سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۲۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 21 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴    
در جایی که نباید، رمز کارت خود را بلند می گویید، بعد سارقی که آنجا حضور داشته کارت شما را دزدیده و با آن، اقدام به خرید با رقم های سنگین می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر تلاش برای مهارت آموزی افراد جویای کار و واگذاری این آموزش ها به بخش خصوصی افزود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
گمرک ایران با صدور اطلاعیه ای از به تعلیق درآوردن سامانه همتا تا اطلاع ثانوی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
سریال نوروزی شبکه یک سیما به کارگردانی سعید آقاخانی، به زودی در اطراف تهران کلید می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۲    
در حال حاضر 85 واحد آب شیرین کن با ظرفیت حدود 400 هزار مترمکعب در شبانه روز در ایران در حال ساخت و بهره برداری است که با تاکید رییس جمهور باید توسعه این فناوری با سرعت بیش تری پیش برود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۱    
در بررسی های اخیر مرکز ماهر از اپلیکیشن های مخرب در فضای مجازی و مارکت های ایرانی، بیش از 500 نرم افزار موبایلی آلوده با موضوعات متنوع شناسایی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۱    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ هفت ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 22 واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند افزایش یافت و نرخ 10 ارز دیگر مانند دلار هم ثابت ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۰    
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: از تعداد 52 هزار و 502 داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که از این تعداد 28 هزار 69 نفر زن و 24 هزار 433 نفر مرد هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
وزیر نفت با اعلام اینکه بر اساس برآوردها، صاحبان حدود 10 میلیون خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت هستند و تا کنون یک میلیون و 200 هزار نفر برای صدور کارت سوخت مراجعه یا ثبت نام کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۰    
مجمع تشخص مصلحت نظام، اجازه قانونگذاری ندارد / نظرات مجمع فقط در حد یک نظر مشورتی قابل احترام است و شان قانونی ندارد/ ورود مجمع به حوزه قانون گذاری ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۲۲    
مدیرکل سازمان های منطقه ای و بین المللی سازمان تجارت ایران گفت: 55 درصد صادرات کشور، محصولات پتروشیمی، صنایع فولادی و معدنی است و این پروژه ها باید گسترش یابند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سخنان مقامات آمریکایی درباره مذاکره و توافق جدید، بی ارزش و مصداق آزموده را آزمودن است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۵۲    
اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید این گزارش را حتما مطالعه کنید
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۴۲    
در این گزارش با جاذبه های گردشگری دبی و کیش آشنا شوید
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۲    
عزت الله ضرغامی به دلیل وجود پرونده شکایتی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما، از سوی دیوان محاسبات به پرداخت جزای نقدی محکوم شد از این رو هر ماه سه میلیون تومان از حقوقش کسر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۲:۳۲    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه با یکدیگر گفت وگو و درباره آخرین تحولات سوریه رایزنی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۳    
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۳    
تعداد زیادی از دانشجوها امسال بدون آزمون کنکور و فقط با ارئه مدارک تحصیلی وارد دانشگاه می شوند. این خبری است که وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در پی تصمیم برای حذف مرحله ای کنکور آن را بازگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۳    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به حمایت دولت از شرکت های دارویی زنجیره دارو و تامین منابع ارزی مورد نیاز این بخش، از اختصاص 3.5 میلیون دلار به این بخش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۳    
سارا شریعتی گفت: شریعتی تندترین نقدها را بر عوام داشت اما نقد عوام به معنای نقد توده نیست
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۳    
به نظر می رسد سیاست های ارزی دولت درخصوص راه اندازی سامانه های نیما، سنا و کنترل بازار آزاد ارز به نتیجه رسیده و با روند نزولی قیمت دلار، پس از دو ماه، موج دوم فروش آغاز شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کاهش روزانه دو تا سه میلیون لیتر قاچاق سوخت در کشور خبرداد و گفت: قرار است سوخت تبادلی به همه مرزها تسری یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۳    
دانش آموزهای دختر بعد ازدواج از مدارس روزانه اخراج نمی شوند. این خبری است که سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از صحت آن مشروط بر عاملی که در زیر به آنها اشاره می شود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۳    
اپل برترین اپلیکیشن های رایگان دانلود شده در گوشی های آیفون و تبلت های آیپد در سال 2018 میلادی را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۳    
معاون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در پاسخ به رئیس جمهور کشورش تاکید کرد پولی که ایران با اجرای برجام دریافت کرد، متعلق به خود ایران بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۳    
" اخراج بستگان مقامات ایرانی از خاک آمریکا " موضوعی است که به گفته مسئول هماهنگ کننده امور ایران در وزارت خارجه امریکا از سوی این وزارت خانه در دست بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۳    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت دولت اظهارات جالبی را درباره مشکل آب ایران و بهره برداری از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان بیان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۳    
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب ارزی بانک ها و صرافی ها آمادگی لازم جهت خرید ارز را دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۳    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به وضعیت حوزه زنان و خانواده در بودجه سال آینده، اظهار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۳    
هیوندای موتورز روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد به منظور توسعه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست 6.7 میلیارد دلار در تولید خودروهای الکتریکی پیل سوختی هیدروژنی (FCEV) سرمایه گذاری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
رئیس پلیس فتای پایتخت، گفت: اخیرا افرادی با سوءاستفاده از عابر بانک دوستان و آشنایان اقدام به کلاهبرداری و اعمال مجرمانه در فضای مجازی می نمایند که شهروندان باید مراقب اینگونه ترفندها باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان این که این حق را به مردم می دهیم که انتظار داشته باشند با کاهش قیمت دلار، قیمت اجناس هم کاهش یابد، گفت : رییس جمهور ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
طی روزهای گذشته برخی مشتریان بانکی با موارد مشابهی روبرو شده اند که به یک باره پیامک های کاهش مبالغی از حسابهایشان را دریافت کرده و در شوک فرو می روند؛ اما با پیگیری از شعب بانکی که در آن حساب دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص ایران اعلام کرد که این وزارت خانه قصد دارد موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی دی این کشور را بررسی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از جمع آوری بیش از 300 تله زنده گیری هوبره در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
صبح امروز تعدادی از مشتریان دو شرکت رامک خودرو و نگین خودرو روبروی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی به مشکلات خود شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
اهواز - جزئیات ماجرای دانش آموز اهوازی که سوزن را قورت داد از سوی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان تشریح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رقابت های قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز یک نوع جنگ اقتصادی و روانی است و نمی توانیم بگوییم شرایط عادی است، گفت: باید قیمت ها در بازار متعادل باشد تا به مردم اجحاف نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تصریح اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی غلط می کنند که ملت ایران را تهدید کنند، خاطرنشان کردند: تحریم به برکت مقاومت شکست خواهد خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در روز شنبه، 24 آذرماه به پایان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: قیمت هر کیلو مرغ حول و حوش 10 هزار تومان است و بیشتر از این، احجاف در حق مصرف کننده است. ارزیابی های ما و سازمان حمایت نیز همین است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری بدهکار بانکی 1000 میلیارد ریالی در شهرستان "بابل" خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: راهکار رفع مشکلات منطقه سیستان خروج از اقتصاد تک بعدی و ایجاد فرصت های شغلی دیگر به ویژه با استفاده از فرصت های مرزی و منطقه آزاد سیستان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
روز گذشته برخی رسانه ها از قیمت 12 هزار و 600 تومانی برای هر کیلوگرم گوشت مرغ خبر دادند، اما معاون وزیر جهاد کشاورزی گفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
علی رغم اینکه صرافی های بانکی معاملات امروز خود را با نرخ 10 هزار و 100 تومانی برای خرید آغاز کردند، اما اندکی پس از شروع معاملات، نرخ وارد کانال 9000 تومانی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تاکنون 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر که توسط 59 قاچاقچی در بسته های خاصی بسته بندی و بلعیده شده بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان و زنجان طی امروز و فردا (21 و 22 آذرماه) خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هواپیمای سوخو استانداردهای جهانی را رعایت کرده است و از نظر ما، رد نمی شود، گفت: در صورت استقبال شرکت های ایرانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۲۵    
رییس دانشکده زمین شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: درصورتی که کاهش سطح آب های زیرزمینی موجب ایجاد فروچاله ها شود دیگر نمی توان این فروچاله ها را پر کرد و تنها می توان با مدیریت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۰    
پدیده فرونشست ها با وجود بی اعتنایی مسئولان همچنان تهران را تهدید می کنند تا جایی که فرودگاه بین المللی امام را نشانه رفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
پیرترین پرنده دنیا با 68 سال سن تخم گذاری کردو مادر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: سریال کارت های ملی هوشمند در صورت مفقودی باطل و کارت فاقد اعتبار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
تحریم های جدید امریکا که مرحله اول آن از 15 مرداد کلید خورد، یک تفاوت اساسی با دوره های قبل دارد، این بار اروپا و بسیاری از کشورهای بزرگ امریکا را همراهی نمی کنند و حتی دربرابر آن ایستاده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت مبالغ به مردم در پی سودجویی یک شرکت نرم افزار موبایلی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی ضمن انتقاد از توسعه اراضی کشاورزی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
مشاور سابق وزیر خارجه گفت:ایران در موضوع یمن همانطور که در مساله سوریه هم اینگونه بود، طرحی 4 ماده ای را ارائه کرد که نشان از حُسن نیت ایران در حل مشکلات و مسائل منطقه ای دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
پسر 9 ساله هرمزگانی که در فضای مجازی برای یک زن ایجاد مزاحمت کرده بود ، دستگیر شد .