سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۵۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 10 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۴    
سیدمحمدرضا پرهیزکار به عنوان مدیرعامل مجموعه تفریحی ارم منصوب شد. وی پیش از این مدیرعامل تله کابین توچال بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۴    
هفته گذشته فیلم سینمایی دارکوب ساخته بهروز شعیبی در حالی در دانشگاه اراک به نمایش درآمد که مسئولان این دانشگاه در اقدامی عجیب فیلم را با چراغ های روشن پخش کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ثبت نام موفق 320 هزار نفر به صورت حضوری و غیرحضوری برای دریافت کارت سوخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۴    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از یک ویلا در جاده چالوس، انواع کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۴    
حکومت ایران به تازگی موشک بالستیک میان بردی را که توانایی حمل چند کلاهک هسته ای را دارد، آزمایش کرده است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۴    
یک رأس بره 2 سر در روستای سراب حمام پل دختر متولد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۴    
عجیب ترین ساقدوش عروس و داماد در یک جشن مجلل یک بچه لاما بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فن آروی با بیان اینکه تا این لحظه در خصوص استیضاحش موضوعی مطرح نشده گفت " فقط برخی نمایندگان در این زمینه مسائلی را مطرح کرده اند. "
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی و دو مشاور این وزارتخانه را منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم شهید مدرس با باندبازی و حزب بازی مخالف و معتقد به باز کردن شرایط و حضور همه جریان ها بود اما با تحزب مخالفتی نداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۳    
جلسه شورای عالی جوانان عصر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۳    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از عملکرد دستگاه های تبلیغاتی کشور با وجود بودجه های هنگفت در مورد حجاب انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۳    
کمیسیون اقتصادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشست خود پیشنهاد کرد که تولید نفت اعضای این سازمان کاهش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات احتمال حذف طرح زوج و فرد در سال آینده را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۳    
"پاداش وزارت بهداشت برای شناسایی موارد جدید ایدز، نگرانی وزیر رفاه از موج چهارم انتقال ایدز، واکنش حناچی به برخی شبهات درباره بستگانش: کسی را در قبر کسی دیگر نمی خوابانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۳    
محمود صادقی و سید احساس قاضی زاده هاشمی نمایندگان مردم تهران و فریمان عملکرد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در سالروز شهادت شهید حسن مدرس و روز مجلس مورد بررسی قرار دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۳    
نسل چهارمی ها در نشستی با وزیر آموزش و پرورش به بیان دغدغه هایشان در حوزه قطع گفتگوی نسلی در جامعه و خانواده و گرایش افراطی به سمت فضای مجازی پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۳    
شهردار تهران در واکنش به حضور بستگانش در سازمان منافقین، گفت: کسی را در قبر کس دیگر نمی گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۳    
طرح استیضاح ظریف امروز در حالی در مجلس مورد بحث قرار گرفت که نماینده مردم تهران، تلاش برای استیضاح ظریف را تضعیف قدرت دیپلماسی کشور در صحنه بین المللی و پایین آوردن اعتماد به نفس او و تیمش در خط مقدم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۳    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال 97 اجرا می شود و مشمولان واجد شرایط باید در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
همزمان با 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم، کاروان نمادین آن بانوی گرامی با همراهی مردم و زائران کریمه اهل بیت(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از شناسایی و دستگیری سرشاخه اصلی و اعضای باند جعل مدارک دانشگاهی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۲    
مدیر مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها، از برنامه ریزی وزارت نیرو برای اجرای پروژه باروری ابرها در 10 استان کشور خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر قانون اساسی ما براستکبار ستیزی، ظلم ستیزی و عدالتخواهی تاکید دارد، حتما هنر میتواند زیباتر آن را به عدالتخواهان جهان منتقل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۲    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و 720 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و 600 هزار تومان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
طی سال های اخیر سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفتی متناسب با شرایط و قوانین دستخوش تغییرات بوده و در بودجه سالانه تعیین شده است و اکنون در آستانه بسته شدن لایحه بودجه 1398 پرداخت سهم 34 درصدی صندوق ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
معامله گران بازار سرمایه امروز کفه عرضه را سنگین کردند و این سنگینی عرضه باعث شد شاخص های بازار سهام با ریزش همراه شود. این عرضه ها آنقدر بود که در برخی از نمادها شاهد صف فروش بودیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادین و پزشکی بازساختی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه تاکنون پروازی به دلیل عدم ارائه سوخت به هواپیماهای ایرانی باطل نشده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: در راستای احقاق حقوق عامه مردم و اجرای عدالت، هیچ معامله ای را نمی پذیریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۲    
تخم ماهیان خاویاری از گران ترین غذاهای جهان است و این در حالی است که دریای خزر به عنوان بزرگ ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان بیش از 90 درصد خاویار دنیا را تأمین می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۲    
هر ساله در تاریخ یکم دسامبر میلادی برنامه های روز جهانی ایدز در سراسر جهان برگزار می شوند و امسال نیز سی امین سالگرد این روز با شعار "وضعیت خود را بشناس" گرامی داشته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، وضعیت ترافیکی و جوی راه های کشور را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
اختلاس هفت میلیاردی در یکی از زیر مجموعه های شهرداری اردبیل کشف شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
دو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استاندارد نبودن برخی فرآورده های گوشتی و نیز ویروسی بودن برخی دلسترها از سوی اداره کل استاندارد تهران تکذیب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: مهارت های ارتباطی مهمترین مهارت زندگی است و امروز کاهش گفتگو در خانواده زنگ خطر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
رکود تورمی که هم اکنون بازار مسکن با آن مواجه شده حاکی از آن است که این بازار در هر دو سوی عرضه و تقاضا در اختیار سرمایه گذاران قرار دارد و احتمالا در پس این افزایش اسمی قیمت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی مرکز آمار، رب گوجه فرنگی با 244,4 درصد افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (آبان 1396) بیشترین افزایش قیمت را در میان اقلام مصرفی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمریکا درک نمی کند که چرا یمن در مقابل آنها ایستادگی می کند گفت: حمایت ایران از یمن، حمایت معنوی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که درآمد نفتی دولت در سال 97 بر اساس پیش بینی های بودجه در سال جاری محقق می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۲    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به توسعه علمی به عنوان اولویت نخست کشور، اظهار کرد: توسعه علمی رمز بقای جامعه کشور و نظام جمهوری اسلامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۲    
فریبرز عرب نیا (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به فهرست منتشر شده با نام سلبریتی های دوتابعیتی و گزارش تلویزیون از این موضوع واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۲    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز هم افزایی بی سابقه ای بین ارتش و وزارت دفاع و نداجا و صنایع وجود دارد که سرعت امیدبخشی را به ارتقای نیروی دریایی بخشیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
افزایش نرخ تورم و کاهش درآمدهای نفتی علاوه بر اینکه باعث تحمیل هزینه هایی به مردم شد، به نظر می رسد همین امر افزایش فشارها بر دولت برای بستن بودجه سال آینده (1398) را به دنبال داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
دادستانی کره جنوبی 9 نفر را به جرم افشای اطلاعات محرمانه مربوط به نمایشگرهای سامسونگ به شرکت های چینی متهم کرده و فراخوانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: احتمال دارد که سهمیه بنزین مساوی به همه خانوارها داده شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
شیلا خداداد در واکنش به حضور نامش در فهرست بازیگرانی که فرزندانشان را در خارج از کشور به دنیا آورده اند، در اینستاگرام نوشت: پس تمام مشکلات مملکت تقصیر ما بود و خودمون خبر نداشتیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه ساز رانندگی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
بانک مرکزی به منظور تسهیل بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور، دستورالعمل خرید و فروش ارز در شبکه صرافی های مجاز را به تمام شرکت های صرافی دارای مجوز معتبر از بانک مرکزی ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲    
در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در شهر سائوپائولو در برزیل چند تن کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
با نگرانی در مورد تولید بیش از حد و قدرت گرفتن دلار، قیمت نفت افت کرد، اما با انتظار از این که اوپک و روسیه، هفته آینده در مورد کاهش تولید به توافق برسند، افت قیمت ها محدود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، مهم ترین علت مهاجرت کاربران از اینترنت ثابت به موبایل را قیمت پایین دیتای اپراتورها دانست و گفت: با توجه به تعرفه پایین موبایل ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
عضو هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان نسبت به آثار و عوارض زلزله بر وضعیت روحی و روانی کودکان هشدار داد و گفت: اگر مداخلات روانی به موقع و صحیح صورت نگیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (10 و 11 آذرماه) سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و غرب سواحل دریای خزر باعث بارش باران و وزش باد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
امید سرمایه گذاران به پیشرفت در مذاکرات تجاری مهم آمریکا و چین در روز شنبه، موجب شد وال استریت رشد کند و اس اندپی و نزدک بهترین سود هفتگی خود در 7 سال اخیر را ثبت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲    
قیمت خودرو به شرط آزادسازی کاهش می یابد خودرو این روزها برخلاف تمام بازارها حرکت می کند. در حالی که طی هفته های گذشته قیمت ارز 8 هزار تومان کاهش یافت و به کانال 11 هزار تومان رسید و از طرفی سکه هم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۲    
ایران در میان امن ترین کشورهای جهان برای گردشگران در سال 2019 قرار گرفت گردشگران کشورهای اسپانیایی زبان همچنان به ایران می آیند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۱    
ولادیمیر پوتین در اجلاس جی 20خواستار حفظ توافق هسته ای شد.