شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۰:۴۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 3 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۵    
آثار دهمین دوره جشنواره نشریات دانش آموزی مداد کمرنگ به صورت مجزا در دو مقطع متوسطه اول و دوم ویژه پسران و دختران داوری شد و در نهایت 58 نفر و 23 گروه برگزیده شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۰    
نمایشگاه شهریورِ کتاب خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان مجسمه های کاغذی به منتخبی از کتاب های پاپ آپ (متحرک و سه بعدی) فارسی و غیرفارسی اختصاص یافته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۰    
نگاه غلط به مصرف قلیان به عنوان یک تفریح برای گذران اوقات فراغت، آسیبی جدی است که هر روز فراگیری آن خصوصا در قشر جوان و نوجوان بیشتر می شود. تفریحی با همراهی 4 هزار ماده ی سمی!.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۰    
چهار فیلم از آذربایجان شرقی به دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۰    
کارگاه انیمیشن سازی از سوی مرکز ملی سیفژ ایران(شعبه سازمان بین المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان)، به مدت یک هفته و برای کودکان مناطق محروم کرمانشاه و همچنین کودکان زلزله زده سرپل ذهاب در حال ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۵    
کارشناس اقتصاد اجتماعی گفت: یکی، دو سال است که به کمک وزارت رفاه و آموزش و پرورش و ثبت احوال، بازمانده از تحصیل ها شناسایی شده اند که 134 هزار نفر هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۵    
کتاب زیبا صدایم کن ، نوشته فرهاد حسن زاده از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از چهار اثر منابع طرح کتاب خوان شهریور 1397 معرفی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۰    
شهردار منطقه 6 از ممنوعیت حفاری در محدوده مراکز آموزشی با آغاز فعالیت مدارس خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۵    
عموهای فیتیله ای که با سریال دو قلوها به قاب تلویزیون بازمی گردند، در آغازین روزهای تولید این مجموعه هستند که پس از ایام محرم و صفر به پخش خواهد رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اردوها را بهترین مسیر و بستر برای آماده کردن دانش آموزان برای یک زندگی لذت بخش دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۰    
حمید صرامی مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر در همایش آسیب های نوپدید در فضای مجازی؛ تهدیدها و فرصت ها از روش های جدید برخی سودجویان برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به مواد مخدر پرده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
فرحناز مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به گفت وگوی کم میان والدین با فرزندان هشدار داد و از اعتیاد و آسیب فضای مجازی در بزرگسالان به عنوان یکی از عوامل این معضل نام برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۰    
نان آوران کوچک کار طی چند روز در رقابت های فوتبالی حاضر شدند که حدفاصل آنان با فقر، محرومیت و آسیب های اجتماعی مناطق حاشیه نشین سراسر کشور بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: مکمل یاری ویتامین D برای حدود 99 درصد دختران و پسران دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم دبیرستان انجام شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
ترس چیره شده بر اعضای کادر فنی تیم امید و بازیکنان این تیم برای بازی مقابل امیدهای کره جنوبی، نه تنها حسرت قهرمانی این بازی ها را چهار سال دیگر تمدید کرد بلکه شکست از تیم ملی میانمار به عنوان یک تیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۰    
تغییرات رفتاری نوجوانان نسبت به زمان نوجوانی والدین همیشه جزء دغدغه ها و درگیری های ذهنی والدین بوده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۸    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه میانگین استفاده از فضای مجازی در دنیا چهار ساعت در روز است، اظهار کرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۲    
معاون پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که 2 نوجوان گمشده یاسوج همچنان پیدا نشده اند و ردی از آنها هم به دست نیامده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: علت مرگ مشکوک دختر نوجوان یزدی در اورژانس بیمارستان افشار مشخص شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۷    
نهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم (اُسوه) این روزها با برنامه های متفاوت و متنوعی در شورای عالی قرآن در حال برگزاری است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۲    
جمعی از اعضای خانواده دختر نوجوان یزدی که به طرز مشکوکی در اورژانس بیمارستان افشار فوت شده بود صبح روز گذشته مقابل این بیمارستان تجمع کردند و خواستار پیگیری علت قطعی این حادثه شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۲    
گروهی از صداپیشگان سینما و تلویزیون، فیلم های کوتاه و بلند بخش های رقابتی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را دوبله می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
تیم کونگ فو گرات سان لرستان عنوان سوم مسابقات کشوری را از آن خود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
علیرضا رضاداد در دیدار با تهیه کنندگان فیلم های سینمایی منتخب امسال جشنواره، افزایش نشاط اجتماعی را مسئولیت جمعی فیلمسازان کودک و نوجوان دانست و اظهار داشت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
اعضای نوجوان مرگ مغزی دراصفهان به سه بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان در خصوص کتابی با موضوع سفرنامه حج را منتشر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۸    
پسر انگلیسی که در کنار ساحل لحظه برخاستن هواپیما را تماشا می کرد، از شدت باد موتور به آسمان پرتاب شد و...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۸    
پدر “امید صفدری” و پدر “رامین رحمانی” دو نوجوان ناپدید شده در یاسوج اعلام کرده اند که هنوز سرنخی از فرزندانشان پیدا نکرده اند و از مسئولان و مردم خواسته اند به کمکشان بیایند تا زنده و یا مرده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از بررسی ثبت و بررسی پرونده مفقود شدن دو نوجوان یاسوجی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس انجمن سینمای جوان خراسان رضوی گفت: 2 نوجوان فیلمساز مشهدی به سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان راه یافتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۸    
کمیته درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور بررسی ماجرای فوت دختر نوجوان یزدی در بیمارستان افشار برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
پیمان ادیبی، قهرمانی دختران نوجوان بسکتبال اروند را به جامعه ورزش اروند به ویژه بانوان تبریک گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
تنیسورهای نوجوان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی دختران کشور خوش درخشیدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
فراخوان حمایت از کتاب های کودک و نوجوان با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سوی مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
کودک 10 ساله ی همدانی به دلیل شنا در منطقه شنا ممنوع و خطرآفرین چاف این شهرستان و همچنین آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: علاوه بر بهره مندی 821 کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه از بسته های مواد غذایی، مادران باردار و شیرده در استان تهران نیز شناسایی شده و تحت درمان قرار می گیرند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۳    
رشد ابزارهای الکترونیکی در جهان بین سنین بزرگسال از معضلات جهان امروزی ماست، اما در این بین گسترش استفاده از این ابزارها در بین کودکان هشداری جدی برای خانواده ها را در پی دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۳    
داریوش باباییان تهیه کننده سینما گفت: نسخه نهایی فیلم جدیدم امروز آماده و راهی جشنواره کودک و نوجوان خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۳    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر پرنیا شیروانی کودک 3 ساله ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۷    
با ارزیابی و انتخاب فریبا دلیری، فرزاد لباسی و مرتضی اسدی مرام، 29 متن و طرح و ایده برای حضور در مرحله انتخاب اجرای بخش مسابقه تئاتر خیابانی به جشنواره تئاتر کودک معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
خوزستان در حاشیه نشینی معضلات و مشکلات بی شماری دارد ولی اقدام جدی برای رفع آسیب های اجتماعی در این بخش از استان به خصوص در اهواز برداشته نشده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت های این سازمان از مادران معتاد بهبود یافته و درمان رایگان آنها گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در هشت بخش امروز 3 شهریور در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام استفاده از ظرفیت های موجود برای ارتقاء تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد: به دنبال توسعه نمایش در مدارس هستیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴    
شهردار اصفهان گفت: پایان هفته جاری همزمان با عید سعید غدیر خم سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۹    
دو کودک که با اسکوتر برقی در داخل خانه مشغول بازی بودند از حادثه انفجار آن جان سالم به در بردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در حوادث رانندگی 24 ساعت اخیر 14 نفر مصدوم و کودک 10 ساله جان باخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۹    
معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت:حدود 440 کودک کار در سال گذشته به سازمان بهزیستی مراجعه کردند که 117 نفر آنها از طریق موسسه خیریه غیردولتی ساماندهی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
مهدی سجاده چی فیلمنامه نویس سینما نسبت به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان موضع گرفت و آن را رویدادی بی اثر در عرصه سینمای کودک و نوجوان دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
می توانید یک بازی را با موقعیت مشابه شبیه سازی کنید. مثلاً فرزندتان هفتۀ آینده به تولد یکی از دوستانش دعوت شده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۰    
فضای مجازی در همه جای دنیا استفاده می شود و اگر می گوییم فضای مجازی اشکال دارد به دلیل این است که محیط اجتماعی نامطلوب است و در واقع آسیب های فضای مجازی معلول علت های اجتماعی است که باید آن علل را ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
بر اساس گزارش مشترک اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا و اداره مهاجرت و گمرک آمریکا، هنوز 565 کودک خانواده های آواره از والدین خود جدا هستند و در بازداشت دولت قرار دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، از جمله اقدامات تربیتی برای زمینه سازی و آماده سازی کودک برای گرایش به معنویت و عبادات، به ویژه نماز ، شیر دادن به کودک در حال داشتن وضو است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۰    
یک مادربزرگ عراقی تکفل 22 کودک یتیم را در شهر موصل به عهده گرفته است و از آنها در خانه خود مراقبت می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان “تویسرکان”، از غرق شدن یک کودک 2 ساله در حوض آب منزل در این شهرستان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
دومین شب پاتوق تئاتر کودک با اتفاقات جالبی همچون استندآپ کمدی مرضیه برومند و تعریف خاطراتی از شهر موش ها و درخواست هنرمندان عروسکی از مدیر کل هنرهای نمایشی همراه بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۹    
2 مرد و یک کودک در دریای خزر در محدوده آستارا و لنگرود غرق شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۳    
نخستین روز هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، با اتفاق های گوناگونی همراه بود؛ از دیدار دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان از دبیرخانه جشنواره عروسکی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
در پی تیراندازی در آمریکا یک نوجوان زخمی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۱    
دور جدید تمرینات ملی پوشان نوجوان از روز چهارشنبه هفتم شهریورماه آغاز می شود و در این اردو دو دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان عمان برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
معاون درمان دانشگاه شهید صدوقی یزد در این خصوص توضیح می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران از تحولاتی که این نشر با آن روبرو است یاد و عنوان کرد: در این راستا بخش پژوهش به انتشارات افزوده شده است و با تفکیک بخش ادبیات کودک و نوجوان و ادبیات داستانی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
قرآن برترین و مهم ترین نعمتی است که خداوند مهربان به انسان داده، بطوریکه در سوره الرحمن آمده، انسان تنها در سایه تعلیم خداوند به کمال می رسد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
مسؤول دبیرخانه دفتر اصفهان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از افتتاح جشنواره فیلم کودک و نوجوان در چهارباغ خبر داد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۱    
سومین کارگاه آموزش مدرسان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و رونمایی از ترجمه آثاری در حوزه ادبیات کودک از جمله رویدادهایی بود که اخیرا در کاشان سومین پایتخت کتاب ایران، برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در ژاپن تا پایان دوره عمومی یک نوع مدرسه دولتی وجود دارد و در دبیرستان ...