چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 3 فروردین 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 فروردین 1400 جام جم 2 فروردین 1400 جام جم 3 فروردین 1400 جام جم 4 فروردین 1400 جام جم 5 فروردین 1400 جام جم 6 فروردین 1400 جام جم 7 فروردین 1400 جام جم 8 فروردین 1400 جام جم 9 فروردین 1400 جام جم 10 فروردین 1400 جام جم 11 فروردین 1400 جام جم 12 فروردین 1400 جام جم 13 فروردین 1400 جام جم 14 فروردین 1400 جام جم 15 فروردین 1400 جام جم 16 فروردین 1400 جام جم 17 فروردین 1400 جام جم 18 فروردین 1400 جام جم 19 فروردین 1400 جام جم 20 فروردین 1400 جام جم 21 فروردین 1400 جام جم 22 فروردین 1400 جام جم 23 فروردین 1400 جام جم 24 فروردین 1400 جام جم 25 فروردین 1400 جام جم 26 فروردین 1400 جام جم 27 فروردین 1400 جام جم 28 فروردین 1400 جام جم 29 فروردین 1400 جام جم 30 فروردین 1400 جام جم 31 فروردین 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از انجام 301 هزار و 693 مورد بازرسی بهداشتی تا 3 فروردین 1400 خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۲:۵۷    
مدیرحفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ملخ های صحرایی با نرم افزارهای جدید در این استان ردیابی و شناسایی می شوند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۵    
معاون سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به وقوع حادثه سقوط کارگر به داخل چاه در کارگاه ساختمانی، گفت: با اقدام های به موقع و موثر تیم امداد و نجات آتش نشانی قم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۵    
معاون خدمات شهری شهرداری قم از حرکت کاروان های شادی در سطح شهر در ایام نیمه شعبان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۰    
موزه جامع هرمز شناسی با بیش از 105 اثر تاریخی در جزیره هرمز بصورت موقت آغاز به کار کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران قم با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و هموطنان گفت: شهر قم در ایام نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود و برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین نصب چادر در اطراف حرم حضرت معصومه (س) ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۷    
فرماندار قم در حاشیه بازدید از کشتارگاه مرغ بهاران قم گفت: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت بالاتر از نرخ مصوب (کمیسیون تنظیم بازار) ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان زندان ها گفت: از سال آینده بخش عمده ای از زندانی های کشور باقیمانده محکومیت خود را با استفاده از پابند الکترونیکی در کنار خانواده می گذارنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال 99 علاوه بر جلوگیری از واردات و حمایت از تولید داخل، جشن خودکفایی تولید واگن باری را برگزار کردیم و در ماه های آینده جشن خودکفایی تولید واگن مسافری و لکوموتیو را برگزار ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۶    
براساس نتایج یک مطالعه، حضور در مهمانی با تراکم بالا شانس ابتلا به بیماری کرونا را 5 برابر خواهد کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۶    
وزنه بردار مطرح گرجستانی در تمرینات رکورد شکنی داشت تا آمادگی خود را در فاصله چهار ماه مانده به المپیک به رخ رقیبان بکشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص حضور رسانه ها جهت حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال صادر کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۴:۱۲    
متخصص و جراح گوش و حلق و بینی با اشاره به اینکه آبریزش، خارش چشم، بینی و حلق و سرفه از علائم مشترک کرونا و آلرژی است گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۲:۰۶    
دیابت نوع 1 نوعی بیماری خود ایمنی است که مانع تولید انسولین توسط پانکراس می شود و هیچ راهی برای جلوگیری از ابتلا به آن وجود ندارد و جدی گرفتن علائم هشداردهنده این بیماری که می توانند تهدید کننده حیات ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۰:۴۲    
11 نفر از عوامل نزاع مسلحانه در این شهرستان با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس دستگیر شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۶    
تجربه استرس یک روند طبیعی در زندگی روزمره است هرچند زمانی که به شکل مزمن و شدید درآید دیگر تجربه ای عادی نبوده و باید به عنوان یک اختلال آن را پذیرفت و برای درمانش اقدام کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۰    
یک مرور ذهنی دم دستی و چند دقیقه ای در آثار تلویزیونی و سینمایی ایران به یادمان می آورد که تا امروز دست اندرکاران این هنر چه تصویری از پلیس کشور را، به عنوان یک نیروی تأمین کننده امنیت مردم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۵    
شبکه المیادین لبنان از زخمی شدن چند نظامی آمریکایی در پی اصابت چند راکت به پایگاه آن ها در استان دیرالزور سوریه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۷    
استاندار تهران با هشدار نسبت به پیک دیگر کرونا گفت: با سهل انگاری، سلامت هموطنان را به خطر نیندازیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در عملیات تلافی جویانه، بار دیگر فرودگاه بین المللی ابها در جنوب عربستان را هدف حمله پهپادی قرار داده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۴۵    
یک شرکت هندی – آمریکایی از تولید واکسن کرونا در قالب قرص خبر داده، هر چند هیچ تضمینی برای تولید انبوه این محصول در آینده نزدیک وجود ندارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: نخستین مالیاتی که از خانه های خالی دریافت می شود، در مرداد 1400 و به اندازه نصف ارزش اجاره ماهانه آن خواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۶    
یک مرکز حقوق بشری در یمن اعلام کرد که به دنبال تجاوز نظامی سعودی به این کشور تاکنون بیش از 17 هزار نفر شهید و قریب به 28 هزار تَن زخمی شده اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما امروز وظیفه داریم با جان و دل از جزایر دفاع کنیم، باید آمادگی های رزمی خود را حفظ و تقویت کنیم، ایمان و معنویت خود را ارتقاء دهیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس مرکز پشتیبانی عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر از عاملین تخریب بانک و آتش زدن اموال عمومی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۱    
طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور از عصر روز سه شنبه 3فروردین 1400 سامانه جدیدی وارد استان آذربایجان شرقی می شود که در پی آن وزش باد و تندباد شدید، بارش رگبار باران و احتمال وقوع سیل وجود دارد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
سرگرد شهید اسماعیل الله وردی در هنگام ماموریت و انتقال یک توسط یک سارق به شهادت رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۲    
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: قوی شدن ایران عزیز جوهر اصلی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب برای بی اثر کردن مکر دشمن و خنثی کردن آرزو های شوم دشمنان بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۲    
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در فروشگاه های شهرما خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۶    
متخصص طب ایرانی گفت: مواد غذایی در مرحله هضم به چهار ماده بنیادین در بدن تبدیل می شوند که به آنها اخلاط چهارگانه دم، بلغم، سودا و صفرا می گویند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۶    
بازار مسکن یکی از بسترهای مطمئن مردم برای سرمایه گذاری در سالیان اخیر بوده است اما از سال گذشته با نوسان شدید ارز این بازار هم با افزایش بی سابقه قیمت ها مواجه شد به گونه ای که هم اکنون به اعتقاد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۱    
میوه انبه یکی از مهم ترین میوه های مناطق گرمسیری است که تولید این گونه محصولات اقتصادی بوده و صادرات آنها نیز امکان پذیر می باشد و فصل برداشت انبه در هرمزگان از اواخر فروردین تا نیمه مرداد است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۵    
مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به کرونا مبتلا شد و از لیست تیم ملی ایران برای دیدار با سوریه خط خورد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۷    
مشاور معاون وزیر داد گستری گفت: در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه 21 زندانی در مرز بازرگان مبادله شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از 33 هزار تست کرونا در مبادی ورودی کشور توسط جمعیت هلال احمر از شناسایی و قرنطینه 30 نفر خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری نارنجی از کاهش محسوس دما در 23 استان کشور و وزش باد شدید در 18 استان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بار دیگر از همه هموطنان خواست که از هرگونه سفر در این شرایط کرونایی خودداری کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
فدراسیون کوهنوردی کشورمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به وزش باد شدید در ارتفاعات، احتمال وقوع کولاک در آخر هفته زیاد خواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۵    
در حالی که فدراسیون فوتبال ایران نسبت به میزبانی بحرین در رقابت های انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت ها اعتراض کرده، برگزاری یک جلسه در منامه نشان می دهد اعتراض ایران بی نتیجه مانده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۷    
یک منبع امنیتی عراقی امروز (سه شنبه) از وقوع انفجار تروریستی در منطقه المشتل در شمال شرق بغداد خبر داد که تلفاتی برجای گذاشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 52 درصدی تردد در جاده ها در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جان باختن 14 نفر در یک حادثه رانندگی در محور زاهدان به خاش خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای دما در شمال غرب و سواحل دریای خزر خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۶    
رانش کوه که روز جمعه اول فروردین و در نخستین ساعات سال 1399 در روستای پیت سرا سوادکوه رخ داده بود، 6 خانه را به طور کلی تخریب کرد .
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتقاد از خطای استراتژیک مسئولان ستاد کرونا در ارتباط با صدور مجوز سفرهای نوروزی گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از عملیات دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان سابقه دار و غیربومی منازل که اقدام به سرقت 5 میلیارد ریال اموال از 2 منزل مسکونی کرده بودند خبر داد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۷    
تعطیلات نوروزی امسال با بزرگترین چالش سلامت ایران و جهان یعنی شیوع ویروس مرگبار کرونا مقارن شده است،اما با این وجود بخش قابل توجهی از شهروندان ایرانی با پلاک های غیر بومی در چند روز اخیر وارد شهرکرد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۱    
محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سفری غیر منتظره با سفر به شهرکرد ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان قضائی استان به مسائل و مشکلات زندانیان و زندانهای استان پرداخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۵    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر در محور کندوان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و کندوان تا سیاه بیشه، همچنین در آزادراه تهران - شمال، ترافیک سنگین است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با پیش بینی موج سنگین بازگشت از سفرها در 5 شنبه و جمعه گفت: جاده ها یکطرفه نمی شود؛ رانندگان سفر خود را مدیریت کنند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در کشور را تشریح کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰    
سال جدید در حالی به سومین روز خود رسید که ازدحام و شلوغی معابر و بازارها برای خریدهای شب عید و سفرهای نوروزی نتایج خود را نشان داد و براساس آمارها ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور روسیه در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز به رئیس جمهور، اظهار داشت: اطمینان دارم که گسترش روزافزون همکاری سازنده در همه زمینه ها پاسخگوی منافع اساسی ملت های ما و در مسیر تحکیم ثبات و ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۰    
وزیر دفاع ایران با موضع گیری به اظهارات اخیر بن والاس وزیر دفاع انگلیس مبنی بر لزوم پرداخت بدهی این کشور به ایران گفت: موضع انگلیس برای تسویه بدهی به ایران بایدعملگرایانه باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور خفت گیر در لباس زنانه خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نماینده روسیه در وین در پیامی توییتری اعمال شدن تحریم های یک جانبه علیه کشورهایی از جمله ایران به خاطر در بر داشتن نتایج مخرب انتقاد کرد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت چین به آمریکا می خندد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۵    
مرکز روسی آشتی برای سوریه از 40 بار گلوله باران منطقه ادلب در سوریه به دست تروریست ها خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۲    
گسترش فضای مجازی از یک سو و شرایط شیوع کرونا از سوی دیگر سبب شده تا در ایام نوروز نیز برخی از رفتارها و سنت ها هم به این فضا منتقل شود، مواردی مانند تبریک، دادن عیدی و .. ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رسانه های افغانستان از وقوع 3 انفجار پیاپی در ولایت هرات خبر می دهند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن افزایش پاداش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به 37 میلیون دلار، قصد دارد به کشورهای میزبان 1 میلیون دلار پرداخت کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۴۵    
تیم ملی فوتبال پرتغال سه بازی متوالی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در پیش دارد و همه نگاه ها به کریستیانو رونالدو برای شکستن رکورد آقای گلی علی دایی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۶    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، پهپادی ناشناس صبح روز دوشنبه چاه های نفت در مرزهای سوریه و عراق را در بادیه البوکمال جنوبی در حومه دیرالزور هدف گرفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۷    
وزیران خارجه روسیه و چین بر ضرورت بازگشت بی قید و شرط آمریکا به برجام و رفع تحریم های یکجانبه علیه ایران تأکید کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۱    
منابع خبری بامداد سه شنبه از حمله جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به فرودگاه صنعا خبر دادند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۲    
پلیس آمریکا اعلام کرد که تعداد کشته های تیراندازی در یک مرکز خرید در کلرادو به 10 تن رسیده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۶    
تغذیه مناسب از جمله راه های مهم حفظ سلامتی است و از این طریق می توان بسیاری از بیماری های عفونی را مهار و مانع ازبروز آن و سبب برگرداندن قوای جسمی در اثر بیماری شد ...