سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۴۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 شهریور 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 1 شهریور 1394 ایران خبر 2 شهریور 1394 ایران خبر 3 شهریور 1394 ایران خبر 4 شهریور 1394 ایران خبر 5 شهریور 1394 ایران خبر 6 شهریور 1394 ایران خبر 7 شهریور 1394 ایران خبر 8 شهریور 1394 ایران خبر 9 شهریور 1394 ایران خبر 10 شهریور 1394 ایران خبر 11 شهریور 1394 ایران خبر 12 شهریور 1394 ایران خبر 13 شهریور 1394 ایران خبر 14 شهریور 1394 ایران خبر 15 شهریور 1394 ایران خبر 16 شهریور 1394 ایران خبر 17 شهریور 1394 ایران خبر 18 شهریور 1394 ایران خبر 19 شهریور 1394 ایران خبر 20 شهریور 1394 ایران خبر 21 شهریور 1394 ایران خبر 22 شهریور 1394 ایران خبر 23 شهریور 1394 ایران خبر 24 شهریور 1394 ایران خبر 25 شهریور 1394 ایران خبر 26 شهریور 1394 ایران خبر 27 شهریور 1394 ایران خبر 28 شهریور 1394 ایران خبر 29 شهریور 1394 ایران خبر 30 شهریور 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۶    
نخستین گزارش هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۳    
فارغ از اینکه گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشید یا خیر، تقریبا محال است که نام بازی برخورد قبیله ها (Clash of Clans) را نشنیده باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۰    
اظهارات اخیر آقای احمد توکلی نماینده محترم مجلس، در مصاحبه با خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه بنی صدر خائن بود ، موجب نگارش این یادداشت شده است که در ادامه به برخی نکات قابل ملاحظه اشاره خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۴    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۱    
اگر از آنهایی هستید که فکر می کنید عشق به این است که از صبح تا شب بروید پارک و سینما و بازار و کافی شاپ و مثل قناری ها چه چه بزنید و خانه ای بسازید در و دیوارش همه نور ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۴    
مدیرعامل رنو پارس گفت: به مگاموتور حداکثر سه ماه فرصت دادیم که یا عملکردش را اصلاح کند یا اینکه بخش تولید موتور تندر 90 را به رنوپارس واگذار کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۸    
قیمت انواع محصولات لبنی بعد از تغییرات در چند ماه گذشته در چند هفته گذشته با ثبات همراه بوده است اما برخی برند ها همچنان تعدادی از اقلام خود را بیش از قیمت تعیین شده عرضه می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۰    
همزمان با رونمایی از رنوساندرو، خط تولید انبوه این خودرو در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک، در شرکت پارس خودرو به بهره برداری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۴    
پس از آنکه روسیه از موافقت عربستان و ترکیه با طرح خود برای تشکیل ائتلاف منطقه ای ضد تروریسم ناامید شد، گفته می شود اکنون تصمیم گرفته تا ائتلافی دیگر برای مبارزه با داعش با شرکت سوریه، ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۸    
دانشجویان دستگاه هایی را انتخاب می کنند که از رِنج قیمت قابل تأمل تری برخوردار باشد، بنابراین باید مدلی را مدنظر داشت که از تراشه قابل ارتقا و رم اضافی برخوردار باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۹    
هرچند در بازه های زمانی مختلف شایعاتی درباره انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت حبیب مطرح شد اما هیچ کدام از این شایعات رنگ واقعیت نگرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۹    
مسیح علایی اولین مجری رسانه ملی است که توانسته با وجود نابینایی اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده بگیرد. آن هم برنامه ای در حوزه معلولان که خانم مجری خودش از جنس آنهاست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
هفته دفاع مقدس که شروع می شود، رسانه ملی برنامه های رنگارنگی برای این هفته تدارک می بیند؛ از پخش مستندهای تکراری تا گفت وگوهای کلیشه ای. هرسال همین وقت ها در بر همان پاشنه همیشگی می چرخد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
گالوپ در یک نظر سنجی بین المللی که از طریق تلفن همراه در بین 40 کشور انجام شد، مفسد ترین دولت های جهان را از نظر مردم برشمارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۵    
همراه ما باشید تا بهترین گوشی های دو سیم کارت موجود در بازار با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۹    
به تازگی در شبکه های اجتماعی آگهی های عجیب و غریب زیادی دیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۱    
کودکی اولیور و استن بازیگران مشهور نقش لورل و هاردی
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
اگر مجاری بینی دچار انسداد نسبی یا کامل باشد، بیمار ممکن است با مشکل هایی مانند خروپف شبانه، سردرد، کاهش احساس بویایی و چشایی و ناهنجاری دهانی- فکی روبرو شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
شپش ها از خون میزبان انسانی خود تغذیه می کنند و در صورت هجوم دسته جمعی می تواند باعث ضعف و حتی تخلیه تمام خون بدن قربانی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
شفیعی به سی ان ان می گوید: بسیاری مردها وقتی ما را می بینند به کنایه می گویند این ورزش برای شما نیست شما بروید و غذایتان را درست کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۹    
کویر با ویژگی های منحصر به فردش یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری به شمار می رود و گرچه عده ای این پهنه وسیع شنی را نشان بخل طبیعت می دانند اما واقعیت این است که کویر یک ثروت بی نظیر خدادادی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۶    
حسین شکوهی نام آبمیوه فروشی است که در خیابان ملت تهران آبمیوه فروشی می کند
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۳    
سومین نمایشگاه هنر برای صلح مزمان با روز صلح، با اعطای نشان صلح به رییس جمهور و رونمایی از تابلوی هاشورهایی برای صلح به کار خود پایان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام خودروهای کپچر که در سری اول عرضه این محصول با موعد تحویل مرداد و شهریور به فروش رسیده ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی می گوید مخالفان نباید فراموش کنند ایران نیاز به آرامش دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
صدام حسین رییس جمهوری وقت عراق چند روز پیش از این اقدام، پیمان 1975 الجزایر را در برابر دوربین های تلویزیون بغداد پاره کرد و در نطقی با تأکید بر مالکیت مطلق کشورش بر اروندرود که آن را شط العرب می ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
تصاویری از جشن تولدی که رضا صادقی برای همسرش گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
نیمه شمالی خط 3 مترو پایتخت روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس جمهوری، شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری به بهره برداری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
شهروند عربستانی از سقوط یک شیشه بزرگ روی سرش جان بدر برد. دوربین های مدار بسته، لحظه سقوط شیشه را بر روی این رهگذر ثبت کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
رضا رفیع گفت: حاضرم با برنده ی مسابقه استندآپ کمدی خندوانه مسابقه بدهم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای تئاتر غرب واقعی داریوش مهرجویی نشست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
حرف های یک مهندس کشاورزی را گوش دادیم که 10 سال پیش با یک میلیون تومان سرمایه شروع کرد و اکنون با 5 سالن فعال تولید قارچ و 2 سالن در حال راه اندازی و ایجاد 65 شغل 2میلیارد تومان سرمایه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۷    
شهردار تهران با تأکید بر این که مطالبه گیری از دولت باید بر اساس منطق باشد، گفت: ما با کمک دولت می توانیم حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۳    
مدت زمان طولانی نشستن با خطر نارسایی قلبی ارتباط دارد و محققان دریافته اند افراد کم تحرک، 52 درصد بیشتر به نارسایی قلبی دچار شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰    
ماریا کری، خواننده و بازیگر چهل و پنج ساله هالیوود، یکی از فعالان سلفی بازی و پست گذاری در شبکه های اجتماعی هست که در این گفتار، نگاهی داریم به معدود تصاویر ایشان از قاب سلفی.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
فرانسوی ها، که گهگاه زیر میز مذاکرات هسته ای می زدند، دیروز آمدند و بر سر میز مذاکره با فعالان اقتصادی و مسئولان ایرانی نشستند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۵    
تالار شیشه ای در ساعات اولیه معاملات اخرین روز از تابستان و پس از 5 روز ریزش متوالی سبز پوش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
کشور فرانسه همچنان بر سر اقداماتی که شرکت گوگل برای حفظ حریم شخصی کاربران باید انجام دهد پافشاری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۹    
از ابتدای مهر سال 94 پخش برنامه های کودک و نوجوان در شبکه تخصصی کودک آغاز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برخی از بانک ها با سوء استفاده از ضعف نظارتی و نادیده گرفتن مصوبات شورای پول و اعتبار در بحث سپرده ها با نرخ 26 تا 28 درصد اقدام به جذب سپرده می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۴    
توقیف خط تولید و توزیع آب معدنی دماوند در حالی صورت گرفت که حدود 37 شرکت دیگر آب معدنی از مجوز استاندارد برخوردار نبودند، اما وزارت بهداشت به دلیل به توجهی شرکت آب معدنی دماوند نام آن را رسانه ای کرد!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
رژه بزرگ نیروهای مسلح در تهران
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۳    
داعش، 7 زن سوری را به اتهام نداشتن روبنده در انظار عمومی شلاق زد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
دبیر انجمن قطعه سازان از تولید سه محصول جدید پژو در ایران خبر داد و گفت با همکاری ایتالیایی ها تا دو سال آینده یک خودرو جدید دیگر از سوی خودروسازان داخلی وارد بازار خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۷    
زمانی وقتی اسم دست فروش به گوشمان می رسید این تصور درذهن تداعی می شد که فرد یا افرادی هستند که در کنار خیابان بساط می کنند و اجناسی را به مشتریان ارائه می دهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تحقق واکسیناسیون همزمان تزریقی و خوراکی فلج اطفال در ایران نسبت به دلایل توقف خط تولید آب معدنی ها از جمله آب معدنی دماوند توضیحاتی را ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
تعداد 200 معتاد پر خطر در مناطق حاشیه ای شهر مشهد با همکاری نیروهای انتظامی جمع آوری و به مراکز ماده 16 منتقل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در سالهای گذشته به دلیل توجه یک بعدی دولت به موضوع مسکن مهر و ساخت و ساز در شهرهای کوچک و بزرگ ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که کمیته ملی پناهندگان برزیل (کوناره) از افزایش امکان اعطای ویزای بشردوستانه به مهاجرین سوری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۳    
چادرهای رنگارنگ به سر می کنند و در صحن امام رضا (ع) عکس دسته جمعی می اندازند، برای شان تنوع لباس است و جالب می آید. آن را دوست دارند و از پوشیدن آن استقبال می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۷    
امروزه بزرگترین حزب ملی گرای ترکیه حزب عدالت و توسعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۷    
در رژه نیروهای مسلح امسال، تجهیزات و تسلیحات متعددی به نمایش درآمد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
آیت الله مصباح یزدی در مراسم افتتاحیه دانشگاه مجازی علوم و معارف اسلامی درباره وضعیت حجاب در کشور گفت: اگر کسی اوضاع اوایل انقلاب را با اکنون مقایسه کند مطمئنا با دیدن وضعیت بد حجاب ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
برخورد سمند حامل اتباع افغان با تریلر در اصفهان دو کشته بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم امام خمینی اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۸    
افرادی که در دهه 50 زندگی خود به سر می برند و در معرض خطر تجربه سکته مغزی یا حمله قلبی هستند باید روزانه دوز پایین آسپرین مصرف کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر قیمت یک قبر در تهران 200 میلیون تومان است بنابراین با تسهیلات 80 میلیون تومانی تنها می توان یک انباری در کلانشهرها خرید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از ساخت مدل سه بعدی جمجه یک بیمار به منظور استفاده در برنامه ریزی یک جراحی ترمیمی توسط شرکت دانش بنیان مستقر در این شهرک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۰    
محققان آلمانی موفق به شناسایی منبعی طبیعی و در دسترس برای عنصر نیمه رسانای ژرمانیوم شده اند که در صنایع نیمه رسانا بسیار کاربردی بوده اما به دلیل ماهیت بسیار انفعالی اش استخراج آن بسیار دشوار است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر مقید بودن دولت به کنترل نرخ تورم، از اتخاذ تدابیری برای خروج کشور از رکود ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۸    
عناصر گروه تروریستی داعش سه نفرازاعضای خانواده یک پرستار را به قتل رساندند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
سیما فردوسی دکترای روانشناسی بالینی با نقد کشیدن مواردی که والدین از مدرسه به کودک می گویند ولی کودک در واقعیت با آنها مواجه نمی شود، روش های صحیح چگونه رفتن کودکان به مدرسه را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
در راستای گسترش مناسبات بین المللی و توسعه ارتباطات اقتصادی بین بورسی در دوران پساتحریم، نشستی با حضور مدیرعامل بورس کالای ایران و سفیر سوییس در ایران در بورس کالای ایران برگزار شد و سوییسی ها در این ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
حتما دوست دارید بدانید که کدامیک از ستارگان هالیوودی چپ دست هستند، ما در اینجا نام تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
احتمالاً با دیدن آگهی فروش یک پونتیاک ترانس ام مدل 2004 که در زمان خود با قیمت 38 هزار یورو خریداری شده، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
صاحب یک لامبورگینی 280 هزار دلاری که در حال نمایش توان خودرویش برای یک مشتری بود با از دست دادن کنترل وسیله باعث شد تا خسارات بی اندازه برای آن ایجاد شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
همانطور که می دانید، یکی دو سالی است که شورو شوق عکس های سلفی خیلی باب شده است، که برای راحتی کار از وسایلی مثل مونوپاد استفاده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
همه آنچه که باید درباره راه ها ی درمان و مراقبت از پوست ها ی پرتقالی یا پوست های چرب و پرجوش بدانید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
این روزها همه چیز می فروشند؛ از فیلم، موسیقی و کتاب که کالای فرهنگی است تا چسب زخم و کالای بهداشتی و حتی برخی داروهای شیمیایی، گیاهی و معجون جوان کننده!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
تعدادی از دانشجویان اهل سنت و شیعی دانشگاه مذاهب اسلامی با قربانی کردن چند گوسفند، گوشت های قربانی را میان نیازمند سنی و شیعه توزیع می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
گرانترین موس دنیا که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن 59 برلیان کار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۸    
این داستان ایالات متحده آمریکا، ایران و اتم است. داستان یک توافق هسته ای تاریخی که شاید فکر کنیم آن را بلدیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اعلام کرد خبر استعفایش از این سمت شایعه است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۶    
17 ساعت شکنجه هولناک در پارک جنگلی چیتگر کافی بود تا راز باند آدم ربایان 4 میلیون تومانی فاش شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
نمایشگاه خودرو در لاس و گلاس برپا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
مصاحبه اختصاصی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با "استیو کرافت" مجری برنامه مشهور "60 دقیقه" شبکه خبری "سی بی اس" آمریکا در تهران. این مصاحبه از شبکه سی بی اس پخش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
با اجرایی شدن یک قانون جدید، عرضه کنندگان خودرو تنها پس از کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجاز به پیش فروش محصولاتشان خواهند بود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
یک مشاور طب سنتی گفت: برنج سفید عامل دیابت و شکر سفید عامل پوکی استخوان است؛ کبد چرب مقدمه بیماری است و از تُند خوردن و نجویدن غذا و همچنین مصرف نوشابه های گازدار و غذاهای سرخ کرده بروز پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
استقبال مردم جهان از شبکه های اجتماعی طمع سازندگان اینگونه نرم افزارها را برای بهره برداری بیشتر از اطلاعات مردم بیشتر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش 10 درصدی بارترافیک معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت فرانسوی گفت: هرچند حدود 6میلیون خودروی پژو در جاده های ایران تردد می کند اما مردم ما تا اندازه ای از عملکرد پژو ناراضی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
اخبار ویژه روزنامه های سه شنبه 31 شهریور را در ایران خبر بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
دیابت یکی از بیماری های مزمن شایع به ویژه در عصر حاضر است. کنترل دیابت نیازمند تغییرات اصولی در شیوه زندگی از جمله تغذیه و فعالیت بدنی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به اینکه سبقت غیرمجاز اصلی ترین عامل فوتی های تصادفات رانندگی درون شهرهای استان در یک سال گذشته بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
این هواپیمای 20 ساله پیش از این 30 بار در شرکتهای مختلف هواپیمایی دست به دست شده است
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
به مدد کارتون ها و فیلم های تلویزیونی دهه 60 خیلی ها با موضوع کودکان سرراهی آشنا هستند؛ نوزادانی که توسط والدین فقیرشان در سبدی کوچک با یک یادداشت پشت در خانه فردی پولدار یا گوشه خیابانی گذاشته می ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
روزنامه مشهور بیلد آلمان از لباسی که کریمی در نخستین حضورش در باشگاه بایرن مونیخ بر تن کرده بود کماکان به عنوان یک کابوس یاد می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مدیر شبکه سه سیما گفت: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازی نفت مقابل الاهلی را پخش کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
امیر مهدی ژوله در پایان این رقابت 72 ساعته توانست 2 میلیون و 240 هزار و 846 رای کسب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۲    
وی با اشاره به اینکه کمبود ریزمغذی هایی همچون کمبود ویتامین B، چربی های غیراشباع مانند امگا 3 و یا امگا 6 می تواند مراتب فراموشی، آلزایمر و ضعف حافظه را به همراه داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۳    
سوال نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین دروازه بان بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان ناصر حجازی، مهدی رحمتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۰    
مذاکرات ایران و 1+5 قرار است در حاشیه هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سران کشورهای عضو سازمان ملل در سطح سیاسی و کارشناسی و معاونان و وزیران خارجه دو طرف برگزار شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۲    
در این کتاب که بخشی های از آن در رسانه های انگلیس منتشرشده است، به نقل از یک نماینده پارلمان که در دوران تحصیل در دانشگاه آکسفورد با دیوید کامرون هم دانشگاهی بوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۹    
برخی خبرهای روزنامه های خارجی سه شنبه 31 شهریور را در ایران خبر بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۳    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 31 شهریور را در ایران خبر ببینید.