سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۵۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 مرداد 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 1 مرداد 1394 ایران خبر 2 مرداد 1394 ایران خبر 3 مرداد 1394 ایران خبر 4 مرداد 1394 ایران خبر 5 مرداد 1394 ایران خبر 6 مرداد 1394 ایران خبر 7 مرداد 1394 ایران خبر 8 مرداد 1394 ایران خبر 9 مرداد 1394 ایران خبر 10 مرداد 1394 ایران خبر 11 مرداد 1394 ایران خبر 12 مرداد 1394 ایران خبر 13 مرداد 1394 ایران خبر 14 مرداد 1394 ایران خبر 15 مرداد 1394 ایران خبر 16 مرداد 1394 ایران خبر 17 مرداد 1394 ایران خبر 18 مرداد 1394 ایران خبر 19 مرداد 1394 ایران خبر 20 مرداد 1394 ایران خبر 21 مرداد 1394 ایران خبر 22 مرداد 1394 ایران خبر 23 مرداد 1394 ایران خبر 24 مرداد 1394 ایران خبر 25 مرداد 1394 ایران خبر 26 مرداد 1394 ایران خبر 27 مرداد 1394 ایران خبر 28 مرداد 1394 ایران خبر 29 مرداد 1394 ایران خبر 30 مرداد 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۴    
او ضمن بیان اینکه آقای احمدی نژاد اصلا صلاحیت ندارند ادامه می دهد: کسی که می گوید من قانون را قبول ندارم، این بزرگترین جرم سیاسی است که از رئیس جمهور سر می زند
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۰    
همین آشنایی باعث شد در سال های بعد از دبیرستان تمام وقت خود را بر موسیقی بگذارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۷    
روشن کردن، فعال سازی سیم کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشترکان ایرانسل در بر ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۸    
از 8750 ساعت عمر یکساله انسان، 6830 ساعت به کار تأمین نیازهای ضروری و 1920 ساعت اختصاص به فراغت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
بنابر اظهارات معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، شهریه مهدهای کودک حداقل 15.5 و حداکثر 20 درصد بنابر تعداد ستاره های هر مهد افزایش می یابد که این میزان شهریه از مهرماه امسال اعمال و دریافت خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
تنوع خودروهای چینی در مدل و تیپ های مختلف بسیار بالا است اما خودروسازان داخلی هنوز در مدل های 30 سال پیش مانده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
گروهی از اراذل و اوباش که اقدام به رعب و وحشت در یکی از پارک های شهر تهران کرده بودند با حضور پلیس در محل متفرق شده و 10 تن از آنان نیز دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از ورود اولین تاکسی های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد و گفت: این تاکسی ها هم اکنون در خط فرودگاه مهرآباد مشغول به کار شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۸    
شاید "حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر سابق قطر را بتوان یکی از زیرک ترین رهبران عربی منطقه خاورمیانه دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۱    
تمبر یادبود نودمین سال انتشار روزنامه اطلاعات با حضور حجج الاسلام حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام راحل،محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه و آیت الله موسوی بجنوردی رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
رسانه ها اگر اعتماد مخاطبین را به دست نیاورند بدون اعتماد مخاطب یک بوق تبلیغاتی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی از افزایش 9 رشته جدید در مقطع کاردانی در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
زوال عقل یا دمانس یکی از بزرگترین خطراتی است که افراد مسن با آن روبه رو هستند. شایع ترین نوع دمانس یا همان زوال عقل نیز آلزایمر است که آماری رو به رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر نفت در هفته جاری به هئیت رئیسه مجلس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
اداره کل بازرسی استان خوزستان با شناسایی 20 تُن ذرت سمی، مانع از ورود این محموله به کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر عدم حاشیه سازی برای جامعه پزشکان از اعلام شماره تلفنی برای بررسی مشکلات جامعه پزشکی از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
این فیلم قرار است به کارگردانی اسی نیک نژاد، هنرمند ایرانی الاصل، ساخته شود. مسئولان کمپانی تمایل دارند در صورت صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
حجاب فرضیه دینی است که متاسفانه روی زمین مانده و کسی به آن توجه نمی کند. با افرادی که به حجاب دهن کجی می کنند و دید سیاسی دارند باید برخورد شود.جریمه نقدی برای برخی افراد بی حجاب واجب است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۷    
براساس اعلام فرمانده گروه پدافند هوایی کرمانشاه پهپادی که به منظور شناسایی وارد مرزهای کشور شده بود منهدم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۷    
جناب خان آنقدر معروف شده که این بازیگران معروف هم دوست دارند با او عکس یادگاری داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
سیاست آموزش و پرورش محدودکردن مدارس خاص برای رسیدگی بیشتر به مدارس دولت است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
متاسفانه عدم اطلاع رسانی به موقع مسئولان عراقی به گمرکات منجر به برگشت محموله مرغ ایران شد که هم اکنون پیگیری های لازم برای رفع این مشکل در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
یک زن 85 ساله در هند از یک طوطی به دلیل استفاده از حرف های توهین آمیز شکایت کرد و پلیس این طوطی را دستگیر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
سیاست های قهری و غیر کارشناسی در بخش نیروی انسانی طی دو سال اخیر موجب نابسامانی هایی در صنعت نفت شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
منابع خارجی از سقوط یک فروند پهپاد ناشناس در استان کرمانشاه خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۷    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از ارسال تجهیزات انتخابات الکترونیک از وزارت کشور به شورای نگهبان در ماه آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مهاجم جوان استقلال که موفق شد گل اول تیمش را مقابل هم نام اهوازی به ثمر برساند کفش هایی را که از اسطوره محبوب این باشگاه هدیه گرفته خوش یمن دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد : روزانه بخشی از ریزگردهای نمکی ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه به سمت تبریز می آیند اما اینکه تا چه میزان باعث بروز و تشدید بیماری های پوستی و سرطان می شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
به گزارش ایران خبر به نقل از مهر, خودروی زرهی مارائودر، که به عنوان غیرقابل واژگونی ترین خودروی جهان شناخته می شود، قادر است، از پس مین های زمینی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
وکیل مهدی هاشمی با بیان این ادعا که "فکر می کنم اگر رئیس قوه قضائیه فقط فیلم را ببیند، خودش ماده 477 (ماده 18 سابق) را اعمال می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
احمد الحیالی که ابو مسلم الترکمانی نیز نامیده می شد از نظامیان ارتش صدام بود. پس از انتشار گزارش های تایید نشده از زخمی شدن البغدادی، گفته می شد که الحیالی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گفت: سفارت انگلیس فعلا ویزای دیپلماتیک و خدمت صادر می کند و با فراهم شدن مقدمات و افزایش کادر در آینده اقدام به صدور ویزای عادی خواهدکرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
یک روزنامه هندی گزارش داد سرپرستی موقت سفارت انگلیس در ایران به آجای شارما یعنی کسی که تا کنون سمت کاردار غیرمقیم بریتانیا در تهران را بر عهده داشت، سپرده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۷    
اشتباه مرسی در صحنه سیاست داخلی آن بود که نتوانست درباره اصرار سازمان های امنیتی برای اعزام سفیر جدید به تل آویو مقاومت کند و این نامه را امضا کرد و در واقع در تله آنها افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۴    
رئیس کمیسیون بهداشت کنگره اسپانیا 8 شهریور به تهران سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۸    
گفت وگو با طلبه هایی که از سرعت پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی عقب نمانده اند، همیشه جذاب بوده است. گفت وگوی ما با سید علی طلبه ای که آنلاین در اینستاگرام احکام می گوید را بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۸    
داعشیان از قرآن کریم به عنوان یک عامل انتحاری برای جلوگیری از نیروهای مردمی عراق استفاده می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۴    
ثروتمندان اگر احساس کنند کسی می خواهد از آن ها مالیات بگیرد، قطعا فشار می آورند، تا وی برکنار شود. دست سازمان مالیاتی خالی است و اصناف جنجال آفرینی می کنند
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز(شنبه) بازار سرمایه با رشد 6 واحدی در ارتفاع 65 هزار و 225 واحدی ایستاد بنابراین بازار سرمایه دومین روز پیاپی مثبت را سپری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
حافظ ناظری پنجم، ششم و هفتم شهریورماه تور کنسرتش را با همراهی شهرام ناظری آغاز می کند. او اجرای پیش رو را یکی از بهترین و خلاقانه ترین اجراهای سال های اخیر موسیقی ایران می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
ا توجه به طولانی شدن پروژه ها و افزایش هزینه تمام شده واحدهای مسکن مهر، هم اکنون زور بسیاری از متقاضیان به قیمت ها نمی رسد و ظاهرا افزایش مبلغ تسهیلات از 25 به 30 میلیون تومان اجتناب ناپذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل شرکت شهربان گفت : در راستای هدفمند انضباط شهری و توجه هر چه بیشتر به حقوق شهروندی، کلیه شهربانان و معبربانان تهرانی به صورت تخصصی آموزش میبینند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
در حالی بارها رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی از دفاع تمام قد خود از حساب های بانکی سخن گفته بودند که ابلاغ اخیر قانون مالیات های مستقیم در رابطه با ارائه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: در حوادث اخیر علاقه نداریم به جامعه پزشکی توهین شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
پاریس یکی از معروفترین شهرهای گردشگری دنیاست که جاذبه های فراوانی در این شهر وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲    
با توجه به رواج بد حجابی در جامعه، نمایندگان مجلس "طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب" را مورد بررسی قرا داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
دولت مراقب نفوذ اجانب از ناحیه بازگشایی سفارت انگلیس در ایران باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۰    
تصاویر امروز را با موضوعات نماز جمعه در نیجریه، کشف گنج طلا در اسپانیا، نمایشگاه گل اوکراین، اعتراضات مردم فلسطین و جشنواره شب سنگاپور خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل مبارزه با قاچاق فراورده های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: در سال 93 حدود 80 هزار میلیارد تومان معادل دو برابر کل یارانه نقدی این سال، یارانه پنهان سوخت داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
دو ستوان زن ارتش آمریکا توانستند با سپری کردن دوره ویژه آموزش نظامی به عنوان اولین رنجرهای زن این کشور فارغ التحصیل شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
فیلم یک خودرو مازراتی جلوی چشم خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی حرکات خطرناکی را به نمایش می گذارد. حرکاتی که واکنشی از سوی پلیس ندارد! منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
"قیصر حامد" پرستار مسلمان به همراه همسر خود در یکی از خیابان های لندن در حال قدم زدن بود که عده ای نوجوان انگلیسی قیصر را به خاطر ریش داشتن مورد تمسخر قرار دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
گروه داعش 15 کودک از عناصر خود را به اتهام ترک میدان نبرد، در شهر موصل عراق اعدام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه در حال حاضر افت فشار آب در تهران اجرا نمی شود، گفت: سناریوی احتمالی جیره بندی تابستانی آب در پایتخت منتفی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
گروه تروریستی تکفیری داعش برای تامین بخشی از نیازهای نیروهای خود به تجهیزات نظامی اقدام به تاسیس فروشگاههای زنجیزه ای عرضه انواع البسه و محصولات و تجهیزات نظامی در بخشهای مختلف مناطق تحت سیطره خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
وی با اشاره به مخالفتهایی که درباره این طرح وجود دارد، گفت: نمایند گان دولت در کمیسیون مشترک، آقای انصاری، معاون پارلمانی و آقای خباز ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
معاون وزیر اقتصاد گفت: ما در فضای جدید دوستانمان و کشورهایی که در شرایط گذشته با ما همکاری کردند را نباید فراموش کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
نام نویسی در دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان از امروز آغاز شد و تا 20 شهریورماه ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۴    
به گزارش ایران خبر به نقل از العالم, داعش اذعان کرد این سعودی " ابوبکر الجزراوی " نام داشت و عملیاتی انتحاری را نزدیک شهر سامرا انجام داد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
یک روان شناس بی بند و باری برخی خانواده ها را عامل تضاد و دوگانگی در جامعه پذیری نوجوانان دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۷    
ملک کایلان، روزنامه نگار مسائل بین المللی نشریات وال استریت ژورنال و نیوزویک در مطلبی که سایت خبری پولتیکو آن را منتشر کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۱    
علیرضا فغانی، بعد از محرومیت به خاطر اشتباهاتش در آخرین مسابقه فصل گذشته میان تراکتورسازی و نفت، در اولین حضورش در لیگ پانزدهم یک پنالتی به ذوب آهن هدیه داد و باید منتظر برخورد کمیته داوران باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۹    
یک کارشناس ارشد غرب آسیا با اشاره به دیپلماسی منطقه ای ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: عربستان نمی تواند به این رفتار عصبی و لجبازی های سیاسی و امنیتی اش ادامه دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با اقدام به موقع نزاجا داعش که در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله بود نتوانست به مرزهای ما نزدیک شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
ایرانسل با اعلام تعرفه مکالمه برای حجاج ایرانی بیت الله الحرام از امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه و عرضه سیم کارت رایگان به حجاج خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
شهرداری شبانه اقدام به تخریب بخش های از پاساژ علاءالدین کرد ولی کار با شکایت صاحب ملک متوقف شد. در نهایت دیوان عدالت اداری رای به تخریب داد البته هنوز زمان اجرای حکم مشخص نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
قیمت ها از بازار محصولات لبنی در مقایسه با ماه گذشته نشان از افزایش نسبی قیمت ها در برخی برند ها و اقلام از جمله شیر، ماست و خامه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
همزمان با سقوط آزاد قیمت جهانی نفت، برخی از شرکت های نفتی فعال در آمریکا قصد دارند با تعطیل کردن پروژه ها، در صنایع پتروشیمی ایران سرمایه گذاری های جدیدی را در دوران پساتحریم آغاز کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: حرف راه اندازی مک دونالد احمقانه است چرا که مک دونالد نماد حاکمیت، نفوذ و حضور آمریکا است و باید جلوی این نمادهای آمریکایی را گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۳    
مدت هاست حرفی نزدم و سکوت کردم.... اما ظاهرا از این سکوت ره به جایی نتوان برد...حرف ها زده شد... کنایه ها شنیدم... ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴    
همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، موشک نقطه زن فاتح 313 در سازمان هوافضای وزارت دفاع رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۱    
پروازهای حج از فردا اول شهریور ماه آغاز می شود و عملیات اعزام زائران تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام وضعیت فوق العاده در ایالت واشنگتن به وزارت امنیت داخلی و آژانس مدیریت وضعیت اضطراری دستور داد تا همه تلاش های لازم را برای کمک به آسیب دیدگان از آتش سوزی انجام دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
یکی از سوالات مطرح در خصوص الفاظ فقهی اینکه مقصود از ریبه و تلذذ در رساله های مراجع چیست؟
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بیشترین اشیای پیدا شده در مترو تهران پول، موبایل و طلاست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: حساسیت های لازم در خصوص معیشت رانندگان تاکسی که خودروی فرسوده دارند، در طرح کاهش پیش بینی می شود و ما نسبت به معیشت آنها بی تفاوت نیستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
روزهای آفتابی به ویژه در فصل تابستان قبل از خارج شدن از ساختمان باید با استفاده از کرم ضدآفتاب از پوست خود محافظت کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۶    
سازمان ملل متحد اعلام کرد اسرائیل هفته گذشته دست کم 63 منزل را در کرانه باختری تخریب و بیش از 132 شهروند فلسطینی از جمله 82 کودک را آواره کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۰    
پژوهشگران دانشگاه تهران نمونه ی آزمایشگاهی نوعی پانسمان زخم را طراحی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲    
چند ماهی از اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت و به دنبال آن تغییر تعرفه های تلفن می گذرد و حال از علاقمندی برای بازگشت تعرفه ها به حالت قبل از همکدی خبر داده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۲    
بارش باران و جاری شدن سیل جمعه شب پنج میلیارد ریال خسارت به راه های این شهرستان وارد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۹    
وکیل مدافع رئیس جمهور سابق کشورمان با تکذیب خبر حضور احمدی نژاد در دادگاه به دلیل اعترافات بقایی گفت: قریب سه سال است تاکتیک دروغ بزرگ ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۶    
هرچند واردات کالاهای لوکس همواره یکی از چالش های اقتصاد کشور محسوب می شود اما دولت یازدهم با کاهش واردات آن در چهار ماهه ابتدای سال جاری بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۹    
کزازی افزود: از نگاهی بسیار فراخ ما این گرامیان نامی را به دو گونه و گروه بخش نوانیم کرد. هیچ یک را بر دیگری شاید نتوان برتری داد و فراتر و فزون تر دانست ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۱    
مذاکراتی با شرکت های خارجی از جمله شرکت های ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، ترکیه ای و فرانسوی برای سرمایه گذاری و وارد کردن فناوری در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت انجام شده و این شرکت ها تکنولوژی ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۵    
روزنامه قانون با درج کارتونی از امین منتظری به شکل دیگری به کمپین نه به خودروی صفر پرداخته است
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۵    
وزارت آموزش و پرورش از جمله دستگاه های پرتلاش دولت یازدهم است که با حجم گسترده ای از دانش آموزان و فرهنگیان، فعالیت ها و برنامه هایی را در طول یک سال گذشته به تصویب و یا مرحله اجرا رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
به گزارش ایران خبر به نقل از ایسنا، دکتر داریوش دائر، با بیان اینکه شیوع شپش سر در کودکان بیش از سایر گروه های سنی است، گفت: شیوع شپش در جوامع فقیر و پرجمعیت شایع تر است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
دانشمندان دانشگاه راکفلر امریکا ژن خاصی را در سلول های کبد انسان بیان کردند که با کمک آن ویروس هپاتیت C می تواند به آسانی تکثیر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در این کمپین خواسته ها و توقعات مصرف کنندگان از خودروسازان داخلی به حق و درست است به گونه ای که مصرف کنندگان توقع افزایش تنوع و کیفیت محصولات در سال های گذشته را ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
لازم است نهادهای نظارتی به بحث رسوب تسهیلات که سه درصد سود به انبوه سازان تحمیل می کند، وارد شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
فرماندهی عملیات مشترک عربستان اعلام کرد که یک بالگرد آپاچی این کشور در منطقه جازان واقع در جنوب این کشور سرنگون و دو خلبان آن کشته شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۹    
یک روزنامه هندی گزارش داد سرپرستی موقت سفارت انگلیس در ایران به آجای شارما یعنی کسی که تا کنون سمت کاردار غیرمقیم بریتانیا در تهران را بر عهده داشت، سپرده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۲    
برخی خبرهای روزنامه های خارجی شنبه 31 مرداد را در ایران خبر بخوانید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۹    
صفحه اول روزنامه های شنبه 31 مرداد را در ایران خبر ببینید.
  • ۱