چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۷:۴۱May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 6 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۷    
محمد رسول اف برای ساخت فیلم سینمایی لرد برنده جایزه بهترین فیلم بخش نوعی نگاه هفتادمین دوره جشنواره کن شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۲    
به گفته مدیرعامل شرکت گاز در حال حاضر 13.3 درصد از درآمد صادرات گاز به ترکیه، بابت جریمه کسرمی شود؛ اما وزیر نفت چنین گفته ای را صراحتا رد کرده ومی گوید این قرارداد مشمول تعدیل قیمت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۶    
شدت باران و جاری شدن سیل در سریلانکا باعث کشته شدن 91 نفر و ناپدید شدن 110 تن از شهروندان این کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۱    
اسامی 7 مجروح حادثه تروریستی هنگ مرزی ارومیه اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۶    
کتابدار کتابخانه عمومی مشارکتی روستای سردوش از توابع مریوان در اقدامی جالب مراسم جشن عروسی خود را در کتابخانه این روستا برگزار و هزینه مراسم را به 'موسسه خیریه ئاسوی ژیان' این شهرستان اهدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۶    
سه حادثه، سه سقوط و سه سرنوشت تلخ؛ برای آنها که به تفریح رفته بودند. تفریحی که پایانی تلخ برایشان داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۴:۵۰    
استفاده از علامت V به معنای ویکتوری یا پیروزی سال هاست که در بسیاری از کشورهای دنیا در رویدادهای سیاسی و اجتماعی مرسوم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۰    
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، گفت باید بر ایران متمرکز بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۱:۳۸    
برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می کند؛ چون حاوی ویتامین ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است. در این مطلب گوشه ای از خواص درمانی این گیاه را مرور می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۲    
عکاس ، نویسنده ، روزنامه نگار و فیلمساز Christopher Boffoli با استفاده از خوراکی های مختلف و عروسک های کوچک پرتره ای با نام اشتهای بزرگ ساخته است که در آن عکس های هنرمندانه ای از تلفیق خوراکی ها و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۱:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای ضمن انتقاد از رفتار و سیاست های حاکمان عربستان، آنها را مانند گاو شیرده برای آمریکا توصیف کرده و فرمودند: سعودی ها اشداء مع المومنین و رحماء مع الکفارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۱:۴۲    
امروز شنبه ششم خردادماه در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۶    
مریم معصومی امشب میهمان برنامه "دورهمی" می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۵    
در پی اعلام خبر دیدار رییس جمهور با آیت الله مکارم شیرازی، دفتر این مرجع تقلید، اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۳    
صاحب تاج و نشان "ملکه زیبایی امریکا-2017" معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۷    
رؤسای جمهور ایران و روسیه بصورت تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در ماه رمضان مصرف برخی مواد غذایی به شدت زیاد می شود که زولبیا و بامیه یکی از مهم ترین آنهاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۷    
مدافع جوان استقلال از جمع این تیم جدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۷    
داعش از حامیانش خواسته تا در طول ماه رمضان دست به جنگ تمام عیار علیه غرب بزنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۵    
این دروازه بان سابق و محبوب تیم ملی کشورمان دارای 2 فرزند می باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت دوازدهم گفت: ما حامیان دیروز و مطالبه گران امروز هستیم و خواهان تغییر در کابینه دولت و پیگیر وعده رئیس جمهور برای ایجاد سالانه 900 هزار اشتغال خواهیم بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۵    
معده فردی که یک دوره طولانی گرسنگی را تحمل کرده، حرارت بسیار بالایی دارد و چنانچه غذایی که وارد آن می شود، باید مانند سوپ های ساده بسیار لطیف و سهل الهضم باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۲۲    
گاردین صفحه یک خود را با عکس هایی از قربانیان حادثه تروریستی سالن کنسرت آرنای منچستر آغاز کرده است. بیش از 20 شهروند حاضر در این مراسم جان خود را دبر اثر انفجار بمب از دست دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۰    
سرهنگ حسن عابدی ، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان محدودیت اعمال شده برای طرح زوج و فرد ساعت 17 به پایان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۴    
با آغاز ماه مبارک رمضان، مسلمانان، از اذان صبح تا اذان مغرب روزه می گیرند که این مدت، در مناطق مختلف جهان، متفاوت است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۹    
قائم مقام آبفای استان تهران گفت: پیک مصرف آب در ماه رمضان تغییر می کند و در ساعاتی از نیمه شب مصرف به اوج می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۳    
دادستان ورامین دستگیری دو مظنون به اقدامات تروریستی را تایید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۵    
روز گذشته احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه با انتقاد از نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، تخلفات این دوره را گسترده خواند و گفت: در هر انتخاباتی ما تخلف کم و بیش داشتیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۶    
مهدی چمران، رئیس فعلی شورای شهر تهران نسبت به واکنش هایی مبنی بر استعفایش از عضویت علی البدل شورای پنجم واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۰    
دانش آشتیانی درباره اجرای سند 2030 از سوی وزارت آموزش و پرورش گفت: موارد سند 2030 اجرایی نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۷    
زوج سرشناس هالیوودی پس از 18 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۲    
موسوی گفت: هر کیلو خرما 1500 تا 2000 تومان از باغداران خریداری می شود که با محاسبه تمام هزینه های موجود تا رسیدن به دست مصرف کننده هر کیلو خرما در نهایت باید حدود 5 تا 6 هزار تومان قیمت داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۳    
ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در جریان نخستین سفر دیپلماتیک همسرش به مدت 9 شبانه روز و به 5 کشور جهان لباس هایی گران قیمت از برند معروف ایتالیایی" دولچه اند گابانا" به تن کرده که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۴    
حادثه رانندگی در محور روستایی دوحصاران شهرستان سرایان، یک کشته بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۶    
کارشناسان امنیتی هشدار می دهند که ویروس های رایانه ای می توانند در زیرنویس فایل های ویدئویی هم مخفی شوند و مشکلاتی برای رایانه های شخصی ایجاد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۳    
تصویری که ستاره پرتغالی رئال مادرید از خود و همسرش منتشر کرد در کمتر از 4 ساعت و دو و نیم میلیون لایک خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۷    
وزارت داخلی کشور افغانستان اعلام کرده که در انفجار انتحاری در شهر خوست در جنوب شرق کشور دست کم 18 نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۸    
در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، کارشناسان وال استریت و تحلیلگران پیش بینی کردند روند افزایش قیمت طلا در هفته جاری ادامه خواهد یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با اتمام مهلت قانونی بررسی شکایات، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، سه شنبه 9 خردادماه اعلام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۲    
وزیر نفت با بیان اینکه جریمه ایران به دلیل شکایت گازی ترکیه دروغ محض است، گفت: ترکیه خواستار تخفیف 62.5 درصدی در نرخ گاز صادراتی ایران بود، اما در نهایت دیوان داوری رای به کاهش 13 درصدی داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۳    
جوان 35 ساله بوکانی بر اثر بی احتیاطی قربانی عکس سلفی در آبشار شلماش سردشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۳    
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به انهدام اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر شد که ده ها کیلوگرم تریاک را در داخل باک اتوبوس جاسازی کرده و در حال انتقال این مواد به ترمینال جنوب بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۶    
یکی از مهم ترین مواردی که اغلب افراد هنگام خرید تلفن همراه به آن توجه می کنند دوربین موبایل است. حالا دیگر با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تلفن هوشمند دوربین موبایل ها هم رشد جالب توجهی کرده و به جرات می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۰    
دو مقام آمریکایی می گویند رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا با درخواست میزبانی مراسمی برای گرامی داشت ماه مبارک رمضان مخالفت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۴    
مهران مدیری درباره موضوع قول دادن، بد قولی و خوش قولی صحبت کرد و گروه نمایش دورهمی درباره این موضوع نمایش اجرا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
اصلاح طلبان خرسند از پیروزی پیاپی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، یکباره با لابی هایی در جهت تغییر هیئت رئیسه به نفع اصولگرایان مواجه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۹    
مهران مدیری در برنامه دورهمی گفت :نمی دانم این ها از تلویزیون پخش خواهدشد یا نه،طی 3-4 سال گذشته وعده هایی داده شد اما عمل نشد.تورابه خدا در دوره جدید به وعده ها عمل کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۹    
سد راه اصلاح طلبان در سال های اخیر اگرچه بیشتر و بیشتر شد و آنها نسبت به جریان سیاسی رقیب زمین بازی محدودتری برای بازی داشتند اما توانستند گوی سبقت را از رقیب بربایند و حالا دومین انتخاباتی است که ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۰    
ماجرای مؤسسه کاسپین و اعتراض های گاه و بیگاه برخی از سپرده گذاران آن به چه دلیلی است؟ آیا بانک مرکزی سپرده گذاران یک مؤسسه مجوز دار را به حال خود رها کرده است؟ طی ماه های اخیر سپرده گذاران تعاونی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۵    
با حلول ماه مبارک رمضان عده ای به صورت عمد و یا غیرعمد اقدام به روزه خواری در ملأ عام می کنند که قانون با هنجارشکنان در این ماه برخورد خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در نامه های جداگانه ای به وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان حفاظت محیط زیست، 3 قانون مصوب مجلس را برای اجرا، ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ورمی کمپوست پس از رای صادره از سوی دادگاه کیفری و اعتراض دادستانی به رای این پرونده برابر ضوابط و مقررات به دیوان عالی کشور ارسال شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۲    
محققان عنوان می کنند گوجه فرنگی و خیار حاوی پروتئینی هستند که منجر به ابتلا به آلزایمر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۴۷    
هزینه مسکن در همه جای دنیا بیشترین سهم از درآمد افراد را به خود اختصاص می دهد و فرقی ندارد که فرد کجای جهان زندگی کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۶:۱۸    
صفحه اول روزنامه های شنبه 6 خرداد 96 را مشاهده می کنید.