جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 مرداد 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مرداد 1397 خبر آنلاین 2 مرداد 1397 خبر آنلاین 3 مرداد 1397 خبر آنلاین 4 مرداد 1397 خبر آنلاین 5 مرداد 1397 خبر آنلاین 6 مرداد 1397 خبر آنلاین 7 مرداد 1397 خبر آنلاین 8 مرداد 1397 خبر آنلاین 9 مرداد 1397 خبر آنلاین 10 مرداد 1397 خبر آنلاین 11 مرداد 1397 خبر آنلاین 12 مرداد 1397 خبر آنلاین 13 مرداد 1397 خبر آنلاین 14 مرداد 1397 خبر آنلاین 15 مرداد 1397 خبر آنلاین 16 مرداد 1397 خبر آنلاین 17 مرداد 1397 خبر آنلاین 18 مرداد 1397 خبر آنلاین 19 مرداد 1397 خبر آنلاین 20 مرداد 1397 خبر آنلاین 21 مرداد 1397 خبر آنلاین 22 مرداد 1397 خبر آنلاین 23 مرداد 1397 خبر آنلاین 24 مرداد 1397 خبر آنلاین 25 مرداد 1397 خبر آنلاین 26 مرداد 1397 خبر آنلاین 27 مرداد 1397 خبر آنلاین 28 مرداد 1397 خبر آنلاین 29 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۲    
یک کارگر به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی به طرز دردناکی جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: فقط 19 روستا با تانکر آب رسانی می شود که قبلا 250 روستا بوده است و در این خصوص با مشکلات جدی مواجه نخواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف دو کانتینر حامل 12 میلیارد ریال کالای قاچاق از نوع ابزارآلات ساختمانی در محور بندرعباس به سیرجان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۷    
تسنیم نوشت: در صورتیکه در سفر با مشکل عدم رعایت نظافت در اماکن عمومی و بین راهی یا سرویس های بهداشتی موجود در اماکن متبرکه، پمپ بنزین ها یا نمازخانه های بین راهی برخورد کردید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
ایرنا نوشت: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم این استان در بخش انفرادی قهرمانی مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی کشور را از آن خود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۹    
ایرنا نوشت: تیمور ولی پور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: 280 میلیارد ریال بودجه استانی از سوی استانداری البرز به فردیس اختصاص یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۵    
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور استاندار لرستان برگزار گردید و وی در این جلسه بر لزوم ورود دانشگاه ها برای افزایش سطح کیفی و کمی فضای مجازی تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۶    
گروهی از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان ازنا به همراه خدام حرم رضوی با موفقیت به قله اشترانکوه و کول جنون صعود کردند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۵    
ایسنا نوشت؛ با وجود گلزنی مهدی طارمی برابر تیم قطر در هفته نخست لیگ ستارگان، سرمربی الغرافه از عملکرد او راضی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۳    
شهردار اردبیل از اجرای بیش از 35 طرح هندسی برای اصلاح تقاطع های شهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون عملیات اجرایی 14طرح هندسی به اتمام رسیده و اجرای مابقی طرح ها نیز همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۳    
مهر نوشت: شهردار خرم آباد در مراسم روز خبرنگار و در حضور خبرنگاران استان با تاکید بر اینکه سرانه فضای عمومی در پروژه هتل صخره ای باید حفظ شود گفت: قصد سنگ اندازی نداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۱    
مالک فعلی تراکتورسازی تبریز که سال ها مالک تیم کم طرفدار گسترش فولاد بود، حالا تحت تأثیر پرشور ها اهداف بلندپروازانه ای را نشانه رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۰۸    
روزنامه جوان نوشت: احمد نجفی که بعد از عدم توفیق فیلمش در اکران با گل گرفتن در شورای صنفی نمایش خبرساز شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۵۸    
مهاجم موفق ذوب آهن که به تازگی به استقلال پیوسته، می گوید جای قهرمانی لیگ برتر در کارنامه اش خالی است و می خواهد با شفر و هم تیمی های جدید جام بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۳۸    
روزنامه کیهان نوشت: رها اعتماد(ی) مجری شبکه بهایی-صهیونیستی من و تو که مدت ها پیش به جرم کودک آزاری در لندن تحت تعقیب پلیس بود و سابقه ترانه دزدی دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۲۸    
روزنامه ایران نوشت:گیر کردن خربزه در گلوی کودک 3 ساله جان وی را گرفت.این حادثه در شهر مشکان از توابع خوشاب خراسان رضوی رخ داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۱۲    
شفقنا نوشت:مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) اشتهارد با اشاره به جزئیات حمله شب گذشته آشوبگران به این مدرسه گفت: نیروهای ضدشورش خیابان منتهی به حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) را پوشش امنیتی داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۵:۰۲    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوردر رابطه با رویداد همدان 2018 گفت: همه باید تلاش کرده و همدان را به خوبی معرفی کنیم و دولت هم در این زمینه نهایت کمک و تلاش خود را می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: با چند تغییر در مدل مو، به سادگی می توانید سن تان را از آنچه در واقعیت است، کمتر نشان دهید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۱    
بازی بچه ها با یک کمک فلزی کار دستشان داد. ویدئوی زیر را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۹    
مهر نوشت: شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با وجود وعده متعدد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر پرداخت حدود 2میلیارد یورو بدهی او به شرکت ملی نفت ایران، هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۹    
با حمله ویروسی به رایانه های کمپانی تایوانی TSMC ممکن است عرضه آیفون های 2018 به تأخیر بیفتد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۳    
ایرنا نوشت: روزنامه اسپانیایی 'ال اکونومیستا'روز شنبه در مقاله ای نوشته مارکوس سوارز افزود: دونالد ترامپ در مورد ایران اشتباه می کند زیرا فکر می کند که این کشور و کره شمالی شبیه هم هستند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۵    
کمپانی Inkas Armoured Vehicles خودروی موسوم به Mercedes-Benz G63 AMG limousine را به قیمت 1.16 میلیون دلار رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: براثر سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در سوییس چندین نفر کشته شدند.به گفته پلیس ایالت نیدوالدن سوییس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۶    
ایسنا نوشت: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه ای به علی لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی - نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بر اساس یافته محققان ، سونا به کاهش فشار خون و باز شدن رگ های قلبی کمک می کند تا آنجا که کارشناسان با وجود گرمای هوا در فصل تابستان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۲    
بازیکن ایرانی شارلروا بار دیگر برای این تیم گلزنی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۵    
فارس نوشت: رویترز با توجه به کاهش و افزایش های قیمت نفت، نوشت که تازمانی که بلاتکلیفی تحریم های ایران و بی ثباتی تعرفه ها را داریم، بازار متشنج است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۶    
مهر نوشت: زمین لرزه 4.2 ریشتری دقایقی پیش تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
فیلمی از مرد جوانی که به دلیل فقر دست به اقدام وحشتناک خود سوزی در ملاعام زد در شبکه های مجازی بازتاب های بسیاری داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری ایلنا نوشت: در پی انتشار خبری در یکی از رسانه ها با ادعای بیکاری 8 میلیون کولبر، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رژیم صهیونیستی با ممنوع کردن واردات لباس عروس به غزه هر روز چهره اش را منفورتر از قبل نمایان می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
ورزش 3 نوشت: رئیس کمیته اخلاق اگرچه دلیل محرومیت دو بازیکن اسمی از لیگ برتر را اعلام نکرده اما تائید کرده آنها فعلا حق بازی در مسابقات لیگ برتر را ندارند و پرونده شان بزودی با جزئیات بیشتر به حکم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
در روز شنبه 13 مرداد، نظر مردم درباره مذاکره با آمریکا، خاطرات یک هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون و مسدود شدن مسیرهای منتهی به گوهر دشت، نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۷    
فارس نوشت: در اغتشاشات شب گذشته کرج یک نفر به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۸    
مهدی تاج یکی از صریح ترین مصاحبه هایش تا به حال درباره کارلوس کی روش را انجام داده و گفته اگرمشکلات حل نشود حتما تا اردوی آینده، مربی دیگری بالای سر تیم ملی خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۳    
دو بازیکن سرشناس تیم ملی در طرحی ضربتی از بازی های لیگ محروم شده اند . این خبر را فدراسیون رسما اعلام کرده اما توضیحی در این باره نداده که دلیلش چیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۳    
سام مشایخی از بهبود حال پدرش خبر داد و تاکید کرد این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران به احتمال زیاد این هفته از بیمارستان مرخص می شود و ادامه درمان و بازیابی توان جسمی اش را در خانه پیگیری خواهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۳    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یکباره حکمی منتشر کرده که شوکی بزرگ برای لیگ برتر محسوب می شود. آنها دو بازیکن سرشناس را معلق کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
بالگرد عمودپرواز V-280 Valor ساخت کمپانی Bell بانام فنی N280BH با موفقیت آزمایش شد تا قدم جدیدی در راه توسعه نسل آینده بالگردهای موسوم به Tilt-Rotor برداشته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۳    
روزنامه سازندگی کاریکاتوری از حمید هیراد را برای جلد امروز و با تیتر محکوم یا قربانی؟ منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۳    
تیام در آستانه امضای قرارداد با باشگاهی متمول، از سوی آبی های پایتخت تهدید به شکایت شد تا ارسال نامه رسمی استقلال به عجمان پیرامون اولتیماتوم در راه عقد قرارداد با این بازیکن زمینه شکستن سکوت او را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۶    
ایسنا نوشت: وکیل مدافع محمد حبیبی -فعال صنفی معلمان- از صدور حکم موکلش به 7 سال و نیم حبس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۶    
گزارش تکان دهنده 10سال تجاوز پدری را که از دخترش بچه دار شد در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن 80 ساله توسط جوانی حدودا 30 ساله خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۶    
این روزها کیف پول هوشمند رونق گرفته است اما آن چه تحت نام OraSaifu معروف شده، کیف همه کاره ای است که امنیت نقل و انتقال مالی را تضمین می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید می گوید از عملکرد بازیکنان جوانش شگفت زده شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۹    
ایرنا نوشت: کم تر از 2 ماه تا مراسم اربعین حسینی باقی مانده است، تلاش مسئولان استانی این بوده تا تمام مشکلات برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۲    
مقدم شهردار یاسوج با بیان اینکه 65 هزار نفر در سکونت گاه های غیر رسمی یاسوج زندگی می کنند، گفت: به نوعی این افراد از خدمات شهرداری یاسوج بهره مند هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۱    
جزئیات آیین بزرگداشت و نکوداشت های بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران که امسال در باغ کتاب تهران برگزار می شود، اعلام شد. چهار هنرمند در جشن امسال تجلیل می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵    
ایلنا نوشت: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نقش منطقه ای ایران را برای آمریکا خوردکننده دانست و گفت: محورمقاومت خوشبختانه توانسته است پیروزی های مقتدرانه ای را در عراق و سوریه و مقابل داعش به دست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۷    
فیلم حسین نبوی یکی از کاربران خبرآنلاین از جشن پرتعداد هواداران پرسپولیس در حوالی استادیوم آزادی پس از برد برابر فولاد را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۵    
مراسم رونمایی از کتاب نغمه ٔ عشّاق حاوی اشعار شاعران در مدح شیخ حسام الدین نقشبندی با حضور جمع زیادی از هنرمندان، ماموستایان، نویسندگان در سالن کتابخانه عمومی سقز برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۵    
مراسم رونمایی از پوستر و تندیس هفته فرهنگی شهروند سقز با حضور هنرمند نامی ایران قطب الدین صادقی، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۱    
ایسنا نوشت: بازار ارز از معامله گران و افراد غیرحرفه ای که اغلب خانوارها جزو آن ها هستند، خالی شده است. آنان در انتظار ارزانی دلار با بسته ارزی که دولت وعده آن را داده، دست از خرید برداشته اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۱    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: قصد داریم روز جمعه مقابل تراکتورسازی به اولین پیروزی مان در لیگ دست پیدا کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۱    
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را، راهی برای توسعه شهرستان بیجار دانست و بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۴    
فارس نوشت: قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۹    
باشگاه استقلال اعلام کرد که برنامه ای برای جذب یک بازیکن عراقی دیگر ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۴    
دبیرکانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با انتقاد از رسانه ملی درخصوص ادعای خرید ارز و سکه در دوران التهاب از سوی بانک ها گفت: هیچ یک از بانک ها و صرافی بانک ها در خریدارز یا سکه دخالت نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۰    
مهر نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در مناطقی از شهر کرج به ویژه گوهردشت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۳    
آیا وجود جن، می تواند در زندگی انسان تاثیرات منفی و یا مثبت داشته باشد؟ پاسخ حجت الاسلام والمسلمین محمدی را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۲    
ایرنا نوشت: سید حسن خمینی گفت: وجود خبرنگاران مثل یک پادزهر در مقابل هر مشکل عمیق در جامعه است؛ اگر این نگاه را توسعه بدهیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۸    
ایسنا نوشت: یک استاد دانشگاه با انتقاد از طرح مجدد استیضاح وزیر کار گفت: در شرایط فعلی ، نمایندگان مجلس ه جای آنکه کمک کنند مشکلات حل شوند، مشکل جدیدی برای دولت ایجاد کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۹    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا به جدیدترین نامه رهبر کره شمالی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۳    
ایرنا نوشت: معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارج از کشور خبر داد و گفت: دانشجویان خارج از کشور نگران تامین ارز نباشند
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
خانه ملت نوشت: نماینده مردم آمل درمجلس، گفت: از هیات رییسه مجلس و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تقاضا می شود که از نماینده ادعاکننده دلایل و اسناد محکمه پسند را دریافت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و آذری جهرمی وزیر ارتباطات با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.نکته جالب اینجاست که هر دو آنها این دیدار را رسانه ای کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
میزان نوشت: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت :سیستم راهنمای انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش از بعدازظهر امروز در دسترس داوطلبان کنکور قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۸    
طی حکمی از سوی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران علی خسروی به عنوان مشاور امور فدراسیون ها و هیات های ورزشی منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۰    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری انجام داده اما هنوز بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
منوچهر هادی درباره کلیپ منتشر شده عوامل سریال دلدادگان توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: همه بدانند که ما به شرایط سخت مردم نخندیدیم. ما هم از مردم هستیم و مشکل مالی داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۲    
ایرنا نوشت: مرکز آمار ایران شاخص کل قیمت تولید کننده بخش های خدمات در فصل بهار 1397 را 262,3 اعلام کرد: برابر این بررسی شاخص یاد شده نسبت به فصل زمستان 4.6 درصد افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۲    
تسنیم نوشت: شاهین اسلحه را به سمت نادر گرفت و به او گفت اگر تکان بخوری تو را هدف قرار می دهم، در یک لحظه شاهین، به سمت نادر شلیک کرد، نادر غرق در خون شد و...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۹    
تسنیم نوشت: خودروی ال90 بر اثر تصادف شدید با گاردریل های بزرگراه آزادگان متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۹    
حکایت یک امر به معروف جالب در هواپیما خطاب به یک دختر بد حجاب را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۶    
ایرنا نوشت: بهای انواع سکه طلا امروز(شنبه) در نخستین روز هفته کاهش یافت و هر قطعه سکه تمام با 100 هزار تومان کاهش نسبت به پنجشنبه هفته گذشته، سه میلیون و 815 هزار تومان عرضه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۹    
در شرایطی که گفته می شود رامین رضاییان پیشنهاد 750 هزار دلاری تراکتورسازی را رد کرده است،تراکتورسازان این پیشنهاد را تکذیب کرده و گفته اند که هرگز چنین پیشنهادی به او نداده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
بانک مرکزی تمام سکه های پیش فروش شده در سررسیدهای یک و سه ماهه را به خریداران تحویل داده و تنها 5 درصد متقاضیان تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
ایرنا نوشت: رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران قیمت امروز هر کیلوگرم گوشت مرغ را برای مصرف کنندگان 10 هزار و 450 تومان اعلام کرد و گفت: عرضه به قیمت 11 هزار تومان یا بیشتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
اثری از فرامرز پیلارام با مبلغ 40 میلیون تومان گران ترین اثر به فروش رسیده در روز افتتاحیه بیست و ششمین دوره صد اثر صد هنرمند در گالری گلستان بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۵    
فارس نوشت: وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه از مراجع ذی صلاح خواسته ایم شرکت نفت را ملزم به افتتاح حساب مشترک کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات و فروش موادمخدر گل در فضای مجازی افزایش و زمان دسترسی به مواد کاهش یافته اما نمی توان این فضا را مبارزه با آن بست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
ایسنا نوشت: آماتول ودود، مادر هفت فرزند و وکیل فعال مدنی و مسلمان برای کنگره کاندیدا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
برانکو با پیروزی شب گذشته با پرسپولیس برابر فولاد به دست آورد به رکورد 200 امتیار در لیگ برتر رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
تسنیم نوشت: در بهار 97 سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران 39 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
این روزها دفاع کردن از خداداد عزیزی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. او حالا به خاطر رفتارش در بازی دیشب زیر فشار است و دفاع کردن از او شاید یکی از بدترین کارهای دنیا از سوی علاقمندان به فوتبال باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
مذاکره بدون پیش شرط با آمریکا در میان مردم و سیاستمداران مخالفان و موافقانی دارد. برخی عهد شکنی های آمریکا را یادآوری می کنند و بالعکس برخی معتقدند برای برون رفت از مشکلات باید پای میز مذاکره نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۷    
مربی سابق دروازه بان های باشگاه خونه به خونه بابل به بازیکنانی که قصد دارند به این تیم شمالی ملحق شوند توصیه کرد قبل از عقد قرارداد رسمی محکم کاری کنند و خیلی به وعده و وعید مسئولان توجه نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۳    
مهر نوشت:نرخ خرید و فروش ارز منات، پول رایج کشور آذربایجان در بازار غیر رسمی ارز شهرستان آستارا افزایش یافته و این موضوع سبب حضور سفر گسترده آذری ها به ایران شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۱    
ریحانه پارسا، امروز در اولین گفتگوی تلویزیونی خود مقابل بانویی قرار می گیرد که داستان زندگی اش شباهت های زیادی با ماجراهای لیلا در سریال پدر دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۷    
چندی پیش حجت الاسلام زائری مهمان کافه خبر بود و به بررسی وضعیت فرهنگی جامعه و میزان حضور روحانیت در عرصه های مختلف پرداخت. گوشه هایی از این مصاحبه جنجالی و بی پرده را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۳    
مهر نوشت: بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد که علی ربیعی، وزیر کار تاکنون درخواستی برای تعیین روز استیضاح به مجلس ارائه نکرده است و احتمال دارد روز چهارشنبه وزیر کار استیضاح ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۳    
مرتضی تبریزی با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۴    
ایسنا گزارش داد: وکیل مدافع بابک زنجانی می گوید شرکت نفت و شرکای خارجی بابک زنجانی قراردادی منعقد کرده اند که برای اجرایی شدن آن باید حساب مشترکی به اسم شرکت ملی نفت ایران و شرکای خارجی بابک زنجانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری فارس نوشت: دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مالی - اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۴    
ایسنا نوشت: سرهنگ "محمدرضا آمویی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که چند روز پیش پدرهمسر خود را به قتل رسانده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۹    
صادق درودگر معتقد است بازیکنان جذب شده در تراکتور همگی با تایید جان توشاک به این تیم پیوسته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۹    
تابناک نوشت: فضای کسب و کار و بهبود آن، از جمله موضوعاتی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه کارشناسان قرار گرفته و بسیاری از آن ها بر این باورند که راه رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری از بهبود فضای ...