سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۴۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نرخ ارز و افزایش سرعت گردش پول در نقدینگی را به عنوان دو عامل اثرگذار در رشد تورم در تابستان امسال معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
به تازگی ابزار منحصر به فردی به بازار آمده که برای اولین بار می تواند تمامی دوربین های دی اس ال آر یا دوربین های استاندارد فیلمبرداری ویدئویی را به وبکم فوق دقیق مبدل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دلایل کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته، به دلیل دخالت های دستوری نبوده و ادامه این روند، برای اقتصاد ایران مناسب است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۰    
ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که دولتش قصد دارد تمام یارانه های دولتی ارائه شده به جنرال موتورز را به علت تصمیم این خودروساز برای بستن کارخانه های خود در آمریکا، قطع کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی مصوبه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مربوط به بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری را جهت اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۰    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دو شخص ایرانی تبار را به لیست تحریم های خود اضافه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اروپا و سایر کشورهای متعهد به برجام، باید بتوانند هر چه زودتر ساز و کارهای لازم برای تامین منافع اقتصادی ایران از این توافق را تضمین کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات آمریکا سبب شده تا کشورهای منطقه زمینه همکاری های اقتصادی و سیاسی خود را افزایش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) قانون تصویب توافقنامه موقت ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا را امضا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۰    
متن حکم انتصاب پیروز حناچی شهردار جدید تهران از سوی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو برادر در یک پرونده جنایت خبر داد که به خاطر شباهت ظاهری، شاهدان صحنه جنایت را در شناسایی عامل اصلی جنایت دچار اشتباه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: در شرایطی که ما باید در برابر دشمن خارجی قوی و متعهد باشیم، برادران و خواهرانی در مجلس شورای اسلامی به دنبال استیضاح وزرا هستند که این کار به صلاح نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید زمینه تاسیس شرکت های سهامی عام برای ورود به خرید شرکت های در حال واگذاری فراهم شود، گفت: نمی خواهیم دور اقتصاد را حصار بکشیم بلکه می خواهیم با دنیا تعامل کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه به روند نزولی روزهای قبل ادامه داد و کاهش یافت. در بازار ارز نیز قیمت ها رو به کاهش رفت، تاجایی که نرخ خرید دلار از سوی بانک ها بالاتر از نرخ آن در بازار آزاد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
نتایج یک بررسی حاکی از آن است که بیماری ریوی فاکتور موثری است که فرد را در معرض ابتلا به زوال عقل قرار می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش تعداد امضاهای شکایت از رئیس مجلس به 21 امضا گفت که این موضوع فعلا منتفی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
وزیران امور خارجه ایران و آلمان عصر روز چهارشنبه در حاشیه کنفرانس بین المللی افغانستان در ژنو دیدار و گفت وگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
تهران- مدیرکل محیط زیست استان تهران از افزایش تعداد روزهای هوای پاک امسال نسبت به سال 96 در استان تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که علیرغم تحریم ها و تلاش های آمریکا برای منزوی کردن ایران، ژاپن همچنان مایل است که به همکاری با ایران در زمینه هسته ای ادامه دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
محمدجواد ظریف تاکید کرد که هیچ کس نفعی از وارد کردن داعش به افغانستان نخواهد برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۰    
سامانی سخنگوی وزارت کشور از صدور حکم پیروز حناچی شهردار تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
خودکشی انفرادی ترین تصمیم و پدیده در زندگی انسان است. خودکشی رفتاری است پیچیده که از تمایل و شکل گیری اندیشه خودکشی تا اقدام منجر به مرگ را در بر می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
دادستان کل کشور گفت: نامه 12 صفحه ای آقای وزیر محترم امور خارجه در پاسخ نامه بنده در مورد مسائل پولشویی حاوی هیچ مستند و دلیل و مدرکی که قابل تعقیب باشد نبود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس ژنو درباره افغانستان گفت که ایران به مردم و دولت افغانستان در پویش به سمت صلح یاری می رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد امروز 7 آذر حکم پیروز حناچی شهردار منتخب شورا صادر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو با اشاره اینکه مسمومیت ناشی از مونوکسید کربن در نقاط سردسیر کشور شایع تر است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده غرب کشور با اشاره به آمار مصدومان زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: علی رغم شدت زلزله اخیر، خدمات درمانی، بهداشت عمومی و بهداشت محیط نه تنها مختل نشده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
حجم بارش های کشور از ابتدای سال آبی 98-97 (اول مهرماه) تاکنون به 75.4 میلی متر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه 7 آذر با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند:هر چه می توانید توانایی ها و آمادگی های خود را افزایش دهید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون- اقتصاد مقاوم تر و پایدارتر ، چهارشنبه 7 آذر ماه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
ازساعات ابتدایی آغاز معاملات ارزی، حال و هوای فردوسی با جنب و جوش برخی دلالان همراه شده است. به نحوی که همچون روزهای شلوغی که بسیاری از افراد برای معاملات سوداگرایانه در بازار ارز سری به میدان فردوسی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۰    
مرتضی آقایی، مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: شایعاتی در خصوص افزایش قیمت سفر به عتبات در برخی رسانه مطرح شده است که آن را تکذیب می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۰    
رئیس بانک مرکزی گفت: صادر کنندگانی که معافیت گرفته اند در حال عرضه ارز خود به بازار هستند. وی همچنین از ادامه روند کاهشی قیمت ارز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از بارش باران،وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر در شمال و غرب کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از افزایش 4 سانتی متری ارتفاع آب دریاچه ارومیه با شروع دور جدید رهاسازی آب سدها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۰    
یک کارشناس تغذیه مصرف چای کهنه دم را برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مضر دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۰    
وزیر نفت با بیان اینکه اعداد و ارقامی که در مورد سهمیه بندی بنزین اعلام می شود، درست نیست، اظهار داشت:هنوز در مرحله ثبت نام کارت سوخت هستیم و وقتی این مرحله تمام شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر نفت گفت: من درباره تحریم ها هیچ صحبتی نمی کنم چرا که آمریکائی ها سوء استفاده خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد که استیضاح وزیرانی که در برابر دشمن ایستاده اند به صلاح نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با یورونیوز گفت: اگر دستوری صادر بشود که برجام تمام شد و شما بروید کارتان را انجام بدهید، ما خیلی راحت می توانیم برگردیم و این بلوف نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری درست شدن همه امورات را در درست شدن انسان ها می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش شروط عقد قرارداد با بیمه ها برای بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: تهران برای یک زلزله بزرگ 7.5 ریشتری آمادگی ندارد، اما برای حوادث کوچک آمادگی داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رییس سازمان هواشناسی گفت: حوزه کشاورزی از حساس ترین بخش های کشور است چرا که مواد غذایی کشور را تأمین می کند. کل فعالیت حوزه کشاورزی شدیداً وابسته به شرایط جوی و پیش بینی های هواشناسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
جلب رضایت، مدیریت منزل در دوره غیاب زنان و تامین مالی را می توان از اصلی ترین چالش هایی که دانست که پیش از سفرهای تک جنسیتی پیش روی زنان قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون رئیس جمهوری از همکاری با وزارت آموزش و پرورش برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در مرزها به ویژه دختران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: صادرکنندگان به منظور جلوگیری از سوء استفاده دلالان، ارز صادراتی را به بانک ها و صرافی های مجاز عرضه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰    
مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی از تکذیب امضای نامه موسوم به استیضاح رییس مجلس توسط برخی نمایندگانی که اسمشان ذیل نامه آمده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر دادگستری گفت: همانگونه انسان های بزرگسال حقوقی دارند، کودکان نیز حقوقی دارند که حق تفریح و زندگی در خانواده از جمله آنها محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
در میان کشورهایی که این اواخر دست به افزایش تولید و صادرات نفت خام زده اند، عربستان بیش از همه در حال بازی سیاسی در بازار نفت است. این کشور دو نوع بازی را شروع کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
در پس شکاف جنسیتی چه چیزی نهفته است؟ گزارش دستمزد جهانی 2018 با این سؤال کلی منتشر شده است. همین مسأله نشان می دهد که تفاوت دستمزدهای میان زن و مرد در حال حاضر مهم ترین چالشی است که در بازار کار جهان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
فعالان ساخت وساز گرانی مصالح را دلیل اصلی کاهش رغبت آنان به سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسکن می دانند. مصالح ساختمانی تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 49.1 درصد رشد داشته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
در بارندگی های اواخر هفته گذشته که منجر به جاری شدن سیل و آبگرفتگی در پلدختر شد، بیش از 100 روستا خسارت دید ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
زلزله نام و نشانی اضطراب آلود و نگران کننده دارد. ترس یا لرزیدن از این رویداد طبیعی نیز واکنشی بدیهی و همخوان با غریزه انسان دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰    
استارتاپ ها دنیای عجیب و غریبی دارند، دنیایی پر از هیجان و خلاقیت. دنیایی که پویایی، انگیزه، رفاقت و کار تیمی حرف اول را در آن می زند ...