مشاور هیات مدیره و دبیر شورای برنامه ریزی راهبردی سازمان تامین اجتماعی، فرآیند داوری مباحث جشنواره خلاقیت را بسیار شفاف بیان کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
نرم افزار اندروید همراه بام بانک ملی ایران به نسخه 1.8 ارتقا یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران قرارداد ساخت و تعمیر کشتی را امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
کم کم بازار خودرویی کشور وارد فصل خرید و فروش سالانه و دوره ای خود می شود و دانستن برخی از موارد فنی خرید خودروهای دست دوم خالی از لطف نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۸    
نایب رئیس اتاق ایران الزامات استفاده از بازار منطقه را توجه به دیپلماسی اقتصادی عنوان کرده و گفت: در صورت بی توجهی به این اصل، باید گفت صادرات ما درخور 80 میلیون جمعیت ایران هم نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
سازمان ملی استاندارد ایران، ادعای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درخصوص عدم حمایت دولت از تولید خودروی برقی ساخت داخل را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
شرکت بیمه البرز امسال نیز رتبه اول حوزه انفورماتیک صنعت بیمه را به خود اختصاص داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء و تحکیم امنیت اجتماعی بوجود آمده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی خبر خوبی برای مجموعه کاسپین داشت و اعلام کرد که به زودی تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
معاون اداری و مالی بیمه دانا، عملکرد شورای راهبردی این شرکت برای اقدامات انجام شده در سال گذشته را که منجر به شفاف سازی حساب های مالی شده، مورد تقدیر قرار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: به دنبال وقوع زلزله اخیر در استان خراسان شمالی، مراکز درمانی تأمین اجتماعی این استان و استانهای همجوار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت گفت:خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد های ذیربط ،نمایشگاه سی ام با موفقیت به کار خود پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
تویوتا، شرکت عظیم خودروسازی ژاپن از پروژه ساخت خودروی پرنده حمایت و در آن سرمایه گذاری خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
مدیران و معاونان امور اجرایی در تمامی سطوح عملیاتی بانک ارزش های پایه ای سازمانی را با رویکرد وفاداری سازمانی و تعهد حرفه ای برای بهبود فضای سازمانی و توسعه بخش های کشاورزی و اقتصادی ترویج می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
دکتر صالح آبادی در مراسم افتتاح شعبه کاشان بانک توسعه صادرات اعلام کرد: اکنون ما در بیش از 30 بانک حساب فعال و بیشتر از 120 بانک رابطه کارگزاری و حساب فعال داریم و همه علاقه مندند فعالیت های اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین تسهیل و روان سازی ارایه خدمات ارزی زمینه رضایت مندی متشریان این بخش را فراهم می کندرئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
شماره صدای سرمایه (واحد ارتباط با مشتریان بانک سرمایه) به شماره 4373 تغییر یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سالجاری اولویت اصلی بانک رفاه حمایت مالی و همه جانبه از بخش تولید و اشتغال کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
دراین گزارش قصد داریم به 8 عادت خطرناک برای مغز ، و هم چنین چند توصیه عملی در مورد چگونگی دوری از این عادت ها و در نتیجه، افزودن بر قدرت مغز اشاره کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
در زیر تصویری را که سال 1960 گرفته شده و اولین عکس دست کاری شده و یا به معنای امروزی فتوشاپی است ،ببینید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
استفاده از کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه در فصول گرم سال برای محافظت از پوست توصیه می شود، اما مصرف برخی خوراکی ها نیز می توانند مانند کرم ضد آفتاب عمل کرده و باعث محافظت از پوستتان شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۶    
یک بازیگر باسابقه و سرشناس سینمای ایران با دعوت از همگان به حضور گسترده در انتخابات گفت: همه باید سعی کنیم بیشتر در مورد انتخاب مان فکر کنیم زیرا انتخاب درست می تواند باعث رشد فرهنگی یک جامعه باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۷    
دانشمندان با ترکیب کردن حسگرهای ضربان قلب ساعت هوشمند اپل و هوش مصنوعی، توانستند الگوریتمی طراحی کنند که علائم ناهنجار قلبی را شناسایی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۴    
کومیته کای وزن به اضافه 68 کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ایران با یک برد و یک باخت به مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۵    
کواچ برابر شاگردان پیشین خود در تیم ملی والیبال ایران پیروز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۳    
روستوف با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست روبین کازان را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۳    
السد با پیروزی دو بر صفر برابر الجیش به فینال جام امیر قطر صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۰    
تاتنهام با برتری 2 بر یک برابر منچستریونایتد توانست نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۷    
رقابتهای روز دوم کاراته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (یکشنبه) در باکو آغاز شد و نمایندگان ایران به روی تاتامی رفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۴    
با پیروزی پرگل ناپولی و شکست اودینزه هفته سی و ششم رقابت های لیگ ایتالیا ادامه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۴    
لیورپول توانست با چهار گل وستهام را در لیگ برتر انگلیس شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۱    
آلکمار و هیرنفین در حضور بازیکنان ایرانی خود در آخرین بازی شان در لیگ یک هلند شکست خوردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۱    
نماینده وزن 81- کیلوگرم جودوی ایران با شکست حریف ترک، به مدال طلای بازی های همبستگی اسلامی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۷:۵۸    
اینتر در هفته 36 لیگ ایتالیا برابر ساسولو شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با معرفی سالن اشتغال و برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در کنار سالن های الکام استارز ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
حامد رشیدی به مدال برنز وزن 70 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۶    
بهنام احسان پور به مدال طلای وزن 61 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
جمشید مشایخی با ترخیص از بیمارستان در منزل تحت نظر پزشکان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
در فروردین ماه سال جاری 68 هزار و 74 دستگاه انواع خودرو تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
در پی برنامه های چین برای اقامت بلندمدت فضانوردان در ماه دانشجویان چینی اقدام به شبیه سازی شرایط ماه و انجام یک تست یک ساله کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش عصر روز یکشنبه قرارداد مشارکت همزمان با تاسیس شرکت مشترک ساخت و تعمیر کشتی های پهن پیکر را امضا کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
طاها شریعتی کاپیتان تیم نوجوانان ایران به عضویت تیم فوتبال سایپا در آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
تراکتورسازی اگرچه در نقل و انتقالات تابستانی نمی تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد اما اگر برنامه های مدیران باشگاه برای حفظ بازیکنان کنونی به خوبی پیش برود، ترکیب تیم برای فصل بعد متعادل خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۶    
شب گذشته براساس اطلاعات مرکز لرزه نگاری کشور، در ساعت 22:30 زمین لرزه ای با قدرت 5.7 در عمق 11 کیلومتری منطقه پیش قلعه در استان خراسان شمالی را لرزاند و خسارت هایی به روستاهای این منطقه وارد آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی سرپرست جدید تیم بزرگسالان را منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، از تقسیط پلکانی بدهی مالیاتی 7500 مودی در سال 1395 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
هیات تجاری بورس کالا با سفر به عراق، ضمن مذاکره با مقامات عراقی به بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی دو کشور از بستر بورس کالا پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
در پی افزایش قیمت گوشت قرمز و کمبود آن در سردخانه های کشور، مسئولان تصمیم به واردات گوشت قرمز از برخی کشورها از جمله نیوزیلند گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۷    
کاروان ایران در حالی تاکنون صاحب یازده مدال در بازی های کشورهای اسلامی شده که بانوان سهم بیشتری در این مدال آوری ها داشته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
بورس تهران، بیشترین درصد روزهای مثبت را به نام خود ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۱    
نشریه ایندی وایر فهرستی از برترین فیلم های اکران شده در سال 2017 میلادی را به انتخاب نویسندگان سینمایی منشتر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۸    
ماست منبعی غنی از پروتئین، کلسیم، فسفر و ویتامین های گروه B محسوب می شود که مقدار قابل توجهی پروتئین قابل هضم دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
روز جاری 176 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 227 میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس ایران داد و ستد شد تا نسبت به روز گذشته شاهد کاهش حجم در مفابل افزایش ارزش معاملات باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک سرمایه با حضور 85 درصد از سهامداران حقوقی و حقیقی این بانک، در روز شنبه 23 اردیبهشت ماه برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی سمفونی ملل را سه شنبه این هفته در تالار وحدت روی صحنه می برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
هانیه رستمیان با ایستادن در رده دوم مسابقات تیراندازی تپانچه 25 متر بانوان، یازدهمین مدال کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه با بیان این که ابرکوه شهری به قدمت تاریخ است، وجود مواریث باستانی و تاریخی متعدد در جای جای نقاط این شهر تاریخی را گواه این مطلب دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
بانک کارآفرین با ارائه انواع خدمات بانکی، مالی و مشاوره ای، برای یازدهمین سال پیاپی در چهل و یکمین کنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران حضوری فعال و مؤثر داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
بانک صنعت و معدن تسهیلاتی بالغ بر 983میلیارد تومان را به 6 طرح سیمانی کشورمان تخصیص داده است که با بهره برداری از آنها برای 1356نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
روان بودن گفتار تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون سن و فرهنگ است، اما در حال حاضر محققان دریافتند راست دست و چپ دست بودن افراد نیز بر گفتار آنها تاثیر دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
تاکسی های VIP فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اینترنت پرسرعت ایرانسل مجهز شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۵    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: کم تحرکی در بین افراد جامعه سبب شده تا سن بیماری ها از جمله قلبی، عروقی و دیابت از 70 سال به 40 و 50 سال کاهش یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
در دومین روز معاملات این هفته بورس تهران دماسنج بازار سرمایه 179 واحد افت کرد. همچنین اکثریت قریب به اتفاق نمادها در گروه های مختلف شاهد روند کاهشی در قیمت پایانی بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
با کشف یک رنگ جدید توسط دانشمندان، بچه ها به زودی قادر خواهند بود آسمان را در نقاشی های خود با رنگدانه جدید رنگ آمیزی کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
محمدرضا داورزنی از سوی هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا رسما به عنوان نائب رئیس این کنفدراسیون و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۴    
رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اظهارنظر طاهری مبنی بر اینکه "گادوین منشا بازیکن داخلی است نه خارجی" را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
برای معرفی هر چه بهتر بیابان لوت به عنوان اولین اثر طبیعی ثبت شده ایران در فهرست میراث جهانی، تمبر یادبودی به همین مناسبت چاپ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۹    
بازدید از موزه های سراسر کشور روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی رایگان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
سرپرست معاونت توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: 20 کالای عمده صادراتی ایران به اتحادیه اروپا در سال 1395 رشد 28 تا 100 درصدی ارزش را در مقایسه با پنج سال پیش از اجرای برجام (برنامه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
دهمین مدال کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ماده میکس 10 متر تفنگ بادی به دست آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برطرف شدن محدودیت تردد ناوگان کشتیرانی ایران به بنادر جهان ،گفت: پیش از لغو تحریم ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
دهمین مدال کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ماده میکس 10 متر تفنگ بادی به دست آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۴    
باشگاه ذوب آهن در خصوص سرمربی فصل آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
شرکت بورینگ کمپانی متعلق به الون ماسک فعالیت برای ساخت نخستین تونل پرسرعت زیر زمینی را در لس آنجلس آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۶    
فیلم مستند نوروز در تاجیکستان به کارگردانی مهدی بمانی، برنده جایزه بهترین آهنگسازی جشنواره باستان شناسی TAC آمریکا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
سیاره مریخ پدیده ها و ویژگی هایی دارد که می تواند جان انسان را در مدت کوتاهی بگیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
مدیر عامل بورس کالای ایران از بررسی تقاضای راه اندازی دو صندوق کالایی طلا و یک صندوق کالایی زعفران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
سه نماینده ملی پوش کاراته زنان ایران عصر یکشنبه در دیدار مرحله رده بندی، چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو برای کسب مدال برنز تلاش می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز یکشنبه 179 واحد افت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران معتقد است تربیت نیروهای کار ماهر برای ورود به بازار کار منجر به ایجاد شغل و توسعه اقتصاد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۱    
هرچند پیوند روی درختان میوه و درختچه های زینتی سابقه زیادی دارد اما پیوند سبزیجات به عنوان پدیده ای جدید در کشاورزی ایران با تلاش محققان به ثمر نشسته و تولید صیفی جات در زمین هایی با آب و خاک شور و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
شرکت آسیا سیر ارس (سهامی عام) پس از کسب تمامی شرایط پذیرش و با موافقت هیات پذیرش فرابورس ایران به عنوان صد و پنجاه و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های بازار دوم فرابورس درج شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
راننده جوان زانتیا که با شوخی مرگبار در جاده، هشت زن و کودک را به کام مرگ کشانده و گریخته بود با ردیابی های پلیسی دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۹    
بیماری پارکینسون یک اختلال عصبی پیشرونده است که روی رفتارهای حرکتی فرد تاثیر می گذارد. این بیماری به تدریج پیشرفت می کند و ممکن است با لرز یک یا هر دو دست خود را نشان دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۶    
یکی از مهم ترین ارگان های حیاتی بدن کبد است چرا که در صورت وجود خللی در آن تمام اندام های دیگر بدن درگیر نیز شده و بدن دچار مشکلات جدی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده، در فستیوال فیلم های ایرانی در آلمان به نمایش در می آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۴    
داده های مربوط به درآمد دولت و رشد اقتصادی طی سال های 1391-1350 نشان می دهد افزایش درآمدهای نفتی لزوما به افزایش تولید ناخالص داخلی منجر نمی شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۴    
یک نویسنده و کرمانشناس گفت: امروز قدیمی ترین روزنامه ای که در کشور منتشر می شود، روزنامه بیداری و متعلق به مردم کرمان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۸    
اکبر عبدی درباره ی علاقه اش به رادیو می گوید: رادیو برایم نوستالوژیک است. من همیشه رادیو را دوست داشته و دارم.
  • ۱