چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 1 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۱    
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پس از تکمیل ظرفیت کاروان های حج، آموزش زائران از ماه مبارک رمضان آغاز می شود، گفت: آموزش کارگزاران حج امسال شامل مدیران هتل ها، کاروان ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۶    
داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت که به تازگی برای انجام یک جراحی در بیمارستان بستری شده بود گفت: من چند روز پیش در بیمارستان بستری شده و حالا 2 روز است که مرخص شده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۷    
به گزارش ایران خبر ،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی وارد تل آویو شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مراسم آشتی کنان علیرضا دبیر و عباس جدیدی دو عضو شورای شهر تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر خارجه فرانسه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا خواستار همکاری با تهران برای حل و فصل بحران های منطقه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام کرد که این ستاد هیچ فراخوانی برای تجمع در تهران و یا استان های مختلف صادر نکرده و مخالف جدی چنین اقداماتی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۴    
رئیس جمهوری آمریکا نسبت به کفش همتای مصری خود واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
چندماه قبل یکی از مجلات زیرنظر شهرداری تهران طرحی را چاپ و منتشر کرد که کنایه ای به هاشمی رفسنجانی محسوب می شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۴    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از 41 میلیون نفر شرکت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۹    
دیدار دو تیم العین امارات و استقلال ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شد که شاگردان منصوریان در پایان با یک گل حریف خود را شکست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۵    
ترکیه به منظور اعتراض نسبت به اقدامات خصمانه علیه محافظان رییس جمهور این کشور در سفر اخیر وی به واشنگتن، سفیر آمریکا در آنکارا را فراخواند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۵:۲۷    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 2 خرداد 96 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۵    
مصرف شیر و لبنیات برای سلامت ما مفید است؛ مخصوصا شیرهای ارگانیک که دارای هورمون ها و مواد افزودنی دیگر نیستند؛ اما گاهی اوقات مشکلاتی پیش می آید که بهتر است مصرف لبنیات کاهش یابد و یا قطع شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت که در طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان اکرانهای قبل از ساعت 17 نیم بها و بعد از آن تمام بها خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۹    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: پلیس با سبقت غیرمجاز در راه های دو طرفه که عامل اصلی تصادفات پرتلفات بوده، بیشترین برخورد را داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۳    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که تورم ماهانه کالاها و خدمات مصرفی در اردیبهشت ماه سالانه 0.2 درصد کاهش، تورم نقطه به نقطه 0.2 درصد افزایش و تورم سالانه 0.2 درصد افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۷    
استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران منجر به رشد74 درصدی تعداد تراکنش های این سامانه طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۵    
روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای برخی فرآورده های غذایی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی لازم یا جعل اسناد مورد نیاز غیر مجاز دانسته و اسامی آنها را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۵    
نشست خبری رییس جمهور، حسن روحانی برگزار شد. این اولین نشست خبری روحانی پس از پیروزی در انتخابات است. حدود 300 خبرنگار در این نشست خبری حضور داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۸    
پدیده انتخابات شورای شهر رشت گفت: وضعیت شغلی من و همکارانم خوب نیست و باید به این وضع رسیدگی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۵    
قاسمی از دولت آمریکا خواست از سیاست جنگ افروزی، ایران هراسی و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۷    
راه یافتن هر 21 نفر فهرست امید به شورای تهران نه تنها یک اتفاق سیاسی- اجتماعی محسوب می شود، بلکه یک اتفاق ورزشی هم به شمار می رود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به اراضی اشغالی اعلام کرد قدس پایتخت دائم اسرائیل بوده و خواهد ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: بنا به پیشنهاد لاریجانی برای بررسی اعتراض اعضای لیست خدمت روز گذشته تصمیم گرفتیم آرا 50 نفر اول انتخابات شورای اسلامی شهر تهران را باز شماری کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۵    
محاکمه بیش از 220 نفر از سردسته های اصلی کودتای نظامی نافرجام جولای گذشته ترکیه آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۲    
عضو اصلاح طلب راه نیافته به دوره پنجم شورای شهر گفت: اگر لیست امید در انتخابات شوراها براساس رزومه، تجربه و شایستگی جمع بندی می شد نام بنده باید در آن قرار می گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۳    
اعضای باند خلافکاران و قاچاقچیان انگلیسی با انتشار تصاویر باند و مستندی دیدنی توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: کاندیداهایی که با لیست امید آمدند، نباید برای شهرداری و وزارت از شورای شهر انصراف دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۷    
وزیر کابینه رژیم صهیونیستی از امضای قراردادهای تسلیحانی هنگفت میان آمریکا و عربستان به شدت انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۶    
قائم مقام مدیر شبکه نسیم از تمام هنرمندانی که ایده و طرح دارند دعوت کرد تا نظرات و ایده هایشان را با این شبکه در میان بگذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۶    
سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران از اعتراض مدعی العموم نسبت به حکم صادره در پرونده ورمی کمپوست خبر داد و گفت: پرونده ثامن الحجج نیز برای رفع نواقص به دادسرا بازگردانده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مهدی صادقی نیارکی، مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر دوگانه کد رهگیری و شناسه کالا برای مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۶    
وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ارسال نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت گوشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۲    
مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور مردم در انتخابات 96 بیانیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مدیر بخش زلزله شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه از اجرای مطالعات و تحقیقات دقیق بر روی گسل های شهر مشهد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
به عقیده کارشناسان، در شرایط حساس کنونی برای "دونالد ترامپ" بسیار مهم است بتواند اعتماد شرکای کلیدی آمریکا در منطقه مهم و راهبردی خاورمیانه را جلب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱    
برگزاری انتخابات سنگین و همزمان ریاست جمهوری و شورای شهر در کشور به پایان رسید، اما بررسی کارنامه وزارت کشور را باید تازه آغاز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱    
افراد مبتلا به آلرژی غذایی با وجود انجام تست آلرژی و شناسایی مواد غذایی آلرژی زا باید با احتیاط برای خوردن سایر مواد غذایی نیز اقدام کنند، زیرا ممکن است به طور ناگهانی با مشکل حمله آلرژی مواجه شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱    
یک کشیش زیمبابوه ای که تلاش می کرد تجلی قدرت خدا را با راه رفتن روی آب نشان دهد مورد حمله سه کروکودیل قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۷    
در جریان شدت گرفتن انتقادات از سوی علما نسبت به ربوی بودن عملیات بانک ها و نحوه پرداخت سود بانکی، رئیس کل بانک مرکزی هر چند که مسایل مطرح شده را کاملا رد نمی کند، اما در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۷    
یک محموله بزرگ شامل دستگاه تتو، سوزن مخصوص و رنگ تتو که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود توسط پلیس کشف و ضبط شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از باراش باران و مه گرفتگی در برخی محورهای شمالی کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۹    
نه بزرگ 29 اردیبهشت یک پاسخ منفی سنگین نه فقط به ابراهیم رییسی که به جبهه پایداری و شاگردان مصباح یزدی بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
عربستان و امارات متحده عربی، متعهد شده اند تا مبلغ 100 میلیون دلار را به بنیاد ایوانکا ترامپ اهدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
منتخب شورای شهر تهران گفت: نخستین جلسه اعضای شورای پنجم برای هماهنگی های داخلی تشکیل شد و مرتضی الویری به عنوان رئیس موقت انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۷    
مهدی خورشیدی، داماد محمود احمدی نژاد هم یکی از نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران بود که نتوانست به شورای شهر راه پیدا کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۷    
سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه رویه سال گذشته، در سال جدید نیز از انتشار گزارش آمار تاخیرات پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی خودداری می کند. 7 ماهی است که سازمان مذکور این آمار را محرمانه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۴    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره جزییات این سری از برنامه هفت بیان کرد که قرار است تنوع کارشناسان این برنامه بیشتر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۱    
شب گذشته، نتایج نهایی انتخابات شورای شهر در دوره پنجم اعلام شد و البته هیچ کدام از ورزشکاران شورا در لیست 21 نفره اعضای اصلی حضور ندارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۳    
پیشنهاد دولت در سایه داده اند. اول از همه سعید جلیلی در پیام پساانتخاباتی خود و بعد از او هم عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما، در کانال تلگرامی اش پیشنهاد تشکیل دولت آلترناتیو یا نظارتی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۷    
ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
دسترسی به پیام رسان تلگرام و واتس آپ در روسیه متوقف می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۸    
رهبر کره شمالی آزمایش موشکی روز گذشته را موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت که این موشک میان برد با قابلیت حمل کلاهک هسته ای آماده استقرار است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۳    
رئال مادرید با شکست مالاگا قهرمان لالیگا شد و بارسلونا با وجود پیروزی در جایگاه دوم قرار گرفت.