سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۴    
کسب و کار نیوز : نشست تصمیم گیری در خصوص ساخت سالن اختصاصی سینما با حضور شهردار یاسوج، رئیس شورای شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس حوزه هنری در شهرداری یاسوج برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۷    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد که 99.6 درصد از خانوارهای شهری و 95 درصد خانوارهای روستایی استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
کسب و کار نیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه 817 شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیات سندی در خصوص رونق تولید در شرایط تحریم با رویکرد اقتصادی مقاومتی مطرح و تصویب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۶    
کسب و کار نیوز: کارشناسان واحد کیفیت و پژوهش سیمان ارومیه در سال مزین به رونق تولید با بهره گیری از دانش فنی بالا و انجام تحقیقات و کنترل های مستمر موفق شدند با رعایت الزامات قانونی استاندارد 1-3516 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۳    
کسب و کار نیوز: ژاپن، مالزی و ایران به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان بهداشت جهانی دام oie انتخاب شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۴    
کسب و کار نیوز : معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: چنانچه کشتار دام و طیور منطبق با استانداردها نباشد جرم محسوب شده و با همکاری نیروی انتظامی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۴    
کسب و کار نیوز: بانک سینا حائز پایین ترین درصد عودت چک های عهده در شبکه بانکی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۱    
کسب و کار نیوز: مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی کشور با دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۰    
کسب و کار نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاعات اشترانکوه منطقه دریاچه گهر توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر ازنا نجات یافتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۲    
کسب و کار نیوز: رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده لرستان گفت: تلاش می کنیم تمام واحدهای تعمیری روستایی و شهری تا پایان تیر ماه امسال به سرانجام برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۵    
بانک ها معمولا 2 تا 3 درصد از منابع بانکی را به عنوان ذخایر احتیاطی نزد خود نگه می دارند اما پرداخت نشدن حدود 20 درصد منابع بانکی بابت تسهیلات معادل 358 هزار میلیارد تومان از سپرده ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۴    
التهاب بازار مسکن، ارز، خودرو و ...، ضرورت اجرای طرح اخذ مالیات بر عایدی سرمایه را بار دیگر به میان آورده است و در همین راستا سرپرست سازمان امور مالیاتی هم از بررسی این طرح خبر داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۱    
در حالی که اکثر فعالان اقتصادی، کارشناسان و صاحب نظران در ضرورت حذف ارز 4200 تومانی اجماع نظر دارند، اما عواملی چند مانع از اجرای این کار توسط دولت می شود که یکی از مهم ترین آن از دید کارشناسان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۲    
هنوز مدتی از تخلفات میلیاردی شرکت های واردکننده موبایل با ارز دولتی نگذشته است که شنیده می شود این شرکت ها با دستگیر و زندانی شدن مدیرعامل ها با راه اندازی شرکت های جدید و البته با همان هیات مدیره ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۳    
انجمن داروسازان ایران در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، چهل و یکمین همایش ملی سالانه روز داروسازی ایران و بزرگداشت زادروز محمدبن زکریای رازی را برگزار خواهد نمود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۴    
مالکیت فکری نخستین بار در سال 1310 قانونی با عنوان قانون ثبت علایم و اختراعات در ایران تصویب شد که از علامت تجاری و اختراعات حمایت می کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۹    
کسب و کار نیوز: امراللهی تاکید کرد که صنعت بیمه به ویژه بیمه های زندگی کمک می کند تا اقتصاد از نفتی بودن و بانک محوری به کمک سرمایه گذاری بلندمدت به یک اقتصاد متعادل بدل شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۵    
بررسی عملکرد نظارت و بازرسی اصناف تهران در اردیبهشت ماه حکایت از آن دارد که بیشترین تخلف صنفی در این ماه گران فروشی و عدم درج قیمت و نرخنامه بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۵    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تشریح علل گرایش مردم به مشاغل خدماتی از دولت خواست تا برای ایجاد اشتغال پایدار هزینه کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۸    
وزیر نفت کویت پیش بینی کرد بازارهای جهانی نفت خام تا پایان سال جاری میلادی به تعادل می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز : برخی منابع اعلام کردند که افت تولید نفت روسیه در پی مشاهده آلودگی در خط لوله صادراتی این کشور به اروپا همچنان ادامه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز: با انجام عملیات کابل اندازی اسکله صادرات نفت خام جزیره سیری، کابل های برق دلفین های شماره 8 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۳    
وزیر انرژی الجزایر از کشف یک میدان گازی جدید در جنوب غربی این کشور خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۰    
سرپرست طرح توسعه میدان نفتی مسجد سلیمان از استفاده از فناوری های نو در طرح توسعه میدان مسجدسلیمان با هدف کاهش هزینه ها خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۷    
کسب و کار نیوز: ایجاد و تقویت زنجیره تولید از مرحله تامین نهاده ها تا سفره و نیز برنامه ریزی و پرداختن به زیرساخت های تولید توسط تشکل های صنعت مرغداری کشور ضروری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۴    
دو اقتصاددان درباره دلایل پیش بینی ها مبنی بر افزایش واردات نفت آمریکا از روسیه، توضیح دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۱    
کسب و کار نیوز: قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (دوشنبه، ششم خردادماه) نسبت به روز جمعه اندکی افزایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
آمار بانک مرکزی نشان می دهد که شعب بانک ها رو به کاهش است و در این میان بانک ملی بیشترین شعب را در اختیار دارد، اما با ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۴    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه 7 خردادماه میزبان عرضه 2 هزار و 100 تن مس مفتول، 100 تن شمش روی، 20 هزار تن شمش بلوم و 22 هزار تن سبد مخلوط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۸    
میزان تولید معادن مس شرکت های جهان طی دو ماهه نخست سال 2019 میلادی، 1.8 درصد کاهش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
کسب و کار نیوز: بخشدار جزیره هرمز گفت: سوله خاک سرخ هرمز به دلیل قرار گرفتن در حریم قلعه تاریخی پرتغالی ها بزودی تخریب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
کسب و کار نیوز: کتابی که بیل گیتس آن را جذاب معرفی کرده و نتوانسته کنارش بگذارد، کتابی است با نام “خون کثیف” که بر اساس گزارش نوشته کریرو، گزارشگر وال استریت ژورنال، منتشر شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
کسب و کار نیوز: با تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از این پس تعرفه 175 هزار تومانی برای صدور ای نماد دریافت می شود که در نتیجه درآمدی حداقل 9 میلیارد تومانی از کسب و کارهای موجود برای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
نرخ تورم کل کشور در اردیبهشت ماه 1398 برابر 34,2 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 33.7 درصد برای دهک اول تا 36.6 درصد برای دهک دهم نوسان دارد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
کسب و کار نیوز :رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تخصیص 50 درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده برای جبران خسارت های سیلاب در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۷    
کسب و کار نیوز : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به پیشنهاد برخی از نمایندگان استان های همجوار و گزارش محیط زیست نسبت به حق آلایندگی پارس جنوبی اعتراض کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان گفت: داروهای گیاهی استان نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز جایگاه عمده ای را می تواند به خود اختصاص دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۹    
در نامه وزیر صنعت به رئیس کل بانک مرکزی، گروه بندی جدید برخی اقلام تعرفه ای اعلام و نحوه ترخیص کالاهای گروه 4 مانده در گمرک فراهم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۳    
واردات چای سیاه در فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تا 40 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
کسب و کار نیوز: کارگر یک معدن مس در شهر خروین که برای شنا وارد آب شده بود به علت نداشتن توانایی در شنا کردن در استخری به عمق 2 متر غرق شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
کسب و کار نیوز : قیمت های بالای مسکن در زنجان مشکلات و شایعاتی را برای متقاضیان به وجود آورده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
قیمت میوه در بازار عمده فروشی با ثبات و بعضاً کاهش مواجه شده و انتظار می رود همین رویه نیز در بازار خرده فروشی و میوه فروشی های سطح شهر رخ دهد و مردم پایین آمدن قیمت ها را مشاهده کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه در شب گذشته آتش سوزی بوستان ارم جزیی بوده گفت: آتش سوزی مراتع و درختان روزانه به وفور اتفاق می افتد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
آمار فروش دستگاه های موبایل در سه ماهه نخست 2019میلادی نشان می دهد با وجود کاهش فروش شرکت های بزرگ از جمله اپل، فروش هواوی افزایش یافته و این شرکت دومین فروشنده بزرگ موبایل دنیا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۳    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به لزوم پیگیری خواسته های بخش خصوصی در ابعاد مختلف قدرت گرفتن تشکل ها در اتاق بازرگانی اهمیت بسیاری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: شبکه ملی اطلاعات به عنوان شبکه ای پویا و مستقل درصورت تکمیل نهایی، کیفیت دسترسی، کاهش قیمت و امنیت را برای کاربران و کسب و کارها فراهم می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
محققان در یک شرکت دانش بنیان توانستند چراغ های پیشرفته LED را طراحی و تولید کنند که در مقایسه با نمونه خارجی خود تا 20 برابر ارزان قیمت تر تمام می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۴    
یک استارت آپ هلندی لباسی مجازی را به قیمت 9500 دلار فروخته است. این لباس براساس طرح های دوبعدی لباس های معمول ابداع شده اما فقط در فضای مجازی وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۸    
سرپرست سازمان امور مالیاتی گفت: این سازمان هم اکنون در حال بررسی وضع مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه املاک، طلا، ارز و خودرو است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۵    
کسب و کار نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: هیچ بانکی حق تعیین ضوابط غیرقانونی همچون وجود دو ضامن برای پرداخت وام ازدواج به جوانان را ندارد و در صورت مشاهده و یا وصول گزارش در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۲    
بانک مرکزی شرایط و ضوابط قانونی گرفتن وام 30 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج را برای هر یک از زوج ها اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۲    
کسب و کار نیوز: در قالب ممیزی مراقبتی صورت گرفته توسط شرکت مشارکتی توف نورد گواهینامه سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO 50001:2011 شرکت سیمان آبیک به مدت یکسال دیگر تمدید شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
اعتصاب کارکنان موزه لوور این موزه بزرگ را در شهر شهر پاریس به تعطیلی کشاند و هزاران توریست خارجی ناامید در نهایت نتوانستند از این موزه دیدن کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز: مجمع سالانه سیمان بجنورد برای سال مالی منتهی به 29 اسفند97 با حضور بیش از 95 درصد سهامداران برگزار شد و 94.3 درصد از سود جاری بین سهامداران به عنوان سود نقدی، توزیع شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۷    
کسب و کار نیوز: در جلسه اخیر هیات عالی واگذاری که به ریاست وزیر امور اقتصادی ودارایی برگزار شد، عرضه باقیمانده سهام دولت در شرکت های بزرگ بورسی به تصویب رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران برای ساماندهی و اصلاح تابلوهای راهنمای مراکز تاریخی و گردشگری را تصویب کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
کسب و کار نیوز : فرماندار سمنان از تخلیه و آزادسازی کاروانسرای تاریخی این شهر که در 40 سال گذشته به عنوان زندان سمنان مورد استفاده قرار می گرفته تا حداکثر شهریور ماه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
کسب و کار نیوز: گروه خودروسازی سایپا با تولید 42 هزار و 851 دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه، بیشترین میزان تولید محصول در ده ماهه گذشته را به ثبت رساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
کسب و کار نیوز : مدیر شبکه دو سیما گفت که برای یک فرصت مستمر و روتین پخش درباره موضوع گردشگری تلاش می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲    
کسب و کار نیوز: رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با اعلام اینکه امسال نیز، دهم تیرماه، بنابر تقویم جمهوری اسلامی ایران، مراسم روز ملی صنعت و معدن در تهران برگزار می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲    
کسب و کار نیوز :مردم محلی آن را مسجد جمعه یا مسجد عتیق می نامند و گردشگران با نام مسجد جامع اصفهان می شناسندش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۵    
کسب و کار نیوز: مهاجم بوسنیایی سرشناس رم در آستانه توافق با باشگاه فنرباغچه ترکیه است و در این صورت صیادمنش با ادین ژکو هم بازی خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۲    
کسب و کار نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که اگر تیمی در لیگ برتر بخواهد امتیاز خود را واگذار کند، ما حاضر به خریداری امتیاز آن تیم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز : بلاتکلیفی ادامه دار انتخابات فدراسیون تنیس و سکوت وزارت ورزش در مورد این فدراسیون به شائبه ها بیشتر از گذشته دامن می زند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز : تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز با وجوداینکه منحل شده اما هنوز قرارداد رکابزنان خود را تسویه نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۳    
کسب و کار نیوز: یک ملی پوش والیبال ایران گفت: نباید حریفان را دست کم بگیریم و امیدوارم بر خلاف سال های گذشته و برخی تورنمت ها امسال شروع خوبی در لیگ ملت ها داشته باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۵    
کسب و کار نیوز: سایت یونانی نوشت باشگاه پرسپولیس حداقل 900 هزار یورو برای انتقال علیپور به آ.ا.ک آتن یونان می خواهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲    
کسب و کار نیوز: مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در لیگ قهرمانان اروپا هم درخشش خوبی داشته باشد. او هم چنین تاکید کرد: از نرسیدن به "آقای گلی" لیگ روسیه ناراحت نیست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۹    
کسب و کار نیوز: مسئول برگزاری رقابت های لیگ فوتسال بانوان از آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از اواسط مرداد ماه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۶    
کسب و کار نیوز: عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیریت عامل رایتل، گفت: طی ماه های اخیر و با در دستور کار قرار گرفتن اولویت ارائه ی خدمات و سرویس های متناسب با نیاز مشترکان رایتل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۳    
کسب و کار نیوز: از آغاز فصل برداشت چای تا کنون، مقدار 48 هزار و 954 تن برگ سبز چای به ارزش 154 میلیارد و 822 میلیون تومان به صورت تضمینی از چای کاران استان های گیلان و مازندران خریداری شده است که این ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۸    
کسب و کار نیوز: رئیس اسبق بانک مرکزی گفت: رونق مسکن باید آغاز شود و همچنین دولت بر مصرف منابع کنترل و نظارت کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۵    
کسب و کار نیوز: شورای نگهبان لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را استمهال کرد.