سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 خرداد 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 2 خرداد 1394 ایران خبر 9 خرداد 1394 ایران خبر 12 خرداد 1394 ایران خبر 18 خرداد 1394 ایران خبر 19 خرداد 1394 ایران خبر 20 خرداد 1394 ایران خبر 25 خرداد 1394 ایران خبر 26 خرداد 1394 ایران خبر 27 خرداد 1394 ایران خبر 28 خرداد 1394 ایران خبر 29 خرداد 1394 ایران خبر 30 خرداد 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۲    
ایران در دومین بازی متوالی با نتیجه 3 بر صفر مقابل آمریکا به پیروزی رسید تا با 6 ست برده و صفر ست باخته در انتظار دومین حریف دور برگشت باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
داعش طی اعلامیه ای اعلام کرد: کسانی که می خواهند در این مسابقات شرکت کنند، بایستی برای ثبت نام به یکی از سرکرده های این گروهک تروریستی که نام آن ها در اعلامیه قید شده، مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۹    
روحانی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای به مرحله حساسی رسیده است گفت: مذاکرات مسئله همه کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیر مسئول سایت خبری شهریار و خبرگزاری مهر را به اتمام نشر مطالب خلاف واقع متهم ندانست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
گروه تروریستی داعش مسجدی را با نام سرکرده خود "ابوبکر بغدادی" در موصل (مرکز استان نینوا) افتتاح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۱    
فعالان رسانه ای در طوماری ضمن درخواست ثبت تاریخی این روز تاکید کردند: شور مردم در ادای احترام به نامداران گمنام دیروز ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
با لبخند وارد شوید. جمله ای است که مهربان ترین راننده تاکسی ایران بر نقاط مختلف خودرواش نوشته است. قانونی که هم خود رعایت می کند هم مسافرانش ملزم به انجام آن هستند!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
برخی منابع ترک از مرگ فتح الله گولن، رهبر جریان نورچی رقیب دینی حزب عدالت و توسعه خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۶    
نشست مشترک دولت و مجلس در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان تهرانی خواست تا با شناسایی تصویر کلاهبردار متواری هرگونه اطلاعات در خصوص مخفیگاه یا محل تردد متهم را در اختیار پلیس قرار دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۴    
عوامل ساخت برنامه خندوانه پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا در سالن آزادی حضور پیدا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۶    
جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست رئیس جمهور تشکیل و چند طرح پیشنهادی از جمله طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبود یافته تصویب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۷    
همسر هاشمی رفسنجانی گفت: حکم مهدی هاشمی پدرسوخته بازی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
والیبال چند سالی است خود را به ورزش اول کشور چنان نزدیک کرده که برخلاف فوتبال و کشتی که تا حدی رنگ مردانه تری دارد به ورزش محبوب خانواده تبدیل شده و زنان خانه دار نیز بیش از سایر ورزشها پا به پای ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۰    
همزمان با آغاز موج تازه ای از تحریم مراکز آموزش عالی رژیم صهیونیستی در اروپا، موزه لوور فرانسه از پذیرش گروهی از دانشجویان این رژیم خودداری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای 8 استان کشور از جمله تهران به بالای 40 درجه سانتیگراد می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو ریس جمهور اسرائیل در فیلم فیلسوف های احمق ایفای نقش کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو، گفت: چای تولید داخل که دارای شماره پروانه ساخت معتبر و لوگو سازمان غذا و دارو می باشد خریداری و با اطمینان مصرف گردد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۸    
به نظر می رسد دختران امروزی زودتر از مادرانشان وارد سن بلوغ می شوند و محققان به دنبال علل آن هستند. یکی از مواردی که اخیراً ارتباط آن با این پدیده مشخص شده است مصرف نوشابه های شیرین است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۳    
در چند روز گذشته مشاهده مارمولکی در قرص نان تعجب همگان را در زاهدان برانگیخت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه اعلام کرد: رئیس دستگاه قضا فردا شب ساعت 22:45 از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می گوید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
گروه تروریستی داعش جوانی عراقی را به اتهام استعمال "قلیان" ذبح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰    
روند سریال سازی ویژه ماه رمضان از 14 سال پیش در تلویزیون ایران آغاز شده و از دوره ای که بیشتر آثار اجتماعی و بعدها ماورایی با تمرکز بر مسایل دینی روی آنتن می رفت به آثار طنز رسیده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس طی دو لیست بازیکنان مورد نیاز خود را مشخص کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۰    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیم بر این شد که موضوع پرداخت مطالبات بازیکنان تا 2-3 روز آینده حل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۷    
آنچه در این دست نوشته ها نمایان است حرکت شهید چمران در طول زندگی خویش ( آمریکا، لبنان و ایران) در مسیر الهی و نشان دهنده حالات عرفانی و عاشقانه اوست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۱    
قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) می گوید: معتقدیم که در انتشار خاطرات مربوط به امام نیز طبق قانون نحوه حفظ آثار و یاد حضرت امام باید از مؤسسه مجوز بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
ناظر فدراسیون جهانی والیبال به عدم پخش سرود ملی کشور آمریکا از تلویزیون در جریان بازی روز بیست و نهم خرداد ماه مقابل تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
در صد و پنجاه سال گذشته متوسط قد یک مرد هلندی بیست سانتی متر افزایش پیدا کرده اما در مقایسه، در همین مدت متوسط قد یک مرد آمریکایی شش سانتی متر بیشتر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۵    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای تبصره 20 قانون بودجه 1394 درباره قطع یارانه افراد غیر نیازمند به اطلاع می رساند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۵    
دکتر"مصطفی چمران" در 31 خرداد 1360 در مسیر دهلاویه به سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا 10 روز دیگر انتخاب می شود
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
دوران آفتاب مهتاب ندیدن گذشته پنجه خورشید سابق! امروز می شود با داشتن آدرس صفحه ات، بدانیم دیشب شامتان چه بوده؟ آخرین وعده ای که کدبانو شده ای چند وقت پیش بوده؟ امروز نامحرمان با پاهای مجازی به اتاق ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۲    
پدرش از روی گرسنگی ناشی از قحطی دهه 90 میلادی کره شمالی جان خود را از دست داد و مادر و خواهرش هم به چین رفتند. بنابراین جوزف کیم مجبور شد در خیابان و با کمک دزدی و گدایی بزرگ شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
در طی چند روز اخیر دو برنامه پرمخاطب رسانه ملی، با مخاطبان خود خداحافظی کرد؛ لغو دو برنامه پرمخاطب از جمله برنامه محبوب رادیو هفت پاس گل رسانه ملی به سریال های ترکی شبکه جم به حساب می آید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
تعداد دختران افغان که اعتراض خود به نابهنجاری های جامعه را در قالب موسیقی رپ بیان می کنند در حال افزایش است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۶    
در طول تاریخ، مردم روش های متنوع و مخوفی را با ابتکاراتی خلاقانه برای اعدام کردن ابداع کردند. در این نوشته با چند مورد از بی رحمانه ترین روش های اعدام که ریشه در تاریک ترین گوشه های تاریخ انسان دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور به استاندار تهران دستور داده است که بررسی های لازم را درباره اتفاقات روز تشییع پیکر شهدا در تهران انجام دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
در صد سال اخیر کسانی که درباره مشکلات جامعه سخن گفته اند و مطالعه کرده اند معمولاً مجموعه علل و عواملی که باعث این همه مشکلات علمی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶    
مهدی جمالی نژاد با کسب 19 رأی موافق و 2 رأی ممتنع به عنوان شهردار اصفهان منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸    
شاخص کل بورس و اوراق بهاداردر پایان معاملات امروز یکشنبه با 26 واحد کاهش به 63 هزار و 810 واحد عقب نشینی کرد علاوه بر این تالار شیشه ای سراسر قرمزپوش بود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
یک منبع آگاه با اشاره به رفتارهای مجرمانه و خشن متهم دستگیر شده، از اعتراف وی خبر داد و گفت: گرچه متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده است ولی هنوز به طور قطع و یقین نمی توان وی را عامل اسیدپاشی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۷    
این سند و اسناد و روایت های مشابه، حکایت از ارتباط و نسبت تاسف برانگیزتری در مقیاسی بسیار بزرگتر دارد که آن را می توان ارتباط سیستماتیک و ارگانیک سه جریان فتنه، فساد و بیگانه است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱    
طی چند روز آینده از نسخه جدید پایگاه خبری ایران خبر با طراحی تازه رونمایی خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۸    
یک متخصص طب سنتی گفت: سردرد به هنگام روزه داری به دلایل مختلفی ایجاد می شود و راههای درمانی متفاوتی نیز دارد اما عمده ترین دلیل، نخوردن سحری است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند، یک میلیارد و 500 میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
در شهرک های اطراف تهران، کارخانه هایی با عنوان کارخانه فعال اجاره داده می شوند که اجاره برخی از آنها بر حسب متر مربع است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
هیچ کس طلاق را دوست ندارد اما جلوی آن را هم نمی توان گرفت. با این حال واکنش افراد به طلاق کاملا متفاوت است. یک مرد آلمانی تصمیم گرفت بعد از طلاق همه دارایی اش را از وسط نصف کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۶    
فیلم نشستن رئیس مجلس علی لاریجانی با تعدادی از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۷    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات از دستگیری نیروهای یمنی گروهی از تروریستهای داعش که لباس زنانه بر تن داشتند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود از نرخ بالای خشونت مسلحانه در این کشور انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۵    
عکس های خبری امروز را از تظاهرات مردم انگلیس آغاز می کنیم؛ در ادامه تصاویری از مسلمانان در ماه مبارک رمضان، مسابقه قایقرانی سنتی در چین و جشن پیروزی در بلژیک را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
معاون وزیر کار با اشاره به اینکه اقتصاد باید 7 درصد رشد کند تا شرایط اشتغال دانش آموختگان فراهم شود، گفت: نرخ بیکاری این گروه در حال حاضر حدود 22 درصد است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
مردی در آلمان موقع طلاق از همسرش تمام دارایی های مشترکشان را تقسیم کرد و برای اینکه این کار را به نحو احسن انجام دهد، واقعا همه چیز را به دو نیم قسمت کرد!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
سارقی در حین دزدی یک دستگاه کولر گازی، بر اثر برق گرفتگی فوت می کند و جنازه اش در همان حالت تا ساعت ها باقی می ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
اعضای تیم والیبال آمریکا پس از بازی با تیم ایران به تهران گردی پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشکلات آموزش و پرورش ساختاری است و برکناری فانی هم هیچ دردی از آن دوا نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره حادثه اخیر یکی از خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه مطرح و اعلام کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۶    
چهره صورت یک انسان، جمجمه سر انسان و یک فیل که واقعا دیدنی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
داعش تصویری را از انبارهای پول خود که از طریق سرقت اموال مردم به دست آورده است منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر 270 شهید خط شکن و غواص با تشکر از حضور مردم در بی نظیرترین مراسم تشییع شهدا در سال های اخیر، با صدور بیانیه ای توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروزجلسه ای را برگزار خواهیم کرد و لیست بازیکنان مد نظر را به اعضای هیات مدیره ارائه می دهم و در لیست من اسامی بازیکنانی همچون نکونام، رحمتی و آندو به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۹    
امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور برگزار می شود که در گزارشی با اشاره به ویژگی های داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری به تشریح جدول زمان بندی انتخابات 94 پرداخته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۳    
عضو شورای مرکزی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی "یکتا" از افتتاح دفاتر استانی همزمان با برگزاری همایش استانی این تشکل پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر یک رکود در اقتصاد کشور ایجاد شده است، یکی از دلائل آن را کاهش سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی دانست و با تاکید براینکه ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
معاون رئیس جمهور عراق مدعی شد: علت شکست حیدر العبادی در تحقق آشتی ملی در عراق به ناتوانی وی در مخالفت با دستورات ایران برمی گردد که به صورت غیرمستقیم کشور عراق را اداره و سیاستهایش را بر دولت این ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حذف طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای، از دستور کار امروز مجلس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
بخشی از اسنادی که سایت افشاگر ویکی لیکس درباره اسناد محرمانه حکومت عربستان سعودی منتشر کرده مربوط به تلاش های ریاض برای آزادی دیکتاتور مخلوع مصر است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۴    
نامه سرگشاده به داعش عنوان یادداشت روزروزنامه قدس به قلم پیرمحمد ملازهی است که در آن می خوانید؛از جذب نیرو و فعالیت در افغانستان صرف نظر کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: قاتل متواری پس از 22 سال در اصفهان دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۷    
این گزارش مروری بر تیتر یک روزنامه های صبح ایران در تاریخ یکشنبه 31 خرداد ماه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
رئیس جمهور افغانستان از رهبر معظم انقلاب برای دستور ایشان جهت ثبت نام کودکان مهاجر افغانستانی در مدارس جمهری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، مشاور عالی وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۹    
موفقیت هایی که داعش به دست آورده است عمدتا نتیجه برخورداری از منابع مالی قابل توجه، ظرفیت های نظامی بالا و استعداد این گروه در بهره برداری از نارضایتی های مشروع جوامع محلی بر ضد رژیمهای حاکم در کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۶    
ایگور استیماچ قبل از ترک تهران عدد 4 را نشان داد و رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۰    
در بازی اخیر بین تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا، در مجموع 11 زن در ورزشگاه آزادی حضور داشتند؛ چهار نفر داور، چهار نفر کارمند فدراسیون، یک نفر عکاس و یک نفر هم مترجم فدراسیون ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۶    
مروری بر روزنامه های یکشنبه 31 خرداد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۲    
مروری بر روزنامه های یکشنبه 31 خرداد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۵۱    
بنیامین بهادری خواننده محبوب و پرطرفدار که سال گذشته در غم از دست دادن همسرش داغدار شد، با انتشار عکسی نوشته است:عشق المثنیٰ ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۴۸    
سحر قریشی عکس جالبی از خودش در کنار بدلکارش در فیلم جدید،را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۳۶    
انواع هدفون و هندزفری در بازار لوازم کامپیوتر که در مدل های متنوعی عرضه می شود، بر اساس ویژگی ها، امکانات، نوع برند و گارانتی، قیمتی از چند ده هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان دارد!
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۳۳    
سی ام ژوئن، 10 روز دیگر، قرار است باهدف محاسبه اختلاف زمانی ساعت زمین با ساعت اتمی در ساعت 23:59:59 یک ثانیه به وقت اضافه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۲۷    
مروری بر روزنامه های یکشنبه 31 خرداد
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۳۸    
دریاچه زریوار یکی از بی نظیرترین دریاچه های جهان در استان کردستان قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۲۹    
اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ مِنْ بَهاَّئِکَ بِاَبْهاهُ وَکُلُّ بَهاَّئِکَ بَهِیُّ خدایا از تو خواهم به درخشنده ترین مراتب درخشندگیت با اینکه تمام مراتب آن درخشنده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۱۷    
به گفته محققان تغییرات شیمیایی که در روند صنعتی رنگ دهی به کارامل موجود در نوشابه های گازدار به وقوع می پیوندد می تواند احتمال بروز سرطان را در مصرف کنندگان بالا ببرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۱۴    
مهمترین عامل مهاجرت از روستا ها به شهرها و شهرها به کلان شهرها ، نبود امکانات و دسترسی ، در مناطق محروم است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۰۲    
کشف طلاهای پنهان شده آلمان نازی که در معدن نمک Merkers پنهان شده بود، توسط سربازان ارتش امریکا در سال 1945 .
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۵۴    
یکی از مسائلی که در ماه مبارک رمضان به خصوص زمانی که این ماه در فصول گرم تابستان قرارمی گیرد، بیشتر به چشم می خورد، عطش و تشنگی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۷    
سرخط خبرهای مهم روزنامه های جهان تا این ساعت از صبح یکشنبه به شرح زیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۱    
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته حضور استیماچ در استقلال منتفی است و قرار شد فردا با مربی جدید قرارداد ببندیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۱    
رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان گفت: مطرح کردن خرد شدن استخوان های مردم زیربار تحریم چراغ سبز به آمریکاست.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۱    
اسحاق جهانگیری، معاون اول و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در حالی طی ماه های اخیر به طور مکرر به تخلفات دولت قبل اشاره کرده که خود او در دوره وزارتش در دولت اصلاحات ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه امریکا در خصوص ایران را کاملا مردود دانست.