سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 فروردین 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 1 فروردین 1394 ایران خبر 2 فروردین 1394 ایران خبر 3 فروردین 1394 ایران خبر 4 فروردین 1394 ایران خبر 5 فروردین 1394 ایران خبر 6 فروردین 1394 ایران خبر 7 فروردین 1394 ایران خبر 8 فروردین 1394 ایران خبر 9 فروردین 1394 ایران خبر 10 فروردین 1394 ایران خبر 11 فروردین 1394 ایران خبر 12 فروردین 1394 ایران خبر 13 فروردین 1394 ایران خبر 14 فروردین 1394 ایران خبر 15 فروردین 1394 ایران خبر 16 فروردین 1394 ایران خبر 17 فروردین 1394 ایران خبر 18 فروردین 1394 ایران خبر 19 فروردین 1394 ایران خبر 20 فروردین 1394 ایران خبر 21 فروردین 1394 ایران خبر 22 فروردین 1394 ایران خبر 23 فروردین 1394 ایران خبر 24 فروردین 1394 ایران خبر 25 فروردین 1394 ایران خبر 26 فروردین 1394 ایران خبر 27 فروردین 1394 ایران خبر 28 فروردین 1394 ایران خبر 29 فروردین 1394 ایران خبر 30 فروردین 1394 ایران خبر 31 فروردین 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
در واپسین روزهای سال 93 پس از انتشار اخبار بازگشت محسن رضایی به سپاه پاسداران توجهات زیادی از طریق رسانه ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۰    
معاون رگولاتوری از ایجاد و راه اندازی اپراتورهای مجازی موبایل در سال جاری خبر داد و گفت: جزئیات پروانه فعالیت این اپراتورها در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۷    
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال جاری 24 سد در کشور افتتاح خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۴    
دست هایی پشت پرده است که مانع خودکفایی می شوند، برخی از نزدیکان افرادی هستند که در رأس صدور مجوز واردات بوده و همین ها می توانند به راحتی هر مجوزی را برای واردات گوشت بگیرند و به سود کلان خود دست ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
حمیدرضا کمالی قهرمان کلاس آزاد ایران در تصادف اتوبان همت جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۲    
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت: تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۱    
مرضیه افخم با اشاره به اینکه کارداراز سوی رئیس اداره خلیج فارس احضار شده است , اضافه کرد : مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به کاردار ابلاغ و خواستار توضیح روشن دولت عربستان سعودی می باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۴    
مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی دارد، وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
همایش مذاکرات هسته ای لوزان از دیدگاه علوم سیاسی با حضور دو عضو تیم مذاکره کننده هسته ای سیدعباس عراقچی، مجید تخت روانچی و منتقدان و موافقان مذاکرات در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
حمیدرضا کمالی قهرمان کلاس آزاد اتومبیلرانی ایران در تصادف یکی از اتوبان های تهران جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران امروز مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا منتشر کرد که طی آن از بروز پیشرفت های مهم در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در لوزان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رییس سازمان غذا و دارو در خصوص آمار داروهای پرمصرف، ادامه حمایت از بیماران صعب العلاج و عدم افزایش قیمت داروهای تولید داخل توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲    
حمید درخشان دریافت مبلغ قراردادش از سوی هدایتی را تکذیب کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
حسین هدایتی که طی ماه های گذشته تلاش زیادی داشته تا بتواند به پرسپولیس کمک کند و انصافا تلاش های او باعث شده بازیکنان روحیه خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۶    
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت بوفالو وارداتی سالم است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
وزیر دفاع گفت: تهاجم نظامی عربستان به یمن که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته در همین راستا است که منجر به افزایش وخامت و پیچیده تر شدن وضعیت خاورمیانه شده است
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : حذف 5 گروه درآمدی از لیست یارانه بگیران اقدام مثبتی بوده است .
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
لاک پشت ها موجودات بسیار کندرو و سنگینی هستند، لاک آنها برای همه جالب است اما کمتر کسی اسکلت لاک پشت را دیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: بر اساس تصمیمات تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی، مقرر شد در سال 94 هر اهداکننده کلیه مبلغ 15 میلیون تومان دریافت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۳    
دو خواهر مهربان در میانسالی در حالی از مادر پیرشان مراقبت می کنند که از از نعمت شنوایی و بینایی محروم هستند زندگی این دو خواهر یکی از عجیب ترین قصه های محله شان است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
فرمانده پلیس ولایت هلمند در جنوب افغانستان از وجود اسنادی مبنی بر اختلافات گسترده میان طالبان افغانستان و داعش خبر داد و گفت این دو گروه علیه یکدیگر حکم جهاد صادر کرده اند
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
اول اردیبهشت امسال سی و پنج سال از مرگ نابهنگام شاعر طبیعت ،آب و آیینه و نقاش معاصر سهراب سپهری می گذرد ولی هنوز تاثیر گذار بوده و مردم با خواندن شعرهای اوبه آرامش می رسند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مبالغ برداشت شده عمره اوایل اردیبشهت ماه به حساب زائران عودت داده می شود و قابل برداشت است؛ همچنین برداشت پول از حساب به منزله انصراف نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مجید تخت روانچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران توافق بر روی تمامی موضوعات را آسان ندانست و گفت: مذاکرات پیچیده است و تمام تلاش ما این است که توافقی خوب به دست آید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۰    
یک عکاس پاکستانی حاضر شد برای گرفتن یک عکس بسیار زیبا از یک شیر نر از فاصله بسیار نزدیک جان خود را به خطر بیندازد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
برای افزایش سرعت دسترسی به پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و ... در گوشی اندرویدی خود در حالت قفل می توانید از این نرم افزار Lock Booster استفاده کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
عکس های خبری امروز را از اعتراضات مردم فلسطین آغاز می کنیم؛ در ادامه تصاویری از اعدام جمعی مردم اتیوپی توسط داعش ، حمله هوایی در سوریه و آلودگی هوا در چین را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۱    
علی درودی ، کودک 5 ساله درودی دیگر زنده نیست! چرا که وقتی یک نخود راه تنفسش را می بندد درمانگاه شهر درود بسته بوده و آمبولانس اورژانس هم حدود 40 دقیقه بعد می رسد!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
صرافان بازار ارز و سکه روز دوشنبه نرخ هر دلار آمریکا را با 9 تومان رشد نسبت به روز یکشنبه گذشته سه هزار و 341 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با یک هزار و 500 تومان افزایش 969 هزار ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز با 326 واحد کاهش در مرز سقوط از کانال 67 هزار واحدی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۷    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:بحث هایی که از طرف منتقدین مطرح می شود دغدغه های جدی است که مربوط به جزییات مذاکرات و بازگشت تحریم ها است البته ایرادات دیگر بنا به ناکافی بودن اطلاعات بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال مجدداً به این سمت انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۷    
سونی دقایقی پیش از پرچمدار امسال خود به نام Z4 پرده برداشت. این موبایل نمایشگری 5.2 اینچ داشته و همچنان از رزولوشن Full HD بهره می گیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
گجت ها وسیله هایی ابتکاری، خلاقانه و جدید هستند و از فناور ی های نو بهره می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
صدها نفر از مخالفان سیاست های پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با برپائی تظاهرات در خیایان های زوریخ نسبت به اقداماتی که در اوکراین در حال انجام است اعتراض کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای ونزوئلایی خود اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که ایران و ونزوئلا سیاست های مشابهی در تقابل با تحریم ها و زورگویی ها دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۲    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری شرور سابقه دار شیراز با تلاش مأموران قرارگاه صالحین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
در شرایطی که آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان و بازگشت ناگهانی او به پرسپولیس همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود، او در تصمیم عجیب دیگری، تصمیم به استعفا از سمت مدیر عاملی گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکل مالیاتی ممنوع الخروج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۷    
رییس جمهوری از یونان به عنوان دروازه اروپا یاد کرد و گفت: این کشور دارای ظرفیت های بسیاری در زمینه های مختلف است و اقتصادهای ایران و یونان در بسیاری از عرصه ها ، می توانند مکمل یکدیگر باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
غرق شدن قایق حامل مهاجرانی که از شمال لیبی عازم اروپا بودند با مرگ 700 نفر همراه شد و از سوی مقام های سیاسی و بین المللی به عنوان بدترین فاجعه در دریای مدیترانه توصیف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۷    
در انفجار انتحاری در شهر جلال آباد در شرق افغانسان دهها نفر کشته و زخمی شدند. طالبان مسؤولیت این انفجار را رد کرد اما داعش این انفجار را برعهده گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
در برخی از مغازه های لباس فروشی عراق لباس هایی با طرح چهره ابوعزرائیل مجاهد عراقی فروخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
شرایط عملیات در خط مقدم جنگ با داعش به گونه ای است که استراحت کوتاه هم چندین شب و روز از عراقی های رزمنده گرفته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
این صحبت ها کاملا نشان می دهد علی رغم ادعای پوتین مبنی بر اینکه این تصمیم پاداش ایران به دلیل نرمش در مذاکرات هسته ای است، اما روسیه در پشت پرده این تصمیم اهداف اقتصادی نیز داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
آنچه که انسان ها درباره بشقاب پرنده در خیال داشتند، در حال تبدیل شدن به یک اتفاق واقعی و جدی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
برنامه "واتس اپ" اخیرا خدمات مکالمه تلفنی را به خدمات معمول خود در زمینه تبادل پیام، تصویر و ویدئو افزوده است، اما در این میان، هکرها نیز بیکار ننشسته و برای سرقت اطلاعات کاربران وارد عمل شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس باندونگ فردا به اندونزی سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور در ایلام گفت: به دنبال این هستیم که هرچه زود تر لایحه منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب برسد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۲    
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران از ارسال پیام خودروسازان آمریکایی به خودروسازان ایرانی و ابراز تمایل آنها برای حضور در ایران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۹    
حتما برایتان پیش آمده که در جایی ثبت نام کردید و یا کالایی را خریدید و بعد از آن با سیل پیامک های تبلیغاتی مرتبط با آن روبرو شدید؟ اما شماره شما چطور به دست این بازاریاب ها افتاده است؟
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۵    
گلایه شدید کارگران شرکت دخانیات از وضعیت بغرنج این شرکت ؛ تقریباً تعطیل هستیم!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از فردا در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی پیشنهاد مصالحه احتمالی در مورد تحریم های اعمال شده علیه ایران را داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
ایران زمان پهلوی تا انقلاب اسلامی موضوع گزارشی است که وب سایت " بیزینس اینسایدر " همراه با عکس هایی کمتر دیده شده و دیده نشده از ایران منتشر کرده است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
بانک مرکزی از بین 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (دوشنبه 31 فروردین ماه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ 22 ارز را نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 13 ارز دیگر را کاهش داد البته نرخ چهار ارز نیز تغییری ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
دادگاه مصر روز سه شنبه اولین حکم رئیس جمهور برکنار شده این کشور را صادر خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که این حکم تا اعدام برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس فرهنگیان تا هفته معلم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پس از گذشت یک ماه از سال جدید هنوز در انتظار تعیین و تصویب میزان افزایش مستمری خود برای سال جاری هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
عیسی کلانتری به عنوان مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب، کشاورزی و محیط زیست منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
جنبش حماس اعلام کرد اتهامات بشار اسد رئیس جمهور سوریه به این جنبش مبنی بر حمایت از گروههای مسلح در داخل این کشور بی اساس است و صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
رهبر جنبش انقلابی انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۶    
یارانه نقدی گروه های پنج گانه شامل "پزشکان"، "مالکان خودروهای لوکس"، "صاحبان صرافی ها"، "اعضای هیأت مدیره بانک ها و هیأت مدیره شرکت های خصوصی" و "افراد مقیم خارج از کشور" از فروردین ماه 94 قطع شد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه زمانی که وارد این سازمان شدم حکم اعدام 8 محیط بان قطعی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام 6 تن از آنها متوقف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت حلول ماه رجب گفت: هرگز، هرگز، نمی توان برای قرب به خداوند و رسیدن به مقام والای انسانیت، ارزشی مادی معیّن کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی نسخه اصلی ...