پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۲۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 7 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۶    
مسیرهای راهپیمایی یوم الله روز قدس از سوی سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مسائل پزشکی مختلفی ممکن است به از دست رفتن حس چشایی منجر شوند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۴۰    
یک نوجوان استرالیایی که قصد داشته با هک اپل در این شرکت برای خود شغلی دست و پا کند، در نهایت به پرداخت 346 دلار آمریکا جریمه نقدی محکوم شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۵    
تووالو کشوری است که مابین جزایر معروفی مانند استرالیا و هاوایی قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۲    
محققان اتریشی یک چراغ راهنمایی ساخته اند که افرادی که قصد عبور از خیابان دارند را شناسایی می کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۸    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا بیماران مبتلایان به سرطان می توانند روزه بگیرند؟ روزه داری در چه شرایطی برای این افراد مجاز است؟ این افراد باید چه نکاتی را برای روزه داری رعایت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: برخورد سواری زانتیا با یک دستگاه تیبا در محور سنگان – خاش 2 کشته و 3 مجروح برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱    
با تکیه بر فنون مذاکره می توان مذاکره را به سمت دلخواه پیش برد و از آن نتایج مثبت کسب نمود. یادگیری این فنون با کمترین تمرین نصیب شما خواهد شد. فقط کافی است کمی درایت به خرج دهید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۷    
جانشین پلیس راه ناجا در زاهدان گفت: بیش از 300 دستگاه خودروی متخلف قاچاق سوخت و انسان از زمان اجرای طرح مائده تاکنون توقیف شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۳    
مدیر فرودگاه منطقه زنجان گفت:پروازهای زنجان - مشهد به زودی برقرار می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
محمدعلی نجفی نامه ای را در منزل دختر خود گذاشته بود و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۵    
پسر مقتول گفت: اسلحه پدرم (ناپدری) مجوز داشته و خودم بارها مجوز اسلحه را دیده بودم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه منطقه دریاچه گهر توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر ازنا نجات یافتند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۷    
سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای زیارتی از مرز شلمچه بعد از ماه مبارک رمضان توسعه زیر ساخت های لازم برای سهولت تردد زائران در این گذرگاه مرزی در حال پیگیری است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۶    
بر اساس اعلام منابع محلی نیروهای سپاه پاسداران امروز با اشرار مسلح پژاک در شهرستان مرزی چالدران درگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
هافینگتن پست گزارش داد، هزینه بازی گلف دونالد ترامپ از ابتدای ریاست جمهوری او تاکنون بالغ بر 102 میلیون دلار می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۰    
شورای عالی انقلاب فرهنگی 5درصد سهمیه مازاد کنکور را برای سیل زدگان تصویب کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای سرلشکر موسوی را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاءو سرتیپ صباحی فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۵    
کتاب های آسمانی به خصوص قرآن به قصه ها اهمیت زیادی داده اند و خداوند از آن ها برای رساندن پیام و گاهی اتمام حجت استفاده کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۴    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، جک گریلیش، یکی از ستاره های استون ویلا به خاطر کفش هایش در دیدار برابر دربی کانتی سر و صدای زیادی به پا کرد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن، چهار نفر در رودخانه هراز حوالی پل وانا در شهرستان آمل خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تحقیقات جدید نشان داد که یک نوشیدنی مشتق از روغن نارگیل می تواند با بیماری های آلزایمر و زوال عقل مبارزه کند. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۷    
مرد ناشناس که برای دزدی وارد یک خانه ویلایی در شرق تهران شده بود، با دیدن دو جسد پا به فرار گذاشت، اما با باز گذاشتن در خانه راز مرگ یک مادر و دختر فاش کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۵    
در این مطلب قصد داریم شما را با واقعیاتی جالب و کمتر شنیده شده در مورد لئوناردو داوینچی شخصیت برجسته تاریخی و نابغه دنیای هنر و اختراع آشنا کنیم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۴    
به گزارش جام جم آنلاین از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس روابط عمومی فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از رسانه های گروهی به جهت پوشش اخبار و حمایت از برنامه های تیم های ملی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۸    
محققان موفق به شناسایی نمونه هایی از آب متعلق به عصر یخبندان و استخراج آن از دل صخره هایی در جزایر کشور مالدیو در اقیانوس هند شده اند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار مرگبار در یک کارگاه شارژ، نگهداری و تعمیر انواع سیلندرهای گاز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۸    
یک منبع آگاه گفت: نجفی شهردار سابق تهران تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۳    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد که شعب بانک ها رو به کاهش است و در این میان بانک ملی بیشترین شعب را در اختیار دارد، اما با ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز قدس روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به عربستان و امارات درباره برگزاری کنفرانس موهوم بحرین است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، در نهایت همانطور که انتظار می رفت، ژاوی جانشین فریرای پرتغالی در تیم السد شد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۳    
تمبرهای روی کارنامه و گواهینامه دانش آموزان و مدارک کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا در کنار تمبرهای روی اسناد بانکی مشمول مالیات بر تمبر هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: طرح جمع آوری موش های مزاحم مبتنی بر تماس و پیگیری شهروندان است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۹    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی قرضی از تیم آپوئل نیکوزیای قبرس با قراردادی 6 ماهه راهی تیم سیدنی استرالیا شد و به اولین ایرانی لیگ ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۰    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اردیبهشت 1398 بیش از 1000 زمین لرزه را ثبت کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۰    
جزئیات جدید از قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران نشان می دهد، وی در طبقه هفتم یک برج در بلوار خوردین به قتل رسیده است و ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۰    
سید مرتضی میرباقری معاون رییس سازمان در امورسیما در حکمی سعید اشناب را به مدیریت شبکه پنج سیما منصوب کرد .
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۰    
غلامحسین اسماعیلی با بیان اینکه قرار نیست اتفاق جدیدی درباره زندانیان مهریه رخ دهد گفت: گزارش ها حاکی از عدم اجرای درست قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی از سوی برخی قضات بود که دستور بررسی صحیح و ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با جعل عنوان بازرس بیت رهبری از اشخاص حقیقی کلاهبرداری کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۵    
جانشین معاون حقوقی و امور مجلس ناجا گفت: در تبصره ماده 638، قانون گذار به طور واضح عنوان کرده زنانی که بدون حجاب در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از 10روز تا 2 ماه و یا از 50 هزار تا 500 هزار ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۷    
سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کرده قطع برق در بیش از 70 هزار پست در سراسر اوهایو باعث شده بیش از پنج میلیون نفر در این ایالت بدون برق بمانند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، رقابت های لیگ کرواسی به پایان رسید و تیم دینامو زاگرب عنوان قهرمانی را توانست به دست بیاورد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۰    
وزیر امور خارجه فرانسه در سخنانی جنگ علیه ملت یمن را جنگی کثیف خواند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۴    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: معافیت موقت شش ماهه برای مشمولان معتاد صرفا یک بار صادر می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: پدری که در شهرستان مرند اقدام به کودک آزاری کرده بود، تحت تعقیب قضایی است، از دادستان خواسته ایم تا روشن شدن وضعیت پدر و مادر و تکلیف آنها ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۸    
میوه های تابستانه در بازار به حدی گران است که اصلا در سبد مردم جای نمی گیرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۷    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: فشار بر ایران، اعزام ناو هواپیمابر یواس اس آبراهام لینکلن، تلاش برای جلوگیری از صادرات نفت ایران و مسائلی ازاین دست صرفاً برای اجرای کردن طرح معامله قرن است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 24 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و 30 فقره انواع سرقت کشف شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس اورژانس تهران تمهیدات مربوط به راهپیمایی راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۱    
قیمت نفت در بازارهای جهانی در معاملات امروز هم تحت تاثیر کاهش تولید اوپک و تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا و نیز نگرانی در مورد رکود اقتصادی جهان است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵    
فرانس پرس طی گزارشی نوشت: چندین شرکت آلمانی علیرغم فشارهای آمریکا و تحریم های آن، به همکاری با ایران و حفظ دفاترشان در این کشور ادامه می دهند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۸    
همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۳    
سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 2 کیلوگرم شمش طلا به ارزش 11 میلیارد و 600 میلیون ریال در مرز بازرگان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۸    
همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۷    
تازه ترین دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) تهران رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 139 کیلو مواد افیونی در بازرسی از یک منزل در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۴    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی 5 تقابل جذاب در 5 هفته از مسابقات لیگ ملت ها را خاص و تماشایی معرفی کرده و از علاقه مندان خواسته تماشای آن ها را از دست ندهند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وینفرد شفر پس از مذاکره با مدیران باشگاه بن یاس، به طور رسمی هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه دپیلماسی ایران وارد فاز جدیدی شده است، گفت: ما فعلا چشم اندازی برای مذاکره با آمریکا نمی بینیم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان، گفت: متأسفانه در حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت یک نفر فوت شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۶    
منابع آگاه در دولت هند اعلام کردند دولت جدید این کشور به دنبال برگزاری هر چه زودتر مذاکرات با ایران برای آغاز واردات نفت با استفاده از ارز روپیه برای عبور از تحریم های آمریکا است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت:تمامی پرواز های اروپایی ایران ایر از فرودگاه ارومیه سوخت گیری می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۴    
ثبت نام کلاس اولی ها از ابتدای این هفته در 61 هزار مدرسه ابتدایی شروع شده است؛ ثبت نام در مدارس دولتی براساس محدوده جغرافیایی صورت می گیرد و خانواده ها باید مدارک احراز محل سکونت خود را در موقع ثبت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس شرکت توزیع برق پلدختر گفت :بر اثر وزش باد شدید و طوفان برق پنج روستای شهرستان پلدختر قطع شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۲    
یک رسانه ژاپنی از برنامه سفر نخست وزیر این کشور به تهران برای دیدار با مقامات ارشد ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۴    
مرد ژاپنی در حین پرواز و به دلیل بلعیدن 246 بسته حاوی کوکائین جان خود را از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش هشت درجه ای دما در سواحل دریای خزر گفت: فردا (8 خردادماه) بیشترین مقدار بارش برای استان های مازندران، گلستان، شرق تهران ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات برخی از محورهای مواصلاتی و ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
منبع : جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۷    
بانک مرکزی به منظور اطلاع شهروندان از شرایط و ضوابط قانونی بهره مندی از تسهیلات 30 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج ها، نکاتی را به آگاهی می رساند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تخلف دولت در عدم افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته به ویژه برای حقوق های 2.5 تا 5 میلیون تومان محرز شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۵    
فرمانده انتظامی کیش از توقیف سه فروند لنج صیادی حاوی سوخت قاچاق خبر داد و گفت: از این شناورها حدود 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 9 خدمه آن دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۹    
پیکر سرگرد شهید کوروش حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در این شهر تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: 20 سال است که به دروغ مطرح می کنند ایران می خواهد بمب اتم بسازد و 6 قدرت بزرگ دنیا قبول کردند که ایران به سمت بمب اتم نمی رود ولی باز این موضوع از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رژیم صهیونیستی یک فروند موشک به منطقه تل الشعار استان قنیطره واقع در سوریه شلیک کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۵    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش آموزان و معلم ها در مدرسه ای در مهاباد در دست بررسی است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه ذوب آهن، طبق برنامه قرار بود بازی دو تیم ذوب آهن و النصر عربستان در ورزشگاه حمد الکبیر که متعلق به باشگاه العربی قطر است برگزار شود اما باشگاه الدحیل هم برای برگزاری ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۲    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، لیگ ملت های والیبال 2019 از تاریخ 10 خرداد ماه 1398 با حضور شانزده تیم آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۸    
مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی که در 2 سال گذشته تمام تلاش خود را برای خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن فشار حداکثری بر ایران به کار بسته ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۰    
یک فروند هواپیما وابسته به ناوگان پادشاهی قطر برای نخستین بار از زمان آغاز بحران منطقه خلیج فارس در فرودگاه عربستان به زمین نشست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه روز گذشته اخباری مبنی بر سفر مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به کشورمان در شب سه شنبه (بامداد چهارشنبه) منتشر شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۰    
مردی در شهر کاوازاکی ژاپن پس از آنکه با چاقو شماری از کودکان دبستانی را کشته یا زخمی کرد دست به خودکشی زد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هدف آمریکا جنگ و مذاکره با ایران نیست ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۸    
دولت قصد دارد با حرکت مهره قبوض کاغذی به سمت الکترونیکی کردن، قدم بزرگی در صرفه جویی در هزینه ها بردارد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۸    
سفیر کشورمان در پاریس گفت: سلاح هسته ای هیچگاه در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دیدار نیمه نهایی جام حذفی فصل 98-97 ساعت 21 چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حالی برگزار می شود که بیش از یک هفته است دو تیم در فضای رسانه ای کشور در حال زور ...