چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۴۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 15 خرداد 1398 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 31 فروردین 1398 جام جم 31 اردیبهشت 1398 جام جم 31 تیر 1398 جام جم 31 مرداد 1398 جام جم 31 شهریور 1398 جام جم 30 مهر 1398 جام جم 30 آبان 1398 جام جم 30 آذر 1398 جام جم 30 دی 1398 جام جم 30 بهمن 1398 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 1 خرداد 1398 جام جم 2 خرداد 1398 جام جم 3 خرداد 1398 جام جم 4 خرداد 1398 جام جم 5 خرداد 1398 جام جم 6 خرداد 1398 جام جم 7 خرداد 1398 جام جم 8 خرداد 1398 جام جم 9 خرداد 1398 جام جم 10 خرداد 1398 جام جم 11 خرداد 1398 جام جم 12 خرداد 1398 جام جم 13 خرداد 1398 جام جم 14 خرداد 1398 جام جم 15 خرداد 1398 جام جم 16 خرداد 1398 جام جم 17 خرداد 1398 جام جم 18 خرداد 1398 جام جم 19 خرداد 1398 جام جم 20 خرداد 1398 جام جم 21 خرداد 1398 جام جم 22 خرداد 1398 جام جم 23 خرداد 1398 جام جم 24 خرداد 1398 جام جم 25 خرداد 1398 جام جم 26 خرداد 1398 جام جم 27 خرداد 1398 جام جم 28 خرداد 1398 جام جم 29 خرداد 1398 جام جم 30 خرداد 1398 جام جم 31 خرداد 1398 
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۴    
در برخی کشور های جهان ممنوعیت های عجیب و غریبی برای واردات محصولات خارجی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اسمارت فون هایی که این روز ها دست هر کسی هست، علاوه بر استفاده های معمولی همچون برقراری تماس تلفنی، پیام دادن یا عکس گرفتن ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۴    
کره شمالی به ایالات متحده هشدار داد که در صورت تداوم سیاست کنونی واشنگتن، توافقاتی که میان رهبران دو کشور در جریان نشست سنگاپور امضا شده، ممکن است به خطر بیفتد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی اش با هدایت مارک ویلموتس امشب در دیداری تدارکاتی و از ساعت 19:45 به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می رود. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: مردم فلسطین باید تصمیم گیر نهایی حاکمیت بر سرزمین خود باشند و سرنوشت آنان پای صندوق رأی تعیین شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۱    
برخی از مردم کشورمان از این حشره تغذیه می کنند و به شیوه های مختلف در غذا های خود از ملخ استفاده می کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۴    
ادامه بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و رسیدگی به سوالات نمایندگان از وزیر خارجه در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۸    
روسای جمهوری روسیه و چین با انتشار بیانیه ای مشترک، تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۸:۰۳    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرموده اند شیطان همیشه از فرزند آدم بیمناک بوده و از او می ترسد مگر هنگامی که نماز را ضایع کند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۶ - ۰۷:۳۳    
در این مطلب دستورالعمل تهیه آش ترش را به شما عزیزان آموزش داده ایم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، عادت کردن ذائقه به مواد شیرین که به طور معمول از دوران کودکی شروع می شود عوارض متعددی نظیر اضافه وزن، چاقی، دیابت، بیماری های قلبی عروقی و سرطان را به دنبال دارد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۱:۰۲    
به گزارش جام جم آنلاین ، مینا کاویانی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه کاهو یکی از سبزی های مفید و اشتهاآور است که اغلب در تهیه سالاد و همراه غذا میل می شود ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۳۲    
شما با داشتن اطلاعاتی از نحوه حرکت ماه به دور خورشید و آشنایی با فازهای آن می توانید تنها با نگاه کردن به ماه، متوجه شوید در چندمین روز از تقویم قمری هستید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۲۰    
شرکت جنرال موتورز با همکاری میشلین نمونه اولیه تایر بدون هوا برای خودروهای معمولی را رونمایی کرده اند. این تایر احتمالا تا 2024 به طور تجاری تولید می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۰۴    
خداوند در آیه 53 سوره مبارکه زمر خطاب به گنه کاران می فرماید از رحمت من ناامید نباشید زیرا همه گناهان را می بخشم. یعنی هرگناهی با هر شرایطی قابل بخشش است به شرطی که...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۵    
محققان از شناسایی یک توانایی منحصر به فرد در زنبورهای عسل خبر داده و می گویند آنها می توانند مانند انسان ها نمادها را به اعداد مرتبط و متصل سازند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۴    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، آخرین تغییر مهم در قوانین فوتبال در سال 1992 رخ داد. اغلب عادت داشتند بگویند این قانون تغییر ناپذیر است اما در روز مورد نظر اصلاح شد. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۰    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در خصوص عادات غذایی بعد از ماه مبارک رمضان اظهارکرد: بعد از ماه مبارک رمضان باید رژیم غذایی متعادل ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۴    
گفتگوی 15 دقیقه ای ترامپ و پرنس چارلز، به خاطر بحث بر سر تغییرات جهانی اقلیمی 90 دقیقه به درازا کشید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۲۱    
امروزه سایت های رمالی و فالگیری در فضای مجازی به ترفندی برای کلاهبرداری و سودجویی از شهروندان تبدیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۳۴    
یک متخصص روانشناسی کودک و نوجوان ضمن بیان آنکه دختران در قبال مسائل خانوادگی و پسران در قبال مسائل اجتماعی مسئولیت پذیری بیشتری دارند، راهکارهایی موثر برای پرورش مسئولیت پذیری در کودکان ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تصور او (ترامپ) از هنر معامله، اعمال فشار و سپس آوردن طرف به میز مذاکره در شرایط فشار جای گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۸:۰۱    
در این مطلب ماجرای مردی که با خرید یک تابلوی نقاشی ارزان قیمت ثروتمند شد را بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۲    
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران گفت: موش های شهر تهران هوشمند شده اند و در برابر انواع سموم مقاومت می کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا هدیه ای را که سال گذشته خود به ملکه انگلیس داده بود به خاطر نیاورد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
به علت افزایش غیر منتظره ذخایر نفت آمریکا و زیر سوال بردن توافق کاهش تولید توسط رئیس روس نِفت ، قیمت نفت در معاملات امروز به 61.64 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۶:۲۴    
یک زن کوهنورد پس از حادثه در کوه به طرز عجیبی حین انتقال به بیمارستان دچار مشکل شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۷    
معاون وزیر امور خارجه روسیه از دیگر طرف های برجام خواست که برای حفظ این توافق، ضررهای تهران از تحریم های یکجانبه آمریکا را جبران کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
نیروهای ارتش و هم پیمانان سوریه درآغاز عملیات نظامی در حومه استان حماه، توانسته اند 23 روستا و شهرک را از اشغال تروریست ها آزاد کنند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
نایب رئیس سندیکای صنعت برق ایران با بیان اینکه افزایش تعرفه های آب و برق تاثیر لازم برای اصلاح رفتار مصرفی مشترکان پر مصرف را ندارد، گفت: باید برای این بخش جامعه قیمت ها واقعی محاسبه و دریافت شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۶    
یک کارگر بر اثر ریزش دیوار چاه کشاورزی در تالش جان خود را از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۱    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ربط سردشت گفت: یک حلقه مار پس از زنده گیری از داخل یک دستگاه خودرو در دامان طبیعت رها شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، بر اساس مطالعات قبلی، کم خوابی و خواب بی کیفیت از عوامل بروز سکته مغزی، حمله قلبی و بیماری های قلبی عروقی است ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: 45 هزار و 112 نفر از هموطنان نوعدوست و خیر به منظور کمک به بیماران در 18 تا 23 ماه مبارک رمضان مصادف با شب های قدر خون اهدا کردند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۱    
شهید سید مرتضی طباطبایی رفیعی، یکی از هفت شهید قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که با آوردن خبر دستگیری امام از قم، زمینه شکل گیری این قیام خونین را فراهم کرد و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به هیچ قدرتی اجازه نمی دهیم که به مرز های آبی کشور ما نزدیک شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۴    
پلیس راه راهور ناجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور را تا روز شنبه مورخ 98/03/18 اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۹    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، از ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ حدود 500 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است اما مدیران این باشگاه برای تسویه مطالبات سرمربی خود باید چیزی حدود 500 هزار ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۹    
ایران مخالفت خود با به تأخیر انداختن زمان نشست رسمی اوپک را به این گروه اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۵    
گزارش سالانه دولت فرانسه نشان می دهد که میزان فروش سلاح از سوی این کشور به عربستان سعودی در سال 2018 میلادی، 50 درصد افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۱    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با آغاز تعطیلات عید فطر، از صد درصد نیرو های خود برای تامین امنیت هموطنان استفاده کرده ایم.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۹    
آژانس فضایی اروپا (ESA) با انتشار یک عکس زیبا از هلال ماه و زمین عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفت.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح درباره فعالیت سامانه های مشاوره سربازی توضیحاتی داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اقامه نماز عید فطر، ابراز امیدواری کرد که تمام توطئه ها علیه فلسطین از جمله طرح موسوم به معامله قرن به جهنم بروند.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۱    
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم های آرژانتین، برزیل و ژاپن خواهد رفت. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۹    
در ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت برخی از واحدهای صنفی تا سحر تغییر می کند و با پایان یافتن این ماه ساعت فعالیت آنها به روال سابق برمی گردد که با توجه به این قانون به نظر می رسد روزهای تعطیل این هفته ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در حالی که چندی پیش تکذیب کرد که عروس خانواده سلطنتی بریتانیا را شرور خوانده با این حال در مصاحبه ای حین سفرش به انگلیس گفت که از نظرش، او شرور است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۱    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پس از اظهارات نژادپرستانه میشل کوبیاک، ملی پوش تیم والیبال لهستان در مورد مردم ایران ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز(15 خرداد ماه) تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۵۵    
با توجه به افزایش ذرات ازن، هوای شهر تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت و سومین روز ناسالم به دلیل افزایش ازن ثبت شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از ساعت 14 امروز محور کرج به چالوس و از ساعت 12 محور مرزن آباد به تهران ممنوعیت تردد داریم و یک طرفه می شود.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۸    
در خجسته عید سعید فطر، عید بندگیِ موحدان، مردم مؤمن ایران اسلامی به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت در پیشگاه خداوند متعال به نماز ایستادند و بهترین ها را از درگاه پروردگار کریم مسألت کردند ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۶    
رئیس پلیس راهور گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر چه همواره احتمال اقدام نظامی علیه ایران وجود دارد اما او گفت وگو با تهران را ترجیح می دهد و آماده گفت وگو با رئیس جمهور ایران است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۱:۰۸    
به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی رحمه الله با حضرت آیت الله خامنه ای ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۸    
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری از ارسال سه مدل پیامک برای خبرنگاران متقاضی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از روز شنبه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۳    
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، هدف از کنترل سرطان کاهش عوامل بروز سرطان، افزایش کیفیت زندگی، کاهش هزینه های مربوط به سرطان و کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری است. ...
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۸    
وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای بامداد چهارشنبه اعلام کرد یک شهروند ایران را به نقض قوانین تحریم ها متهم کرده است.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور چین در مصاحبه با رسانه های روسیه ضمن تأکید بر همسویی مواضع دو کشور در قبال ایران خواستار اجرای کامل توافق هسته ای برجام شد.
جام جم   ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۸    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت: تصمیم آمریکا در دور نگاه داشتن ناوهای هواپیمابر و عدم استقرار آنها در خلیج فارس نشان می دهد که سرویس اطلاعاتی نظامی آمریکا به قدرت موشک های ایرانی در ضربه زدن به ...