چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 22 فروردین 1400 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 31 اردیبهشت 1400 جام جم 31 خرداد 1400 جام جم 31 تیر 1400 جام جم 31 مرداد 1400 جام جم 31 شهریور 1400 جام جم 30 مهر 1400 جام جم 30 آبان 1400 جام جم 30 آذر 1400 جام جم 1 فروردین 1400 جام جم 2 فروردین 1400 جام جم 3 فروردین 1400 جام جم 4 فروردین 1400 جام جم 5 فروردین 1400 جام جم 6 فروردین 1400 جام جم 7 فروردین 1400 جام جم 8 فروردین 1400 جام جم 9 فروردین 1400 جام جم 10 فروردین 1400 جام جم 11 فروردین 1400 جام جم 12 فروردین 1400 جام جم 13 فروردین 1400 جام جم 14 فروردین 1400 جام جم 15 فروردین 1400 جام جم 16 فروردین 1400 جام جم 17 فروردین 1400 جام جم 18 فروردین 1400 جام جم 19 فروردین 1400 جام جم 20 فروردین 1400 جام جم 21 فروردین 1400 جام جم 22 فروردین 1400 جام جم 23 فروردین 1400 جام جم 24 فروردین 1400 جام جم 25 فروردین 1400 جام جم 26 فروردین 1400 جام جم 27 فروردین 1400 جام جم 28 فروردین 1400 جام جم 29 فروردین 1400 جام جم 30 فروردین 1400 جام جم 31 فروردین 1400 
جام جم   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۷    
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: جعفر طولابی افزود: در مجموع بازدید های صورت گرفته گشت های ویژه کنترل و نظارت تعطیلی گروه های شغلی 2 ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از انعقاد تفاهم نامه چند جانبه برای توسعه مهرگان و محمدیه به ارزش 180 میلیارد تومان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 15 ارز کاهش و 21 ارز افزایش یافت. نرخ 10 ارز نیز ثابت ماند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۱۲    
ژاپن، کشوری در شرقی ترین نقطه کره زمین واقع شده است و ساکنینش از آن با نام خاستگاه خورشید یاد می کنند ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۱    
به همّت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) در قم، پویش مطالعاتی کتاب طرح کلّی اندیشه اسلامی در قرآن از 24 فروردین برگزار می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۰    
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از پخش بیش از از پنجاه هزار دقیقه برنامه قرآنی و مذهبی رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۱    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: یک توده ملخ دراوایل فروردین ماه سالجاری به استان وارد شده که عملیات پایش و مبارزه با آن صورت گرفته است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: الان سرماخوردگی نداریم و هر علامت بیماری مثل تب، آبریزش، عطسه و سرفه علامت کرونا است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: تجارت دوسویه آذربایجان شرقی با جمهوری آذربایجان و ارمنستان ضروری بوده و زمینه های آن باید فراهم شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تخت های بیمارستانی پیش بینی شده برای بستری بیماران کرونایی تکمیل است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مدیر کل هواشناسی البرز می گوید با توجه به کاهش بارندگی ها در سال زراعی جاری، زنگ خطر کم آبی و خشکسالی در این استان به صدا در آمده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۵    
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ ، سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی تامین ، توزیع و قیمت گذاری مرغ تعیین گردید و سازمان صنعت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای توسعه زیرساخت ها در ناحیه صنعتی آوج هزینه می شود
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از ارسال 93 عکس توسط 35 شرکت کننده به جشنواره فرهنگی کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس حوزه هنری یزد گفت همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی شش عنوان کتاب تازه منتشر شده نویسندگان استان در شبکه یزد رونمایی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش مضاعف و رصد های اطلاعاتی مستمر، عوامل دخیل در سرقت حرفه ای سه و نیم کیلو طلا توقیف شده در دادسرای خاتم، شناسایی و دستگیر شدند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: 320 کیلوگرم تریاک در خرم آباد کشف و یک باند 4 نفره در این زمینه منهدم شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسیدن به اقتدار و توسعه فرهنگی اقتصادی بدون تحول دانشگاه و آموزش و پرورش مشکل است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
استاندار خراسان رضوی در ملاقات با اعضای انجمن های صنایع همگن – خانه صنعت، معدن و تجارت استان خطاب به مدیران تاکید کرد: کسانی که ترمز توسعه استان هستند، شناسایی و معرفی کنید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان از احداث شهرک 300 واحدی طرح اقدام مسکن ملی مزین به نام سردار دل ها در کوهبنان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف محموله مواد خوراکی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
با حضور معاون استاندار مازندران ساخت کارخانه تفکیک زباله در محمودآباد با اعتبار هفت میلیارد تومانی آغاز شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی تیم دماوند آمل شروع شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیازمند نوآوری و ابداع در برنامه های مختلف است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تداوم تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان به میزان 12 هزار و 416 تن خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اعلام کرد: ارزش صادرات غیرنفتی آذربایجان شرقی در سال گذشته به بیش از سه میلیارد دلار رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه 124 با سازمان در میان بگذارند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
به گزارش جام جم آنلاین سمنان به نقل از ایرنا؛ محمد یزدانی روز یکشنبه گفت: تامین اشتغال برای یک یکهزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در بخش غیر دولتی با به کارگماردن در بخش خصوصی و شرکت ها و ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
رییس کل دادگستری استان کرمان از استان کرمان به عنوان استانی امنیتی و خط مقدم امنیت کشور یاد کرد و گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
آئین معارفه سورنا زمانیان مدیرعامل جدید این مجتمع طی مراسمی با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری، بصیری مدیرعامل گسترش صنابع و معدن ماهان و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران این مجتمع برگزارشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل صدا و سیمای مازندران در گفت وگو با جام جم آنلاین، به تبیین برنامه های شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی که روز گذشته (یکشنبه 22 فروردین) برای بازدید از حادثه مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به کاشان سفر کرده بود در حین بازدید دچار حادثه شد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۷    
نقشه جدید رنگ بندی کرونا در کشور، دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که بر اساس آن 295 شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۵:۰۶    
متخصصان انگلیسی می گویند پریدن پلک می تواند نشانه کمبود برخی ریزمغذی ها در بدن باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۲:۱۲    
تراکتور تبریز در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم های پاختاکور ازبکستان، نیروی هوایی عراق و الشارجه امارات پیکار کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۱:۰۶    
چیدن گیاهان کوهی شاید به ظاهر فقط کندن گیاه از زمین باشد اما عواقب زیادی مانند نابودی پوشش گیاهی، فرسایش خاک، پر شدن سدها در پایین دست ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۲    
با صعود فولاد خوزستان، فوتبال ایران با چهار نماینده، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب قاره کهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خود اختصاص داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۱    
نوشیدنی ثعلب یک نوشیدنی بسیار قدیمی ترکی است که ماده ی اصلی آن پودر یا آردی به نام ثعلب است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
محققان موفق به شناسایی مولکولی شده اند که عامل اصلی بروز بیماری کم خونی سلول های داسی شکل است. دارویی که با استفاده از این مولکول تولید می شود به صورت خوراکی است و می تواند پایانی برای این بیماری ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۶    
همه ما ممکن است پس از تزریق واکسن احساس کوفتگی، درد و زخم در بازو را تجربه کرده باشیم. این درد از کجا می آید و چقدر می تواند خطرناک باشد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۶    
مهدی طارمی و علی علیپور که زمانی تشکیل دهنده زوج خط حمله پرسپولیس بودند، در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال برای تیم هایشان گلزنی کردند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۶    
رونالد کومان در دیدار ال کلاسیکو مقابل یک نام بزرگ دیگر شکست خورد تا یک سوال اساسی برای طرفداران بارسلونا مطرح شود، اینکه آیا این تیم می تواند در این فصل قهرمانی را تجربه کند؟
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: متاسفانه در سه سال گذشته به دلیل پیروی کره جنوبی از تحریم های غیر قانونی آمریکا مناسبات تهران و سئول وارد رکود شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به پیش بینی روند فزاینده بیماری در تهران، گفت ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۱    
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۲    
فرمانده یگان امداد پلیس استان تهران از دستگیری دندانپزشکی در گشت زنی های انتظامی مأموران این یگان خبر داد که یک قبضه سلاح جنگی همراه داشت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به حادثه امروز در تاسیسات نطنز، گفت: ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس با این تروریسم هسته ای ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۶    
ملی پوش دوومیدانی با بیان اینکه شرایط شرکت در مسابقات را نداشتم، گفت: حس می کنم کفش هایم را دزدیدند و با کفش هایی مسابقه دادم که برایم بزرگ بود و به آن عادت نداشتم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۱    
دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح جامع هوشمند در کشور 160 شهر قرمز و 285 شهر نارنجی داشتیم از رسیدن رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۶    
انباره های اطلاعاتی آنلاین یا حافظه های ابری امروزه نقش مهمی در کار و زندگی خیلی از ما بازی می کنند. یک مثال خوب از کاربرد روزمره حافظه های ابری برای کاربران اندروید، سرویس هایی مانند گوگل فوتوز است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۱    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به سوءاستفاده یا حتی کلاهبرداری از شهروندان با استفاده از لینک های مخرب هشدار داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۶    
کارت گرافیک یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوترهای مدرن و قلب تپنده سیستم های مخصوص گیمینگ به شمار می رود ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: اکنون بحران بازار گوشت مرغ با توزیع گسترده این محصول، توسط دولت برطرف شده و برای ماه مبارک رمضان قیمت ها متعادل می شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۵    
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه اخذ مجوز برای تردد بین شهری به عهده فرمانداری ها بوده و پلیس راهور ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
شیوع بیماری همه گیر کووید 19 از اواخر سال 98 تا کنون، نه تنها ما را با چالش مرگ و میر انسان ها در سراسر جهان روبه رو کرده بلکه تغییرات و در واقع مخاطرات بی سابقه ای را نیز در حوزه سلامت عمومی ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۷    
رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان 48 هزار تومان تعیین شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 اعلام کرد راهبرد تولید، عرضه و توسعه سیستم عامل خود را تغییر داده و می خواهد آن را به عنوان یک سرویس به کاربران عرضه کند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت نقشه های کرونا در کشور نشان می دهد که به سمت قرمزتر شدن کشور و به سمت رنگ سیاه پیش می رویم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۶    
این روزها همه جا صحبت از کلاب هاوس است. شبکه اجتماعی یا بهتر بگویم باشگاه مجازی اختصاصی جدیدی که البته یک سالی هست نسخه اولیه آن آغاز به کار کرده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا در انگلستان و لندن، برنامه داریم پروازهای لندن را تعیین تکلیف کنیم و در آینده نه چندان دور تعلیق پروازهای لندن برداشته خواهد شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
خرید قهوه ساز مانند خرید قهوه از جمله خریدهای لاکچری و پر طرفدار روز دنیاست که همیشه در سبد خرید کالای اساسی قهوه دوستان قرار داشته و دارد زیرا نوشیدن قهوه مانند نوشیدن چای به یک عادت و سنت همیشگی در ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
فیلم پدر با بازی درخشان آنتونی هاپکینز را خیلی ها دیده اند. دنیای پیچیده و تلخ مردی که دچار زوال عقل شده است ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۷    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: با موافقت فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا محدودیت تردد مسافری از مرزهای مشترک با عراق تا 31 فروردین ماه سال جاری تمدید شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۲    
میز چرخ خیاطی از آن دسته از اقلام واجبی است که هر خیاطی برای تسهیل بخشیدن به کار و فعالیت خود، بالا بردن کیفیت دوخت و همچنین قرار دادن آن در یک جای مناسب، به این وسیله پرکاربرد نیاز دارد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در مورد تردد پلاک های غیربومی در تهران و چگونگی اعمال قانون در مورد آنها سخن گفت.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
چانگ سیه کیون نخست وزیر کره جنوبی، برای دیداری سه روزه از ایران، دقایقی پیش وارد تهران شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری کرونا از مردم خواست تا در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری لازم را داشته باشند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۵    
دکتر مرادی ضمن هشدار وضعیت قرمز در استن کرمانشاه گفت:بارها اعلام کرده ام که با تغییر رنگ شهرها ، محدودیت ها و ملاحظات باید به صورت خودکار انجام شود و دیگر نیاز به تصمیم جدید در ستاد و برگزاری جلسه ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
یکی از بهترین ویژگی های بازی های کامپیوتری و شاید دلیل اصلی جذابیت آن برای پیر و جوان، فراهم کردن امکان تجربه احساسات ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
سید محمد قاسمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت؛ کاشت گل های بهاری ضمن زیباسازی و طراوت بخشیدن به محیط شهری در افزایش نشاط شهروندان نیز تاثیرگذار بوده و در این خصوص تلاش داریم ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه اعتماد دولت به مردم راهکار برون رفت از مشکل تامین مسکن جوانان است، بر ضرورت واگذاری زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن تاکید کرد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
داروی لاراسل (Laracel )، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
استاندار کرمان شاکله گفتار احزاب کرمان را دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی، منافع ملی و دلسوزی برای کشور دانست
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: طبق آمار اعلام شده ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
قرمز شدن سمنان مشکلات فراوانی برای شهروندان و همچنین دستگاه بهداشت استان ایجاد کرده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۵    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد بی سابقه کشفیات مواد مخدر در نوروز 1400 در مازندران خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
رداشت گندم از 107 هزار هکتار مزارع دیم و آبی استان بوشهر در حالی آغاز شده است که بنا بر پیش بینی های سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر امسال امیدی به تولید بیشتر از 77 هزار تن نخواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با گلایه از کشت محصولات پر آب در دشت قزوین گفت: با توجه به بحران آب در استان، الگوی کشت مناسب برای هر منطقه باید بر اساس منابع آبی موجود تعریف شود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال میزان بارندگی ها در استان در حال حاضر نسبت به سال گذشته 44 درصد کاهش داشته و سال کم آبی پیش روی خواهد بود.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که برای انجام کاری ضروری، نیاز به کمک گرفتن از فرد متخصصی داشته باشید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
دو نفر از اهالی روستای آلمالوی عجب شیر وقتی به ارتفاعات کوهستانی رفتند، گمان نمی کردند سفری بی بازگشت داشته باشند. اجساد یخ زده آنها به فاصله چند هفته در ارتفاعات و از زیر برف پیدا شد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
درافشانی،معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد: برنامه های چهارمین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی در فضای مجازی بیش از 500 هزار نفر تاکنون بازدید کننده داشته و این ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به این که در چند دهه ای که از تاسیس و عمر بابرکت بنیاد مسکن می گذرد شاهد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۱    
معمولا از کنار کپسول های آتش نشانی ای که در بسیاری از اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی قرار دارند، بدون کوچک ترین توجهی عبور می کنیم؛ اما وقتی زبانه های آتش شعله می کشد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۱    
تقاطع غیر همسطح ضیاآباد با آزادراه قزوین زنجان در نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل بیش از 223 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه های سوخت CNG استان در سال 1399 خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مدیر امور طیور،کرم ابریشم و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای تولید مرغ به قیمت مصوب برای تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
با فراگیری ویروس کرونا در جهان، چند وقتی است که دیگر برگزاری آنلاین جلسات یا رویدادهای مختلف، به موضوعی عادی تبدیل شده است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
استاد علی اشرف صندوق آبادی پیشکسوت حوزه هنر خوشنویسی و نقاشی به عنوان چهره هنری برتر سال 99 استان ایلام انتخاب شد
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
این روزها که بازار اعلام غیررسمی کاندیداتوری برخی چهره ها برای انتخابات ریاست جمهوری داغ است، در کنار هریک از این چهره ها یک علامت سوال بزرگ هم وجود دارد و آن این که آیا پس از نام نویسی این فرد ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از افتتاح نمایشگاه مجازی مرگ در نمک، روایت باستان شناسانه از سرزمین پارس به میزبانی موزه معدن و دانشگاه بوخوم آلمان خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ثبت 6 مورد فوتی ناشی از کرونا طی 24 ساعت گذشته در ایلام خبر داد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۶    
استان سمنان پیشینه ای طولانی در فرهنگ وهنر دارد و ذائقه مردم با موضوعات فرهنگی سازگارتر است اما پروژه های فرهنگی در این استان به اندازه کافی به سرعت پیش نمی روند.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
شبکه پرس تی وی به نقل از یک منبع نزدیک به تیم ایرانی در گفت وگوهای وین گزارش داد حداقل زمان مورد نیاز برای راستی آزمایی لغو تحریم های آمریکا علیه ایران، سه تا شش ماه است.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 21063 بیمار جدید خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 70 هزار و 141 نفر رسید.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز یکشنبه 22 فروردین 1400 با کاهش حباب طلا و سکه شاهد افت قیمت ها در بازار و آرامش در بازار ارز هستیم.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
داستان از آنجا شروع شد که از چند روز پیش برخی کاربران ایرانی اعلام کردند که دیگر قادر به دسترسی به حساب های کاربری گوگل خود یا سرویس های ابری متصل به آنها نیستند البته این سرویس ها خیلی وقت است که به ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
اشتباه گوگل مپ در نشان دادن آدرس این بار موجب دردسری بزرگ برای داماد بخت برگشته اندونزیایی شد.
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۱    
درمان عروق قلب بالن زدن یا balloon angioplasty به معنای ترمیم و یا درمان عروق تغذیه کننده قلب است. با دلایل بالن زدن قلب و عوارض بعد از بالن زدن قلب از دید دکتر قلب تهران آشنا شوید. ...
جام جم   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۶    
موحدنژاد گفت:انتظار داریم براساس تقویم روز سه شنبه سی ام شعبان و روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان باشد.
  • ۱