سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۲    
کسب و کار نیوز: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش دما از اواسط هفته جاری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از قیمت گذاری 48 میلیون تومانی برای خودروی پراید 111 دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۴    
کسب و کار نیوز : رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی می گوید: درمسابقات قهرمان کشوری امسال شاهد تقابل جوانان و پیشکسوتان باتجربه هستیم که موجب می شود سطح مسابقات از نظر کمی و کیفی بسیار بالا برود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸    
کسب و کار نیوز:سرپرست کنترل کیفی آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه مواد آنتی بیوتیک در پساب فاضلاب وجود دارد، چرا که انسان ها از آن استفاده می کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۹    
کسب و کار نیوز:فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از تلف شدن 9 رأس گوسفند توسط گرگ های گرسنه در این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۸    
کسب و کار نیوز :علیرضا پاکدل گفت: افرادی هستند که نه تنها با ما بلکه با فدراسیون های قبلی نیز مشکل داشتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۲    
کسب و کار نیوز: چالش شرکت های استارت آپی و کسب وکارهای کلاسیک به حوزه سفر رسید. پیش از این تاکسی های اینترنتی و آژانس دارها و برخی فروشگاه های دیجیتالی با رقبای کلاسیک خود درگیر بودند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۴    
کسب و کار نیوز: در اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه جایگاه استارت آپها مورد بررسی قرار می گیرد و بر شبکه سازی میان آنها تاکید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۹    
با گران شدن نرخ ارز و به دنبال آن افزایش قیمت خودرو و لوازم یدکی، اخبار ناخوشایندی در رابطه با کم کاری شرکت های خودروساز در ارایه خدمات پس از فروش و یا گران شدن این خدمات منتشر شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۶    
به گفته مجتبی شریعتی نیاسر معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با فعالیت 5 هزار و 888 شرکت دانش بنیان، استقرار 3 هزار و 92 واحد فناور در پارکها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۴    
وزیر ارتباطات گفت: هدف گذاری چند برابری صادرات لازمه توسعه زیرساخت ها در کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۰    
کسب و کار نیوز: رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: طی سال گذشته، 461 میلیون تن مواد معدنی استخراج و 50 میلیون تن صادر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۱    
کسب و کار نیوز: رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: سرمایه گذاران آماده مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی مجتمع سنگ آهن سنگان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰    
کسب و کار نیوز: سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از بررسی شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی در این هیئت خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۴    
کسب و کار نیوز: برگزاری کارگاه تخصصی رابطان استانها در زمینه فروش بیمه های زندگی از صبح امروز (سه شنبه 21خرداد) در مرکز آموزشی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا گفت: با تخصیص منظم منابع مالی از سوی گروه سایپا به قطعه سازان زنجیره تأمین، رونق تولید در این گروه محقق شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۸    
کسب و کار نیوز: بیش از 400 شرکت مربوط به اشخاص حقوقی مشخص شده در جزء 5 ماده 6 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی نسبت به افشای صورت های مالی و سایر اطلاعات تکلیف شده در قانون اقدام کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۸    
کسب و کار نیوز :بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه بیش از 316 هزار تن فرآورده پتروشیمی و پالایشی خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۵    
کسب و کار نیوز: وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که خطر عرضه بیش از حد نفت و افت شدید قیمت این کالا همچنان وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۲    
کسب و کار نیوز :رئیس پژوهش و فناوری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از اجرای سه پروژه فناورانه در این شرکت خبر داد و گفت: برای این پروژه ها مصوبه های شورای پژوهش و هیئت مدیره شرکت ملی نفت دریافت شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۲    
کسب و کار نیوز: پیرو جلسه روز جاری (دوشنبه 20 خرداد) با موضوع بررسی دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور نمایندگان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۷    
کسب و کار نیوز: فاز سوم طرح جامع مطالعات غرب کارون با هدف ارائه و اولویت بندی برنامه های اقدام و تعیین مسئولیت ذی نفعان وارد مرحله اجرایی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۸    
کسب و کار نیوز :وزیر انرژی عربستان از احتمال توافق ریاض و مسکو در نشست جی 20 در ماه جاری میلادی بر سر برنامه اوپک برای تمدید کاهش تولید نفت خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۵    
کسب و کار نیوز: پیشرفت فیزیکی فاز نخست پتروشیمی هنگام از مرز 73 درصد عبور کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۹    
کسب و کار نیوز: بانک ملی ایران از سال 1389 تا کنون زمینه آزادسازی حدود 600 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۶    
کسب و کار نیوز: حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه فردا چهارشنبه به استان سمنان سفر می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۴    
کسب و کار نیوز:رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین شهر از کشف فسیل های مختلف گیاهی چند میلیون ساله در این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز : ششمین جشنواره محلی شیردوشان یا امامدر، یکی از میراث معنوی ملی با قدمت بیش از 400 سال، روز جمعه 24 خرداد 98 در شهر دیباج دامغان برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۸    
کسب و کار نیوز: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان گفت: مسابقه سفالگری به مناسبت روز جهانی صنایع دستی در روستای کلپورگان واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۵    
کسب و کار نیوز :مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: فصل اول همکاری های حفاظتی و مرمتی مرمتگران بدون مرز در تخت جمشید شامل مرمت بخش هایی از دروازه کاخ شورا و بخشی از کاخ تچر به پایان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۷    
کسب و کار نیوز: دبیر علمی نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل با تأکید بر حفاظت از میراث فرهنگی به روش سنتی گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۸    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید در صورت درخواست سرمربی این تیم، برای جذب کاوه رضایی اقدام می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۲    
کسب و کار نیوز :سرمربی تیم والیبال لهستان ضمن تمجید از سعید معروف اعلام کرد بی صبرانه منتظر حضور در ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز :روبرت لواندوفسکی در بازی برابر رژیم صهیونیستی توانست رکورددار بازی در تیم ملی فوتبال کشورش شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز: پس از اتمام مسابقات تیروکمان معلولان قهرمانی جهان در هلند به نظر می رسد که یکی از کمانداران تیم در بازگشت به کشور، تیم ملی را همراهی نکرده و همچنان در هلند مانده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۷    
کسب و کار نیوز :رئیس فدراسیون بوکس ایران با تکذیب این موضوع که دلیل نیامدن مربی قزاق بوکس به ایران مسائل مالی بوده، اظهار کرد: خدا را شکر از نظر مالی شرایط به گونه ای است که چرخ فدراسیون بوکس می چرخد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۷    
کسب و کار نیوز :در بیانیه سازمان سیج ورزشکاران آمده است: تصویر این قهرمان آزادۀ کشتی اوکراین با پیراهنی که تصویر امام خامنه ای روی آن حک شده بود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۱    
کسب و کار نیوز :کوین دورانت، ستاره گلدن استیت ممکن است تا یک سال نتواند بازی کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتاق اصناف پارس آباد از سهم 25درصدی کالاهای خارجی در بازار خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۹    
مرسدس بنز یک خودروی جدید شاسی بلند را تولید کرده که 2020 جی ال بی نام دارد و جایگزینی برای خودروی شاسی بلند قبلی این شرکت 2020 جی ال ای محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۶    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تأسیس شبکه استارت آپ های فناوری آسیا و اقیانوسیه خبر داد و گفت: شرکت های نوپا امروزه اکوسیستم نوآوری کشور را پویاتر و پرتحرک تر کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق مشترکی برای تسهیل همکاری شرکتهای ایرانی و چینی ایجاد می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
کسب و کار نیوز: رئیس سابق فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
شرکت موزیلا سازنده مرورگر فایرفاکس می گوید قرار است برای اولین بار نسخه ای پولی از این مرورگر طراحی و عرضه شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس مرکز ملی پایش بهبود فضای کسب و کار از صدور مجوزهای صنفی در سامانه سام از ابتدای تیر خبر داد و گفت: دریافت آنی مالیات نقل و انتقال املاک نیز تا 2 ماه آینده در هزار دفترخانه اجرا می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز :مدیر آکادمی باشگاه استقلال می گوید محمد نوازی چهار بازیکن را که توانایی فنی نداشتند را به تیم جوانان این باشگاه آورده بوده و حاضر به کنار گذاشتن آن ها نبوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل خدمات ارزش افزوده ی همراه اول با بیان این که یکی از تجمیع کنندگان این شرکت، به اسپانسر فدراسیون والیبال 36 میلیارد تومان پرداخت کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۵    
کسب و کار نیوز: معاون اول قوه قضاییه گفت: با وجود همه ضعف ها و علیرغم فشارهای بسیار سنگین دشمنان، اما به لطف خداوند و با همت مدیران کشور وضعیت معیشت و امنیت در کشور قابل قبول است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۲    
کسب و کار نیوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود فضای آموزشی در شهر یاسوج، مرکز استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز :رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان به میزان اعتبارات هزینه شده در سطح استان برای مبارزه با ملخ صحرایی اشاره و خاطرنشان کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز :فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: نوجوان 15 ساله در رودخانه دینور غرق شد و جان خود را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۳    
کسب و کار نیوز: قیمت طلا پس از این که بزرگترین کاهش قیمت یک روزه در دو ماه اخیر را متحمل شد، تحت تاثیر تهدیدهای تجاری جدید آمریکا علیه چین در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی ثابت ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰    
کسب و کار نیوز :رئیس هیأت مدیره اتحادیه زنبورداران خراسان شمالی گفت: پروانه ها غذایی برای زنبورهای عسل این استان باقی نگذاشته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۷    
کسب و کار نیوز :اگر بدانید در سرخرود مازندران، تپه ای به قدمت تاریخ وجود دارد، شاید انگشت به دهان بمانید، شهری که پیشرفت آن، نهایتاً به حدود یک دهه گذشته مربوط می شود، سابقه ای چند هزار ساله دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۴    
کسب و کار نیوز: سخنگوی دولت ژاپن گفته است که نخست وزیر این کشور یک روز پیش از سفرش به ایران با رئیس جمهور آمریکا درباره ایران تلفنی گفت وگو کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۴    
کسب و کار نیوز : سایت فروش بلیت لیگ ملت های والیبال در ارومیه فعال شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۳    
کسب و کار نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از فعالیت تعدادی مدیر دوشغله در شهرداری تهران گلایه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۶    
کسب و کار نیوز: مدیرکل بهزیستی استان تهران با تاکید بر اینکه پروسه فرزندخواندگی تسریع می شود، گفت: فرایند فرزندخواندگی به شکل پایلوت از طریق سامانه مربوط به این موضوع در حال انجام است و این سامانه به ...