سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۴:۲۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 30 بهمن 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 1 بهمن 1394 ایران خبر 2 بهمن 1394 ایران خبر 3 بهمن 1394 ایران خبر 4 بهمن 1394 ایران خبر 5 بهمن 1394 ایران خبر 6 بهمن 1394 ایران خبر 7 بهمن 1394 ایران خبر 8 بهمن 1394 ایران خبر 9 بهمن 1394 ایران خبر 10 بهمن 1394 ایران خبر 11 بهمن 1394 ایران خبر 12 بهمن 1394 ایران خبر 13 بهمن 1394 ایران خبر 14 بهمن 1394 ایران خبر 15 بهمن 1394 ایران خبر 16 بهمن 1394 ایران خبر 17 بهمن 1394 ایران خبر 18 بهمن 1394 ایران خبر 19 بهمن 1394 ایران خبر 20 بهمن 1394 ایران خبر 21 بهمن 1394 ایران خبر 22 بهمن 1394 ایران خبر 23 بهمن 1394 ایران خبر 24 بهمن 1394 ایران خبر 25 بهمن 1394 ایران خبر 26 بهمن 1394 ایران خبر 27 بهمن 1394 ایران خبر 28 بهمن 1394 ایران خبر 29 بهمن 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۵    
این گزارش مروری بر مهمترین اخبار پایگاه خبری-تحلیلی ایران خبر در هفته ای که گذشت را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
گروه موسوم به شاهین های آزادی کردستان یا تاک مسئولیت حملۀ خونینِ اخیر به آنکارا در ترکیه را بر عهده گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
روزنامه صهیونیستی هآرتص مدعی شد که دبیرکل حزب الله لبنان در تابستان سال 2006 هدف یک عملیات ترور نافرجام قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۲    
وزارت خارجه روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است برای مذاکره درباره اظهارات ترکیه مبنی بر احتمال عملیات زمینی در سوریه، جلسه تشکیل دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
از جمله اهداف این حمله هوایی می توان به نور الدین شوشان اشاره کرد. او مظنون به دخالت در 2 حمله بزرگ در تونس است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۶    
بر اساس مذاکرات ایران و گرجستان قرار است از سال آینده و برای یک دوره 7 ماهه 200 میلیون متر مکعب گاز ایران به این کشور منطقه قفقاز صادر شود
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۳    
تیم هفت نفره هنرمندان ایران در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند رومانی به برتری دست یافت و توانست به قهرمانی دومین دوره این مسابقات در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم دست یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۳    
به دنبال تشکیل هیات وزیرات پاکستان، وزارت خارجه این کشور از لغو تحریمها علیه ایران و احیای روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
مژده همجواری با بزرگان دین در قیامت نیروی محرکی است برای انجام اعمال نیک و دوری جستن از اعمال ناپسند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۹    
تیم ملی فوتسال ایران با برتری پرگل مقابل ویتنام راهی دیدار فینال جام ملت های آسیا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
ماشین جیمز باند و لباس دانیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند در سری جدید این فیلم ها با نام اسپکتر ، به حراج رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید این کشور درباره موضوع فروش جنگنده های سوخوی 30 به ایران با طرف روس رایزنی خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
یک مقام دولتی روسیه از احتمال سفر وزیر انرژی این کشور به تهران در اواخر ماه فوریه 2016 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
عربستانی سعودی از توقف کمکهای تسلیحاتی به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸    
وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان از آغاز فعالیتها برای تبدیل شبکه های خبری این کشور به یک مؤسسه رسانه ای جهت پخش برنامه به زبانهای فارسی، اردو و انگلیسی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز 8 اسفند (فردای روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ) هیچ مدرسه ای در هیچ مقطعی تعطیل نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
این تصویردر حاشیه مسابقات اسکی انتخابی تیم ملی نونهالان کشور در کوهرنگ است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۸    
آنچه در تصاویر می بینید،یک هتل با قابلیت شناور شدن روی آب است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
تماشاگران پرسپولیس در هفته های اخیر برای اعتراض به داوری به زمین نارنجک های را پرتاب می کنند که در این بازی نارنجک آنها هم در بین هواداران سرخ پوش و هم در بین توپ جمع کن های بازی منفجر شد که ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۵    
در این زندان امکاناتی تجملاتی مثل چندین سونا، مبلمان و دکه های اغذیه فروشی شناسایی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
انتخابات در سه مرحله اهمیت دارد؛ یکی اصل حضور مردم است که دلیل ادامه حیات سیاسی مردم است، اعلان دخالت مردم در سرنوشت خودشان که از برکات انقلاب است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸    
وزارت خارجۀ امریکا مدعی شد فروش جنگنده های روسی به ایران بدون تصویب شورای امنیت سازمان ملل متحد، ناقض تحریم های تسلیحاتی این سازمان علیه ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه، کاهش نرخ سود سپرده های بانکی از 20 به 18 درصد برای ایجاد تناسب بیشتر نرخ سود با اقتضائات اقتصادی کلان کشور بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اواسط هفته جاری در سفری رسمی، برای دیدار با مقامات دولت بلژیک و اتحادیه اروپا راهی بروکسل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یک شرکت داروسازی آمریکایی اعلام کرد: تست واکسن جدید مقابله کننده با ویروس زیکا روی موش های آزمایشگاهی با نتایج مثبت و امیدبخشی همراه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۹    
رهبر حزب جمهوری خواه خلق به عنوان حزب اصلی مخالف دولتِ ترکیه می گوید پس از انفجار مرگبار آنکارا، ترکیه به حمام خون تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۹    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: آنچه که به نظر می رسد این است که متاسفانه دولت هیچ برنامه خاصی برای حمایت از تولید داخل بعد از برجام ندارد و ما در 2 سال گذشته شاهد تضعیف این بخش در کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "روسیا الیوم"، حمله توپخانه ای ترکیه به اطراف شهر عفرین باعث کشته و زخمی شدن چند شهروند شده است .
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا قانون اعمال تحریم های بیشتر علیه کره شمالی را به خاطر آزمایش موشکی و اتمی اخیر امضا کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به آراء مردم بستگی دارد، گفت: نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه با اشاره به گروه 14 مارس این کشور گفت که آنها می خواهند لبنان تابع عربستان باشد اما ما می خواهیم لبنان برای لبنانی ها باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۰    
دعوت نشدن سرمربی و مدیر تیم ملی فوتبال ایران به نشست با دبیرکل یوفا سرمنشا جنجالی تازه در این رشته شد و کار را تا جایی پیش برد که کی روش در حمایت از علی کفاشیان اعلام استعفا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
معضل ریز گردها در دشت های اخترآباد ملارد حیات بسیاری از گیاهان، گونه های جانوری و انسان ها را به مخاطره انداخته و گستره پیامدهای مخرب آن دامنگیر پایتخت ایران نیز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۹    
روابط عمومی سازمان صداوسیما در اطلاعیه ای کانال تلگرامی "صرفا جهت اطلاع" را کانالی جعلی و غیر مرتبط با بخش خبری 20:30 اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۵:۲۱    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: دولت سوریه اظهارات آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تعجب می کند. این اظهارات شبیه اظهارات دولت ترکیه است که از مدت ها پیش در راستای حمایت از گروه های تروریستی و تشویق ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۴:۱۶    
رهبر کاتولیک های جهان اظهار داشت دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که خواستار اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور شده است، مسیحی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۳:۱۴    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعرفه خدمات دارویی مسئله دیگری است که با اختیارات قانونی وزیر تعیین و ابلاغ شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۲:۲۰    
بیست و یکمین شماره هفته نامه خط حزب الله با گزارشی تحلیلی با عنوان مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب درباره مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۱:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا، شنبه آینده در جریان سفر به اردن با پادشاه و وزیر خارجه این کشور دیدار و با آنها درباره تحولات منطقه رایزنی خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۶    
منابع خبری اعلام کردند ارتش سوریه با آزادسازی شهرک کنسبا در ریف شمال شرقی لاذقیه به نزدیکی استان ادلب و مرزهای ترکیه رسیدند.