سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۳:۱۷May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 فروردین 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 فروردین 1396 ایران خبر 2 فروردین 1396 ایران خبر 3 فروردین 1396 ایران خبر 4 فروردین 1396 ایران خبر 5 فروردین 1396 ایران خبر 6 فروردین 1396 ایران خبر 7 فروردین 1396 ایران خبر 8 فروردین 1396 ایران خبر 9 فروردین 1396 ایران خبر 10 فروردین 1396 ایران خبر 11 فروردین 1396 ایران خبر 12 فروردین 1396 ایران خبر 13 فروردین 1396 ایران خبر 14 فروردین 1396 ایران خبر 15 فروردین 1396 ایران خبر 16 فروردین 1396 ایران خبر 17 فروردین 1396 ایران خبر 18 فروردین 1396 ایران خبر 19 فروردین 1396 ایران خبر 20 فروردین 1396 ایران خبر 21 فروردین 1396 ایران خبر 22 فروردین 1396 ایران خبر 23 فروردین 1396 ایران خبر 24 فروردین 1396 ایران خبر 25 فروردین 1396 ایران خبر 26 فروردین 1396 ایران خبر 27 فروردین 1396 ایران خبر 28 فروردین 1396 ایران خبر 29 فروردین 1396 ایران خبر 30 فروردین 1396 ایران خبر 31 فروردین 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۰    
به دنبال ناکامی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تصویب قانون اصلاح برنامه بیمه و بهداشت همگانی، ارزش دلار با کاهش روبرو شد و قیمت جهانی طلا نیز به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۵۱    
در این مطلب تمام نکاتی که یک فرد با داشتن مزاج گرم و تر باید بداند و رعایت کند، آورده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۱    
تصور عامه مردم بر این است که استفاده از سیگارهای الکترونیکی، مضرات سیگارهای تنباکویی را ندارد و خیلی کمتر از آنها آسیب رسان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
این روزها، زندگی خیلی ها رنگ و بوی تجمل گرفته و از سادگی روزگاران قبل خبری نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تاکنون یک میلیون و 434 هزار و 666 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده و 3 هزار و 567 مرکز و مکان متخلف تعطیل شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۶    
وزیر امور خارجه در یک پیام توئیتری، تاکید دوباره بر روابط مستحکم و مبارزه با تروریسم افراطی بین ایران و روسیه را از اهداف سفر رئیس جمهوری به مسکو برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۹    
سارقان یک سکه طلای یکصد کیلوگرمی به ارزش اسمی حدود یک میلیون یورو و ارزش واقعی حدود 3.7 میلیون یورو را بامداد دوشنبه از موزه 'بوده' (Bode) برلین ربودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
آصفری از برگزاری دومین جلسه جمنا در روز هفدهم فروردین ماه برای انتخاب 5 کاندیدای این جبهه خبر داد و گفت: آقای رئیسی گزینه اصلی بین اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
شما می توانید با استفاده از ترفندی که در ادامه به آن پرداخته ایم از دسترسی دیگران به اینترنت WiFi خود جلوگیری کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰    
در ایام عید زوج ها زمان بیشتری را با یکدیگر سپری کنند، این زمان در صورتی که به درستی مدیریت نشود می تواند باعث اختلاف و حتی قهر و جدایی بین زوجین شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۸    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۵۳    
کمسیون مستقل حقوق بشر افغانستان اعلام کرد: طرف های مختلف درگیر در جنگ این کشور از کودکان بعنوان ماشین جنگی استفاده می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۰    
رییس جمهوری، روابط ایران و روسیه را رو به توسعه خواند و تاکید کرد که تهران از گسترش و تعمیق روابط با همسایگان منطقه ای از جمله مسکو استقبال می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۸:۵۷    
حادثه تصادف بین دو خودروی پراید و وانت تویوتا در جاده دزفول - شوشتر، موجب مرگ مادر باردار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۸:۵۷    
شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" در آمریکا پس از آنکه اجازه نداد دو دختر که ساپورت (لگینز/شلوار یوگا) پوشیده بودند به هواپیما سوار شوند، در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۷:۲۱    
دختران دوقلوی همسان چینی که با شوهران دوقلوی همسان خود ازدواج کرده اند پس از این شوخی، برای متفاوت نشان دادن چهره شان تصمیم گرفتند تا روی صورت یکی شان عمل جراحی پلاستیک انجام شود تا شوهران شان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۶:۲۱    
خوردن پوست ماهی موجب سنگ کلیه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۳:۱۹    
پوست صورت بسیار حساس است و باید به موادی که روی آن می گذارید، توجه ویژه ای داشته باشید. در غیر این صورت پوستتان دچار آسیب های غیر قابل جبرانی می شود .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
” أسعد النصیری” رییس دفتر مقتدا صدر در جنوب عراق مدعی شد: اگر مقتدا صدر کشته شود، سردار سلیمانی را می کشیم و داخل ایران عملیات انجام می دهیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۱    
در نوروز 95 میانگین زمان تعمیرات امدادی در شبکه خدمات پس از فروش 1.9روز بود اما در طرح خدمات نوروزی سال 96 با اقدامات صورت گرفته از جمله الزام به حضور پست های کلیدی نمایندگی ها و تامین قطعات کامل ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۸    
درد در قسمت پایین ناف می تواند نشانه ای از عفونت دستگاه ادراری یا بیماری التهابی روده باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۰    
شرکت گوگل قصد دارد G chat یا همان گوگل تاک را حذف کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۲    
بر اثر ریزش بهمن در ژاپن هشت دانش آموز دبیرستانی جان خود را از دست دادند و حدود 30 نفر از افرادی که در محل وقوع حادثه بودند، مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۳    
برخی از غذاها بسیار سالم هستند و در توصیه های هر متخصص تغذیه ای وجود دارد. در این گزارش به برخی مواد غذایی مهم برای درمان بیماری ها اشاره می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
در روزهای پایانی سال 95 یکی از شرکت های نفتی اقدام به تعدیل حدود 200 نیروی کار خود کرد که در تماس های متعدد کارکنان تعدیل شده، دلیل این تعدیل گسترده، مشکلات نقدینگی شرکت عنوان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
رییس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: 3 صیاد رودسری دیشب در دریای خزر در محدوده لله رود این شهرستان ناپدید شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۶    
رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد از نگاه های مختلف در درون جمنا سخن گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۳    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه توسعه و ساماندهی گردشگری داخلی از سیاست های راهبردی سازمان در دولت یازدهم است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۱    
ساعت یک بامداد امروز 7 فروردین 96 تعداد 9 شناور حامل 400 خودرو و 1200 مسافر از سمت بندر چارک عازم جزیره کیش شده بود که در بین راه با طوفان شدید مواجه شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۰    
نکته جالب توجه در این نظر سنجی این است که رقم استفاده از صداوسیما 10 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
هفتم فروردین، زادروز خسرو شکیبایی، بازیگر سرشناس سینمای ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۶    
پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور از انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس در محور تربت جام- تایباد و مصدوم شدن 24 مسافر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۳    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بعدازظهر سه شنبه (8 فروردین) با ورود یک سامانه بارشی، در نوار غربی و شمال غرب کشور بارش در اغلب مناطق کشور شروع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اجلاس آیپک بر رویکرد ضد ایرانی واشنگتن و حمایت کاخ سفید از رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
اندیشکده آمریکایی نوشت: یک رییس جمهور تندرو در لفظ و عرصه دیپلماسی رویکرد تهاجمی تری علیه آمریکا نسبت به حسن روحانی اتخاذ می کند و طرفدار سیاست اقتصادی انزواگرایانه خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
سود نقدی پرداختی در سالهای گذشته به برخی از مشمولین سهام عدالت، از ارزش کلی سهامشان کسر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که ترامپ به طور جدی انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را بررسی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۴    
رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اعلام کرد که این هیات بررسی های خود از حادثه پلاسکو را تا پیش از اتمام تعطیلات نوروزی، تمام خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۷    
درحالیکه نیمی از کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی شده است تا پایان روز دوازدهم اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی بالغ بر 58 هزار تن امدادرسانی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۴    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: موتورسیکلت سوار به علت انحراف به چپ در کمربندی شهرستان خرمدره جان خود را از دست داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۱    
منابع خبری شامگاه یکشنبه گزارش دادند که نیروهای کرد موسوم به سوریه دمکراتیک فرودگاه نظامی الطبقه واقع در حومه رقه را به کنترل خود درآوردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۹:۰۲    
در این دور از انتخابات شوراها، شماری از فعالان رسانه ای برای حضور در این نهاد مدنی ابراز علاقه کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۸:۵۹    
یک بالگرد نظامی در شرق اوکراین سقوط کرد و در جریان آن پنج تن از نظامیان این کشور جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۰۸:۴۷    
افراد مبتلا به وسواس فکری-عملی (OCD) تحت تاثیر افکار غیرمنطقی، چرخه ای از رفتارهای تکراری را چندین بار انجام می دهند.