سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۵    
کسب و کار نیوز: بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 27 ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنج شنبه کاهش و قیمت 12 واحد پولی دیگر افزایش یافت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹    
کسب و کار نیوز: نخستین مرکز نوآوری صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و به منظور استقرار، آموزش، مشاوره و در نهایت سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ های بیمه ای و مالی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۱    
کسب و کار نیوز: عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از جایگاه 68 ایران در نوآوری خبر داد و گفت: عمده ترین فاکتور در ارتقای رتبه ایران در شاخص نوآوری جهانی علم و فناوری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۳    
کسب و کار نیوز: نمایندگان مجلس کلیات طرح مربوط به شفاف سازی بودجه شرکت های دولتی را مصوب کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰    
این روزها بازار قلم های هوشمند داغ است و داشتن یک قلم هوشمند موضوعی عجیب نیست اما قلم هوشمند "زانکو" یکی از برترین قلم های موجود در بازار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۸    
کسب و کار نیوز:فرماندار شهرستان اردستان گفت: 10 درصد از جمعیت شهرستان اردستان که جوانان بین 18 تا 29 سال هستند مجرد هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۵    
کسب و کار نیوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: تالاب های پل دختر استعداد تبدیل به اثر طبیعی ملی را دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۲    
کسب و کار نیوز:رئیس اتحادیه عطاران و حناساب یزد که از پاسخگو نبودن مسئولان استان در قبال مشکلات این صنف گلایه دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
کسب و کار نیوز:مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان از بیمه شدن 3000 زن خانه دار در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۰۱    
ورود نرخ دلار به کانال 12 هزار تومان و امیدی که به کاهش این نرخ با راه اندازی بازار متشکل ارزی وجود دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۴    
کسب و کار نیوز: وزیر خارجه آلمان باردیگر بر حمایت سه کشور اروپایی از برجام تاکید کرد و گفت: اتحادیه اروپا تلاش می کند خلاء خروج آمریکا از توافق هسته ای را جبران کند و این مسئله منجر به حفظ برجام شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۱    
کسب و کار نیوز: سوال اینجاست که چه شد استارت آپ ها با چنین سرعتی در جهان فراگیر شدند؟ آیا روند کنونی می تواند ادامه پیدا کند و استارت آپ ها در دهه آینده هم وجود خواهند داشت؟ یا باید منتظر شکل تازه ای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۱    
در ماه های گذشته با افزایش قیمت انواع خودروها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت اما امروز روند کاهشی قیمت ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد اما خبری از مشتری نیست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۱    
در شرایطی که برخی از برندهای مطرح لبنی در چند روز اخیر اقدام به افزایش قیمت ماست و پنیر کرده اند، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد این اقدام غیرقانونی بوده و با گران فروشان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز:مخزن ذخیره سازی 185 هزار بشکه ای نفتای صادراتی در پایانه صادراتی ماهشهر به همت کارشناسان شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری ایمن سازی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز:معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تحریم های اعمال شده ازسوی آمریکا علیه صنعت پتروشیمی ایران را نمایشی سیاسی دانست که اثری بر تولید و صادرات محصولات این صنعت نخواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۸    
کسب و کار نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت نفت در بخش مسئولیت های اجتماعی فعالیت های بزرگی انجام داده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۵    
کسب و کار نیوز :مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از پایان موفقیت آمیز عملیات نصب عرشه 940 تنی سکوی F18 میدان مشترک فروزان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۲    
کسب و کار نیوز:معاون وزیر نفت در امور گاز بر لزوم مرور پژوهش های شرکت ملی گاز در سال های اخیر تاکید کرد و گفت: باید موضوع های پژوهشی نوین در این شرکت مشخص شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز: سوییچ، پلتفرم آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش تخصصی خودروست که فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز :کاروانسراهای لرستان راویان حکایت های ناگفته ازتاریخ و مسافران شمال به جنوب ایران هستند که در این میان کاروانسرای قلعه نصیر ششمین منزلگه در این سفر تاریخی بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۰    
کسب و کار نیوز:درحالی که هر سال حدود 50 درصد از عملیات پروازی حج با مسؤولیت و تعهد شرکت هواپیمایی عربستان سعودی انجام می شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۷    
کسب و کار نیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 532 واحد افزایش پیدا کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۴    
کسب و کار نیوز: سرپرست سابق سازمان امور مالیاتی از پرداخت 4200 میلیارد تومان مالیات علی الحساب توسط بانک مرکزی در طول سال گذشته خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲    
کسب و کار نیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 152 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را قرائت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲    
کسب و کار نیوز : صاحب مغازه تا کنون 14 بار به من پیام داده و اعتراض داشته که هرچند می خواهد با سرمایه خودش سایت باستانی بازار حضرتی را نجات دهد اما شرایطش فراهم نمی شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۹    
کسب و کار نیوز :سکه 1700 ساله منقش به چهره فرمانروای روم باستان آلکتوس که توسط یک فلزیاب در زمین های اطراف کنت واقع در انگلستان کشف شده بود با قیمتی نجومی در جریان یک حراجی در بریتانیا به فروش رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۶    
کسب و کار نیوز: سرپرست سازمان غذا ودارو گفت: با تلاش متخصصان ایرانی اولین دستگاه تست قندخون ایرانی تولید و رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۳    
کسب و کار نیوز:یک ماه مانده به فروش مجسمه سنگی توت عنخ آمون در حراجی کریستیز، باستان شناسان و مقامات این کشور در تلاشند این اثر باستانی را به خانه بازگردانند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۰    
کسب و کار نیوز: فرماندار مه ولات گفت: متأسفانه بحران آب زنگ خطری است که در این شهرستان شنیده نمی شود و کسی آن را جدی نمی گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
کسب و کار نیوز :مردم و مسئولین زاهدان برای حل بخشی از معضل پسماند استان و فرهنگ سازی پسماند های خانگی یکی از محله های حاشیه شهر زاهدان را پاکسازی کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۸    
شاخص قیمت تولیدکننده در سال 1397 با 47.5 درصد افزایش نسبت به سال 1396 به عدد 347.2 رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر ارتباطات از بررسی سه سناریو در شورای فنی وزارت ارتباطات در راستای حل معضل خدمات ارزش افزوده خبر داد. یکی از پیشنهادات، صدور قبض جداگانه ارزش افزوده برای صاحبان سیم کارت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۸    
کسب و کار نیوز: رویداد نوآورانه آتش نشانی و خدمات ایمنی که دومین دوره از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران (InnoTehran) است در روز سه شنبه، 21 خرداد ماه برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۹    
کسب و کار نیوز :معاون علم و فناوری رییس جمهور درباره توسعه خانه های استارتاپ اهواز، گفت: مشکل خوزستان در این زمینه حضور خیلی زیاد دولت است و این که بخش خصوصی قوی در استان روی استارتاپ ها سرمایه گذاری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۹    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران مهلت تکمیل اظهارنامه های مالیاتی واحد های صنفی را تا پایان خرداد اعلام کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۶    
کسب و کار نیوز :عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: تا دو ماه آینده مشکلات زیرساختی واحدهای فاز 7 مسکن مهر شهر جدید هشتگرد حل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۳    
سومین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، 24 و 25 مرداد ماه امسال به منظور حل مساله واقعی، خلاقیت و نوآوری در فناوری های نوین مالی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۴    
نتایج آخرین تحقیقات نشان می دهد که بخش اخبار گوگل 4.7 میلیارد دلار برای این غول تکنولوژی در سال 2018 میلادی درآمد و سودآوری به ارمغان آورده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۸    
کسب و کار نیوز :نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موسیقی می تواند عامل همبستگی ملی و نزدیک شدن دل های مردم به یکدیگر باشد در شرایطی که تحریم و احتمال جنگ وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۵    
کسب و کار نیوز: معاون اول رییس جمهوری در بازدید از کارخانه واگن سازی تهران طی سخنانی گفت: وزارت صنعت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۲    
کسب و کار نیوز:رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان با اشاره به وضعیت مطلوب آبگیری تالاب شادگان گفت: با آبگیری تالاب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۲    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت رایمون توسعه آریا مجری انحصاری ویژه کارت بانک ایران زمین این بانک را پشتیبان و حامی نخبگان کشور دانست و درباره امکانات و خدمات این کارت توضیحاتی را ارائه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۲    
کسب و کار نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: آتش سوزی آسیبی به مجموعه تاریخی و فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) وارد نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز :اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی وزش باد و احتمال وقوع گرد و خاک در استان، اطلاعیه ای صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز: ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در سال 97 از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز:کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از کاهش 2 تا 3 درجه ای دمای هوا نسبت به روز گذشته و وجود غبار رقیق از فردا خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
کسب و کار نیوز :رئیس فدراسیون تیروکمان درباره شایعه پیشنهاد جمهوری آذربایجان به زهرا نعمتی گفت: پیشنهاد آذربایجان به زهرا نعمتی یک پیشنهاد غیررسمی و تنها در حد یک مذاکره معمولی بود که زهرا نعمتی به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۱    
کسب و کار نیوز: تنیسور اسپانیایی با قهرمانی در رولان گاروس نتوانست به صدر رنکینگ مردان صعود کند اما بیش از دو میلیون یورو کسب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
کسب و کار نیوز : لژیونر واترپلوی ایران گفت: در صورت مناسب بودن شرایط، تیم ملی ایران پتانسیل کسب سهمیه المپیک را دارد و اگر امکان بستن قرار داد با باشگاه های صربستانی ایجاد شود در این کشور می مانم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
کسب و کار نیوز :رافینیا با امضای قراردادی به عضویت تیم فلامینگو در لیگ برزیل در آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۹    
کسب و کار نیوز: وزیر امور خارجه با بیان اینکه آینده سیاست خارجی ایران ادامه سیاست معقول و منطقی جمهوری اسلامی است، گفت: ما در این سیاست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۰    
کسب و کار نیوز :ستاره تیم ملی فوتبال هلند به انتقاد از لوئیس فان خال و سبک بازی منچستر یونایتد پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز :مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال پس از فینال لیگ ملت ها با رفتارهای عجیب خود سوژه رسانه های جهان شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۱    
کسب و کار نیوز : وضعیت کادرفنی تیم ملی وزنه برداری پایه نیاز به تعیین تکلیف دارد چراکه رفت و آمد زیاد مربیان و مشخص نبودن مسئول اصلی فنی، سردرگمی ایجاد کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۵    
کسب و کار نیوز: سرپرست فدراسیون والیبال سپردن بلیت فروشی اینترنتی لیگ ملتهای والیبال به شرکت های محلی را دلیل مشکلات خرید بلیت می داند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
کسب و کار نیوز: معاون امور صنایع وزارت صمت، جزئیات دستور کار این وزارتخانه برای حذف رانت از بازار خودرو و ساماندهی این بازار را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز :رییس سازمان لیگ فوتسال می گوید با وجود توافق با یک اسپانسر شیطنت یک فرد نزدیک به او باعث عدم امضای قرارداد شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز : کمیته ملی المپیک نسبت به مذاکره فدراسیون فوتبال با فرهاد مجیدی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال امید واکنش نشان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۵    
کسب و کار نیوز: وزرای دارایی گروه بیست اعلام کردند که درگیری های تجاری و ژئوپولیتیکی شدت گرفته و خطرات برای رشد اقتصاد جهان را افزایش داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۶    
کسب و کار نیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به برخورد "صاعقه و رعدوبرق" در تهران و 13 استان کشورمان طی امروز هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۱    
کسب و کار نیوز: دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری، در ارتباط با زمان توزیع کارت بلیت مترو رایگان و اجرای طرح ترافیک خبرنگاری توضیح داد.