چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز: دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی ودارایی در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین از نقش آفرینی سفیر در تعمیق روابط اقتصادی دوجانبه در دوران ماموریت پنج ساله اش تقدیر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۳    
کسب و کار نیوز: امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت در سایه کاهش شدید ذخایر نفت آمریکا افزایش یافت و با 69.74 دلار معامله شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۲    
کسب و کار نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: راهکار اصلی کاهش نمک در نانها، بازنگری بر کیفیت گندم و آرد یا تولید نان های صنعتی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۴    
کسب و کار نیوز: در کنار روش هایی مانند رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن، روش های کمکی دیگری نیز برای کاهش وزن وجود دارد که از آن جمله می توان به نوشیدن چای سبز اشاره کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
راه اندازی اینستکس که تقریبا آخرین نقطه امید کشور ما با کشورهای اروپایی برای گذر از بن بست تحریم است در حالی هنوز بلاتکلیف باقی مانده است که وضعیت بازارهای مالی نشان از خوش بینی به آینده این کانال ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
مشکلاتی که در ترخیص کالا و مواد اولیه وجود دارد، باعث کاهش واردات این کالاها به کشور شده است. به طوری که بررسی آمارهای وارداتی ایران در ماه ابتدایی سال 1398 نشان می دهد در حالی که سهم کالاهای مصرفی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
پارک های علم و فناوری سهم مهمی در تغییر اقتصاد از مدل توسعه سخت افزاری به نرم افزاری دارند. این مراکز با پذیرایی و امکان استقرار به شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها فضایی را فراهم کرده اند که این ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۹    
صرفه جویی اقتصادی، ارائه تحویل محصول خریداری شده تا درب منزل خریدار، پیشنهاد ویژه و تخفیف فروش، قیمت کم، فروش سریع و زیاد، هزینه پایین اداره کسب کار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۴    
رسانه میتونه اینقدر تاثیر گذار باشه!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
واقعیت مجازی به سرعت در حال رشد است و با این اوصاف انتظار می رود شرکت ها و کسب و کارها برای بازنماندن از روند رشد این تکنولوژی و بهره گیری بیشتر از آن، با سرعت بیشتری به استفاده از آن روی بیاورند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
تأمین تقاضای بالای شکلات دوستان در آسیا از توان کشاورزان این منطقه خارج شده و افزایش واردات دانه های کاکائو از آفریقا و آمریکای جنوبی را به دنبال داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
رئیس اتحادیه فربوشندگان طلا و جواهر تهران، حباب قیمت سکه تمام را حدود 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: علت کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته به کاهش قیمت طلای جهانی و همچنین کاهش قیمت دلار برمی گردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۶    
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مشهد با تاکید برتوجه به خواسته ها و نظرات اصناف گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۶    
نایب رئیس انجمن صنایع چرم ایران خام فروشی را یکی از معضلات صنعت چرم اعلام کرد و راه مقابله با قاچاق مواد خام صنعت چرم را شفاف سازی و تک نرخی شدن نرخ ارز دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۲    
صادرات مرغ و تخم مرغ آزاد شد و قرار شد با تایید وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۶    
مرکز نوآوری و فناوری دیجی کالا به نام دیجی کالا نکست رسماً افتتاح و اعلام شد که این مرکز در سال 98 تمرکز ویژه ای بر استارت آپ های فعال در حوزه هوش مصنوعی خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز: رهبر معظم انقلاب با ابراز خرسندی از اقدام اخیر وزارت صنعت،معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیازهای این بخش تاکید کردند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۰    
کسب و کار نیوز : جایگاه ویژه رفتارهای آئینی میان ایرانیان چنان در تار و پود زندگی آنها تنیده شده که با وجود فراز و فرودهای تاریخی و اتفاقات متعدد بر تاریخ تمدن ایرانی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۵    
کسب و کار نیوز: با اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، نام نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز: با کشف شهر زیرزمینی دستکند صالح آباد، به عنوان سومین شهر زیرزمینی و چهارمین دستکند کاوش شده در استان همدان، نشان می دهد اینگونه سبک زندگی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۰    
کسب و کار نیوز: مدیر اداره کل موزه ها اعلام کرد: ساعت کاری موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روز قدس - جمعه 10 خرداد - کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۹    
کسب و کار نیوز: پژوهشگران دانشگاهی از فلسطین اشغالی تصویر سنگ نگاره ای در منطقه ای از این سرزمین را منتشر کرده اند که بر حضور هزاران ساله فلسطینی ها در این سرزمین گواهی می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۶    
کسب و کار نیوز: جمهوری آذربایجان قصد دارد از اول ژوئیه صادرات نفت خام خود را از طریق روسیه از سربگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۳    
کسب و کار نیوز: سرمایه گذاری روی تجدیدپذیرها در آسیا - اقیانوسیه تا سال میلادی آینده از هزینه صرف شده روی پروژه های اکتشاف نفت و گاز در این منطقه پیشی خواهد گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۳    
کسب و کار نیوز: در سال جاری 21 تصفیه خانه فاضلاب با مجموع ظرفیت پالایش 519 هزار متر مکعب در شبانه روز تکمیل و به تدریج در مدار قرار می گیرند که بر این اساس 2 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۰    
کسب و کار نیوز: شرکت توتال خواستار جبران خسارتی است که بر اثر آلودگی نفت روسیه متحمل شده و به نصف شدن تولید پالایشگاه این شرکت در آلمان منجر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۷    
کسب و کار نیوز: سرمربی چلسی تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ اروپا دانست. ساری تاکید کرد که هازارد از تیم جدا می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز: بازیکن اسپانیایی چلسی به ستایش از ادن هازارد پرداخت و تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ اروپا دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۱    
کسب و کار نیوز: کارشناس داوری فوتبال می گوید تمام تصمیمات داور در مصاف سپاهان و پرسپولیس درست بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۸    
کسب و کار نیوز : پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهیم بجنگیم تا نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم و آماده بازی روز جمعه برابر ایتالیا هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۵    
کسب و کار نیوز :یک تیم قطری که هنوز نامش فاش نشده است به دنبال جذب کاپیتان رئال مادرید در تابستان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲    
کسب و کار نیوز : سرمربی تیم سپیدار قائمشهر می گوید اتفاقاتی که در لیگ برتر فوتبال بانوان افتاد لیگ را تحت تاثیر قرار می دهد و نباید بانوان تیشه به ریشه فوتبال بزنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز: ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونا بر این باور است که نیمار باید به بارسلونا برگردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز : بایرن مونیخ برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس پیشنهاد 80 میلیون یورویی به این باشگاه ایتالیایی داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۳    
کسب و کار نیوز: به دنبال افزایش درخواست ها برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا، وی بار دیگر دموکرات ها را هدف حملات توئیتری خود قرار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۴    
کسب و کار نیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی فکر می کنند آرمانِ آزادی قدس یک آرمان و خیال است در حالی که این آرمان عملی خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز: استاندار لرستان بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش پارلمان درباره سیل های اخیر خبر داد و گفت: این گزارش در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۸    
کسب و کار نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از 6,500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید 97 در قالب سرمایه در گردش به 116 واحد صنعتی استان پرداخت شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۴    
کسب و کار نیوز: استاندار قزوین گفت: وجود بیش از 40 هزار بانوی سرپرست خانواده در استان در مقام مقایسه با نسبت جمعیتی استان رقم بالایی است که جای تأمل دارد و باید مسئولان استان برای موضوع معیشت و مسائل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۴    
کسب و کار نیوز: معاملات بازار مسکن شهر تهران در اردیبهشت ماه با کاهش 40 درصدی، به پایین ترین روند افت در سه ماه اخیر رسید و بنا به گفته دفاتر املاک، قیمت ها از دو هفته قبل ثابت شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۸    
کسب و کار نیوز : استاندار هرمزگان گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا جزیره هرمز به قطب گردشگری با امکانات کافی برای گردشگران تبدیل شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۲    
کسب و کار نیوز:مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حجمی نزدیک به 400 هزار تن کالای اساسی و ویژه در بندر شهید رجایی از کشتی ها تخلیه و روانه بازارهای داخلی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۱    
کسب و کار نیوز: بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رسالت های خود، حامی کاروان ورزشی کارگران برای اعزام به ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری در اسپانیا شد.