پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۴May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 30 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
در اینجا پنج تغییر رفتاری ساده را برای تان می گوییم که می توانید نسبتا به راحتی آن ها را در زندگی بکار ببرید تا فورا استرس تان کم شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷    
این مرد بازداشت و به دو سال حبس محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
در عملیات موفقیت آمیز نیروهای جبهه مقاومت در جنوب غرب رقه، تاکنون مساحت حدود 1370 کیلومت مربع از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰    
زمانبدی برگزاری مصاحبه های دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 96 دانشگاه آزاد در استان های مختلف اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس رسانه ملی گفت: اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران در زدن مقر داعش در سوریه یک اقدام خوب بود و بار دیگر قدرت ما را نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۲    
با اینکه حضور توتال در پارس جنوبی از خیلی پیش ترها از سوی مقامات ایران و این شرکت اعلام شده بود، اما زمان آغاز به فعالیت این شرکت با وعده های مختلف مدام به تعویق می افتاد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۷    
نیروهای ارتش سوریه امروز عملیات نظامی گسترده ای را در محور عین ترما-جوبر در شمال شرقی پایتخت با هدف جدا کردن جوبر از غوطه شرقی آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۷    
در پی وزش باد شدید، آسمان اهواز از دقایقی پیش غبارآلود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روایتی از چگونگی ایجاد واحد موشکی سپاه ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تغییر فرمانده حفاظت مجلس خبر داد و تاکید کرد که جلسات این کمیسیون برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی مجلس و به دنبال آن تصویب طرح جامع امنیتی ادامه خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۷:۴۰    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: سیاست ما این است که در اسرع وقت کودکان رابه خانواده ها واگذار کنیم و برای واگذاری فرزند به زنان مجرد هم اجازه صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۳:۱۸    
ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا سه شنبه شب ضمن تایید کشته شدن مفتی داعش در سوریه، تاکید کرد: ترکی بن علی مفتی برجسته داعش در حملات هفته گذشته ائتلاف در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق کشته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۴۱    
نیروهای آمریکا بر نیروهای تحت حمایت ایزان دز سوریه سه بار در ماه های اخیر آتش گشوده اند. دردحالی که ناظران و مقامات سابق نگران افزایش تنش ها هستند به نظر میرسد این وضعیت میتواند به سادگی به یک درگیری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۸    
وجود اختلال هورمونی در یک کودک هندی موجب شد تا چهره ای همانند یک فرد بزرگسال داشته باشد و بیشتر از سن واقعی اش به نظر آید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان با اشاره به اینکه فردا وضعیت گرد و خاک شدت بیش تری پیدا می کند بیان داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۹:۲۳    
قیمت طلا پس از ثبات ارزش دلار اندکی افزایش یافت و هر اونس 1244.99 دلار فروخته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
برخی کاتولیک های اسپانیا معتقدند با پریدن از روی کودکان می توان روح شیاطین را از آن ها دور کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص گوش، حلق و بینی با اشاره به افزایش موارد خون دماغ شدن افراد در فصل گرما، توصیه کرد: افراد و بویژه کودکان در این فصل کمتر در معرض مستقیم تابش نور خورشید قرار گیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : خشونت و افراطی گری در هر جا و با هر نیت، هدف و ابزاری که اِعمال شود و قربانیان آن هر گروهی از مردم بی گناه که باشند، محکوم و مردود است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۵    
مهراوه شریفی نیا بازیگر تلویزیون هم با دعوت پوریا پورسرخ به چالش چای کشیده شد.و با انتشار عکسی در اینستاگرام از او تشکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب سمنان از وقوع یک فقره اسیدپاشی در بسطام و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۸    
بی احتیاطی راننده یک کامیون، مرگ دختر بچه 5 ساله ای در روستای بیدزرد شیراز، را رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۹    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای ده گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۲    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: ایران برای مدت ها توان هدف قرار دادن اسرائیل را با شهاب 3 داشت اما ذوالفقار تهدید جدیدی برای اسرائیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
کارشناسان معتقدند تا زمانی که استراتژی و ساختار برنامه ریزی شرکت های هواپیمایی تغییر نکند، شاهد وضعیت ضعیف خدمات دهی ایرلاین ها و درمقابل دستیابی به درآمدهای کلان آنها هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز گفت که عاملان قتل رئیس یکی از شعب موسسه مالی اعتباری آرمان در کرج دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
نادر قاضی پور ،از دستگیری 40 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۲    
با افزایش تعطیلات عید فطر به دو روز در سال برنامه ریزی برای سفرهای جاده ای در این روزها با عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های مسافران ایرانی لحاظ شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۳    
هافبک تیم فوتبال استقلال برای بهبود مصدومیتش نیاز به عمل جراحی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
طبق قوانین بین المللی شلیک به قایق ها و ماهیگیران درآبهای آزاد مرسوم نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
جی.کی. رولینگ نویسنده هفت گانه مشهور هری پاتر در سلسله پست های توییتری خود افرادی را که علیه مسلمانان اقدام می کنند، محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۶    
دادستان دیوان محاسبات کل کشور گفت: با توجه به اینکه حاکم شرع دیوان محاسبات، قرار قبولی اعاده دادرسی شهردار مشهد را صادر کرده بنابراین تا اتخاذ تصمیم جدید، رأی در خصوص شهردار مشهد متوقف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات امروز سه شنبه به کمترین رقم از ماه نوامبر سال 2016 میلادی به بعد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶    
با پرداخت سومین چک به مبلغ 65 میلیارد ریال به سازمان زندان ها، مجموع کمک های مردمی از طریق فراخوان برنامه ماه عسل به مبلغ یکصد میلیارد ریال رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۸    
کری فیشر بازیگر سرشناس آمریکایی پیش از مرگ انواع مختلفی از مواد مخدر مصرف کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۳    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، از دستگیری تیم تروریستی در قم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از به قتل رسیدن یکی از روسای شعب موسسه مالی و اعتباری آرمان در کرج خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۱    
ساکنان ایغدیر، شهر مرزی ترکیه غروب ها بر اساس دو اذان متفاوت روزه های خود را باز می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: سال گذشته بیش از 50قاضی، کارمند، وکیل و کارشناس دستگیر و 185کار چاق کن و دلال بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۷    
زن جوان در یک شب قربانی دو متجاوز شد. این زن جوان از دست یک متجاوز فرار کرده و به دو نفر دیگر پناه برده ، اما آنها هم به جای رساندن او به پلیس، او را به یک مکان خلوت برده و مورد آزار قرار داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر از نامه نگاری با رئیس بازرسی کل کشور در پی بررسی وضعیت واگذاری املاک در شهرداری تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۹    
یک رسانه عربی اعلام کرد که در حمله موشکی ایران به پایگاه های داعش در دیرالزور بیش از 50 عنصر داعشی کشته شدند که 6 نفر از آنها فرماندهان بزرگ آن گروهک هستند و همگی تابعیتی لیبیایی دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۹    
با وجود اخبار متفاوت و پراکنده ای که در رابطه با ادغام موسسه اعتباری کوثر، ثامن و بانک مهر اقتصاد مطرح می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۲    
پلیس راهور ناجا از مسدود شدن چهار محور شمشک - دیزین در تهران و البرز، اولنگ - شاهرود در گلستان و سمنان، استهبان - نی ریز در فارس و رودبار - کهنوج و قلعه گنج در کرمان نداشتن ایمنی کافی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح ایمنی فاضلاب خبر داد و گفت: آبیاری مزارع سبزی و صیفی در برخی شهرها از جمله جنوب تهران ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی دولت تاکید کرد: اگر 29 اردیبهشت به عنوان نماد ملی نام گذاری شود، پاسخ سپاه پاسداران نمادی از اقتدار ملی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۷    
سارق سریالی که از دلار فروشان خیابانی تهران سرقت می کرد، در پنجمین سرقت مردی راکشت. او دو ماه و نیم بعد از این جنایت در عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۵    
دادستان کرج از دستگیری دو نفر از اعضای مرتبط با سرپل منافقین در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از دستگیری، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۰    
خانواده اتو وارمبیر دانشجوی آمریکایی که اخیرا پس از تقریبا یک سال و نیم بازداشت در کره شمالی درحالی که در کما بود آزاد شد می گوید که او درگذشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در مورد استشمام بوی تعفن در خاش گفت: در حال بررسی موضوع هستیم تا علت این بو و مسمومیت شهروندان مشخص شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۹    
در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی در کارگاه موزه آستان قدس رضوی به اطلاع می رساند این آتش سوزی به هیچ وجه در کارگاه های این آستان مقدس نبوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۴    
تازه داماد که به بهانه رهایی از مزاحمت های عشق قدیمی اش، دسیسه قتل دختر جوان را اجرا کرده بود در حالی با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد که هنوز جسد قربانی پیدا نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۳۶    
هوا گرگ و میش بود که با جنازه پدرم به ساحل رسیدم. مادرم، برادرم، همسر و بچه هایم، همه فامیل همراه با ماموران کلانتری کنار دریا منتظرمان ایستاده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۴    
پلیس ایالت ویرجینیا در آمریکا، جسدی را یافته که گفته می شود متعلق به یک دختر مسلمان 17 ساله به نام نبرا است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس شورای شهر تهران از ابلاغ کرایه های سال 96 به شهرداری تهران خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۲۲    
رئیس پلیس پایتخت: چند نفر از عوامل پلیس در درگیری تجمع کنندگان موسسات مالی خودسرانه عمل کردند که با خاطیان برخورد خواهد شد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۵:۴۲    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 30 خرداد 96 را مشاهده می کنید.