سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۲۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۰۳    
در این مطلب از در های قدیمی و باستانی خواهیم گفت که هرگز باز نشده اند و راز های درون این در ها برای همیشه مخفی مانده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۵    
معاون سخنگوی دولت ژاپن گفته است توکیو از هیچ تلاشی برای حفاظت از برجام و پیشبرد این توافق دریغ نخواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۹:۳۶    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، فصل اخیر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با قهرمانی تیم فوتبال لیورپول به پایان رسید و شاگردان کلوپ در فینالی تمام انگلیسی با نتیجه دو بر یک تاتنهام را شکست دادند و برای ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۹:۱۹    
از دهه 1950، دانشمندان متوجه پدیده ای به نام ماه گذرا (transient lunar) شده اند که طی این پدیده، می توان حضور برخی نورهای چشمک زن را بر روی سطح ماه مشاهده کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۳    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بارسلونا برای فصل آینده از پیراهن جدید خود رونمایی کرد. پیراهن آبی اناری ها طرحی شطرنج گونه دارد و نظرات متفاوتی را در رسانه ها درباره آن دربر داشته است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۸:۳۳    
یک مهره شطرنج که در سال 1964 در اسکاتلند توسط یک دلال عتیقه به قیمت 5 پوند(7 و نیم دلار) خریداری شد به عنوان اثری 900 ساله از دوران وایکینگ ها شناسایی شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۲:۲۶    
گاهی اوقات با آمدن زمستان دلمان برای خورشید تنگ می شود زیرا وجود این ستاره برای ما بسیار سودمند است؛ اما اگر روزی این خورشید ناپدید شود چه اتفاقی رخ می دهد؟
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، با برگزاری هفته آخر لیگ ایتالیا، حالا تمام 5 لیگ برتر اروپایی بازی های خود را تمام شده می بینند و وضعیت تیم های این 5 لیگ برای قهرمانی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۳    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که مصرف غذاهای فرآوری شده به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی را افزایش می دهد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دخانیات یکی از جدی ترین عوامل بروز بیماری های غیرواگیر بین افراد است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۲    
وزیر نیرو از تدابیر ویژه این وزارتخانه برای مدیریت مصرف برق در تابستان سال 98 خبر داد و گفت: ادارات دولتی باید مصرف برق خود را کم کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۲    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد بسیاری از کاربرانی که برای گوشی های هوشمند خود قاب نمی خرند، سعی دارند نشان بدهند که پولدارند این در حالیست که روانشناسان نظر دیگری در این مورد دارند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۴    
همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، اعمال توصیه شده برای شب و روز عید سعید فطر منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۹    
ناسا، تصاویر جدیدی از ماه منتشر کرده که بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی به ثبت رسیده اند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از صید ماری به طول یک ونیم متر در اتاق خواب یک منزل مسکونی در مرکز این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۴    
درحالی که بر اساس مصوبه مجلس، افزایش حقوق حداکثر بگیران نسبت به سال 97 حدود 11 درصد است، در مصوبه هیئت دولت افزایش 16 درصدی برای این طیف از حقوق بگیران اعمال خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۴    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تاکنون 2 میلیون و 200 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و 3.5 میلیارد تومان پول آن پرداخت شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: امروز بیش از 7500 اتوبوس از سراسر کشور زائران را به حرم امام راحل می رسانند که با 1600 خودروی پلیس اسکورت می شوند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۹    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با اشاره به اینکه در بیانیه های دو اجلاس مکه به گفت وگو با ایران اشاره ای نشده است، تأکید کرد که تنش با ایران به نفع کشورهای منطقه نیست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اپل بالاخره بعد از 6سال از رایانه Mac Pro جدید رونمایی کرد. این شرکت در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در روز گذشته از یک رایانه رومیزی برای افراد حرفه ای رونمایی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۸    
تورم در طول یک سال گذشته حدود 25 درصد در شاخص سالانه و 42 درصد در نقطه به نقطه افزایش داشته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۰    
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در کنگره فوق العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که امروز (سه شنبه) در شهر پاریس برگزار شد، چین به طور رسمی به عنوان میزبان مسابقات جام ملت های آسیا 2023 معرفی شد ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۹    
به گزارش جام جم آنلاین ، جدیدترین رده بندی تیم های باشگاهی جهان توسط سایت کلاب ورلدرنکنیگ امروز سه شنبه منتشر شد و پرسپولیس با 3578 امتیاز در رتبه اول ایران قرار گرفت. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۱    
دفاتر املاک می گویند نرخ های اجاره در مناطق مختلف شهر تهران از 15 تا 50 درصد افزایش یافته و در برخی محله های بالای شهر شاهد افزایش بیش از 50 درصد بوده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۵    
بعد از اینکه مقامات آمریکا، ایران را به دست داشتن در حوادث و انفجارهای بندری در امارات متهم کردند، اکنون گفته می شود سازمان موساد و صهیونیست ها از عاملان اتهام زنی به ایران بودند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۵    
یک مقام ارشد کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی در جدیدترین آمار مربوط به اسرا به مناسبت عید فطر اعلام کرد، 5800 فلسطینی از جمله 250 کودک در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۹    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، از دریافت الکترونیکی عوارض 10 آزادراه کشور، تا پایان تیر ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۹    
در روزهای پایانی هفته و مقارن با تعطیلات عید سعید فطر حدود 70 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه عراق با اشاره به حمایتهای تهران از عراق در مبارزه با داعش، تأکید کرد که عراق آنگونه که رسانه ها می گویند مفهوم میانجی گری بین ایران و آمریکا را مطرح نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: وضعیت ترافیک در سطح شهر عادی است و تنها در مقطعی از زمان در محدوده حرم مطهر یک بار جزئی ترافیک داشتیم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۸    
ایران و ترکیه سیستم پرداخت با ارزهای ملی راه اندازی می کنند تا دلار را از مبادلات تجاری دو کشور حذف کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۲    
شورای نگهبان طی بیانیه ای تاکید کرد: بی تردید 14 خرداد سال 1368 نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب یکصد ساله اخیر ایران اسلامی به شمار می آید چراکه در این روز آئینه ای تمام نما از مفهوم بلند حریّت و ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با رادیو و تلویزیون سوییس مجددا به موضوع تماس و مذاکره تهران-واشنگتن پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۷    
نیروی پدافند هوافضای روسیه امروز یک فروند موشک رهگیر جدید و بدون نام را از پایگاهی در قزاقستان آزمایش کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از استقرار کامل نیروهای آتش نشانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انسداد آزادراه خلیج فارس در مسیر قم – تهران از ساعت 13 تا 21 امروز خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۹    
در پی انتقاد تند دونالد ترامپ از شهردار پاکستانی الاصل لندن وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: نقض حقوق بشر در آمریکا آشکار است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۸    
رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی سنگین تا 3 ساعت از آمل به تهران مسدود شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۷    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار موشکی ایران استخوان در گلو و خار در چشم آمریکا شده و به همین دلیل دشمن به دنبال مذاکره بر سر این موضوع است اما مذاکره موشکی هرگز ممکن نیست.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۱    
ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 از 19 تا 26 خرداد انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۶    
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، کمیته فنی یوفا امروز سه شنبه اسامی بهترین دروازه بان و بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/ 2018‬ را معرفی کرد که به این شرح است: ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته اول رقابت های لیگ ملت های والیبال با صدرنشینی تیم ایران به پایان رسید و شاگردان کولاکوویچ موفق شدند نمایش های خوبی داشته باشند. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۶    
کیفیت هوای تهران امروز ( سه شنبه) با کاهش یک واحدی غلظت آلاینده های ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص70 همچنان در شرایط سالم قرار داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۱    
شهرداری تهران در راستای پوشش هر چه بهتر مراسم ارتحال امام خمینی (ره ) در حوره حمل و نقلی تمهیداتی را در نظر گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۳    
مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام ده محور دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته، از افزایش 26 درصدی رفت و آمدها در این مدت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال اظهار آمادگی آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران، مواضع آمریکا در برابر ایران و زیاده خواهی های آن را مطرح کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سایت AFC نوشت، این هفته رقابت های ملی در سراسر جهان برگزار می شود و تیم های آسیایی نیز در قالب بازی های دوستانه به منظور تقویت در راستای حضور در انتخابی جام جهانی ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰    
حداقل میزان زکات فطریه را رهبر معظم انقلاب 8 هزار تومان، برخی مراجع دیگر 9 هزار تومان و دیگر مراجع نیز معادل یک صاع (3 کیلوگرم) گندم طبق قیمت محل خود مکلف اعلام کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۱    
جنبش انصارالله یمن از انجام عملیات توپخانه ای و پهپادی نیروهای یمنی به مواضع مزدوران ائتلاف عربی به رهبری عربستان در عسیر واقع در جنوب غربی عربستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۷    
بانک ها از سوی مجلس شورای اسلامی به فروش اموال مازاد خود مکلف هستند و وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بانک های دولتی را ملزم کرده است که تا پایان سال جاری برنامه فروش اموال مازاد خود را به سرانجام ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عصر امروز(سه شنبه) در حرم مطهر و کنار مرقد منور آن روح بلند دوران، برگزار خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، همزمان با عید سعید فطر و در راستای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون و ارائه خدمات به نمازگزاران عید سعید فطر ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۸    
براساس اعلام سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، در پی تصادف مینی بوس با پراید که صبح امروز در کرمانشاه رخ داد، یک نفر جان خود را از دست داد و 10 نفر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰    
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، با پایان یافتن رقابت های فوتبال باشگاهی، اردوهای تیم های ملی فوتبال در نقاط مختلف در جریان است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۷    
بررسی تغییرات تراز آب زیرزمینی طی 10 سال اخیر نشان می دهد که اغلب محدوده های مطالعاتی دارای افت سطح آب زیرزمینی از نیم تا 30 متر هستند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۷    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: اکنون زمان مناسبی است که در آن سران سیاسی در خصوص برجام دیدار کرده و درباره آن تصمیم گیری کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بیماری انسداد مزمن ریوی ترکیبی است از دو اختلال تنفسی شایع به نام برونشیت مزمن یا التهاب نایژک های ریه و آمفیزم یا التهاب کیسه های هوایی ریه. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۱    
پیش بینی های سازمان هواشناسی نشان می دهد که از امروز تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور روند افزایش نسبی دما ادامه پیدا کرده و هوا گرمتر می شود ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی در توئیتر به زورگویی آمریکا در عرصه بین المللی درباره تعامل با ایران انتقاد کرده و آن را محدود کردن حق حاکمیت کشورها توصیف کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۱    
یک دیپلمات اروپایی در مصاحبه ای با تاکید بر لزوم پایبندی ایران به برجام گفت که برنامه جامع اقدام مشترک دقیقا همان چیزی بود که می خواستیم ایران آن را انجام دهد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از تصمیم جدید ایران در صورت عدم توقف همراهی عربستان با آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۸:۰۱    
سید روح الله خمینی در شامگاه 13 خرداد 1368 خورشیدی در بیمارستان به علت ایست قلبی درگذشت، وی در هنگام مرگ 87 سال داشت ...