سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۳۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 فروردین 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 فروردین 1396 ایران خبر 2 فروردین 1396 ایران خبر 3 فروردین 1396 ایران خبر 4 فروردین 1396 ایران خبر 5 فروردین 1396 ایران خبر 6 فروردین 1396 ایران خبر 7 فروردین 1396 ایران خبر 8 فروردین 1396 ایران خبر 9 فروردین 1396 ایران خبر 10 فروردین 1396 ایران خبر 11 فروردین 1396 ایران خبر 12 فروردین 1396 ایران خبر 13 فروردین 1396 ایران خبر 14 فروردین 1396 ایران خبر 15 فروردین 1396 ایران خبر 16 فروردین 1396 ایران خبر 17 فروردین 1396 ایران خبر 18 فروردین 1396 ایران خبر 19 فروردین 1396 ایران خبر 20 فروردین 1396 ایران خبر 21 فروردین 1396 ایران خبر 22 فروردین 1396 ایران خبر 23 فروردین 1396 ایران خبر 24 فروردین 1396 ایران خبر 25 فروردین 1396 ایران خبر 26 فروردین 1396 ایران خبر 27 فروردین 1396 ایران خبر 28 فروردین 1396 ایران خبر 29 فروردین 1396 ایران خبر 30 فروردین 1396 ایران خبر 31 فروردین 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
اعلام میانگین ضریب هوشی 84 برای ایرانی ها، سبب تعجب بسیاری از نخبگان ایران گردید. عده ای با انکار این آمار درصدد اعتراض به آن برآمده اند، اما برای اینجانب، این آمار هیچ گونه جای تعجبی نداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۸    
لیلا بلوکات بازیگر 35 ساله به آلمان سفر کرده و دیداری با محمد یوسفی مجری سابق شبکه های ماهواره ای نیز داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۴    
تعدادی از سینماداران و پخش کنندگان فیلم های سینمایی در تلاش هستند فیلم های خود را در اکران دوم نوروز به نمایش درآورند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
حادثه رانندگی در محور بوکان - مهاباد جان 2 نفر را گرفت و موجب زخمی شدن 6 نفر دیگر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
کاربران عرب در شبکه های اجتماعی از "ابو ایوانکا" یا همان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به خاطر حمله موشکی به سوریه تشکر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل ضمن دفاع از حملات موشکی اخیر به یک پایگاه هوایی در سوریه، بر آمادگی واشنگتن برای انجام اقدامات بیشتر در سوریه تاکید کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۵    
رسیدگی سریع به دعاوی و اختلافات، با وجود حجم عظیم پرونده هایی که پشت در دادگاه هاست، دشوار به نظر می رسد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
ناو جنگی نیکولای فیلچنکوف متعلق به ناوگان نیروی دریایی روسیه از تنگه چناق قلعه در دریای مرمره عبور و به سمت سواحل سوریه حرکت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۶    
اتحادیه اروپا روز جمعه در بیانیه ای، با بیان اینکه بروکسل در جریان تصمیم آمریکا برای حمله موشکی به سوریه قرار گرفته بود، بر لزوم حل بحران سوریه از طریق مذاکرات سیاسی تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۵    
قطعه اول آزادراه تبریز- بازرگان در حد فاصل تبریز- مرند به طول 36 کیلومتر و عرض 34 متر با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۶    
هنوز ساعاتی از موشکباران استان حمص با دستور دونالد ترامپ نمی گذرد که ولادیمیر پوتین فرمان حمله هوایی گسترده به شهر ادلب پایگاه اصلی معارضان اسد را صادر کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۸    
روسیه که عملیات موشکی آمریکا علیه سوریه را تجاوزگری و غیرعاقلانه خوانده است، نشست فوری شورای امنیت با حضور ولادیمیر پوتین را برای بررسی این موضوع برگزار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۸    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت ضمن دفع حملات داعش در ریف حمص، موفق شدند 3 منطقه را آزاد کرده و شماری از تروریستها را از پای درآورند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۹    
رسانه های ترکیه ای گزارش دادند که مسئولان این کشور رسما خلبان سوری را که جنگنده اش در ترکیه در ماه میلادی گذشته سقوط کرد، بازداشت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهوری جدید سومالی اعلام کرد که کشورش یک "منطقه جنگی" است و به ارتش دستور داده تا خود را برای نبرد جدیدی آماده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
تعداد افراد مفقود شده در مکزیک در شرایط مشکوک که معمولا مرتبط با خشونت های مواد مخدر است تا پایان سال 2016 به 30 هزار نفر افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۴    
ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که اقدام آمریکا در حمله به سوریه رفتاری نابخردانه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
قیمت نفت پس از حملات موشکی آمریکا به سوریه بیش از 2 درصد بالا رفت و نفت برنت به 56 دلار هم رسید اما در حال حاضر بشکه ای 55.61 دلار معامله می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
رئیس شورای اروپا اعلام کرد، حملات موشکی آمریکا علیه یک پایگاه هوایی سوریه نشان دهنده پاسخ غرب علیه حملات شیمیایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۹    
زلزله یکی از بلایای طبیعی بوده که به دلایلی اتفاق می افتد و بر اساس شدت و ریشتر زمین لرزه، میزان تخریبشان با هم متفاوت است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۹    
حملات هوایی آمریکا به سوریه موجب کاهش ارزش شاخص دلار در برابر سایر ارزهای اصلی در بازار معاملات جهانی ارز در روز جمعه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
دیوان بین المللی کیفری اعلام کرد که مالزی با توجه به اینکه عضو اساسنامه این دادگاه نیست می تواند از طریق شورای امنیت سازمان ملل پرونده قتل برادر رهبر کره شمالی را به این دادگاه ارجاع دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۸    
امامی کاشانی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۵    
آیت الله امامی کاشانی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از رییس جمهوری از مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی از نزدیک بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بدون تردید روسیه و ایران در برابر حمله نظامی به سوریه آرام نمی نشینند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۳    
رضا درمیشیان تصویری از پشت صحنه فیلم لانتوری را در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۸    
هنوز ساعاتی از موشکباران استان حمص با دستور دونالد ترامپ نمی گذرد که ولادیمیر پوتین فرمان حمله هوایی گسترده به شهر ادلب پایگاه اصلی معارضان اسد را صادر کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۲    
سه مرد که مظنون به ربودن یک ایرانی با هدف باجگیری هستند، در مسکو دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: عوارض ناشی ازمصرف سیگار در زنان بیشتر از مردان است و آنان استعداد بیشتری برای ابتلا به عوارض منفی ناشی از مصرف سیگار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، به دنبال شکایت صورت گرفته علیه محسن سرخو ، دستور احضار این عضو شورای اسلامی شهر تهران را صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
در میان دولت های منطقه بیش از همه، عربستان و ترکیه از حمله امروز ترامپ اظهار خوشحالی کردند. اردوغان و شاه سعودی از ابتدای روی کار آمدن ترامپ خواهان حذف اسد و نیز تشدید تحریم ایران شده بودند لذا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۳    
در هجدهمین روز از فصل بهار گرد و خاک دوباره میهمان خوزستان شد و شهرهای مختلف این استان را فرا گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
حمله یکباره موشکی ترامپ به سوریه معادلات مربوط به مذاکرات صلح در این کشور را دگرگون کرد اما یک مسئول نظامی آمریکایی گفت که حمله موشکی آمریکا به سوریه "تک حمله" بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن بیش از 200 تروریست در استان های صلاح الدین و نینوا این کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا نابودی نیروی هوایی سوریه را خواستار شده و تاکید کرد که به این شکل می توان به درگیری ها در سوریه پایان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۹    
بیایید با هم حرف بزنیم ، شعاری است که سازمان جهانی بهداشت امسال برای روز جهانی سلامت با موضوع افسردگی برگزیده است تا به این طریق توجه همگان را بیش از پیش به افسردگی به عنوان بیماری قرن حاضر جلب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
صندوق های الکترنیکی رای گیری که قرار است در برخی از حوزه های انتخابیه و در انتخابات شوراها استفاده شود، امروز جمعه رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل دفتر نشر و توزیع مواد آموزشی از آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی دانش آموزان ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی وحرفه ای و استعدادهای درخشان از فردا (شنبه 19 فروردین) به صورت اینترنتی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۶    
استاندار حمص گفت: حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی شعیرات سوریه تاکنون پنج کشته و هفت زخمی برجای گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه اخبار منتشر شده مبنی بر تخلیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در پی حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۶    
یک پایگاه آمریکایی نوشت: بر اساس یک اصل منطقی و نیز استناد علمی، متهم کردن ارتش سوریه به استفاده از سلاح شییمایی در ادلب، احمقانه است؛ زیرا این اقدام برای آن فقط مشکل آفرین خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۶    
مرخصی های استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق کارگران همواره در کارگاه ها مورد مناقشه بین کارگران و کارفرمایان قرار داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
مصرف برق در شهری همچون تهران که لقب پایتخت را ازآن خود کرده بی شک نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است و این در شرایطی است که امروزه تنها از برق برای روشنایی استفاده نمی شود .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که حمله آمریکا تجاوز به حاکمیت سوریه و نقض قوانین بین المللی است و به روابط مسکو-واشنگتن آسیب می رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا در زمان حمله موشکی به سوریه درحال صرف غذا با همتای چینی خود بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۲    
در حالی هنوز مسائل مربوط به واردات 5000 واگن باری از روسیه گریبان صنایع داخلی را گرفته که وزیر راه و شهرسازی از امضای یادداشت تفاهم با روس ها برای تامین 500 واگن مسافری خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز (جمعه) بعد از صدور فرمان حمله موشکی گسترده به پایگاه الشعیرات مدعی شد که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از گازهای اعصاب برای کشتار مردم استفاده کرده است!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در حاشیه نشست شورای امنیت، به آمریکایی ها درباره پیامدهای منفی حمله آنان به سوریه هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۷    
اولین تصمیم جنگی دونالد ترامپ در سوریه با اعتراض روسیه و بسیاری از محافل بین المللی روبرو شده است اما متحدان سنتی امریکا از این اقدام حمایت کردند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۹    
رویترز نوشت: آمار منتشر شده از سوی منابع ردیابی تانکرهای نفتی حاکی از اتمام ذخایر نفت روی آب ایران و چالش جدی این کشور برای افزایش صادرات خود است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۶    
در پی وقوع حادثه تروریستی در سن پترزبورگ، صدها نفر از مردم روسیه برای اعلام " همبستگی علیه تروریسم" در نزدیک کرملین در مسکو راهپیمایی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۰    
عربستان سعودی امروز (جمعه) حمایت و تایید کامل خود را از حملات نظامی آمریکا به مواضعی در سوریه اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۰    
در پی حمله موشکی امروز آمریکا به حمص، مسکو برگزاری نشستی در شورای امنیت در این رابطه را خواستار خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۱    
پنتاگون اعلام کرد که 59 موشک از نوع توماهاک فرودگاه نظامی در جنوب شرق شهر حمص را هدف قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
نماینده دائم سوئد در سازمان ملل با ابراز نگرانی از اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه بطور ضمنی آن را با بهانه تراشی و دروغگویی دولت آمریکا و انگلیس در خصوص جنگ افزار کشتار جمعی عراق مقایسه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۱    
این حملات از دریای مدیترانه و از روی دو ناو جنگی یواس اس راس و یوا س اس پورتر انجام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۶    
در پی انتشار فیلم سخنرانی محفلی ضرغامی برای جمنا که در به اعضا اطمینان می دهد که کانالهای تلگرامی زیادی خریداری شده است حسام الدین آشنا در پاسخی به ضرغامی گفت که مرد باشید و خانواده چند مدیر تلگرامی ...