دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۱۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 9 آذر 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 آذر 1399 جام نیوز 2 آذر 1399 جام نیوز 3 آذر 1399 جام نیوز 4 آذر 1399 جام نیوز 5 آذر 1399 جام نیوز 6 آذر 1399 جام نیوز 7 آذر 1399 جام نیوز 8 آذر 1399 جام نیوز 9 آذر 1399 جام نیوز 10 آذر 1399 جام نیوز 11 آذر 1399 جام نیوز 12 آذر 1399 جام نیوز 13 آذر 1399 جام نیوز 14 آذر 1399 جام نیوز 15 آذر 1399 جام نیوز 16 آذر 1399 جام نیوز 17 آذر 1399 جام نیوز 18 آذر 1399 جام نیوز 19 آذر 1399 جام نیوز 20 آذر 1399 جام نیوز 21 آذر 1399 جام نیوز 22 آذر 1399 جام نیوز 23 آذر 1399 جام نیوز 24 آذر 1399 جام نیوز 25 آذر 1399 جام نیوز 26 آذر 1399 جام نیوز 27 آذر 1399 جام نیوز 28 آذر 1399 جام نیوز 29 آذر 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۳    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 142 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت دلار 26 هزار تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۶    
درحالی که ارتش سودان اولین پای اسرائیل را در دروازه آفریقا و دریای سرخ قرار می دهد، امارات دومین پای آن را در جزیره استراتژیک سقطری یمن می گذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۱    
استقلال مدل 99 تا اینجای کار همراه تیم جدید فنی توانسته برخلاف چند فصل اخیر شروعی امیدوارکننده تر (نسبت به فصول قبل) داشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۶:۲۶    
سخنگوی سپاه شایعات منتشر شده در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی پیرامون نحوه انتقام از عوامل ترور شهید محسن فخری زاده در جنایت تروریستی اخیر و انتساب آن به فرمانده کل سپاه را تکذیب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۱:۳۴    
شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودرو حامل وی به شهادت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۰:۴۵    
هشام شرف ادامه داد: بار دیگر از تمامی طرف ها برای تحقق صلح و ثبات در یمن، منطقه جزیرة العرب و خلیج (فارس) دعوت می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۴    
مشاوران دونالد ترامپ به او گفته اند که هرگونه حمله به ایران، تبعات خطرناکی دارد و ترامپ نیز گفته است که خط قرمز او کشته شدن آمریکایی هاست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۹    
پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برترفقط یک گل ازروی نقطه پنالتی به صنعت نفت آبادان زده ولی دردیداربرابرتیم های سایپا و نفت مسجد سلیمان گلی به ثمرنرسانده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۳    
دیدار تیم های پرسپولیس و شهرخودرو اهمیت بسیار زیادی برای اعضای کادرفنی دو تیم دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۸    
یحیی گل محمدی قصد دارد بعد از دیدار هفته چهارم مقابل شهرخودرو، تیمش را در مصافی تدارکاتی برابر ویستاتوربین قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۳    
باشگاه پرسپولیس پس از تامین منابع مالی، مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم مربوط به فصل قبل را پرداخت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۸    
با اعلام امیرساعد وکیل، لایحه باشگاه پرسپولیس در اعتراض به تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر به ثبت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۷    
دبیر کل سازمان ملل در این بیانیه آورده است: مسئولیت بررسی فرصت ها برای بازگرداندن امید و ایجاد راه حلی مبتنی بر تشکیل دو کشور بر دوش رهبران اسرائیل و فلسطین است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۲    
پرسپولیس و شهرخودرو فردا دوشنبه از ساعت 16:15 در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۲    
خیابان های پاریس و چند شهر دیگر فرانسه بار دیگر شاهد ناآرامی بود. ده ها هزار نفر از مردم فرانسه علیه خشونت پلیس و همچنین تصویب قانون امنیتی جدید به خیابان ها آمدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۲    
وزارت خارجه ایران نیز اعلام کرد که طی این تماس، وزیر خارجه عراق مراتب تسلیت دولت متبوعش به دولت و مردم کشورمان را به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۷    
هروویه میلیچ تا پیش از شروع فصل جاری لیگ برتر حتی تا آستانه فسخ قراردادش با استقلال هم پیش رفت، ظرف روزهای گذشته پس از گل 3 امتیازی که برای تیمش زد، همواره شاهد اتفاقات خوب است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۷    
این اقدام تروریستی با واکنش های جهانی مواجه شد و کشورهای آلمان، ترکیه، قطر، آفریقای جنوبی ، ونزوئلا، و همچنین سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا آن را محکوم کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۷    
پرسپولیس یکی از معدود تیم های فوتبال ایران است که مالیک توپ را در اختیار می گیرد و با پاس های فراوان راهی برای گلزنی پیدا می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۲    
حسن زبرماری رئیس سابق اتحادیه کشاورزان ایالت بورنو پیشتر اعلام کرده بود که در این حمله تروریست ها، حداقل 44 کشاورز کشته و چند تن زخمی شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۷    
مهم ترین منبع درآمد مالی پرسپولیس کارگزار این باشگاه است. کارگزار تا امروز حتی بیشتر از توافق به پرسپولیس پول داده و تا آخر آذر پرداختی به باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۲    
پدرسون گفت: امیدوار بودیم که نشست چهارم قبل از موعد تعیین شده آغاز شود ولی به دلیل برخی اختلافات و شیوع کرونا این امر مهم میسر نشد .
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۲    
شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال که امروز در جریان تمرین آبی پوشان دچار مصدومیت شد، MRI می دهد تا وضعیتش مشخص شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۷    
قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم امروز تمدید شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۱    
پرسپولیس در چهار فصلی که قهرمان شد به ترتیب 66،64،61 و 67 امتیاز به دست آورد اما در پایان هفته سوم هر چهار فصل گذشته شرایطی بهتر از این فصل داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۱    
پرسپولیس که در سه دیدار گذشته خود در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر صاحب دو تساوی و یک پیروزی شده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۱    
استقلال در حالی به مصاف پیکان می رود که محمود فکری محروم است و حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک در گزارشی از مطرح شدن عملیات برای ترور شهید فخری زاده در دولت های مختلف اسرائیل خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی، ضمن رد ارتباط این کشور با ترور شهید محسن فخری زاده ، گفت تردیدی درباره نقش داشتن رژیم صهیونیستی در این جنایت وجود ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خطرناک تر از عملیات ترور و خرابکاری، محاسباتی است که دشمن در ذهن دارد. باید به این محاسبات حمله کرد. دشمن باید درباره هزینه و فایده اقداماتش شروع به محاسبه مجدد کند...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
هنوز انگیزه عاملان این حمله مشخص نیست اما به گفته شاهدان عینی چند مظنون در حالی که تیراندازی می کردند، از صحنه حادثه متواری شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
شمار قربانیان خودکشی در ژاپن در ماه اکتبر افزایش کم سابقه ای داشته است. گرایش به خودکشی در بین زنان شدیدتر بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۹    
محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو مقابل پرسپولیس شرکت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۹    
به گزارش جام نیوز ، سایت فدراسیون جودو نوشت: حامد اصغری، محافظ جوان محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور، که در تاریخ هفتم آذرماه در به شهادت رسید ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۴    
ماجرای کشف یک شی اسرارآمیز در صحرای سرخ ایالت یوتای آمریکا با ناپدید شدن آن، ابعاد مرموزتری یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۴    
طرف ایرانی دست داشتن اسرائیل در این ترور را تایید می کند و از سایر کشورها می خواهد که این عمل اسرئیل را محکوم کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۴    
شاه اردن نیز بار دیگر بر موضع ثابت این کشور بر حمایت از مسأله فلسطین و ایستادن در کنار ملت فلسطین تأکید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۹    
به گزارش جام نیوز ، محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، عصر روز جمعه هفتم آذر ماه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۹    
به گزارش جام نیوز ، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نشست مطالبه گران حوزه معادن نقاط مختلف کشور با اشاره به ورود جدی نمایندگان مجلس به مشکلات و مطالبات مردم ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۴    
به گزارش جام نیوز ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر یکشنبه نهم آذرماه با حضور در خانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، ضمن تبریک و تسلیت به همسر ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
به گزارش جام نیوز ، هو شیجین سردبیر روزنامه گلوبال تایمز چین در یادداشتی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند حوزه های دفاعی و هسته ای ایران را محکوم کرد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
سوخو35 به عنوان یک راه حل موقت برای تأمین نیازهای روسیه در زمینه نیل به برتری هوایی تا زمان یهره برداری از جنگنده نسل پنجم سوخو 57 در نظر گرفته شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۸    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که نخست وزیر این رژیم هیچ اشاره ای به دخالت تل آویو در ماجرای ترور محسن فخری زاده نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۳    
انگیزه های این اقدام مشخص است، اما احساسات همیشه منجر به یافتن تصمیم درست نمی شوند. پروتکل الحاقی منافع همه از جمله تهران را برآورده می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۳    
این کاوشگر هشت هزار و 200 کیلوگرمی پس از 112 ساعت سفر 28 نوامبر به مدار ماه وارد شد. این کاوشگر قرار است 2.1 متر در ماه حفاری کند تا نمونه هایی را برای جمع آوری جمع کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۸    
نظامیان اشغالگر دیشب (شنبه شب) هم بیش از 15 گلوله منور در آسمان شهرک میس الجبل و حولا و مرکبا در جنوب لبنان شلیک کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۸    
به گزارش جام نیوز ، ماشین ضدگلوله حامل شهید محسن فخری زاده و همسرش صبح جمعه به همراه 3 ماشین تیم حفاظت از شهر رستم کلای مازندران به سمت آبسرد دماوند حرکت می کند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۳    
حسن زبرماری رئیس سابق اتحادیه کشاورزان ایالت بورنو اعلام کرد، در این حمله تروریست ها حداقل 44 کشاورز کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۳    
وزارت دفاع روسیه بارها تاکید کرده است که سازمان های تروریستی ادلب آزمایشگاه هایی برای تجهیز و آماده سازی مواد شیمیایی سمی دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش دیده در اروپا آنها را اداره می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۳    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس آرامش را نیاز این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۱    
پرسپولیس و شهرخودرو حساسترین بازی هفته چهارم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۱    
هدف اصلی این گروه وابسته به ترکیه در واقع مبارزه با جدایی طلبان کُرد در سوریه وابسته به اشغالگران آمریکایی اعلام شد. است
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۶    
وزرای خارجه ونزوئلا، کوبا و همچنین آفریقای جنوبی نیز در اظهاراتی ترور دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم روزهای بهتری داشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۹    
به گزارش جام نیوز ، جیک سالیوان گفته، اگر ایران موافقت کند به تعهدات برجامی که نقض کرده است بازگردد و آماده پیشبرد مذاکراتِ با حسن نیت برای توافق های بعدی باشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۴    
به گزارش جام نیوز ، چاووش اوغلو به مناسبت روز بین المللی همبستگی با مردم فلسطین اعلام کرد ترکیه از صمیم قلب از آرمان فلسطین حمایت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۴    
به گزارش جام نیوز ، فرصت عربستان سعودی برای خروج از جنگ یمن بدون اینکه تمامی دستاوردهای خود را از دست رفته ببیند، به سرعت در حال پایان است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۹    
به گزارش جام نیوز ، دومینیک راب درباره ترور شهید فخری زاده گفت: منتظر تکمیل حقایق هستیم. ما به قوانین بین المللی حقوق بشری پایبند هستیم که موضع معینی درباره هدف قرار دادن غیرنظامیان دارد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۹    
ترامپ قصد دارد تا پیش از رفتنش از کاخ سفید تغییرات در نحوه اعدام در آمریکا را اجرایی کند، ثبت اصلاحیه قانون اعدام در آمریکا، این قانون را طی 30 روز لازم الاجرا می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
سرپرست دفتر طب سنتی و مکمل وزارت بهداشت گفت: مسیر تأیید داروی امام کاظم (ع) باید به روشی باشد که حداقل اصول علمی در آن رعایت شده باشد، در هر صورت راه بررسی بسته نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۴    
به گزارش جام نیوز ، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 9 آذر) و در جریان بررسی درخواست 200 نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و در موافقت با ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
به گزارش جام نیوز ، وبگاه لبنانی النشره : اطلاعات به دست آمده نشان می دهد مثلث ترامپ-نتانیاهو-بن سلمان قبل از روی کار آمدن بایدن، وضع کنونی را برای محور مقاومت تشدید کنند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور تصریح کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه از احتمال ارتباط سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به تل آویو با اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
به گزارش جام نیوز ، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
به گزارش جام نیوز ، کنستانتین کاساچف: هر کس در پشت قتل (شهید فخری زاده) قرار داشته باشد، بدون شک آن را می توان اینگونه توصیف کرد که حمله ای تروریستی در راستای ثبات زدایی در منطقه و نیز تحریک ایران ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۳    
به گزارش جام نیوز ، عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره احتمال ارتباط سفر پامپئو به فلسطین اشغالی با ترور شهید فخری زاده گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری رسمی فلسطین از نامه رئیس جمهور روسیه به رئیس تشکیلات خودگردان به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۸    
به گزارش جام نیوز ، حامد اصغری، محافظ جوان محسن فخری زاده ، دانشمند برجسته صنایع دفاعی کشور، که در تاریخ هفتم آذرماه در کنار او با حمله مهاجمان تروریستی به شهادت رسید ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۷    
ترور شهید فخری زاده یقیناً بی پاسخ نخواهد ماند، اما نه در آن زمانی که آن ها می خواهند و نه به شیوه و در جایی که انتظارش را می کشند؛ زمین و زمان بازی را ایران تعیین می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۷    
دشمن جنایتکار پشیمان نمی شود مگر با واکنشی قوی که هم در مقابل خطاهای احتمالی آینده دشمن بازدارندگی ایجاد کند و هم بابت این جنایات از آنها انتقام بگیرد...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۱    
مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس داماد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۶    
نمایندگان مجلس در بیانیه ای خواستار احیای صنعت هسته ای کشورمان و جلوگیری از ادامه بازرسی های سازمان انرژی اتمی شدند و دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را نیز تصویب کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۱    
پیکر شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در حرم حضرت معصومه (س) طواف داده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۵    
آغاز غنی سازی 20 درصد، اخراج بازرسان آژانس و قطع همکاری با آنها و خروج از برجام را پیگیری می کنم و قطعا خون شهید فخری زاده هندسه حرکت مجلس در کارزار هسته ای را تغییر می دهد...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۰    
بدون نفوذی ها، ترور شهید فخری زاده امکان نداشت، نفوذی ها بیشتر در لباس دوست هستند که بعضا موفق می شوند خود را در جایگاه های مهم، جا کنند...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در بررسی های خود به سرنخ های مهمی رسیده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۹    
به گزارش جام نیوز ، رئیس پلیس راهور ناجا: جریمه مالکان خودروهای دارای پلاک عمومی، وانت بارهای پلاک سفید، تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی پس از اتمام طرح حذف خواهد شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۴    
ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، نشستی میان دو دروازه بان و سرمربی تیم برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۱    
به گزارش جام نیوز ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرح دو فوریتی، به تغییر نام خیابان صنایع، واقع در منطقه یک تهران و در شمال میدان نوبنیاد، به نام شهید دکتر محسن فخری زاده رای دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۱    
بازخوانی تجربه تاریخی برجام نشان می دهد برخلاف اظهارات آقای حسن روحانی، نقش توافق بد برجام، در بازگشت تحریم ها کم نبوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت محسن فخری زاده نشان داد که دشمنان، از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده اند و باید به آنان واکنش قوی نشان دهیم.
  • ۱