چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۳:۲۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 21 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۲    
رستورانی در شهر لاهه هلند، گران ترین همبرگر جهان را عرضه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۰    
درحالی که رقبا مودم های جدید با پتانسیل سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه روی گوشی های خود نصب کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۲۲:۲۱    
پاریدولیا یک پدیده ی روانشناختی است که به موجب آن شما اشیاء را متفوت از آنچیزی که هستند می بینید. چشم شما چیزی را می بیند که وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۲۰:۲۷    
در واکنش به این احتمال که زن مورد بحث گروگان داعشیان باشد به هر حال ممکن است این فرضیه در مورد اینکه او گروگان باشد هم درست باشد اما هنوز معلوم نیست ماجرا از چه قرار بوده است و حال آنکه اطلاعات مان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۱    
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی می گوید رئیس اقلیم کردستان در صدد یکسره کردن کار جدایی از عراق در دوره ریاست جمهوری ترامپ است و اسرائیل و آمریکا باید از این روند حمایت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۲    
دکتر جمالی در آیین کلنگ زنی و امضای تفاهمنامه تولید رینگ آلومینیومی بین شرکت سایپا و سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی خرمشهر گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۸    
بهنام صفوی به علتِ تشدید دوباره تومور مغزی خود، برای درمان مجدد به آلمان می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۱    
یک تحلیلگر آمریکایی از اقدام قابل تامل رژیم صهیونیستی دقایقی بعد از حملات تروریستی چهارشنبه گذشته در ایران پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز (یکشنبه) اخبار منتشر شده توسط برخی از رسانه های قطری پیرامون تصمیم پاکستان برای استقرار نیروهای خود در قطر را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۳    
کشورهای مختلف برای فرار از اثرات منفی تغییرات در بازار نفت، همواره ظرفیتی را برای ذخیره نفت در نظر می گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۵:۱۸    
پاکستان یک مرد را به جرم اهانت به مقدسات به اعدام محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۳:۰۰    
دکتر روحانی تاکید کرد که باید زمینه حضور را برای زنان و جوانان کشور بیش از گذشته فراهم کنیم. "طبق آنچه وعده داده بودم، خودم و یارانم تمام تلاش و کوشش خود را خواهیم کرد تا به این وعده عمل کنیم. "
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۱:۳۹    
یکی از شاهزاده های سعودی ماجد بن عبد الله در یک شب ماه رمضان 350 میلیون دلار و 5 تا از همسرانش را در قمار بازی باخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۳    
شاه میگو، از دسته سخت پوستان بزرگ یا میگو است. آن را دسته ای از سخت پوستان و زیر مجموعه آبششداران می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۶    
روزنامه قطری الشرق در مقاله ای نوشت: آمریکایی ها، اعراب را به جان هم می اندازند تا ثروت هایشان را غارت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۴    
کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی لایحه بازگشایی مدارس را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۹    
سرلشکر باقری در پیامی به مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر در تهران تاکید کرد: به پشتوانه اطلاعات 80 میلیونی و اشراف اطلاعاتی بر تحرکات و برنامه های جبهه ی دشمن ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۵    
بلندترین درخت جهان که در کالیفرنیا قرار دارد نامی عجیب دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۹    
یک متخصص فیزیولوژی معتقد است: خربزه به دلیل طبع گرم خود، می تواند در افزایش مایعات جنسی و کمک به شکل گیری نطفه نقش موثری داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۷    
معاون وزیر اقتصاد با اعلام اینکه ایران آماده جذب سرمایه های خارجی است، گفت: تولید ناخالص داخلی ایران 400 میلیارد دلار و بدهی خارجی زیر 10 میلیارد دلار برآورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۵    
محمد مایلی کهن در انزلی بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۳    
در جریان یک اتفاق عجیب در تلویزیون علی علیزاده کارشناس بی بی سی در برنامه صداوسیما حضور پیدا کرد و وحید یامین پورمجری جنجالی سیما و عضو گروه پایداری در شبکه افق میزبان او شد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۵    
یک مقام مسئول گفت: ژاپنی ها بدون ذکر هیچ دلیلی به مذاکرات سفارش ساخت و خرید هواپیما میان آسمان و میتسوبیشی پایان دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۹    
فدراسیون جهانی فوتبال با درخواست سیاسی امارات برای تغییر داور بازی با تایلند پاسخ مثبت داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۳    
در گیرودار حملات تروریستی تهران شایعات و اخبار جدیدی از تغییرات احتمالی در کابینه دوم حسن روحانی منتشر شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۳    
سرلشکر ایزدی گفت: اطلاعات و اسنادی داریم مبنی بر اینکه پشتیبانی های مستقیمی توسط آمریکا از جریان تروریسم و داعش در منطقه انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۳    
2 تصادف شدید در 24 ساعت گذشته در شهرستان نورمرگ 2 نفر را رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر روستا از موافقت اولیه لاریجانی برای تغییر در قانون انتخابات شوراها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۱    
روابط عمومی سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) در اطلاعیه ای اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان این وظیفه سنگین را برعهده گرفت و با عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تا به ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۱    
یک زن فلسطینی تبار از نمایندگان حزب لیبرال دموکرات انگلیس در انتخابات اخیر این کشور انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل دفتر آلودگی های دریایی سازمان محیط زیست با اعلام اینکه فاضلاب تصفیه نشده در شهرهای ساحلی به دریا می ریزد، گفت: این موضوع آلودگی میکروبی را به دنبال دارد و در شمال نگران کننده تر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۷    
طلاکش گفت: در سال 94، صادرات تخم مرغ 95 هزار تن بود که این عدد در سال 95 به کمتر از نصف یعنی 40 هزار تن رسید. متاسفانه در دو ماه ابتدای امسال نیز هیچ صادراتی نداشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۶    
رسانه های دوحه از اقدام عربستان سعودی در ممانعت از ورود اتباع قطر به مسجدالحرام خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۲    
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اگر از فاصله سه متری به تشخیص مأموران پلیس راهور، داخل خودرو قابل مشاهده نباشد طبق مقررات، شیشه دودی غیرمجاز تلقی شده و قابل اعممال قانون است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۳    
فرد رهگذر با خونسردی کامل به 2 فرد مسلح نزدیک میشود و یک چیزی به آنها میگوید و رد می شود. آیا او راهنمای تروریستهاست یا رهگذر خوش شانس؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات از صدور حکم قطعی پرونده خودروهای لوکس قاچاق خبرداد و گفت: باید این خودروها به نفع دولت ضبط شود و دولت هم مجاز به فروش و یا واگذاری آن نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۴    
کمیته حمایت از خبرنگاران تاکید کرد که 27 خبرنگار فلسطینی همچنان در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۴    
رسانه ها از تصمیم دبیرکل سازمان ملل برای برکناری اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه این سازمان در یمن و جانشینی یک دیپلمات آلمانی خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
یکی از سربازان نیروی ویژه افغان نظامیان آمریکائی را در استان ننگرهار به گلوله بست که در نتیجه 3 تن از آنان کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
آیا واقعا مشکلات فرهنگی کشور با این سند حل می شود یا صرفا امضای این سند ما را در بستر نزدیک شدن به غرب نسبی گرا و در نتیجه گرفتار باتلاق بحران بی هویتی خواهد کرد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۸    
محسن صفایی فراهانی با کارنامه ای از معاونت وزیر و نمایندگی مجلس و معاونت ریاست جمهوری در دوران اصلاحات امروز در کسوت یک تحلیل گر مسائل سیاسی ایران آینده کشور در دور دوم روحانی و وضعیت شهرداری تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۶    
همسر آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دار فانی را وداع گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که ترامپ از رژیم صهیونیستی حمایت می کند و در کنار آن ایستاده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
دفتر حج و زیارت تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛ فردا (دوشنبه) 22 خردادماه آخرین مهلت ثبت نام در کاروان های حج 96 و همچنین تکمیل فهرست انتظار از سوی ودیعه گذاران سال 86 است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیته ثبت جهانی یونسکو با اشاره به پیدا کردن 30 هزار لوح گلی در کاوش تخت جمشید ، گفت: ضابطه اینکه به هر اثری صنایع دستی و اثر هنری می گوییم ضابطه ای مشترک است و مادر صنایع دستی در ایران هنر کهن ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۷    
وقتی بچه ها درباره حملات تروریستی می پرسند قربانیان فراموش شده در جمع های خانوادگی و مهمانی ها اجازه ندهیم تحلیل های گروهی پیرامون شایعات شکل بگیرد از رسانه ها درزمان بحران و در حضور کودکان کنترل شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۹    
پسر نوجوانی که برای کشتن دوستش، دو سال نقشه کشیده و سرانجام او را از پا درآورده بود، درحالی با حکم قضات دادگاه کیفری از قصاص گریخته بود که دیوانعالی کشور این حکم را نقض کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
وزیر امور خارجه آلمان در اظهار نظری در خصوص بحران رخ داده بین کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس تصریح کرده که این بحران می تواند به یک جنگ منجر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۹    
جف سشنز، دادستان کل آمریکا می گوید روز سه شنبه در کمیته اطلاعات سنا در پاسخ به اظهارات جیمز کومی، رییس سابق اف بی آی شهادت می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۳    
سیف الاسلام قذافی پسر معمر قذافی دیکتاتور پیشین لیبی از سوی نیروهای وابسته به فرماندهی کل ارتش ملی این کشور آزاد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با رصد دقیق اطلاعاتی و امنیتی ماموران، 6 نفر از افرادی که ارتباط قطعی با عوامل حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱    
جنگنده های ارتش سوریه مواضع تروریستهای تکفیری در اطراف منطقه البانوراما و تپه های السریتیل و الفیلات در جنوب دیرالزور را بمباران کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۲    
وزیر بهداشت به معاون درمان خود دستور داد با توجه به خبر منتشر شده در رسانه ها، نسبت به پیگیری درمان کودک مبتلا به بیماری صعب العلاج ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۶    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مذاکره تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا، پایان بمباران مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط هواپیماهای این کشور و ائتلاف وابسته را خواستار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۷    
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آبدارچی تازه داماد و سی ساله مجلس را در عین بی گناهی در حالی که با پای مجروح در حال ترک ساختمان بود با تیراندازی به سرش او را شهادت رساندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۱    
خواهرزاده معاون رئیس جمهور سابق آمریکا به سرقت از کارت اعتباری اعتراف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۴:۴۸    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 21 خرداد 96 را مشاهده م کنید.