سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۷:۰۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 15 آذر 1399 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 31 فروردین 1399 جام نیوز 31 اردیبهشت 1399 جام نیوز 31 خرداد 1399 جام نیوز 31 تیر 1399 جام نیوز 31 مرداد 1399 جام نیوز 31 شهریور 1399 جام نیوز 30 مهر 1399 جام نیوز 30 آبان 1399 جام نیوز 30 دی 1399 جام نیوز 30 بهمن 1399 جام نیوز 1 اسفند 1399 جام نیوز 1 آذر 1399 جام نیوز 2 آذر 1399 جام نیوز 3 آذر 1399 جام نیوز 4 آذر 1399 جام نیوز 5 آذر 1399 جام نیوز 6 آذر 1399 جام نیوز 7 آذر 1399 جام نیوز 8 آذر 1399 جام نیوز 9 آذر 1399 جام نیوز 10 آذر 1399 جام نیوز 11 آذر 1399 جام نیوز 12 آذر 1399 جام نیوز 13 آذر 1399 جام نیوز 14 آذر 1399 جام نیوز 15 آذر 1399 جام نیوز 16 آذر 1399 جام نیوز 17 آذر 1399 جام نیوز 18 آذر 1399 جام نیوز 19 آذر 1399 جام نیوز 20 آذر 1399 جام نیوز 21 آذر 1399 جام نیوز 22 آذر 1399 جام نیوز 23 آذر 1399 جام نیوز 24 آذر 1399 جام نیوز 25 آذر 1399 جام نیوز 26 آذر 1399 جام نیوز 27 آذر 1399 جام نیوز 28 آذر 1399 جام نیوز 29 آذر 1399 جام نیوز 30 آذر 1399 
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۹    
یک روزنامه زنجیره ای مدعی شد دولت نباید درباره ابعاد تحریم ها سکوت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۷    
استقلال لیگ بیستم گرچه یکی از بهترین رکوردهای شخصی خود را در 4بازی ابتدایی لیگ به ثبت رسانده، اما این مهم در شرایطی به دست آمد که نمایش شاگردان محمود فکری چنگی به دل نمی زند
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۲:۰۰    
به نظر می رسد همه چیز برای یحیی گل محمدی فراهم است تا با خیال راحت پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرده و سرخ ها را به مقام قهرمانی برساند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری فردی که اقدام به تصویربرداری و تولید کلیپ از مانکن های زنده یک واحد صنفی کرده بود، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۰    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره عقب ماندگی معیشت کارگران گفت: اینکه کارگران برای گذراندن امرار معاش وام از سیستم بانکی می گیرند،در حقیقت درآمد آینده ی خود را از پیش استفاده کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۶    
در یک ماه اخیر که شاهد کاهش نرخ ارز هستیم، قیمت ها در منطقه یک و 3 شکسته و بازار سفته بازی در این منطقه را نیمه تعطیل کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۰    
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در بودجه سال 1400، حداقل حقوق دریافتی کارمندان دولت از دو میلیون و هشتصد هزار تومان به سه و نیم میلیون تومان افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۰    
سال هاست ماهیگیران و مسئولان شیلات ایران از حضور کشتی های ماهیگیری چین در آب های خلیج فارس انتقاد می کنند و نسبت به آن هشدار می دهند ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال آینده هم برای رفاه حال بازنشستگان طرح همسان سازی حقوق ها را اجرایی می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۵۶    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع مطلع گزارش داده که 10 نفتکش ایرانی حامل محصولات نفتی راهی ونزوئلا شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۶:۰۱    
گزارش هایی داریم که بچه های قرارگاه نصرت به اتاق جنگ سپاه چهارم عراق رفته و از همه نقشه ها عکس گرفته و سند تهیه کرده بودند...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۶:۰۱    
رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید در پیامی توییتری به گزارش روزنامه واشنگتن پست درباره اذعان 26 نماینده جمهوری خواه گنگره به پیروزی بایدن واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۵:۵۷    
با توجه به انتشار گزارش محرمانه اخیر آژانس در یکی از رسانه های غربی و اعتراض ایران در این زمینه، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی ابعاد بیشتری از این موضوع را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۶    
بازیکنان پرسپولیس که برای در امان ماندن از کرونا، اردوی خود را از همین حالا برپا کرده اند، در حاشیه این اردو برای عضو تدارکات خود تولد گرفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۹    
مدیررسانه ای تیم ذوب آهن توضیحاتی را در خصوص ابتلای تعداد زیادی از اعضای این تیم به کرونا ارائه داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۶    
رایزنی های ایران با عراقی ها همواره در راستای ایجاد یک وفاق و یک همکاری و یک روابط صمیمی بین جناح های مختلف این کشور است...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۲    
افزایش تعداد مصدومان باعث خواهد شد تا محمود فکری در ترکیب استقلال تغییراتی را ایجاد کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان محیط زیست درباره علت حضورش در دادسرای کارکنان دولت توضیحاتی داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۷    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در حال بررسی بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۳    
مدیر تیم جوانان ایران گفت: تمرینات پرسپولیس خوب و شاداب پیش می رود و به عقیده من، همه چیز عالی بود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۶    
تبریک اینستاگرامی صفحه فارسی afc به مهدی قایدی به مناسبت سالروز تولدش.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۵    
باشگاه استقلال درخصوص تمدید قرارداد با میلیچ اطلاعیه صادر کرد
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۴    
بانوی سالمند اهل کرواسی که 99 سال دارد، پس از سه هفته ابتلا به بیماری کووید-19 بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۸    
پامپئو در بخش دیگری از سخنانش گفت که جنگ در خاورمیانه به خاطر منازعه فلسطینی اسرائیلی نیست بلکه به خاطر داعش و ایران است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۵۸    
سی ان ان در توضیح این گزارش نوشت: این اقدام بدان معناست که تیم انتقالی بایدن نتوانسته با مقام های آژانس اطلاعات دفاعی و امنیت ملی در این وزارتخانه دیدار کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۵    
جناب آقای سردار قاآنی بعد از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مسئول این پرونده و این کار شدند و نماینده جمهوری اسلامی ایران شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۷    
سردبیر سابق VOA، در گفتگو با یک شبکه سلطنت طلب، پشت پرده صدای آمریکا را افشا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۹    
با افزایش تعداد کرونایی ها در جمع سبزپوشان اصفهان، دیدار ذوب آهن و شهرخودرو لغو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
این محقق اضافه کرد: برای اینکه بدانید آنچه در عالم واقع با پرواز 19 اتفاق افتاده است، باید به طور انتقادی بیندیشید. او ادعا می کند که اشتباه خود آنها منجر به مرگ خدمه شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
دکتر سیاه پوش درباره آخرین وضعیت مصدومیت وریا غفوری، کاپیتان استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
برای دومین روز متوالی، آمریکا با گزارش 225 هزار و 201 مورد ابتلای جدید به کووید-19 بیشترین موارد ابتلای روزانه را از ابتدای شیوع کرونا در این کشور ثبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۸    
یک شبکه رادیویی آمریکا در گفت وگویی با تحلیل گران به چالش های مسیر جو بایدن برای تعامل با ایران به ویژه در زمینه بازگشت به توافق هسته ای پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۳    
پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه بحرین گفت که نتیجه ثابت کرده است که برجام نیاز به بازنگری دارد و توصیه می کنیم که در این زمینه با کشورهای منطقه مشورت شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۱    
وزیر خارجه عمان با تصمیم دولت آمریکا برای قرار دادن نام جنبش انصارالله یمن در فهرست گروه های تروریستی مخالفت کرد و گفت که تروریست خواندن یکی از طرف های اصلی درگیری یمن ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 25درصدی حقوق ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست و این افزایش باید بر اساس تورم انجام شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۱    
ورود یک فروند پهپاد حزب الله، رزمایش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را متوقف کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به نظر سازمان برنامه تورم کشور ناشی از مسائل پولی نیست بلکه ناشی از طرف عرضه و قیمت ارز است چراکه بار سنگین فشار هزینه روی دوش آنهاست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
به گزارش جام نیوز کویت در تلاش است نقش میانجی گری خود را اینبار در حل اختلاف بین قطر و چهار کشور عربی دیگر با امیر جدید خود احیا کند، موضوعی که مورد استقبال قطر و ایران نیز قرار گرفته است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۹    
مدافع کروات استقلال با مدیران این باشگاه بر سر مدت زمان تمدید قرارداد به اختلاف خورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۳    
به دنبال امضای تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت کار، شرکت عمران شهرهای جدید و اتحادیه تعاونی های مسکن کارگران ایران، ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای کارگران در شهرهای جدید کلید خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۸    
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آتی 70 هزار میلیارد تومان برای پیش فروش نفت و 95هزار میلیارد تومان نیز واگذاری شرکتهای دولتی لحاظ شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۳    
ایرانی ها حق دارند فکر کنند به آن ها خیانت شده و شاید دیگر نخواهند سبک و سیاق قبل را در برجام دنبال کنند.کسانی که این کار را کرده اند، قطعاً هدفشان تسهیل گفت و گوها نبوده است...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۳    
سفیر کشورمان در بغداد با اشاره به اینکه ایران با تمام احزاب سیاسی عراق، روابط خوبی دارد تاکید کرد که سردار قاآنی اخیرا با نخست وزیر، رئیس جمهور و دیگر مسئولان این کشور دیدار کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۲    
با توجه به اینکه قیمت خودرو در کارخانه به قیمت حاشیه بازار نزدیک شده است، افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند و به نظر می رسد خودرو ارزان می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۲    
از سه شنبه 18 آذر، امکان ویرایش و حذف سفارش های ارسالی در 5 دقیقه پایانی پیش گشایش امکان پذیر نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۲    
پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۲    
در آستانه دیدار استقلال و صنعت نفت، وریا غفوری دچار مصدومیت شد
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۱    
استقلالی ها به لغو بازی های پرسپولیس واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۶    
دبیرخانه شورای عالی امنیت درباره حاشیه سازی های اخیر در مورد تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بیانیه ای منتشر و اعلام کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۹    
باشگاه استقلال برای تقویت خط میانی خود در زمستان تصمیم دارد امید ابراهیمی یا علی کریمی را جذب کند.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۹    
تصویری از عروسی یحیی گل محمدی در دهه هفتاد را مشاهده می کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۹    
یک عضو کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت نامه از دادگاه عالی ورزش برای تعویق بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ادعای باشگاه النصر عربستان را رد کرد.