چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 10 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۳    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، آنتونیو کونته تاکنون در تیم هایی همچون یوونتوس، ایتالیا، چلسی مربیگری کرده است و در سال 2019 نیز برای مربی گری اینتر میلان انتخاب شد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۶    
آمریکا ثروتمندترین کشور جهان در سال 2019 لقب گرفت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۷    
فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت: سیل به بخشی از معابر و منازل مسکونی مهدی شهر و درجزین خساراتی وارد کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نداشتن قوانین مناسب در خصوص فریب مردم در تبلیغات انتخاباتی را ضعف قانونی در قوانین انتخاباتی ایران دانست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۷    
روابط عمومی فرماندهی قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان هر گونه اخبار منتشره درباره دستگیری تعدادی از اعضای گروهک های معاند نظام در روز قدس را تکذیب کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۲    
سنبل آبی گیاهی سرطان زا است. این گیاه که گونه ای مهاجم در کشور ما به حساب می آید نه تنها به اکوسیستم های آبی صدمه وارد می کند بلکه سلامت افراد را نیز در حالی به خطر می اندازد که توسط دستفروشان در ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۰۳    
زمانی نذر مردم، ساختن آبخوری های عمومی بود. یک کاشی زیبای منقش به سلام بر حسین یا شادی روح درگذشتگان صلوات هم نصب می کردند کنارش تا هم جایی برای نفس تازه کردن باشد، هم آبخوری ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۳۹    
با احتساب قیمت 50 هزار تومانی هر ورق تسهیلات مسکن، زوج های پایتخت نشین برای دریافت وام 100 میلیونی خرید خانه باید 10 میلیون تومان هزینه کنند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۱    
به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر حسین دلشاد - فوق تخصص غدد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اهمیت سلامت و کارکرد غده تیروئید در بدن انسان ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۰    
معاون وزیر ارتباطات از امکان اتصال و دسترسی برخی کسب و کارهای اینترنتی به سامانه احراز هویت کاربران (شاهکار) درجهت جلوگیری از کلاهبرداری ها و جعل هویت در فضای مجازی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور عراق امنیت ایران را به سود کشورهای عربی دانست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی به زبان عربی نوشت که قدس فروشی نیست و هیچ کس حق ندارد قبله اول مان را از ما بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هدایت حسینی افزود: بیشترین سهم دریافت نمک نهفته از طریق مواد غذایی در سبد غذایی ایرانیان مربوط به نان، پنیر و دوغ است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۵    
روس ها اخبار مربوط به درخواست ایران برای خرید سامانه اس 400 و رد این درخواست از سوی روسیه را کذب و بی اساس دانستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۵    
سرپرست کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری یک سارق که حین سرقت از محل متواری شده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۲    
برخی منابع خبری اعلام کردند که نخست وزیر ژاپن احتمالا 22 خرداد به ایران سفر می کند و درباره طیفی از موضوعات با مقامات ایرانی رایزنی خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیرو های مسلح از تایید لیست سرباز معلم سال 98 خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۱    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که آمریکا با هدف کاهش تنش با ایران اعمال تحریم بر صادرات محصولات پتروشیمی ایران را به تعویق انداخته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۱    
وزیر اطلاعات گفت : امروز به برکت مبارزات و راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی رژیم صهیونیستی برای تشکیل حکومت از نیل تا فرات به فراموشی سپرده و دفن شده است و این رژیم غاصب هر لحظه احساس نابودی می کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع توفان از عصر امروز (10 فروردین) در تهران و شش استان دیگر هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۴    
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 3 عضو اصلی یک گروهک تروریستی که قصد حمله به راهپیمایی روز قدس را داشتند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۱    
سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه 124 مربوط به سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری مردی به همراه یک اسلحه کمری قلابی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای آلمانی مدعی شد اگر سازوکار اینستکس با کالاهای تحریمی تعامل نکند، بدون مشکل است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها می گویند ما می خواهیم درباره منطقه، موشک و موضوع هسته ای مذاکره کنیم، گفت: مذاکره مجدد در زمینه هسته ای چه معنا دارد؟؛ بساط فریبکاری تان را جمع کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه آن ها به دنبال این هستند که برای همیشه موضوع فلسطین و فلسطینی را تمام کنند، گفت: معامله قرن به مقاومت قرن تبدیل خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۱    
درحالی آمریکایی ها معتقد بودند باید صادرات نفت از ایران را صفر کرد که هم اکنون رسانه های مختلف بین المللی اعلام کرده اند کشورهای متقاضی نفت ایران مخفیانه اقدام به خرید نفت از ایران می کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۷    
صحنه قتل میترا استاد با حضور محمدعلی نجفی؛ شهردار اسبق تهران بازسازی شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۷    
محققان به تازگی دریافتند، نوعی باکتری موجود در خاک دارای خاصیت ضد التهابی است و می تواند به عنوان یک واکسن ضد استرس عمل کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۷    
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک قاتل دقایقی پس از ارتکاب جرم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 12 ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۶    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: 25 هزار بیمار در کشور در انتظار پیوند کلیه، کبد، قلب و مغز استخوان هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: طرح معامله قرن یا هر اقدام دیگری که تأمین کننده خواسته مشروع فلسطینی ها بویژه بازگشت آوارگان و انتخابات آزاد برای تعیین سرنوشت خود نباشد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۳    
یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی و افت دلار با کاهش داد و ستد و تقاضا در بازار همراه شده است، گفت: در هفته گذشته ارزش طلا ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۳    
سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی گفت: میانگین دمای کشور در خردادماه و دو ماه بعد از آن یک درجه بیش از نرمال پیش بینی می شود و بارش ها در این مدت نسبت به کل سال قابل توجه نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۸    
عربستان سعودی در پایان برگزاری اجلاس فوق العاده سران عرب در مکه مکرمه، بیانیه ای منتشر کرد که در هر ده بند آن ایران را متهم کرد و خواستار مقابله با ایران شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۹    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، پس از آغاز به کار طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی در چهار آزادراه دولتی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶    
وزیر بهداشت در راهپیمایی روز قدرس، با اشاره به تلاس آمریکا و هم پیمانانش برای فشار به ایران از طریق تحریم ها ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 12 ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۷    
یک سوپر نفتکش چینی که حامل نفت خام ایران به مقصد چین است، اولین محموله نفت صادراتی ایران به چین پس از لغو معافیت ها توسط دولت ترامپ است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۳    
دومین تلاش سعودی ها برای بارگیری تسلیحات از بنادر فرانسه، به دلیل اعتراض شدید فعالان حقوق بشری ناکام ماند و کشتی سعودی دست خالی آبهای فرانسه را ترک کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۸    
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به هیچ عنوان مرکز صدور مجوز سلاح نیست و اصلا سازمان قضایی حق انجام چنین کاری را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: تا 20 خرداد با توجه به وضعیت جوی و احتمال توفان و بارش باران رگباری نیروهای مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۱    
شامگاه جمعه، نهم خردادماه، سینما بهمن شیراز، یکی از سینماهای نوستالژیک این شهر که از حدود دو دهه قبل تعطیل شده بود، در آتش سوخت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: اظهارات آمریکایی ها علیه ایران به خوبی سیاست خارجی تهاجمی واشنگتن در سراسر جهان را نشان می دهد که این خط مشی دیگر از حد قابل تصور گذشته و به مردم کشورهای بیشتری آسیب می ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۱    
وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات بلندپایه چند کشور اروپایی و مذاکره با آنها با محوریت ایران راهی این قاره شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۰    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در روز شانزدهم جنگ 33 روزه، یک موسسه اسرائیلی از یهودی های ساکن فلسطین نظرسنجی کرد و 52 درصد اعلام کردند باید این جنگ پایان یابد و ما نمی توانیم در مقابل حزب الله مقاومت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۳    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم حضور استقلال در دیدار سوپرجام فصل گذشته رقابت های فوتبال باشگاهی کشور با رأی کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال برنده اعلام شد و ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در اردیبهشت سال 98 نسبت به اردیبهشت سال گذشته 36.5 درصد کاهش و قیمت مسکن نیز 112 درصد افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۲    
تونس تدابیر امنیتی در مرزهای جنوبی خود را در پی برخی اخبار اطلاعات مبنی بر حضور رهبر ارشد گروه تروریستی داعش در خاک لیبی، تشدید کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۲    
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398، با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را در 5 بند اعلام کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ورزشکارانی که برای بازی های المپیک 2020 توکیو صاحب سهمیه انفرادی یا تیمی شوند، حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۱    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری با اعلام زمان اجرای طرح ترافیک خبرنگاری در سال جاری، از ارسال 3 پیامک به سه گروه از خبرنگاران از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۷    
راهپیمایان تهرانی همچنین پرچم آمریکا و اسرائیل و ماکت رئیس جمهور آمریکا را به آتش کشیدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار شکست معامله قرن و تثیبت آرمان فلسطین از ساعاتی پیش در ایران اسلامی آغاز شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور گفت: بی تردید موضوع معامله قرن نیز به ورشکستگی قرن تبدیل خواهد شد و قطعا به نتیجه نخواهد رسید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۵    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران آغاز شد و قرار است این مراسم همزمان نیز در سایر شهرها و استان های کشور برگزار شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای تسهیل توافق میان ایران و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در خصوص پیمان عدم تجاوز در خلیج فارس خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
برایان هوک گفت: آمریکا به کشورهایی که واردات نفت خود از ایران را تا سقف مذاکره شده پایین نیاورده اند اجازه می دهد در صورت این کار، بدون تحریم شدن، به واردات خود ادامه دهند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
وزارت صنعت با ابلاغ بخشنامه ای به گمرک، میزان عوارض صادرات انواع خرما را ابلاغ کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۸    
سرپرست کلانتری شهرزیبا جزئیات تیراندازی بعد از ظهر روز پنج شنبه در این محدوده را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست های مخرب تیم ضد ایرانی ب در جمع خبرنگاران مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران در حمله به چند نفتکش در بندر فجیره دست داشته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۳    
با وجود موانعی که امریکا برای مشتریان انرژی ایران برای ادامه تعامل با ایران ساخته عراق همچنان مشتری گاز و برق کشورمان است اما ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد تا برنده حساس ترین و مهم ترین رقابت فوتبال باشگاهی در اروپا مشخص شود. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش جام جم آنلاین ، محمدرضا مسجدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار روز جهانی بدون دخانیات مبنی بر اجازه نده دخانیات نفست را بگیرد تاکید کرد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در نوار شمالی و نیمه غربی کشور از اوایل هفته آینده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تأسف از رویکرد عربستان سعودی در سوء استفاده از شرایط میزبانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: روز جهانی قدس نشانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مسلمانان جهان در مقابل استکبار جهانی است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۵    
سفیر فلسطین در ایران گفت: در سال 1993 که توافق اسلو امضا شد 25 شهرک اسراییلی با جمعیتی حدود 100 هزار نفر در این شهرک ها زندگی می کردند ...