شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۲۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 2 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 3 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 4 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 5 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 6 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 7 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 8 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 9 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 10 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 11 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 12 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 13 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 14 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 15 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 16 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 17 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 18 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 19 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 20 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 21 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 22 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 23 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 24 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 25 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 26 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 27 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 28 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 29 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 30 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت اعیاد پر برکت شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت قائم (ع) از تاریخ 16 تا 31 اردیبهشت ماه اقدام به اعطای تخفیف ویژه نموده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۸    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 800 میلیارد ریال سهم دولتی فروخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
شورای جهانی طلا اعلام کرد، خرید زیورآلات طلا در ایران با 27 درصد افزایش نسبت به سال 2016 به 12.9 تن رسیده که بالاترین میزان در 4 سال گذشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
اعضای ستاد تدبیر ساماندهی مؤسسات و تشکل های مالی و پولی استان خراسان رضوی از نقش ارزشمند بانک صادرات ایران در ساماندهی موسسه منحله میزان و بستر سازی برای تکمیل پروژه پدیده شاندیز تقدیر کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
همزمان با اعیاد شعبانیه و روز معلم، کلنگ احداث دو مدرسه جدید بانک اقتصادنوین با هدف توسعه دانایی به زمین زده شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال و تولید، سندیکای بانکی با مشارکت 6 بانک برای تامین مالی پروژه شهر افسانه ای پدیده شاندیز در مشهد مقدس با پیشگامی بانک صادرات ایران تشکیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
وزارت صنعت، در حالی جدیدترین ویرایش برنامه راهبردی صنعت خودرو را منتشر کرد که بر اساس آن، هنوز تولید غیرکیفی پاشنه آشیل صنعت خودروی ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
سازمان خصوصی سازی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو و رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک درخصوص توزیع سود سهام عدالت باشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۸    
به تازگی عکسی از رضا کیانیان و آتنه فقیه نصیری در نمایی جدید از فصل دوم سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد که دیدنش خالی از لطف نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۹    
یک متخصص پوست و مو برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده از کِرِم های ضد آفتاب با قابلیت محافظت کنندگی پوست در برابر اشعه UVB نور خورشید را ضروری دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
مصرف کدو سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی نقش موثری را در تقویت حافظه و بازسازی سلول های مغزی ایفا می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دومین فصل متوالی به عنوان آقای گلی لیگ برتر باشگاه های ایران دست یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه نایب قهرمانی در لیگ برتر ثمره صبوری و تلاش مجموعه آبی پوشان پایتخت بود، گفت: اگر سرمربی بخواهد با رامین رضائیان برای پیوستن به استقلال مذاکره می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید فرشید باقری با این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و با کاوه رضایی هم در حال رسیدن به توافق هستند، در نتیجه خبر پیوستن آن ها به پرسپولیس درست نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
ملی پوش تنیس روی میز ایران با شکست حریف اهل چک خود به مرحله یک هشتم نهایی تور جهانی کروواسی راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم تراکتورسازی پس از سومی تیمش در لیگ شانزدهم با تقدیر از بازیکنان این تیم گفت: به بازیکنان تراکتورسازی بدهکار هستم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال حاضر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
سرمربی گسترش فولاد می گوید از اینکه توانسته با کسب مقام هشتمی بهترین رده تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را کسب کند، خوشحال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید از اینکه تیمش در هفته آخر لیگ فوتبال پاک را ارائه کرد خوشحال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
سرمربی سیاه جامگان می گوید امروز روز فوق العاده ای برای او بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم استقلال پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ شانزدهم گفت که خوشحال است از مسیر سخت فصل عبور کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
سرمربی نفت تهران می گوید تیمش شایسته شکست برابر تراکتورسازی نبود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی کردیم از بهترین بازیکنان مقابل سیاه جامگان استفاده کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۶    
تیم های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم گسترش فولاد به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از ساعت 18 امروز در چارچوب دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
تیم های صبای قم و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد با شکست تیم پدیده و با توجه به پیروزی استقلال برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی سرانجام در رقابت برای رسیدن به رتبه چهارم برابر همشهری موفق تر ظاهر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۶    
شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند با یک گل پرسپولیس را شکست دهند و با توجه به تساوی صبا در لیگ برتر ماندنی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۵    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با هدف معرفی توانمندی های اقتصاد ایران و تشریح دستاوردهای اقتصادی در سه سال گذشته با نمایندگان مجمع ملی تایلند دیدار کرد و به ارایه آخرین پیشرفت های اقتصادی و بانکی ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت وقوع انفجار در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان را تعویض باتری کشنده واگن ها در داخل تونل و جرقه ناشی از آن اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۴    
درملاقات رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران، دو طرف بر لزوم افزایش تعامل بیشتر میان بخش های خصوصی و مبادله هیات های بازرگانی میان دو کشور با هدف ارتقای همکاری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی اعلام کرد: رایزنی درباره اتصال شبکه بانکی ایران و روسیه برای استفاده از ظرفیت کارت های بانکی در دو کشور تا چند ماه آینده نهایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۲    
یک متخصص بیماری های عملکردی حنجره، سندرم خستگی صوتی را یکی از اختلالات بسیار شایع صوتی میان خوانندگان و کسانی که از صدای خود بصورت حرفه ای استفاده می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۶    
دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد و پرسپولیس در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۹:۰۰    
سپاهان توانست در نیمه نخست استقلال را با یک گل شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۷    
گروهی از متخصصان علوم پزشکی در انگلیس تاکید دارند که عوارض جانبی شایع ناشی از مصرف استاتین ها به دارو مرتبط نیست بلکه پیامد انتظارات و باورهای منفی بیماران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
رئیس انجمن علمی طب سنتی با اشاره به تقاضای زیاد مردم برای دریافت خدمات طب سنتی، گفت: این موضوع باعث می شود که افرادی وارد حرفه طب سنتی شوند که علم لازم را برای آن ندارند و علی رغم اینکه اجازه درمان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۵    
فیلم نیم به کارگردانی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در ادامه حضور بین المللی خود در بخش مسابقه اصلی فستیوال فیلم لیژ که از 4 تا 7 می در شهر لیژ بلژیک برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه در دولت یازدهم مولفین، نخبگان و صاحبان قلم امنیت فکری بیشتری برای بیان کردن و نوشتن عقاید خود پیدا کردند، گفت: امنیت فکر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۷    
شرکت اپل به زودی به کاربران خود کمک می کند تا با استفاده از تلفن همراه ارزش مواد غذایی را که می خواهند مصرف کنند، مشاهده کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۴    
پژوهشگران هندی موفق شدند از برگ درخت انبه، نقاط کوانتومی زیست سازگاری تولید کنند که اثرات سمی روی سلول ها ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۸    
محققان آژانس فضایی اروپا خاک ماه را با استفاده از خاکسترهای آتشفشانی شبیه سازی و آن را با استفاده از نوعی نمک درون یک کوره خورشیدی به آجر تبدیل کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۲    
آقای گل لیگ برتر فوتسال با عقد قراردادی یک ساله به تاسیسات دریایی پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۹    
رییس کمیته ملی پارالمپیک می گوید سومی در بازیهای پارا آسیایی هدف ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در حالی از دقایق دیگر و در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که هواداران نماینده اصفهان با چندین دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آزادی آمدند و با تشویق های هماهنگ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در دومین بازی خود در رقابت های امید آسیا عصر پنجشنبه در یک بازی حساس در برابر مالزی به پیروزی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۷    
سازمان جهانی فوتبال ساحلی آخرین رده بندی تیم های ملی جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با حداقل اختلاف نسبت به تیم ایتالیا، در رده پنجم جهان باقی ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۴    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تلفیقی از نفرات ذخیره و جوان خود به مصاف سیاه جامگان مشهد می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۱    
ترکیب استقلال در بازی با سپاهان مشخص شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح فاز نخست ورزشگاه پاکدشت، موافقت فدراسیون جهانی بسکتبال برای حضور بانوان محجبه در رویداد های بین المللی را موفقیت بزرگ برای بانوان دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی ایران بدون تغییر نسبت به ماه قبل، در رده 28 جهان و نخست آسیا قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
در هفته دوم اردیبهشت ماه همزمان با داغ شدن تنور انخابات ریاست جمهوری، حرارت بازار خودروهای داخلی رو به سردی گرایید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان اسامی جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
سبد تسهیلات مسکن، در جهت تقویت قدرت مالی تقاضای مصرفی به روز شد. سقف ریالی وام مسکن از سه مسیر جداگانه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۹    
معاون اول رئیس جمهوری روز پنجشنبه در پیام جان باختن جمعی از کارگران معدن آزادشهر در استان گلستان را تسلیت گفت و دستور داد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۶    
نرخ سود اوراق بدهی دولتی پس از صعود در زمستان گذشته، از ابتدای سال جاری در یک مسیر کاهشی قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن گلستان را تسلیت گفتند و تاکید کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت کشته شدن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه معدن آزادشهر استان گلستان و همچنین آرزوی شفای کامل برای مصدومین این حادثه تاکید کرد که "لازم است همه بخشها و نهادها با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۱    
وزیر نفت در پیامی جان باختن تعدادی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن زمستان یورت واقع در آزادشهر استان گلستان را تسلیت گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
سرپرست اورژانس کشور گفت: حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر گلستان تاکنون 72 مصدوم داشته است و تلاش برای یافتن محبوسان این حادثه ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۶    
ظهر روز گذشته معدن زغال سنگ یورت در آزاد شهر استان گلستان فروریخت و براساس گزارش های منتشر شده، تعدادی کارگر در عمق حدود 1500 متری معدن محبوس شدند که امدادرسانی ها از روز گذشته همچنان ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در گرگان دیروز چهارشنبه بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد که تاکنون دست کم 70 زخمی و 21 کشته داشته و تلاش برای دسترسی به 14 محبوس در آن ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری های مرکز آمار ایران گفت: طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی سال 1396 از اردیبهشت ماه جاری تا فروردین سال آینده در کشور اجرا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۴    
فیلم سینمایی رهایی از بهشت به کارگردانی علی نوری اسکویی به عنوان فیلم افتتاحیه بخش رقابتی روز انیمیشن جشنواره فیلم کن انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۱    
تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان معاونت میراث فرهنگی، پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و مرکز بین المللی مطالعه حفظ و مرمت اموال فرهنگی (ایکروم) با هدف تقویت، حمایت و حراست از میراث فرهنگی امضاء شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
محققان ماده جدید دافع آبی ساخته اند که هنگام خراش اگر در آب فرو برده شود، لایه رویی آن جدا شده و زیر آن سطحی سالم و بدون خراش مشخص می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
درحالیکه بسیاری از شرکت ها مشغول ساخت نخستین ناوگان تاکسی های خودران هستند، یک شرکت آمریکایی برنامه خود برای تولید اتوبوس های خودران را اعلام کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
محققان دانشگاه آزاد واحد شیراز با استفاده از یک روش سبز موفق به احیای اکسید گرافن به گرافن شدند که این ماده برای تولید نمایشگرها کاربردهای گسترده ای دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
یکی از پروژه های گوگل که امکان محاسبه میزان انرژی به دست آمده از نصب پنل های خورشیدی در بام خانه ها را محاسبه می کند، به آلمان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
یکی از بارزترین نشانه های زوال عقل کاهش توانایی در انجام و تکمیل وظایف روزمره است. ممکن است فرد مبتلا به زوال عقل قادر به یافتن مسیر همیشگی خود نباشد و یا چگونگی انجام بازی مورد علاقه خود را فراموش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
مغز برای فعالیت خود به گلوکز موجود در خون متکی است و گلوکز خون از کربوهیدارت هایی که مصرف می کنید، سرچشمه می گیرد. محدود کردن بیش از اندازه مصرف کالری ها و کربوهیدارت ها مغز را تشنه انرژی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۱    
طبق یافته های یک مطالعه کوچک، صرع خاموش یا تشخیص داده نشده ممکن است در برخی علائم مرتبط با بیماری آلزایمر نظیر گیجی و سردرگمی نقش داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
فدراسیون جهانی بسکتبال با حجاب بانوان بسکتبالیست موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
یوونتوس با گل های مهاجم آرژانتینی توانست موناکو را در فرانسه شکست دهد و به فینال کاردیف نزدیک شود.