سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۱:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 30 دی 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 1 دی 1394 ایران خبر 2 دی 1394 ایران خبر 3 دی 1394 ایران خبر 4 دی 1394 ایران خبر 5 دی 1394 ایران خبر 6 دی 1394 ایران خبر 7 دی 1394 ایران خبر 8 دی 1394 ایران خبر 9 دی 1394 ایران خبر 10 دی 1394 ایران خبر 11 دی 1394 ایران خبر 12 دی 1394 ایران خبر 13 دی 1394 ایران خبر 14 دی 1394 ایران خبر 15 دی 1394 ایران خبر 16 دی 1394 ایران خبر 17 دی 1394 ایران خبر 18 دی 1394 ایران خبر 19 دی 1394 ایران خبر 20 دی 1394 ایران خبر 21 دی 1394 ایران خبر 22 دی 1394 ایران خبر 23 دی 1394 ایران خبر 24 دی 1394 ایران خبر 25 دی 1394 ایران خبر 26 دی 1394 ایران خبر 27 دی 1394 ایران خبر 28 دی 1394 ایران خبر 29 دی 1394 ایران خبر 30 دی 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۹    
اسناد و مدارک حاکی از آن هستند که ناصرالدین شاه قاجار از کودکی و نوجوانی به هنر و به ویژه، نقاشی علاقه وافری داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۸    
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۵    
پزشک متخصص خون و آنکولوژی کاهش سن ابتلاء به سرطان سینه در کشور را نگران کننده دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۴    
در راستای اجرای طرح اینترنت اشیا.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۸    
یک منبع آگاه قضایی از موافقت با درخواست مرخصی مهدی هاشمی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۴    
گروه تروریستی داعش کشته شدن جان جهادی که نام اصلی او محمد اموازی بود را در نشریه اش، دابق، تایید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۸    
آرش استیلاف ، یک جوان ایرانی است که از سال 2007 به چین رفته و اکنون در مقطع دکترای رشته کارگردانی دانشگاه هنری شانگهای تحصیل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۹    
داور اسپانیایی دیدار اسپورتینگ هوئلبا و سانتا تراسا وارد دردسر بزرگی پس از پایان این دیدار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۳    
ربات های امروز در زندگی فردای بشر نقش پررنگ تری بازی خواهند کرد، از کار در کارخانجات و کارهای تخصصی تا کارهای خدماتی از رباتها برمی آید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۷    
تا 10 سال دیگر، تعداد بیماران دیالیزی دوبرابر می شود و براین اساس تا یک دهه دیگر، تعداد بیماران نیازمند دیالیز، به 50 تا 60 هزار نفر می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰    
یک مسئول وزارت خارجه عربستان مدعی شد که پرونده ایران پس از انقلاب سرشار از ایجاد فتنه و آشوب و درگیری در منطقه عربی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان "به سمت درآمدهای مالیاتی برویم و از وابستگی به نفت بکاهیم" گفت: در بودجه سال 95 سهم نفت 22.3درصد در بودجه عمومی کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۸    
در این شو لباس هایی عرضه شده که هیچ نشانه ای از اسلامی بودن در آنها یافت نمی شود و افرادی این لباس ها را نمایش می دهند که آرایش های غلیظ آنها در نگاه اول مراسم بالماسکه و هالووین را تداعی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
لحظه ای زیبا در کنسرت محسن یگانه که همه حضار را احساساتی کرد و در سالن کنسرت غوغا به پا کرد. وقتی مادر محسن روی سن آمد و پسر هنرمندش را در آغوش کشید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۰    
طی سال گذشته ویروس زیکا با رشدی هشداردهنده در آمریکای جنوبی گسترش یافته است و متخصصان بیم دارند که ایالت های جنوبی آمریکا کشورهایی هستند که در مرحله ی بعدی احتمالاً زیکا در آن شیوع پیدا خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۱    
در حالی که ستارگان فوتبال دنیا از نظر مالی مشکلی ندارند کسانی هستند که برای خرید پیراهن ساده بازیکن محبوبشان در مضیقه اند و با ساده ترین امکانات به عشق خود می بالند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۴    
مجمع جهانی اقتصاد در داووس امروز رسما کار خود را آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
صبح امروز سارقانی با سلاح گرم به یکی از شعب بانک مهر ایرانیان واقع در شهرک فرهنگیان همدان دستبرد زدند که با تور گسترده و اقدام به موقع پلیس سارقان در محور خروجی ملایر دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
هر ساله فیلم ها، تصاویر، مجلات و حتی بازی های کامپیوتری بسیاری برای برانگیختن و تحریک میل جنسی ساخته می شود که به یک صنعت و تجارت تبدیل شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
اقدام به موقع ماموران ایستگاه مترو مانع از خودکشی یک مرد کم توان ذهنی که بر روی ریل قطار در ایستگاه مترو شهرک اکباتان ایستاده بود، شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۱    
بانوی 67 ساله خانه خود را به پناهگاهی برای 1100 گربه بی پناه تبدیل کرده و زندگی خود را با آنها تقسیم می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان کوتاه، این حوزه به یکی از حوزه های پربازده اقتصادی تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۶    
نشانه ها از بازار میوه و تره بار حاکی از آن است که به طور کلی قیمت میوه و تره بار در مقایسه با هفته های گذشته با ثبات نسبی همراه بوده و نوسان کمی داشته است اما قیمت برخی اقلام از جمله پیاز و سیب ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بیرون آوردن توده 6 کیلویی از شکم بیماری در کنگان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۳    
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار منع تعقیب سعید مرتضوی در خصوص استخدام بدون مجوز 500 نفر در تامین اجتماعی در دادگاه تایید شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۴    
شریعتمداری را امروز بیشتر با موضع گیری ها و یادداشت هایش علیه دشمنان ولی فقیه، اصلاح طلبان و فتنه گران می شناسند و همین ها جرم کمی برای او نیست که همواره به بدترین الفاظ توسط آنان خوانده شود!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۴    
وقتی بین 2 دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه شومی کشید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۷    
روسیه در چارچوب برنامه های افزایش همکاری های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران در دوره پسابرجام، یکی از اولین دفاتر تجارتخانه خارجی خود را در تهران راه اندازی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
معاون وزیر خارجه در پاسخ به سوالی درباره روابط ایران و انگلیس گفت: روند بازگشت روابط بین 2 کشور و صدور عادی روادید در جریان است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۸    
مجلس نهم در واپسین ماه های عمر خود یکی از مهم ترین کارهایی را که در دستور داشت به آستانه انجام رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۳    
توصیه می شود که این چنین پوست هایی را به نوعی در رژیم غذایی خود بگنجانید. برای مثال، می توانید آنها را خشک کنید و به صورت پودر درآورید و در غذاها استفاده کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
حالا که سال 2015 آمده و رفته، همه اتفاقات و رویدادهای آن تبدیل به خاطرات دور شده اند، فیلم های بسیار خوبی ساخته شدند، موسیقی های خوبی تولید شدند و مواضع سیاسی و اجتماعی مختلفی اتخاذ شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
در این مطلب به معرفی لپ تاپ هایی می پردازیم که در سال 2015 بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و درواقع پرطرفدار یا جزو بهترین لپ تاپ های امسال محسوب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸    
خب ایشان رئیس جمهور مملکت است و در حد خودش اختیاراتی دارد. ان شاءا... که بتوانند رایزنی کنند و کاری صورت بدهند. رئیس جمهور رئیس مردم است. بالاخره می تواند کارهایی بکند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
مراسم تشییع پیکر مرحوم "رضا احدی" امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امجدیه و در حضور فو تبا ل دوستان برگزار شد و سپس پیکر او برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
کرختی راه یافته به بدنه جامعه فرهنگی ما، صرفا امری سوژه محورانه نیست، یعنی گناه آن تنها بر دوش فعالان فکر و فرهنگ نیست ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۲    
بارها شنیده اید که "آدمی یک بار زندگی می کند" اما تا به حال چند بار از صمیم قلب احساس کرده اید که کاری که همیشه دوست داشتید را انجام می دهید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
جانشین پلیس راهور ناجا از جان باختن بیش از 221 هزار در راه های کشور در 10 سال گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۷    
دلایلم را در اعتراض به ردصلاحیتم به صورت مکتوب تقدیم شورای نگهبان کرده ام و آنها درصورتی که دوست داشته باشند به درخواست من رسیدگی می کنند و در غیر این صورت هم کاری از دست من ساخته نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۴    
باراک اوباما نخستین رییس جمهور رنگین پوست آمریکا سال آینده پس از پایان دو دور ریاست جمهوری، پلاک شماره 1600 خیابان پنسیلوانیا واشنگتن (آدرس کاخ سفید) را برای همیشه ترک خواهد کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۸    
50 هکتار از جنگلهای سیاه رودبار شهمیرزاد طعمه حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: سود دارایی های توقیف شده ایران بیشتر از اصل آن است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲    
گلن فری (خواننده قطعه هتل کالیفرنیا) از گروه عقاب ها در سن 67 سالگی بر اثر آرتریت روماتوئید، کولیت حاد و سینه پهلو درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳    
صبح امروز دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی شاهد اعتراض تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد به یکی از اعضای هیات علمی این دانشکده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
نخستین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از اجرای برجام و لغو تحریم های ظالمانه از پاریس به تهران صورت گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۴    
مواد غذایی که سبب خستگی می شوند هیچ چیز بهتر از یک خواب نیمروز طولانی بعد از یک وعده غذایی بزرگ وجود ندارد نگران نباشید شما که تنبل نیستید معلوم است که یک دلیل بیولوژیکی برای آن وجود ندارد!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
به دنبال اجرایی شدن برجام ، بانک مرکزی آلمان کلیه تحریم های خود علیه بانک صنعت و معدن و بانک تجاری ایران و اروپا را لغو کرده و روابط خود را با این بانک ها آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۱    
از عرضه iOS 9.2 برای دستگاه هایی که این نسخه از سیستم عامل اپل را پشتیبانی می کنند تنها 10 روز می گذرد، اما امروز اپل نسخه جدیدتری از iOS را منتشر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۵    
امروزه در هر محفل و مجلسی شنیده می شود که کودکان امروز با دیروز خیلی متفاوت هستند و همه درباره این مسئله بحث می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۲    
دو پالایشگاه بزرگ کره جنوبی با فرصت طلایی از بازار آشفته نفت، با ارائه پیشنهادی، شرط خرید نفت از شرکت ملی نفت ایران را دریافت تخفیف 2 تا 3 دلاری اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۹    
در حالی که با انتصاب زنگنه و متهمان پرونده کرسنت در پست های عالی وزارت نفت، ایران در داوری بین المللی به پرداخت میلیاردها دلار خسارت محکوم شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۹    
بازیگر فیلم آمریکایی کمپ ایکس ری گفت: من هیچگاه فیلم ضدارزش و ضد دینی را بازی نخواهم کرد و بازی در این نوع فیلم ها را توهین به آن آیین و مخاطبان آن می دانم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۰    
وزارت کشور انتشار نقل قول رحمانی فضلی را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
رضا میرکریمی فیلم جدیدش دختر را برای جلوگیری از هرگونه شائبه ای از رقابت آرای مردمی جشنواره ی فیلم فجر خارج کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
گروه تروریستی داعش از مجموع 400 نفری که در دیرالزور سوریه بوده بود امروز 270 نفر از آنها را آزاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
از 100 نامزد مورد حمایت کارگزاران سازندگی هیچ یک تایید صلاحیت نشدند. نامزدهای مورد حمایت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، همگی ردصلاحیت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
در این ویدئو، مجموعه ای از مرگبارترین سوتی های داعش را که موجب هلاکت شماری از عناصر خود می شود، مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه محصولات پروتئینی خارجی منجر به حذف تولیدکننده داخلی می شود،گفت:محصولات گوشتی قاچاق ممکن است بدون ذبح شرعی وارد کشور شوند،چراکه کالای قاچاق غربالگری نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۳    
متانت مردم زنجیره ای ها را شوکه کرد...هیجان برجام در بازار در کمتر از 2 روز خالی شد...اعتراض به مهندسی انتخابات توسط استاندار خوزستان .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب دزفول با تایید یک مورد آدم ربایی در این شهرستان گفت:دو نفر یک جوان 27 ساله را به زور سوار خودرو کرده و متواری شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد آکسفورد این دانشگاه از سال آینده فعالیت خود را آغاز می کند و درحال حاضر برای کسب مجوزهای مربوط به راه اندازی این واحد تلاش می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان تصویری از خودش در کنار یک ببر را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۱    
احدی بازیکن سابق استقلال است که 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
گاهی اوقات در مصاحبه کسانی که عمدتا سودی در بالارفتن قیمت مسکن دارند می شنویم که حتی پیش بینی می کنند سونامی قیمت مسکن در راه است، اما این پیش گویی ها چقدر واقعی است؟
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
همایش ایثار و رسانه عصر دیروز سه شنبه 29 دی ماه با هدف تجلیل از مدیران رسانه ای ایثارگر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
پژوهش مدرن نشان داده که زمانی که چشمان مان رنگی را لمس می کند مغزمان مواد شیمیایی را رها می کند که هم سطح فیزیکی و هم احساسی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۸    
دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در اطلاعیه ای درباره سوژه جدید تخریب گران که به خودروی تیم حفاظت وی مربوط می شود توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
جمعی از مسئولان و چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه حضور پیدا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در برنامه اینترنتی دید در شب اظهاراتی جنجالی بیان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
تغذیه در پوسیدگی دندان، بیش فعالی و چاقی کودکان نقش به سزایی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
جوانی که برای 5 دختر همسایه مزاحمت پیامکی ایجاد کرده بود، به انتقام سخت برادران آنان گرفتار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مهدی سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری قدیمی که مربوط به سال 1374 می باشد را در صفحه ی شخصی اش منتشر کرد که در آن شخصیت های مشهوری چون ستاره اسکندری و شهاب حسینی حضور دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۴    
دومین روز از کنفرانس سالانه موسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی با تمرکز بر چالش های امنیتی این رژیم در سال 2016 میلادی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۵    
پلیس هند اعلام کرد نامه تهدیدآمیزی را با امضای داعش دریافت کرده است که در آن نخست وزیر و وزیر دفاع این کشور به مرگ تهدید شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۵    
سناتور سابق ایالت لوییزیانای آمریکا نقش ایران در تحولاتی از جمله آزادی تفنگداران آمریکایی از سوی ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۹    
سخنگوی کاخ سفید گفت که کاخ سفید اعتقاد دارد که لوینسون در ایران نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت :افراد بالای 18 سالی که فاقد کارت ملی یا کارت هوشمند ملی هستند، برای قطع نشدن یارانه تا 15 بهمن ماه برای دریافت کارت ملی ثبت نام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۶    
در مرحله هیئت های نظارت، 40 درصد از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۳    
تبادل جاسوس یکی از عادی ترین اتفاقاتی است که میان 2 قطب دارای پیشینه خصومت و دشمنی صورت می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
طاهریان مدتی است عکس هایی را با "تکه اوزگور" بازیگر مرد ترکیه ای منتشر می کند که همین باعث حاشیه سازی های جدیدی برای او شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۵    
نت جانسون سیاستمدار دموکرات آمریکایی و سناتور سابق ایالت لوییزیانا افزود: آنچه که در یک هفته اخیر اتقاق افتاده یعنی آزادی تفنگداران آمریکایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۷    
جایزه پرایدی که یک فروشگاه برای مشتریان خود بر روی محل گذر عابران پیاده در نکا قرار داده بود، سرانجام به مقصد نرسید و سقوط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۷    
ظل السلطان پسر ناصرالدین شاه و حاکم اصفهان را مشاهده میکنید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۴    
پیمان معادی با ابراز خرسندی از به فرجام رسیدن برجام تاکید کرد: حضور بازیگران ایرانی در هالیوود کاملا شدنی است و به زودی شاهد این رویداد خواهیم بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۸    
به نظر می رسد دنیای واقعی شکلات سازی کم کم به دنیای خیالی شکلات های چارلی و کارخانه شکلات سازی نزدیک می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۶    
تصویر روز: 18 ژانویه 2016، واکنش اوباما و بانوی اول میشل اوباما پس از آنکه اوباما در بازی "سنگ، کاغذ ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۵    
علی دایی متولد بهمن ماه سال 1348 در اردبیل است. او که رکورد گل زنی فوتبال دنیا در رده ملی را در اختیار دارد و به عنوان آقای گل جهان شناخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 30 دی 1394 را مشاهده می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷    
مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷    
متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می تواند میزان انرژی را افزایش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷    
جب بوش، نامزد جمهوریخواهان با شعارِ جب میتونه درستش کنه! در رقابت های انتخاباتی حضور یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۷    
وزیر خارجه عربستان در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز، که به نظر می رسد پاسخی باشد به یادداشت همتای ایرانی اش ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۱۵    
مدیران منابع انسانی و استعدادیابان به طور پیوسته در جستجوی نیروهای کارآمدی هستند که بتوانند نیازهای سازمانی را برطرف کرده و موقعیت های شغلی را از آن خود سازند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۳    
گاهی اوقات فقط کافی است به همسرتان بگویید درباره یک مسئله جنسی میخواهید با او صحبت کنید و نمی دانید او چه فکری می کند اما شما می خواهید صادق باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۴:۱۳    
خانه هایی که بدون هیچ مدرک شناسایی تنها برای چند ساعت اجاره داده می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۳:۱۹    
مصرف بیش از 5 فنجان قهوه در روز توسط زنان باردار، خطر سقط جنین را در آنها افزایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۳    
زن انگلیسی به از طریق تبلیغات توئیتری عاشق گروه تروریستی داعش می شود پس از مدتی فرار را بر قرار ترجیح می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۳    
شبکه اجتماعی توییتر از دسترس میلیون ها کاربر خارج شد.
  • ۱