دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۱:۰۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 آذر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 آذر 1397 ایران خبر 2 آذر 1397 ایران خبر 3 آذر 1397 ایران خبر 4 آذر 1397 ایران خبر 5 آذر 1397 ایران خبر 6 آذر 1397 ایران خبر 7 آذر 1397 ایران خبر 8 آذر 1397 ایران خبر 9 آذر 1397 ایران خبر 10 آذر 1397 ایران خبر 11 آذر 1397 ایران خبر 12 آذر 1397 ایران خبر 13 آذر 1397 ایران خبر 14 آذر 1397 ایران خبر 15 آذر 1397 ایران خبر 16 آذر 1397 ایران خبر 17 آذر 1397 ایران خبر 18 آذر 1397 ایران خبر 19 آذر 1397 ایران خبر 20 آذر 1397 ایران خبر 21 آذر 1397 ایران خبر 22 آذر 1397 ایران خبر 23 آذر 1397 ایران خبر 24 آذر 1397 ایران خبر 25 آذر 1397 ایران خبر 26 آذر 1397 ایران خبر 27 آذر 1397 ایران خبر 28 آذر 1397 ایران خبر 29 آذر 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۰    
گروه حوادث/ سارقان حرفه ای که با تجهیزات کامل پلیسی و در پوشش مأموران مبارزه با مواد از مردم اخاذی می کردند، به دام افتادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰    
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم که همچنان سفر های استانی خود را به فراخور شرایط سیاسی کشور ادامه می دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۰    
عراقچی تاکید کرد به رغم تحریم های آمریکا، ایران همیشه برای صادرات نفت راهی یافته است و تردید مشتریان سنتی ایران مثل ژاپن هم که بعضا واردات را متوقف کرده اند، باعث نشده است فروش نفت به صفر برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۰    
مردی کلاهبردار که به بهانه خواستگاری چندین زن در شهر یاسوج را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه به کشور از روز جمعه خبر داد و گفت: دمای هوا در 16 مرکز استان با کاهش نسبی همراه است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۰    
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه گوشی تلفن همراه به زودی ارزان می شود، گفت: مشکلات ناشی از افزایش نرخ ارز، کمبود عرضه نیز موجب بروز حباب در این بازار شده است که امیدواریم با افزایش عرضه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۰    
بانک ملی ایران در اطلاعیه ای با اعلام اختلال در عملکرد خدمات الکترونیکی این بانک به مسافران خارج از کشور توصیه کرد برای جلوگیری از هرگونه مشکل، قبل از پایان امشب عوارض خروج را پرداخت کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۱    
بر اساس اطلاعیه بانک عامل، پرداخت عوارض خروج از کشور در تاریخ نهم آذرماه، فقط به صورت نقدی امکان پذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس: پس از پایان جنگ سرد، آمریکا مکانیزم تحریم و استفاده از ابزار اقتصادی را فعال کرد و امروز پس از جنگ طلبی های متعدد بسیاری از کشورهای آسیایی را آماج تحریم یا زورگویی اقتصادی کرده است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نیاز مردم به تلفن همراه را تامین خواهیم کرد، گفت: توسعه سامانه های برخط در دستور کار قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۱    
سخنان دیشب رئیس فدرال رزرو در مورد احتمال پایان افزایش نرخ بهره آمریکا، باعث جهش شاخص های وال استریت و به دنبال آن رشد سهام آسیایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۱    
شبکه خبری رای نیوز 24 ایتالیا در گزارشی مصور از زعفران نوشت: ایران بزرگترین تولید کننده این محصول می باشد و 90 درصد تولید جهانی زعفران، طلای قرمز، در اختیار جمهوری اسلامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک ها مشکلات اقتصادی زیادی را در خلق پول و ارائه وام به وجود آوردند در حالی که کشورهای موفق با محدود کردن تعداد بانک ها مانع از تورم شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: شاخص صادرات محصولات غیرنفتی کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 13.5 درصدی را نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
اینستاگرام قصد دارد اپلیکیشن خود را برای کاربران نابینا ارتقا دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
بانک مرکزی عراق بانک ها و صرافی های این کشور را از فروش دلار به شهروندانی که قصد سفر به ایران را داشته باشند منع کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید در چهل سالگی انقلاب درگیر گرانی باشیم، این موارد ربطی به انقلاب ندارد. انقلاب عظیم بوده و ساحت آن بالاتر از این موارد است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: داماد مسلح پدر زن را هدف گلوله قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز در همایش استانی صبر گلستان، یکی از شاکیان که قربانی اسیدپاشی بود، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ممنوعیت کامل توزیع افزودنی ها در جایگاه های سوخت خبر داد و گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
قیمت دلار در صرافی های دولتی به کانال 10 هزار تومان وارد شد.صرافی ملی که صبح امروز قیمت خرید دلار را 11 هزار و 100 تومان اعلام کرده بود،با ادامه روند نزولی قیمت ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دریا عرصه ای است که حضور در آن نیاز به ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
به نظر می رسد بازار رقابت در گوشی های هوشمند اکنون داغ تر از هر زمان دیگری است و غول های فناوری در سراسر جهان به دنبال اجرایی کردن نوآوری های جدید در این محصول تجاری هستند که حالا دیگر به جزئی جدایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
چین ابراز امیدواری کرد دیدار میان روسای جمهور آمریکا و چین در نشست سران گروه جی 20 در آرژانتین، نتایج مثبتی برای حل اختلافات تجاری میان دو غول اقتصادی جهان به همراه داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در حل مشکلات منطقه ای مدلی است که می توان آن را برای مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی آسیا نیز به کار برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۰    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا و سکه در هفته ای که گذشت، قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی را سه میلیون و 651 هزار تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۰    
یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: پس از خروج ترامپ، برجام به کما رفته و در اتاق اورژانس است، قدرت های جهانی تا کنون کمتر از 20 درصد از تعهدات برجامی خود را انجام داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک پرونده جنایت در جریان رسیدگی به پرونده سرقت های مسلحانه گوشی های تلفن همراه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
وحید حسینی، دبیر کار گروه ملی کاهش آلودگی هوا از تعیین سه سطح معاینه فنی معمولی، برتر و ویژه خبر داد و از ضعف نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۰    
بیماری که چهارشنبه شب به کلینیک 'شفا' شهرستان گناوه مراجعه کرده بود بر اثر سقوط به چاله آسانسور این مرکز در دم جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
افت شدید قیمت نفت که یک تریلیون دلار از ارزش سهام انرژی کاسته، به درآمد تولیدکنندگانی بزرگی مانند عربستان سعودی، روسیه، نیجریه و آنگولا ضرر خواهد زد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بهتر است دولت بسته های حمایتی را در قالب کالابرگ الکترونیک در اختیار مردم قرار دهد تا آنان نیازهای خود را از این طریق برآورده کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از دو برابر شدن وام خرید مسکن در راستای افزایش قدرت خرید مردم خبر داد و گفت:با توجه به افزایش قیمت مسکن، تسهیلاتی که در حال حاضر پرداخت می شود، جوابگوی خرید نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
دو هفته نیست که عربستان اعلام کرده قصد دارد میزان تولید نفت خود را برای متعادل کردن قیمت جهانی 500 هزار بشکه کاهش دهد که آخرین آمار ارائه شده از تولید نفت این کشور حاکی است تولید عربستان رکورد زده و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۰    
چند ماهی است که سیاستگذاران می خواهند قیمت خودروهای داخلی را اصلاح کنند به گونه ای که قیمت کارخانه ای خودروها حداقل بر مبنای ارز نیما حدود 9 هزار تومان باشد ...