چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۲    
سوال از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره تلگرام در مجلس کلید خورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۷    
کسب و کار نیوز: قهرمان پرش طول جوانان ایران گفت: شکستن رکورد جوانان ایران گام اول برای رسیدن به آرزوهای آینده ورزشی من است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۱    
مشترکان محترم، به دلیل پاره ای از ایرادات در متن خبر قبلی، لطفا از متن زیر استفاده کنید: بررسی ها نشان از آن دارد که در روزهای گذشته قیمت ها در بازار طلا و سکه روند کاهشی داشته و از سوی دیگر میزان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ویژه ای برای 500 روستای محروم از پوشش تلفن همراه داریم و تا پایان سالجاری 50 درصد این روستاها به شبکه ملی ارتباط متصل شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۵    
ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درراستای رسیدن به توسعه فناوری های حوزه انرژی از طرح های فناورانه این حوزه با شرایطی مشخص حمایت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۸    
کسب و کار نیوز: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سگ گردانی در سطح شهرهای استان نسبت به کشور کم است اما وجود دارد، تصریح کرد: پلیس با سگ گردانی در سطح شهر به شدت برخورد می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۸    
کسب و کار نیوز: دومین جشنواره گل محمدی و گلاب گیری سنتی در روستای گیلده شفت برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵    
کسب و کار نیوز : دختر جوان تبریزی که به همراه برادر و خواهر خود در منطقه "شنا ممنوع" طرح سفیر امید آستارا شنا می کرد، جان خود را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر چهارشنبه به طور رسمی از شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد تهران استقبال کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۸:۵۵    
کشف 500 تن کاغذ قاچاق از یک واحد تولیدی در اطراف کرج، 170 تن کاغذ خارجی به ارزش 20 میلیارد ریال در البزر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۱    
کسب و کار نیوز:حسین مهری کمک به رفع مشکلات فعلی تولیدکنندگان برای به کارگیری تمام ظرفیت های خود به منظور حفظ تولید و اشتغال را به عنوان محور تمامی اقدامات این بانک عنوان کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۴    
کسب و کار نیوز: تولید نفت روسیه در 10 روز نخست ماه جاری میلادی به 11 میلیون و 40 هزار بشکه در روز رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۹    
کسب و کار نیوز: رئیس محیط زیست منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای پروژه احداث مجتمع مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه عسلویه در این منطقه خبر داد و به تشریح اهداف و برنامه های زیست محیطی این منطقه در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۶    
کسب و کار نیوز: بسیاری از افرادی که در بازار سهام مشغول معامله می شوند با زیان این بازار را ترک می کنند؛ در این مطلب به بررسی مهمترین دلایل زیان در بورس می پردازیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۳    
کسب و کار نیوز: دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار به همراه جمعی از معاونین و مدیران از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) بازدید و در غرفه مرکز فناوری های نوین مالی بانک انصار حضور ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۳    
کسب و کار نیوز: عضو هیأت مدیره بانک رفاه کارگران از غرفه این بانک در نمایشگاه های ایران هلث و مرکز نوآوری در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری – اینوتکس2019- بازدید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۷    
در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بزرگی در عرصه بیمه های زندگی خواهیم بود و میزان توفیق واحدهای اجرایی در افزایش سهم بیمه های عمر در پرتفوی آنها یکی از اصلی ترین شاخص های ارزیابی عملکردشان خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۴    
کسب و کار نیوز: یک بانک کانادایی پیش بینی کرد توافق جهانی کاهش تولید نفت و خطرهای تهدیدکننده عرضه نفت سبب می شوند کاهش قیمت نفت دوامی نداشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز: اداره اطلاعات انرژی آمریکا برآورد خود را از قیمت نفت و تولید نفت این کشور در سال جاری میلادی کاهش داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۸    
کسب و کار نیوز: وزیر انرژی و صنعت امارات اعلام کرد که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به حفظ محدودیت تولید نزدیک تر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۵    
کسب و کار نیوز: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: گردشگری در دنیا صنعت سوم محسوب می شود و به همین سبب معافیت مالیاتی برای گردشگری خارجی در نظر گرفته شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۲    
کسب و کار نیوز :سوت قطارهای گردشگری 4 سال است در ایران به صدا درآمده و در همین مدت 28 قطار اروپایی با گردشگران خارجی به ایران سفر کرده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز : دومین نشست کارگروه مشترک گردشگری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اتریش با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه امضا شده همکاری های گردشگری بین دو کشور از امروز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۴    
کسب و کار نیوز: هر سال با شکفتن گل های محمدی در فصل بهار فرصت خوبی برای مسافران داخلی و گردشگران خارجی جهت تماشای مراسم جذاب گلابگیری و لذت بردن از جاذبه های بی مانند تاریخی و طبیعی کاشان فراهم می ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۱    
کسب و کار نیوز : گردشگری دریایی در دنیای امروز از جذاب ترین و هیجان انگیزترین صنعت های درآمدزا و اشتغال آفرین رو به رشد است و کشورهای بسیاری دنبال توسعه و بهبود آن هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۵    
کسب و کار نیوز: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در هفته اخیر 400 قلاده سگ بلاصاحب از مناطق مختلف شهر جمع آوری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۵    
کسب و کار نیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اجرای طرح دولت در خصوص انبوه سازی مسکن در رونق این بازار تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۲    
مسئول کمیته عکاسان و فیلمبرداران اتاق اصناف ایران گفت: صنف عکاسان از سال 91 با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و عکاسی توسط ادارات دولتی یکی از این مشکلات است که با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۹    
کسب و کار نیوز: مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بر اثر سیل خسارات عمده ای به زیرساخت های استان وارد شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۶    
کسب و کار نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نفر بر اثر صاعقه جان باخته اند و ضرورت دارد کشاورزان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۳    
کسب و کار نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: زمانی این بیمارستان 210 پزشک داشت اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۳    
در حالی که توجه بسیاری از کاربران معطوف به تولید گوشی دارای نمایشگر تاشو توسط شرکت سامسونگ است، این شرکت در حال برنامه ریزی برای تولید گوشی لوله شدنی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۰    
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2019) با شعار (اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف) در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۰    
کسب و کار نیوز: مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اعلام اینکه 90 درصد شاغلان استان قزوین در بنگاه های کوچک مشغول به کار هستند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۰    
درحالی که ممکن است هر یک از فروشندگان در بازار، قیمت دلخواه خود را برای گوشی های همراه اعلام کنند، خریداران باید پیش از خرید، از قیمت گوشی مورد نظر خود مطلع شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۵    
کسب و کار نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ورود 120 هزار پرونده در مجموع 83 روز خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۵    
کسب و کار نیوز:مدیرکل دامپزشکی مازندران از بیماری تب شالیزار در زمان کشت شالیزاری در مازندران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۵    
کسب و کار نیوز: وزیران امورخارجه آلمان و سوئد با ابراز نگرانی درباره وضعیت پیرامون برجام تاکید کردند که نابودی این توافق به نفع هیچ کس نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۹    
کسب و کار نیوز: شهردار منطقه 22 گفت: از مجتمع ایران مال در قالب جریمه و عوارض رقمی حدود 500 میلیارد تومان اخذ شده و به حساب شهرداری تهران واریز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۵    
کسب و کار نیوز:معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: سه بانک عامل بانک آینده، سینا و بانک توسعه صادرات در استان اصفهان تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی ارائه می کنند تا مسیر رونق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۲    
کسب و کار نیوز: پیش نویس اصلاح شده آیین نامه اجرایی قانون چک در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شد و برای تصویب همزمان به ستاد سران قوا، مجلس و شورای پول و اعتبار و تامین فرستاد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز :مربی تیم ملی تیراندازی می گوید که ترجیح این است تیم ملی تیراندازی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا یک اردوی خوب در هانوفر داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۴    
کسب و کار نیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 87 سنت معادل 1.4 درصد کاهش به 61 دلار و 42 سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۴    
کسب و کار نیوز: کاروان تیم های ملی والیبال لهستان، روسیه و کانادا با استقبال مسئولان ستاد برگزاری هفته سوم لیگ ملت های 2019 وارد شهر ارومیه شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۵    
کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از دلیل بازی ضعیف تیمش در نیمه نخست برابر بوسنی سخن به میان آورد. البته او در نهایت تاکید کرد که آتزوری با شایستگی پیروز بازی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۲    
کسب و کار نیوز :خرید جدید رئال مادرید به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹    
کسب و کار نیوز :سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از دو شخصیت بزرگ فوتبال اسپانیا که در قهرمانی این تیم در جام ملت های آسیا تاثیر داشتند سخن به میان آورد و به ستایش از آنها پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز :سنگربان افسانه ای تیم ملی فوتبال کلمبیا به حمایت از کی روش پرداخت و از اقدام عجیب خود در صورت قهرمان نشدن این تیم در کوپا آمه ریکا برزیل گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۶    
کسب و کار نیوز: اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت آمریکا در سال میلادی جاری 1.36 میلیون بشکه در روز رشد کرده و به 12 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۱    
کسب و کار نیوز :سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می گوید زمانی زیادی این تیم برای آماده سازی از دست داده است و تیم باید به نوعی از صفر کار خود را آغاز کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۸    
کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی هاکی بانوان می گوید آخرین تجربه حضور بانوان ایران در مسابقات آسیایی به هشت سال پیش برمی گردد و این تیم قرار است پس از هشت سال به مسابقات آسیایی برود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۵    
کسب و کار نیوز :مجید کیهانی، هاشم صیامی و تیمور غیاثی در لیست فدراسیون دوومیدانی برای دریافت پاداش مربیان در بازیهای آسیایی جاکارتا قرار داشتند.