شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۲:۱۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 31 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بسیاری از زنانی که سیگار و قلیان می کشند، دچار سرطان رحم شده یا در معرض ابتلا به ناباروری، پوکی استخوان و شکستگی ناشی از آن قرار دارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از حذف رتبه بندی دانش آموزان در مدارس ابتدایی تهران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی محمدرضا کریمی صارمی را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران منصوب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۱    
معاون تولید به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مجموعه قصه های جنگ داستان های کودکانه از دفاع مقدس در قالب کتاب کتاب های پروانه منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۱    
گلپور، یکی از اشتباهات والدین را طولانی کردن خداحافظی با کودکان کلاس اولی دانست و یادآور شد: دودل بودن مادر از ترک کودک خودش موجب انتقال اضطراب به دانش آموز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اهدای لوازم التحریر به 132 کودک کار زنجانی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۶    
نمایش کودک جادوگر شهر زمرد نوشته کیومرث قنبری آذر در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۱    
مدرسه رفتن و کسب تحصیل و ادب و ... نیاز هر شخصی است و والدین برای ساختن آینده ای بهتر کودکان شان را راهی این محیط مهم می کنند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۱    
در این ویدئو اظهارات متأثرکننده یکی از بازماندگان حمله تروریستی اهواز را می بینیم که با خشم و نفرت از گرفتن انتقام خون کودک چهارساله می گوید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۴    
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور محاکم تجدید نظر و کیفری گفت: تعدادی از افرادی که از کودکان کار سوءاستفاده می کردند، دستگیر شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۴    
یونیسف اعلام کرد در ایتالیا بیش از یک میلیون و دویست هزار کودک در فقر مطلق و دو میلیون و صد و پنجاه و شش هزار کودک نیز در فقر نسبی به سر می برند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۹    
معاون امور اجتماعی بهزیستی گفت: هرچه کودک دغدغه کمتری داشته باشد و در فضای سالم تری زندگی کند، آینده بهتری خواهد داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۴    
نخستین دوره تخصصی تربیت مربی کودک با محوریت طراحی بازی های حرکتی و ورزش های رشدی کودکان در خوی برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۳    
سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان دختران گفت: فکر همه ی بازیکنان ما کسب مدال المپیک جوانان است و برای کسب آمادگی باید با قهرمانان تیم بزرگسالان تمرین کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، آگاهی بخشی و تعمیق ارزش ها برای نسل جوان و نوجوان از رسالت های آموزش و پرورش است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۶    
پسر نوجوان حین گرفتن کبوتر از پشت بام ساختمان هفت طبقه به پایین سقوط کرد و جان باخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نوجوان گفت: ملی پوشان برای راهیابی به دور دوم رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا مقابل حریفانشان از جان و دل مایه گذاشتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱    
آخرین تمرین ملی پوشان نوجوان زیر نظر کادر فنی پیگیری شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱    
دهمین قسمت از فصل چهارم هزار داستان با اجرای سوگل طهماسبی و با موضوع قهرمان کشتی که از زخم بستر دوباره به تشک کشتی برگشته است، سه شنبه 27 شهریورماه روی آنتن شبکه نسیم رفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
استاد محمدجواد محبت شاعر نام آشنای کودک و نوجوان کشور، با قصه گویی منظوم شعر معروف دوکاج به استقبال بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی آمد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
سرهنگ محمد حسین حاجیان با تشریح این خبر گفت: اعضای یک خانواده که از خیابان شهید پیرودی مشهد یک دستگاه خودرو سواری پراید را به طور دربست کرایه کرده بودند پس از چند دقیقه با سه جوان موتور سوار که راه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
کارگاه آموزشی تسهیل گران باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری شهر بوشهر برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۴    
دختر نوجوان ایزدشهری از توابع شهرستان نور، می تواند همه کلمات و جملات را برعکس بخواند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
حسین زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان گفت: یک کودک چهارساله که به همراه مادر خود برای دیدن رژه رفته بود در بین شهدا وجود دارد. مادر این کودک نیز زخمی شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شناسایی 42 کودک بازمانده از تحصیل در این شهرستان، گفت: 37 نفر از این عزیزان با پیگیری ما در مدارس گنبدکاووس ثبت نام کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
یک کارگردان سینما معتقد است که فیلم های کودک با مشکل اکران روبرو هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۷    
با شروع فصل بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده ها که فرزندانشان برای اولین بار به مدرسه می روند، با مساله وجود ترس از مدرسه در کودکان شان مواجه هستند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲    
بازیگر و کارگردان تئاتر از حضور خود در نمایش جدید کودک مدفون خبر داد و گفت: این نمایش به کارگردانی نیما ذاکر از 26 مهر ماه به صحنه تئاتر می آید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۲    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تا کنون بیش از 1200 کودک مورد سنجش بینایی قرار گرفته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۷    
برای اینکه بتوانید دقت کودک تان را افزایش دهید به تغذیه اش اهمیت دهید از مواد غذایی مفید و مقوی استفاده کنید که روی باعث افزایش تمرکز در کودک شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۴    
معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: کار کودکان از مصادیق بارز کودک آزاری است و با عاملان و مجرمان در این زمینه طبق قانون برخورد می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: وزن کوله پشتی نباید بیش از 15 تا 20 درصد از وزن کودک باشد زیرا وزن سنگین باعث آسیب به ستون فقرات کودک خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
آکادمی طب اطفال آمریکا بر اساس جدیدترین تحقیقات روان شناسان دستورالعملی را برای ممنوعیت کودکان در استفاده از تلفن همراه و تبلیت و ... ارائه داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۶    
نویسنده ی افسانه تیرانداز جوان آشنایی با میراث فرهنگی را عنصری مهم در کسب هویت فرهنگی کودکان دانست و عنوان کرد که ادبیات به عنوان ابزاری برای شناخت دنیای اطراف می تواند از این محتوای غنی سود ببرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 به کارگردانی سیدجواد هاشمی از نیمه مهر ماه و همزمان با هفته کودک در سینماهای کشور اکران می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
مهلت دریافت آثار بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت تا 7 مهرماه 1397 تمدید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
پلیس محلی افغانستان روز شنبه از کشته شدن دست کم هشت کودک و زخمی شدن شش نفر دیگر بر اثر انفجار مین در استان فاریاب در شمال این کشور خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۶    
وضعیت صحی دو تن از زخمیان وخیم و پاهایشان قطع شده بود برای درمان به جوزجان فرستاده شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
طوری سخن بگویید که از مکالمه با خود لذت ببرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
تصویری تاثیرگذار از حفاظت از کودکان در حاشیه حمله تروریستی امروز در اهواز
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
شبه نظامیان حوثی تابع ایران از سه سال پیش به موسسات آموزشی و مطبوعاتی خود دستور دادند کتابهای درسی دانش آموزان را با تفکرات انحرافی و بی ارزش خود پر کرده، عقیده صحیح اسلامی را تخریب نموده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۶    
آمار کلی شهدای جنگ تحمیلی بالاخره منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
هندبالیست های نوجوان ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا شکست خوردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نسل امروز خالی از داستان های ملی و ایرانی و روایات گذشتگان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه هشدار داد؛ مردم یمن با خطر قحطی مواجه هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از وضعیت کتب داستانی در حوزه کودک و نوجوان و عدم حمایت مسئولان فرهنگی از محصولات داخلی انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
فرمانده انتظامی شاهیندژ از غرق شدن نوجوان 14 ساله در رودخانه “زرینه رود”، خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمعیت هلال احمر کلاله در شرق استان گلستان اعلام کرد : با فوت یک نوجوان 16 ساله دیگر از مصدومین حادثه رانندگی بخش گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
سلامت روان نوجوان شما مثل هرانسان دیگری فقط و فقط در گرو تامین درست و به اندازه ی هر 5 نیاز است و طبیعی ست که هرچه شدت یک نیاز در نوجوان بیشتر باشد نپرداختن به آن آسیب بیشتری ایجاد خواهد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
وارد شدن کودکان به هر محیط جدیدی، آن ها را دچار استرس و اضطراب می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۰    
تماشای هر نوع صفحه نمایشی به هر میزان، برای کودکان ممنوع!
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
کارگر یک مهد کودک در نیویورک آمریکا بامداد جمعه سه نوزاد و دو بزرگ سال را در این مرکز نگهداری کودکان با چاقوی آشپزخانه زخمی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
بطحایی با بیان اینکه فضای بازی در برخی مدارس محدود است، گفت: تلاش می کنیم این مشکل برطرف شود و دانش آموزان از آمدن به مدرسه احساس شادی و نشاط داشته باشند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
روز اول مهر برای تمام مردم شهر روز آغاز است. آغاز سال تحصیلی، آغاز تجربه های تازه، دوستی های تازه، دنیای تازه و خاطرات است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
در حالی که جنگ یمن کماکان ادامه دارد و امید چندانی برای پایان آن وجود ندارد، نشریه وال استریت ژورنال به مدارکی دست پیدا کرده که نشان می دهد مایک پمپئو ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۹    
لایحه الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو برای کودکان زیر 10 سال برای تصویب نهایی به مجلس رفت.