دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۷:۲۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 29 آذر 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 آذر 1399 جام نیوز 2 آذر 1399 جام نیوز 3 آذر 1399 جام نیوز 4 آذر 1399 جام نیوز 5 آذر 1399 جام نیوز 6 آذر 1399 جام نیوز 7 آذر 1399 جام نیوز 8 آذر 1399 جام نیوز 9 آذر 1399 جام نیوز 10 آذر 1399 جام نیوز 11 آذر 1399 جام نیوز 12 آذر 1399 جام نیوز 13 آذر 1399 جام نیوز 14 آذر 1399 جام نیوز 15 آذر 1399 جام نیوز 16 آذر 1399 جام نیوز 17 آذر 1399 جام نیوز 18 آذر 1399 جام نیوز 19 آذر 1399 جام نیوز 20 آذر 1399 جام نیوز 21 آذر 1399 جام نیوز 22 آذر 1399 جام نیوز 23 آذر 1399 جام نیوز 24 آذر 1399 جام نیوز 25 آذر 1399 جام نیوز 26 آذر 1399 جام نیوز 27 آذر 1399 جام نیوز 28 آذر 1399 جام نیوز 29 آذر 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۴    
طبق آمار بانک مرکزی، در پایان مهرماه 99 مانده سپرده ها 40.7 درصد و مانده تسهیلات بانکی 42.8 درصد نسبت به مقطع مشابه سال قبل افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۰    
مرکز آمار نرخ بیکاری فصل گذشته (پاییز) را منتشر کرد، مطابق آمار نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش تر نشان می دهد که 9.4 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۴    
رییس جمهوری قانون اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم در خصوص اخذ مالیات از خانه های خالی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۲۱    
چند بازیکن مصدوم استقلال می توانند این تیم را در هفته هشتم و بازی مقابل پرسپولیس همراهی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۰    
پس از روزنامه آفتاب یزد در هفته گذشته، روزنامه شرق هم روز گذشته در تغییر رویکردی آشکار نسبت به سید ابراهیم رئیسی، به تحسین عملکرد یک سال و نیم اخیر دستگاه قضایی پرداخته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۸    
مبالغه نکرده ایم اگر بگوییم که روسیه زمان پوتین رئیس پیشین سرویس اطلاعاتی شوروی سابق(KGB) از دونالد ترامپ، حماقت و حرص مالی او به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای تخریب آمریکا بهره برداری می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۸    
کشورهای اروپایی بار دیگر برای مهار کرونا به سیاست های سختگیرانه رو آورده اند؛ سیاست هایی که شهروندان را قانع نمی کند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
به نظر می رسد عدم مسئولیت پذیری و معرفی کردن دیگران به عنوان مقصر همه معضلات و مشکلات جمهوری اسلامی، به یک اپیدمی در میان مسئولان تبدیل شده است و به این ترتیب باید پرسید حال که همه هیچ کاره اند پس ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بی بی سی فارسی روز گذشته با انتشار یک فایل صوتی از فردی ناشناس مدعی شده است بیمارانی که در قم هیچ بیمه ای ندارند در صورت ابتلاء به بیماری کرونا ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۶    
امروز 30 آذرماه آخرین مهلت متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه 40 میلیون تومان است و معاون وزیر راه از حذف متقاضیان بدحساب این طرح خبر داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۰    
دبیرکل سازمان ملل متحد با تاکید بر ضرورت حفظ برجام، از همه کشورهای عضو این سازمان خواست در چارچوب این قطعنامه روابط تجاری و اقتصادی با ایران برقرار کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
دبیر انجمن قطعه سازان در خصوص تغییرات در نحوه قیمت گذاری خودرو توضیحاتی داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
پرونده 96.5 درصد از درخواست های مخاطبان در سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی طی بازه زمانی آبان و آذر ماه سال جاری به مرحله نهایی رسید و بسته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۷    
یک عضو پارلمان اروپا با انتقاد از سیاست های اتحادیه اروپا درقبال حقوق بشر گفت: ما تنها زمانی عاشق حقوق بشر هستیم که بتوانیم به ایران و چین لگد بزنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
یک فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی از اجرای همسان سازی برای همه بازنشستگان کشوری حتی آنها که در سال جاری بازنشست شده اند، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز یکشنبه 30 آذرماه آغاز خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) از پرستاران و کادر درمان تجلیل کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به حریف کره ای باخت و نتوانست طلسمی 27 ساله را بشکند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۶:۰۷    
نایب رئیس امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور وعده های نسیه ای که در سال های گذشته به مردم داده باید در فرصت باقیمانده نقد کند و در گزارش پایانی کار خود وعده های انجام شده را گزارش دهد نه وعده های داده ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۷    
وابسته نظامی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدار امروز خود با یکدیگر در عراق تحکیم روابط میان دو کشور به خصوص در زمینه های امنیتی و نظامی را مورد بررسی قرار دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر قرار باشد تفسیری در راستای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس صورت گیرد، مجلس این وظیفه را برعهده دارد و دولت در جایگاهی نیست که بتواند قانون را تفسیر کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۰    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از زحمات و غیرت سرخپوشان ایران و حمایت های هواداران متعصب پرسپولیس قدردانی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۴    
شبه نظامیان وابسته به ترکیه روز گذشته بر روستای تینه الجرید در شمال غرب شهر عین عیسی در حومه الرقه و در شرق رود فرات مسلط شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۴    
شماره 8 تیم پرسپولیس متن جالبی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا افزود: این یک تلاش بسیار شدید بود و به نظر من این موردی است که ما به طور واضح می توانیم بگوییم که روس ها در آن دست داشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۹    
توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد پرسپولیس تقدیر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۹    
قرار است تجمع دیگری نیز در برابر محل اقامت بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و جانشین نتانیاهو برگزار شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۸    
این فرمانده صهیونیست همچنین مدعی شد که این همکاری با کشورهای عربی می تواند به ثبات در غرب آسیا کمک کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۸    
آمریکا و رژیم صهیونیستی از انتقام بزرگ ایران به خاطر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و محسن فخری زاده است، می ترسند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۲    
ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صدور بیانیه ای اظهارات نسنجیده برخی عناصر داخلی و هم صدایی با منافقین در تطهیر محاربین و اهانت به مقام معظم رهبری را محکوم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۷    
حمید ابوطالبی واکنش جالبی به شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۱    
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق نیز در سخنرانی خود در این مراسم گفت که ما از شهادت فرمانده المهندس درس حفاظت از پیروزی و پاسداری از منافع ملی می آموزیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۰    
هیات مشاوران مستقل سازمان غذا و دارو با 20 رای موافق و یک رای ممتنع این واکسن را برای افراد 18 ساله به بالا تایید کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۵    
تل الرمیده در غرب مسجد حضرت ابراهیم واقع شده و اولین بار در تاریخ عرب های کنعانی در آنجا استقرار یافتند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۰    
ارتش سودان تاکید کرده است که نیروهای مسلح این کشور تهاجم وحشیانه ای که سرزمین سودان را هدف گرفته است، مقابله می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۹    
ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس دیگر پیراهن این تیم را بر تن نخواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۹    
پس از حمله سایبری روسیه به آمریکا و سکوت ترامپ در مورد این جنگ سایبری، کاربران توئیتر ترامپ را به چالش کشیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۸    
حوزه های علمیه پیمان خود را با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی تجدید و از برخی ساده لوحی ها و گستاخی های دشمن پسند اخیر اعلام برائت و حرمت شکنان بی انصاف را به بازگشت به دامن انقلاب و مردم و ارزش های ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۳    
مهدی عبدی رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه با انتشار توئیتی به ادعاهای مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۸    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت، حزب جمهوری خواه باید به جای نگران بودن بابت انتخابات جعلی برای کرسی های مجلس سنا، نظام انتخاباتی را اصلاح کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از هر راهی فکر می کردیم گل بخوریم به جز مواردی که در بازی اتفاق افتاد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مسکن با حباب مواجه شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۳    
دونالد ترامپ در توئیت اخیر خود دومرتبه به مسائل انتخاباتی پرداخته و در مورد کرونا و یا حمله سایبری اخیر روسیه حرفی نزده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۳    
جمعی از جوانان انقلابی در بیانه ای ضمن تبریک میلاد اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار تاکید کردند: مسئولان به جای شعار دادن، مطالبات پرستاران را پرداخت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۷    
اسطوره فوتبال ایران با انتشار پستی از تیم پرسپولیس حمایت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۲    
ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی که بیشترین موارد ابتلا و مرگ ناشی از همه گیری بیماری کووید-19 را به نام خود ثبت کرده، برای جشن های پایان سال میلادی بار دیگر به قرنطینه می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر اولسان هیوندای کره جنوبی از رسیدن به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا برای دومین بار در سه سال اخیر در رؤیای قهرمانی این تیم تعبیر نشود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۷    
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۱    
ارتش ترکیه نیز با تجهیزات سنگین اقدام به تقویت مواضعش در محور تل تمر – ابوراسین در شمال غرب حسکه کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۵    
شمار زیادی از سیاستمداران و رهبران احزاب عراقی و در راس آن ها رؤسای قوای سه گانه برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۰    
کارشناسان تأکید می کنند، ترامپ به دنبال ایجاد توافقی میان عربستان سعودی و اسرائیل است تا منافع این رژیم اشغالگر تأمین شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۵    
به گزارش جام نیوز ، میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت های شرط بندی دستگیر شد. او چندین سال است از این طریق پولهای زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه هرگز یک گام از اصلاح ساختار بودجه عقب نشینی نمی کنیم، به بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم خنثی سازی تحریم ها اشاره کرد و گفت: خنثی کردن تحریم با اصلاح سند بودجه آغاز خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: علت تحریف بیانات رهبری درباره تحریم ها آن است که دولتی ها و رسانه های منسوب به آنان به دنبال تغییر مسیر خسارت بار گذشته خود نیستند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
به گزارش جام نیوز ، روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" در گزارشی نوشت: "موساد" سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل، بعد از سال ها حرکت در سایه ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
به گزارش جام نیوز ، روزنامه کویتی "السیاسة" به جرم توهین علیه ایران در چندین مقاله، 6000 دینار کویت تقریبا معادل 20 هزار دلار جریمه شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۰    
معاون رئیس جمهور از اصلاح مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پرداخت کمک معیشتی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۹    
شخص به شهادت رسیده از اهالی شهر مرزی شدا در استان الحدیده بوده که با گلوله گارد مرزی سعودی شهید شده است .
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح مرز رسمی ریمدان دشتیاری گفت: این پایانه مرزی به عنوان یکی از پایانه های مهم محور توسعه شرق در مسیر کریدور ترانزیتی ایران- هند و پاکستان است ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۹    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و از کارفرمایان خواست در حد توان پرداخت عیدی کارگرانشان را به روزهای پایانی سال موکول نکنند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۹    
علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شنبه 29 آذرماه 1399 با حضور در کارخانه های خودروسازی و در جریان بازدید از بخش های مختلف خط تولید ایران خودرو از جمله سالن پرس ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۹    
علی پروین اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا می گوید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مسکن با حباب مواجه شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس مجلس در ادامه انتقادات روز سه شنبه خود به لایحه بودجه1400، نامه ای به حسن روحانی نوشت و از او خواست این لایحه را با اصلاحات اساسی مورد بازنگری قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۸    
در حاشیه جلسه فنی یحیی گل محمدی با بازیکنان پرسپولیس، سرخپوشان تهرانی در تماس تصویری با عیسی آل کثیر صحبت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۳    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 31هزار و 527واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 444هزار واحد قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۳    
نشریه آلمانی دویچه وله از سیاست جدید آمریکا و اروپا پرده برداشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۳    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه گفت که درخواست از ایران و حزب الله برای خروج از سوریه هرگز مطرح نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با تاکید بر وجود تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که در انتخابات شکست نخورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۸    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نماینده کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۸    
وزیر خارجه نیوزیلند در نامه ای به رییس دستگاه دیپلماسی با ابراز نگرانی عمیق دولت این کشور از ترور شهید فخری زاده به عنوان یکی از دانشمندان برجسته ایرانی ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۸    
روزنامه واشنگتن پُست در یادداشتی به قلم خبرنگار مستقر خود در تل آویو خبر داد، سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی از طریق سریال های تلویزیونی جاسوس جذب می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۲    
توییتر وزارت خارجه آمریکا با بازنشر توییتی از اسحاق جهانگیری خطاب به او نوشته: از حمایت شما با خرید آیفون ساخت آمریکا متشکریم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۲    
هدف اصلی تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات کالای اساسی، کنترل قیمت ها و تورم بود. هدفی که با وجود پرداخت 515 هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی محقق نشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۶    
تازه ترین گزارش از وضعیت موجودی کالای اساسی در گمرک و بنادر نشان از افزایش موجودی کالای اساسی به 5.7 میلیون تن دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۱    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که پیشنهاد افزایش وام ازدواج به 80 میلیون تومان وپرداخت وام فرزندآوری به مبلغ 20 میلیون تومان رادرجریان بررسی لایحه بودجه مطرح خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس گفت: لازم است قبل از اینکه کمیسیون تلفیق بخواهد بررسی لایحه بودجه را آغاز کند دولت چند کار را انجام دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۱    
فعالان اقتصادی شفاف و بی پرده می گویند: کسانی با اف ای تی اف مخالفت می کنند که با سازوکار آن آشنایی ندارند و حتی تاکنون آن را تجربه نکردند، چون اگر غیر از این بود ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۶    
برگزاری و عدم برگزاری جلسه شورای عالی کار موضوعی است که این روزها، اختلاف نظری بین مسئولان و کارگران ایجاد کرده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن تاکید براینکه به دنبال شکستن انحصار تولید خودرو هستیم، شرط تولید خودرو مناسب و باکیفیت را حرکت به سمت تولید خودرو امن دانسته و معتقد است برای این مهم بایستی بازار را ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۱    
وحید هاشمیان گفت: در سال های گذشته، تیم ملی کره جنوبی بارها برابر ایران شکست خورده و این یک بار تاثیر مثبت روی تیم ما و منفی روی تیم کره جنوبی خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۶    
در حال حاضر رکورد لایو اینستاگرامی در اختیار آجون ایلیجالی مجری مطرح ترکیه ای است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۱    
بر اساس طرح کمک معیشتی کرونایی دولت حدود 30میلیون نفر در چهار ماه باقی مانده سال جاری یارانه 100هزارتومانی دریافت می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۶    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به 5 نکته قابل توجه از دیدار امروز پرسپولیس با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۶    
رئیس بنیاد مستضعفان به ابهاماتی نظیر این که بخش عمده اقتصاد ایران دردست نهادهای رهبری است پاسخ دادوسهم این بنیاد از اقتصاد کشور را کمتر از برخی شرکت ها و کمتر از یک درصد اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با 76 سنت معادل 1.5 درصد افزایش به 52 دلار و 26 سنت رسید.
  • ۱