سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۵    
دو میلیون بشکه نفت خام سنگین شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی با قیمت پایه 57 دلار و 66 سنت برای هر بشکه عرضه می شود
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۸    
کسب و کار نیوز: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران منتهی به 11 صبح امروز با میانگین 120 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت از وزش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰    
شرکت هواپیمایی ایرفرانس قصد دارد با استفاده از فناوری لای فای (LiFi) خدمات اینترنت پرسرعت خود را با سرعت 100 مگابیت در ثانیه در پروازهای مختلف ارائه دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۱    
کسب و کار نیوز :مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از انجام ترمیم و پایدارسازی شبکه انتقال گاز در مسیر رودخانه تلار قائم شهر که در جریان سیل اخیر آسیب دیده بود، خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
کسب و کار نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش نسبی قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۶    
ستاری بر توسعه کارخانه های نوآوری در کشور تاکید کرد و گفت: این کارخانه های نوآوری که استارتاپها و شرکت های زیادی را در دل خود جای داده اند زایشگاه و مامن شرکت های دانش بنیان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۳    
رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد و در نشستی صمیمی با مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۸    
کسب و کار نیوز: ضیاءالله اعزازی نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دوره مدیریت فعلی بانک رفاه توانسته خدمات خوبی به کارگران ارائه دهد و از طریق اعطاء تسهیلات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۱    
کسب و کار نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستند نتیجه پیگیری های خود درباره واگذاری کشت و صنعت مغان را اعلام کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز :ملی پوش والیبال لهستان، دلیل باخت این تیم مقابل ایران را ضعف در دفاع دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۰    
کسب و کار نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: از مقدار کاغذی که وارد کشور شده، کمتر از یک دهم بین مطبوعات و ناشران توزیع شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۷    
کسب و کار نیوز :رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به افزایش رویکرد به استفاده از پنبه محلوج داخلی در کشور، گفت: باید سیاستی را دنبال کنیم که صنعت پوشاک 100 درصد داخلی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۷    
کسب و کار نیوز: رییس اورژانس کرمان از غرق شدن 8 تن از ابتدای سال جاری تا امروز (25 خرداد ماه) در سطح استان کرمان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۴    
کسب و کار نیوز: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم های مستندی در حوزه کارآفرینی و تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن تولید خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
کسب و کار نیوز: معاون پارک علم و فناوری قم تنها بستر توسعه در سطح آموزش عالی را توجه به کارآفرینی، مهارت افزایی و فناوری دانست و گفت: برخی دانشگاه های قم در این زمینه بسیار عقب هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۲    
وقتی به آمار راه اندازی و فعالیت استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در چند سال اخیر رجوع می کنیم درک این واقعیت که کارآفرینی دیگر هدفی دور از دسترس نیست آسان تر می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۲    
به گزارش کسب و کار نیوز، افزایش واردات کالای اساسی از جمله خبرهای خوبی بود که وزیر اقتصاد چندی پیش به مردم داد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۸    
کسب و کار نیوز: به گفته مدیرعامل فولکس واگن، این شرکت در مذاکره با فورد برای همکاری در زمینه توسعه خودران ها و خودروهای برقی در مراحل پایانی قرار دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲    
کسب و کار نیوز: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 35 برنامه برای 7 محور کاری وزارتخانه در سال رونق تولید تدوین و برنامه ریزی شده است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۳    
کسب و کار نیوز: وزیر راه و شهرسازی تولید مسکن را یکی از اولویت های دولت دانست و ابراز داشت: از همه فعالان بخش مسکن دعوت می کنم در طرح اقدام ملی مسکن برای احداث 400 هزار واحد مسکونی بشتابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۴    
کسب و کار نیوز: امروز نیز شاخص اصلی بازار سهام توانست با رشد مواجه شود و همین رشد که نسبت به روزهای گذشته چندان چشم گیر نبود توانست رکوردی جدید را برای این شاخص به ثبت برساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۵    
با آغاز روزهای گرم و پیش رو داشتن فصل تابستان به دلیل کاهش فشار بار مصرفی بر شبکه برق و نیز با هدف مدیریت مصرف انرژی ساعت کاری شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان های کرمانشاه، خوزستان، بوشهر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۴    
معاون نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه طرح موضوع غیرشرعی بودن قوانین جدید بازار پایه از اساس بی پایه است، گفت: شورای فقهی بورس نیز این قوانین را تائید کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۳    
این هفته نقش وزیر اقتصاد به عنوان رئیس شورای عالی بورس در بازار سرمایه می تواند به مراتب تاثیرگذارتر از هر زمان دیگری باشد چرا که قرار است در شورای عالی بورس درباره قانون جدید بازار پایه فرابورس ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۹    
کسب و کار نیوز: بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، بیش از 86 هزار فقره وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۷    
کسب و کار نیوز: حسین مهری حجم تسهیلات پرداختی به واحدهای ایجادی و به بهره برداری رسیده استان سمنان را 13 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد که اشتغال زایی 2650 نفر را در پی داشته است و افزود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۵    
کسب و کار نیوز:مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی، ضریب بازیافت کنونی این میدان مشترک را حدود هفت درصد اعلام کرد و گفت: با مدیریت صحیح مخزن، می توان این شاخص را تا 11 درصد افزایش داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۵    
کسب و کار نیوز : میانگین قیمت نفت خام سنگین ایران در پنج ماه نخست امسال، نسبت به میانگین سال 2018، 2 دلار و 27 سنت برای هر بشکه کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۵    
کسب و کار نیوز: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از خطوط تولید فنرسازی زر گلپایگان از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد و در جریان فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۲    
کسب و کار نیوز: شرکت ترانسنفت روسیه اعلام کرد که فعالیت خط لوله دروژبا از یکم ژوئیه امسال ازسر گرفته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۹    
کسب و کار نیوز: وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان ابراز امیدواری کرد که پیش از آغاز سال آینده میلادی بازار به توازن برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۹    
کسب و کار نیوز : رئیس مجتمع پتروشیمی پارس از شکسته شدن سه رکورد تولید، تدوام تولید با ظرفیت حداکثری و فروش در این پتروشیمی که از آبان ماه سال گذشته در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفت، خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۶    
همزمان با آغاز سومین دوره پیش شتاب دهی استارتاپ های فناوری های همگرا، شرکت های فناور با سابقه، تجربیات خود در زمینه تولید محصول و تجاری سازی را به اشتراک می گذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۳    
کسب و کار نیوز: دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری –اینوتکس 2019 که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد در گفت و گو با ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۳    
تولیدکنندگان در بخش زراعت، باغداری و دامداری سنتی در سال گذشته بیش از 47 درصد در مقایسه با سال 1396 افزایش هزینه داشته اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۳    
کسب و کار نیوز : محققان در جریان مطالعات زمین شناسی خود بر روی دهانه وردفرت به تعدادی سنگ نگاره باستانی برخوردند که توسط ساکنان پیشین این منطقه حکاکی شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۰    
کسب و کار نیوز: مهمترین علت تشدید کننده سیل در شهرهای استان گلستان مداخلات انسانی در بستر طبیعی و تاریخی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۷    
کسب و کار نیوز: شرکت تامین سرمایه نوین از سوی شرکت فرابورس ایران به عنوان "برترین مشاور پذیرش" معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۴    
کسب و کار نیوز: تخریب بخش قابل توجهی از یک ارگ مربوط به قرن 12 میلادی در شهر غزنین موجب افزایش نگرانی ها درباره وضعیت میراث فرهنگی و تاریخی افغانستان شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۱    
کسب و کار نیوز : در حالی عده ای تپه 6 هزار ساله ازنا را به دو بخش تقسیم کرده و 80 درصد نیمه شمالی اش را تسطیح کرده اند، که چند روز قبل از آغاز عملیات تخریب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۸    
کسب و کار نیوز :ایران و اتریش پس از گذشت چهار سال از مسکوت ماندن سهم گردشگری ایران از فاینانس یک میلیارد یورویی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۲    
کسب و کار نیوز :نماینده مردم اردکان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان بر پیگیری موضوع ثبت جهانی حلواارده اردکان تاکید کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۲    
کسب و کار نیوز: استاندار ایلام گفت: در مناطق سیل زده مشکل فنی نداریم اگر مشکل بانکی حل بشود به سرعت بنیاد مسکن و استان های معین و دستگاهای ذی ربط آمادگی دارند امور را حل و فصل کنند و امیدواریم بانک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۹    
کسب و کار نیوز : مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از انجام عملیات مبارزه با آفت ملخ بومی در بیش از 1900 هکتار از اراضی کشاورزی استان خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۹    
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 814 واحد رشد کرد و به رقم 234 هزار و 167 واحدی رسید اما شاخص کل هم وزن 159 واحد کاهش یافت و در تراز 57 هزار و 972 نشست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۳    
کسب و کار نیوز :مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طرح ملی نوین زعفران به مبلغ 100 میلیارد تومان با مشارکت سه استان در حال بررسی است که سهم استان ما 37 میلیارد تومان است و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۳    
کسب و کار نیوز : رییس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد نرخ جدید چند نوع از رطب در بازار یزد را اعلام کرد و از مردم خواست به هیچ وجه از دوره گردها و دستفروشان خرما و رطب نخرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۳    
کسب و کار نیوز، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با کسب و کار با اشاره به معضل نقدینگی به عنوان مهم ترین مسئله تولید در کشور و ضرورت تامین مالی تولید از بازار سرمایه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۱    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از تحقق 62.8 درصدی خدمات دولت الکترونیک تا فروردین 98 خبر داد و گفت: متأسفانه شاخص حضور دستگاه ها در وب تفاوتی با ارزیابی دوره قبل نداشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: 15 نفراز مدیران آذربایجان شرقی که مشمول ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، برای حضور در رقابت های انتخابات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: سیل 200 میلیارد تومان به گاز روستاهای کشور خسارت وارد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۸    
کسب و کار نیوز :مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه طرح بایوجمی تا اثبات بی خطری متوقف شده است،گفت: رها کردن معضل تالاب انزلی عواقب بسیار خطرناکی همانند انتشار سم آرسنیک پس از خشک شدن دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۸    
کسب و کار نیوز: رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس سند آمایش مراکز لجستیک کشور، قم به عنوان یکی از دهکده های لجستیکی کشور انتخاب شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۲    
وزیر ارتباطات گفت: مدت زیادی بود که می خواستیم سیستم عامل اندروید را در گوشی های ایرانی تغییر دهیم تا از استارتاپ های داخلی حمایت کنیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۰    
کسب و کار نیوز :کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده جنجالی جعل و تخلف در آکادمی فوتبال باشگاه استقلال تهران در نهایت مدیرعامل وقت و مسئول آکادمی این باشگاه را جمعا به 15 سال محرومیت از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۰    
کسب و کار نیوز : رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها همدلی وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۷    
کسب و کار نیوز: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۷    
کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی تیمش در کوپا آمه ریکا 2019 با رسانه ها صحبت کرد و به اعتراض هواداران نسبت به بازی این تیم در نیمه نخست واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۸    
کسب و کار نیوز:سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره ی دلایل انتخاب این تیم سخن گفت. او هم چنین به ستایش از کونته و ساری پرداخت و آنها را از بهترین مربیان جهان دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۵    
کسب و کار نیوز: یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران این باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف کادر فنی تیم را مشص کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۷    
کسب و کار نیوز :کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: تیم های حاضر در جام جهانی خوب هستند اما تلاش می کنیم از جام جهانی قبل یک پله بالاتر برویم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۷    
کسب و کار نیوز: در حالی که رسانه از از ژوزه مورینیو و رافائل بنیتس به عنوان جانشینان مائوریسیو ساری یاد کرده بودند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۴    
کسب و کار نیوز: ملی پوش لژیونر ووشوی ایران دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ حرفه ای ووشوی چین را کسب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۰    
کسب و کار نیوز: در راستای توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده، بانک سینا نسبت به اعطای تسهیلات ارزان قیمت به بانوان درقالب طرح آذین اقدام می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۷    
کسب و کار نیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای تغییر در روش برگزاری کنکور را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۸    
کسب و کار نیوز: نماینده سابق مجلس گفت: باید مبنای درست عدالت مشخص شود و به صورت جامع به موضوع پرداخته شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۵    
کسب و کار نیوز: حسن روحانی، قانون حفاظت از خاک را برای اجرا به سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت جهادکشاورزی ابلاغ کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۸    
کسب و کار نیوز: پس از آنکه از ابتدای امسال قیمت ها در بازار خودرو کار خود را افزایشی آغاز کرده بود؛ طی چند مدت اخیر با کاهش های بعضا روزانه پیش رفته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۳    
کسب و کار نیوز: آیین نامه طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی جویای کار ابلاغ شد که بر اساس آن کارفرمایان و فعالان اقتصادی در صورت جذب این افراد تا دو سال از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما معاف خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۴    
کسب و کار نیوز: رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در جلسه ای با مدیران بازار متشکل ارزی و صرافی ها مسائل مربوط به نحوه فعالیت این بازار را بررسی و در مورد آن تصمیم گیری خواهند کرد.