پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 8 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۴    
شاید برایتان جالب باشد بدانید سال ها پیش دندان های سیاه مد بوده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۴    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل گرما و تابستان کم کم دارد از راه می رسد و خورشید با توان بیشتری می تابد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۴    
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: طرح های خائنانه ای همچون معامله قرن قطعاً ناکام خواهد ماند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۱    
دستیار ویژه وزیر اطلاعات اعلام کرد: همسر دوم محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل رسید هیچگونه ارتباط و همکاری با وزارت اطلاعات نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دعوت از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: به اذن الهی با آزادسازی سرزمین های اشغالی پیکر زخم خورده قبله اول مسلمین جهان التیام و فلسطین مقتدر ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۸    
برای خرید یک واحد آپارتمان 64 متری با عمر بنای 22 سال باید در حدود 570 میلیون تومان هزینه کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، اینفوگرافی زیر به معرفی دو باشگاه با گران قیمت ترین ترکیب های حال حاضر فوتبال جهان پرداخته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱    
ساعت 21:30 امشب فینالیست جام حذفی ایران در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس - سپاهان مشخص می شود. طرحی در همین خصوص را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۰    
ریسمانی نزدیک تر از رگ ، پسرک روزنامه فروش ، بچه های محله الرشید تعدادی از فیلم های سینمایی پایان هفته هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه ذوب آهن، با دستور محمدعلی سبحانی، سفیر ایران در قطر، سفارت جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامک از ایرانیان مقیم قطر و پرسنل سفارت دعوت کرد که امشب (چهارشنبه) جهت حمایت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۹    
جدیدترین کشف قیمت صورت گرفته از میدان مرکزی میوه و تره بار حداکثر قیمت منطقی هر کیلوگرم میوه در بازار را مشخص می کند که از هندوانه 2700 تومانی تا زردآلو 20 هزار تومانی متفاوت است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۴    
روند کاهش قیمت خودرو عاملی شده تا کمتر خرید وفروشی در بازار انجام شود بر همین اساس اکثر کسانی که در گرانی، خودرو خریداری کردند امروز فروشنده هستند اما خبری از خریدار نیست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که سیستم دفاعی موشکی S-400 روسیه پیش از موعد توافق شده بنا به درخواست آنکارا منتقل می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۳    
رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نظامیان اشغالگر می توانند فلسطینیان را به قتل برسانند و در این مورد بازخواست نیز نخواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمود اسحاق حسینی، فوق تخصص گوارش و کبد در درباره ریفلاکس و ترش کردن معده و نشانه های آن ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱    
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن در قبال کشورمان، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا برخلاف ادعای رئیس جمهور این کشور که می گوید مایل به مذاکره با ایران است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، گفت: رؤیای معامله قرن آمریکا تعبیر نخواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۰    
با توجه به آمارهای منتشر شده توسط وزارت صمت، شاهد افزایش نجومی میزان سفارشات واردات کالای اساسی در سال 97 بوده ایم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب حساس ترین بازی خود را پس از سومین قهرمانی در رقابت های لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان انجام می دهد که صبح امروز اخباری در خصوص توافق ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با یک رسانه روسی گفت: ایران برای هرگونه اقدام نظامی آمریکا آماده است اما امیدوار به مذاکره است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق طی امروز (چهارشنبه 8 خردادماه 98) و تا ساعتی دیگر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰    
فرماندار چالدران گفت: سه نفر از عاملین شهادت پاسدار آخوند زاده دستگیر شدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از احتمال گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق در استان های مرکزی کشور خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۶    
رییس پلیس پایتخت جزئیات بیشتری از دستگیری شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۵۱    
یک وکیل دادگستری اظهار کرد: به ظاهر آقای نجفی مرتکب قتل عمد شده که درصورتی که اولیای دم مطالبه کنند حکم وی قصاص است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۱    
ناسا با انتشار تصویری در سایت خود، محل فرود مریخ نورد مریخ 2020 را دهانه جزرو تعیین کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاهای جان بولتون علیه کشورمان گفت: بولتون و سایر جنگ طلبان باید بدانند که صبر راهبردی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جدول نرخنامه ای که از سوی شرکت های هواپیمایی با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تهیه شده، در ایام پیک سفرهای عید فطر هم ملاک عمل خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۷    
فیلمی به مناسبت درگذشت پرویز بهرام با عنوان مرد صدا مخملی ایران را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۵    
در پی انتقاد وزارت خزانه داری آمریکا از اقدامات صورت گرفته 9 کشور از جمله چین در زمینه پول ملی خود، چین اظهار داشت آمریکا صلاحیت اظهار نظر در این زمینه را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۷    
طرحی با عنوان فراز و فرود قیمت خودرو در بازار دلالی را مشاهده کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت گفت: سیاست های وزارت بهداشت در ارائه خدمات رایگان به بیماران نادر پروانه ای تغییر نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۲    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 18 تن انواع مواد مخدر و روان گردان در کل کشور در حد فاصل 28 اردیبهشت تا چهارم خرداد خبر داد و گفت: مجموع کشفیات هفته مزبور ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی سازمان ثبت نام کشور در ارتباط با افرادی که هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند،گفت: در این زمینه برای این افراد تمیهداتی در نظر گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۹    
به گزارش جام جم آنلاین از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع می رساند: ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۴    
داعش برای ایجاد رعب و وحشت در دل کسانی که آنها را دشمنان خود در عراق و سوریه می داند مزارع را به آتش می کشد و هشدار داده که این تازه اول کار است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش 100 درصدی پلیس تهران برای ایجاد امنیت و تسهیل و ایمنی ترافیک در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹    
بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان این بانک هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۹    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش دمای پایتخت تا فردا خبر داد و گفت: هوای پایتخت سالم است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از اعلام جزئیات بررسی جسد میترا استاد به مرجع قضایی تا ساعاتی دیگر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای سه شنبه اعلام کرده یک نهاد مالی آمریکایی را از نقض قوانین تحریم ها درباره ایران مطلع کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی بسته جدید رونق مسکن که شامل واگذاری زمین دولتی، کاهش 50 درصدی هزینه صدور پروانه و مجوزها ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهور، مردم را برای حضور گسترده در مراسم روز قدس فرا خواند و با بیان اینکه ملت ایران، قدس و مظلومان تاریخ را هرگز تنها نخواهد گذاشت و در برابر ستمگران سکوت نمی کند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۴    
طبق آخرین تغییرات، 550 ردیف تعرفه واردات کالا تغییر کرده است و بر این اساس ترخیص و ادامه فرایند تجاری کالاهای اولویت چهار (کالاهای لوکس) مشروط به اینکه تأمین ارز شده یا قبض انبار و بارنامه حمل برای ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران صبح چهارشنبه در اولین نشست خبری خود اظهار کرد: من ایران را کشوری پهناور دیدم و در بروکسل مذاکرات خوبی داشتیم ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: شاید بتوان نامه محترمانه و لحن آشتی جویانه اوباما به رهبری را یکی از عوامل شروع مذاکرات در دوره گذشته دانست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی قوه قضائیه گفت:به لحاظ اینکه پرونده قتل همسر شهردار سابق تهران در افکار عمومی جامعه بازتاب وسیعی داشته حتما در رسیدگی به این پرونده هم دقت و هم سرعت لازم اعمال خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
عکسی از صحنه قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی در وان خونین حمام در منزلش را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
شعار پیش به سوی قدس به عنوان شعار جهانی روز قدس امسال مشخص شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات این شرکت برای روز قدس را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۷    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در فراخوانی از همه ملت فلسطین دعوت کرد تا در روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۷    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که سحرگاه چهارشنبه هشتم خردادماه جاری امام جمعه کازرون را به قتل رساند، با تلاش های انتظامی و رصد اطلاعاتی دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که روز گذشته همسر دومش را به قتل رساند، به دادسرا رفت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که وحید هاشمیان به عنوان دستیارش در تیم ملی مشغول فعالیت خواهد شد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت های والیبال از 10 خردادماه آغاز و تا نهم تیرماه در پنج هفته پیگیری می شود. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۷    
جزئیات حکم حسین هدایتی و ده متهم دیگر پرونده که در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی شده بود، منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: معافیت سربازی به ازای سابقه ایثارگری 28 و 29 ماه والدین فقط تا پایان شهریور ماه 98 اجرا می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۸    
دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه چرا باید در سال 98 برنج تولیدی سال 97 گران شود؟، گفت: مطلقا کسری برنج نداریم و نیازی به واردات در سال 98 نیست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۳    
هیات ایرانی اعزامی از مجلس شورای اسلامی به نروژ با حضور در جمع ایرانیان مقیم نروژ با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۸    
مادرزن محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران بر قصاص دامادش تاکید دارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۸    
یک کارشناس مسائل منطقه اظهار کرد: اگر قرار بود به فلسطینی ها پولی داده شود کمک های آمریکا به دولت خودگردان قطع نمی شد و این نشان می دهد اجلاس منامه عملیات روانی برای پا گرفتن معامله قرن است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23 و در ورزشگاه اختصاصی العربی قطر به مصاف النصر عربستان می رود ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده در تعدادی از استان ها طی روزهای آتی، از احتمال وقوع تگرگ در استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
شهردار اسبق تهران در نخستین اظهارات خود چگونگی ارتکاب قتل را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهار کرد: درخواست جدیدی برای افزایش قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان داده نشده اما با توجه به افزایش هزینه منابع انسانی قیمت این محصولات در ماه دوم سال ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جدیدترین اظهارات خود درباره سیاست های کاخ سفید نسبت به ایران نشان داد که در واشنگتن ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۵    
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون درب منزل خود به ضرب چاقو به شهادت رسید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۲    
مهم ترین عناوین صفحه اول برخی از روزنامه های امروز چهارشنبه هشتم خرداد ماه 1398 را مشاهده کنید.