چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۱۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 22 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۳:۵۸    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پزشکان می گویند ایجاد تغییراتی در الگوی خواب افرادی که معمولاً دیر به خواب می روند، می تواند به طور قابل توجهی منجر به بهبود سلامت آن ها شود. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۳    
طویلترین سد دنیا به نام کی یف با ارتفاع 20 متر و طول 54 کیلومتر در کشور روسیه در سال 1964 تکمیل گردید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۲:۴۸    
فیزیکدانان آمریکایی در شبیه سازی رایانه ای خورشید دریافتند که این ستاره طبیعت دوگانه و ویژگی های متفاوتی دارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۸    
حاشیه های زندگی هنرمندان مشهور همیشه برای عده ای جذاب است و خیلی ها برای به دست آوردن یک وسیله از آن ها سر و دست می شکنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۱:۰۸    
شرکت تاکسی اینترنتی اوبر طرحی از نخستین تاکسی هوایی خود را رونمایی کرد. این طرح تا 2023 میلادی برای عموم مردم عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۸    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکوفایی تلفن های هوشمند، عصر تبلت ها نیز آغاز شد، این مدل محصولات با وجود نمایشگر بزرگ ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۹:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش یکی از شانس های قهرمانی در کوپا آمه ریکا است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۸:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، لیمو مملو از مواد شگفت انگیز و سالم برای بدن است. این میوه ترش مزه حاوی ویتامین های B و C، پتاسیم، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، منیزیم و پکتین است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۸:۱۳    
کنتس الیزابت باتوری نام یکی از کنتس های سرشناس مجارستان است که در تاریخ به عنوان یک خون آشام شناخته شده است. زنی که عقایدی عجیب درباره جوان ماندن داشت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۷:۴۳    
تهیه کننده پایتخت6 گفت تصویربرداری سریال از نیمه دوم سال و از شیرگاه شروع می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۹    
سکوی نماشای شیشه ای شیلین شیا در حومه پکن بر فراز دره ای عمیق ساخته شده که به یکی از جاذبه های گردشگری پکن تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۰    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با مبلغ 4 میلیون و 630 هزار تومان داد و ستد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۷    
رئیس جمهور گفت: علاقمند نیستیم که برجام از بین برود و اقدامات و تصمیماتی هم که گرفته شده بر مبنای بند 36 برجام بوده است لذا امیدواریم دولت آمریکا به جای تغییر لحن به دنبال تغییر عمل باشد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، انتظارات در مورد مقصد بعدی آنتوان گریزمان بالاخره به اتمام رسید و یکی از ارکان مدیریتی باشگاه سابق وی اتلتیکومادرید اعلام کرد مهاجم فرانسوی با بارسلونا به توافق ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۷    
در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر به قتل رسیدن امام جمعه نسیم شهر، دادستان شهرستان بهارستان این موضوع را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۸    
برای خرید یک واحد آپارتمان 82 متری با عمر بنای 16 سال در شهرک ولیعصر باید در حدود 500 میلیون تومان هزینه کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۳    
در یک سایت مشهور تبلیغاتی آگهی عجیبی مبنی بر فروش شهاب سنگ توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۲:۳۴    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، طبق اعلام فوربس، لیستی از ورزشکارانی که بیشترین درآمد را در سال 2019 کسب کرده اند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۵    
مرد شیشه ای که تاکنون به ارتکاب سه قتل در پاتوق سیاه اعتراف کرده است، راز جنایت های سریالی خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد فاش کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۱:۰۱    
تصویری دیدنی از یک تاجر ثروتمند زمان قاجار را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۳    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن همراه ، خداحافظ وینی پو ، نود دقیقه زندگی ، یتیم خانه ایران ، بازگشت به خانه ، آزادی مشروط ، داری دیوونم می کنی ، ایدی ، اسب آبی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۸    
تصاویر از زیباترین و معروف ترین معابد هند را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۳    
قیمت نفت در معاملات امروز به علت چشم انداز ضعیف تر تقاضا و افزایش غافلگیرکننده در ذخایر نفت خام آمریکا علی رغم انتظارات برای تمدید توافق کاهش تولید اوپک، به 61.32 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۳    
نگهبان ساختمان به دلیل اختلاف مالی بر سر پول مواد مخدر، پسر جوان آهنگساز را با همدستی دوستانش ربود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۸    
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: باند خشن سارقان زیورآلات بانوان تهرانی دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزییات ورود تعزیرات به پرونده های مربوط به خودرو را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف یک هزار و 300 قطعه مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۳    
نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد: مسئولیت کامل فروپاشی برجام برعهده آمریکا است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۳    
آمار ارائه شده از سوی رئیس اتحادیه املاک حاکی از آن است که در 20 روز ابتدای خردادماه 1398 خرید و فروش مسکن در تهران 61 درصد و در کل کشور 32 درصد کاهش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، رده بندی فیفا در ماه ژوئن قرار است فردا پنج شنبه منتشر شود. با این حال بعد از پایان بازی های ملی با محاسبه نتایج به دست آمده، رده بندی جدید فیفا مشخص شده است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۳    
رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری سارق منزل با 22 شاکی خبر داد که در جریان یکی از سرقت هایش جهیزیه کامل یک عروس و داماد را سرقت کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۶:۵۸    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از احتمال خروج 638 دستگاه اتوبوس از چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۳    
در این روزها هزینه اوراق برای تهیه وام مسکن نسبتا ثابت است اما تقاضای چندانی برای آن وجود ندارد، چراکه قیمت بالای واحدهای مسکونی، این بازار را با رکود مواجه کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۳    
شینزو آبه نخست وزیر ژاپن وارد تهران شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:توقف رانندگان قبل از پایان زمان طرح ترافیک و زوج و فرد باعث ایجاد ترافیک در ورودی محدوده ها شده و موجب اخلال در تردد دیگر خودرو ها می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۳    
فرمانده انتظامی املش از کشف دو قطعه شیء عتیقه 3000 ساله در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۳    
رئیس کلانتری 150 تهران سر از دستگیری زنی در حال ربودن یک کودک 5 ساله در میدان میوه و تره بار خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۳    
وزیر دفاع با حضور در صاایران اصفهان از 10 سامانه فوق پیشرفته الکترواپتیکی مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۳    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ظرف روزهای آینده به ایران و چند کشور حاشیه خلیج فارس سفر می کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در ورزشگاه جام جهانی سئول و در دیداری دوستانه مقابل کره جنوبی به تساوی رسید و شاگردان ویلموتس به کار خود در فیفادی خرداد ماه به کار خود با ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۳    
دبیر شورای نگهبان گفت: امروز دشمن با استفاده از حربه فشار اقتصادی، دنبال مذاکره است که قطعاً این توطئه آنها با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مسئولان شکست خواهد خورد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها با اعمال تحریم های مضاعف به دنبال تحت فشار قرار دادن ایران هستند، اما ایرانی ها در برابر این فشارها مقاومت می کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۳    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عملیات انتقال زائران حج تمتع با 361 پرواز صورت می گیرد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان باطری های خودرو در کرج با اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: او سال هاست برای تیم ملی بازی می کند و یکی از بهترین هافبک های 20 سال گذشته فوتبال کشورمان بوده که حتی در لالیگا نیز سابقه بازی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت آیت الله محقق کابلی را تسلیت گفتند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳    
وزارت خارجه آلمان در ارتباط با سفر وزیر امور خارجه این کشور به استکهلم و لزوم پیگیری منع گسترش تسلیحات هسته ای در جهان به نقل از وی بیانیه ای صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر خارجه روسیه با غیرقابل قبول دانستن اعمال فشارهای آمریکا بر ایران، یکی از راه های حفظ برجام را ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مدیران استقلال پس از پایان لیگ هجدهم فرآیند انتخاب سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت را آغاز کردند که در این مدت، نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال، طبق اعلام ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست 14 نفره ملی پوشان برای حضور در هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه مشخص شد که ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۸    
رییس پلیس پایتخت از پاکسازی هفتگی پارک ها و تفرجگاه های پایتخت از عوامل ناامن کننده و مزاحمان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۸    
معاون اجتماعی و نشر ارزش های ایثار سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایبی که به خدمت سربازی اعزام می شوند، درصورتی که در سوابق خدمتی آنان حسن خلق، جدیت و .. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت فشار تحریم های آمریکا به پایان رسیده است، گفت: امروز مردم ما از 6 ماه و یکسال پیش آرامش بهتری دارند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸    
اصلی ترین نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پا را از حیطه سیاست فراتر گذاشت و مدعی شد در صورت پیروزی، بیماری سرطان را درمان خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۳    
رئیس کلانتری 173 امین آباد از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی که قصد آزار و اذیت دو دختر نوجوان را داشت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: اگر آمریکا تروریسم اقتصادی خود را علیه ایران متوقف نکند هرگز با این کشور مذاکره نخواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۳    
رژیم آل خلیفه که هرگونه اعتراض و انتقادی را به پشتوانه حمایت های نظامی گسترده آل سعود به شدت سرکوب می کند، ساختمان یک روزنامه منتقد را تخریب کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی طرح اصلاح مواد (1) و (10) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در جلسه هفته جاری این شورا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجامند باید از همه طرف ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۳    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه سال جاری به همراه مستمری خرداد ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۸    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: عدم پرداخت مالیات تا پایان خرداد 1398 و یا عدم پرداخت اقساط در سررسیدهای مقرر، مشمول جریمه خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۸    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه پدافندی 15 خرداد از رادار قدرتمندی بهره مند است و می تواند به خوبی با اهداف پیشرفته و بروز مقابله کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۸    
هادی حق شناس امروز با تصویب هیئت دولت، به عنوان استاندار جدید گلستان معرفی شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
دیپلملات باسابقه کشور پیوستن به FATF را نیازمند اعتمادسازی از سوی طرف مقابل دانست و افزود: ابتدا باید چک برگشتی برجام نقد شود تا بقیه ماجرا ادامه پیدا کند و اعتماد از دست رفته تا حدی جبران شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری به سوال های رایج اهالی رسانه در مورد طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس پاسخ داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، هفته سوم لیگ ملت های 2019 از روز جمعه به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. تیم های لهستان، روسیه و کانادا ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 22 خرداد تا شنبه 25 خرداد در جاده های مازندران اعمال می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا بامداد امروز در رقابت های جام جهانی با نتیجه پرگل 13 بر صفر مقابل تایلند به برتری رسید ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از سال ها حضور در جمع آبی پوشان سرانجام از این تیم جدا شد و در توافقی که با مسئولان باشگاه پدیده داشت به این تیم پیوست. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۳    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ تأکید کرد: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، مجدداً به برجام بازمی گردد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت طی امروز (22 خرداد) خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، لیونل مسی با سبقت گرفتن از کریستیانو رونالدو به صدر جدول رده بندی نشریه فوربس از پردرآمدترین ورزشکاران در سال 2019 صعود کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در راس هیئتی پارلمانی برای سفری دو روزه وارد استان خراسان شمالی می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها هدفشان تشویق کشورهای دیگر هست تا به عنوان واسطه به ایران بروند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مدیران نیروگاه اتمی دیمونا متعلق به رژیم صهیونیستی به نشت مواد رادیواکتیو اعتراف کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۸    
نخست وزیر ژاپن پیش از ترک توکیو به مقصد تهران در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد که گفتگو و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران به گونه ای باشد که تنش ها در منطقه خاورمیانه را کم و یا خنثی کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در حالی که دو روز تا آغاز هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 به میزبانی شهر ارومیه باقی مانده است، تیم های ملی والیبال لهستان ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۳    
به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، پرسپولیس و سایپا به مسابقات گلف با حضور بزرگان فوتبال دنیا در شهر بارسلون اسپانیا دعوت شد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ابعاد مختلف طرح حذف زوج و فرد و طرح جایگزین را که از اول تیرماه اجرایی می شود را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه به همراه کاظم غریب آبادی، با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، دیدار و گفتگو کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از اجرای حکم قصاص عامل جنایت منطقه خروسلو واقع در شهرستان بیله سوار صبح امروز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۸    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران در بیست و دوم خرداد ماه 98 را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۳    
رسانه های سوریه از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب سوریه و مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه (به وقت تهران) در جمع خبرنگاران اعتراف کرد حکومت کشورش با تحریم ها معیشت مردم ایران را هدف گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۸    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امنیت در خلیج فارس را مفهومی به هم پیوسته و تفکیک ناپذیر خواند و گفت: بدون آتش بس در جنگ اقتصادی نمی توان انتظار آرامش و امنیت در منطقه داشت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۸    
مهم ترین عناوین صفحه اول برخی از روزنامه های امروز چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه 1398 را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۳    
امروزه در دنیا 152 میلیون نفر کودک بین 5 تا 17 سال مشغول به کار اجباری هستند که آنها را از تحصیل ، تفریح و در کنار خانواده بودن محروم کرده است.