شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۸:۰۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 12 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۳۶    
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: آماری از تعداد کودکان کار به طور دقیق موجود نیست ولی حدود 10 هزار و 500 نفر از این کودکان را در مراکز خود شناسایی کردیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱    
تازه ترین آمار آژانس جرائم ملی انگلیس نشان می دهد که در سال 2017 میلادی بیش از 80 هزار نفر در این کشور به عنوان تهدید جنسی برای کودکان در فضای مجازی شناسایی شده اند که این رقم در قیاس با چهار سال قبل ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 134 هزار کودک دچار سوءتغذیه در سطح کشور شناسایی شدند که به دلیل کمبود اعتبارات تنها 100 هزار کودک می توانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۱    
بیماری پنومونی (عفونت ریه یا ذات الریه)، به عنوان بیماری عفونی کشنده در کودکان زیر 5 سال و افراد بالای 65 سال شناخته می شود که هرساله منجر به مرگ عده زیادی از افراد می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۱    
پدر بزرگ مهربان که برای نوه اش در پارک جشن تولد گرفته بود، پس از اعتراض به مرد معتادی در آن نزدیکی، در برابر دیدگان وحشت زده کودکان با ضربات متعدد چاقو کشته شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۱    
این باور که کودک هنگام دندان درآوردن دچار اسهال، تب یا هر عارضه دیگری می شود از نظر علمی به اثبات نرسیده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۱    
مرحله جدید طرح توفیق خدمت با حضور 2000 نفر از خادم یاران نوجوان بنیاد فرهنگی رضوی در حرم مطهر رضوی آغاز شد .
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۶    
افتتاحیه پنجمین نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان آموزشگاه هنرهای تجسمی مداد سبز در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: نسل جوان و نوجوان کنونی درک شفافی از واقعیت های دوران جنگ تحمیلی ندارند پس باید در جهت معرفی آن دستاوردها تلاش کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۶    
ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی دوچ گفت: جوانان مستعد بسیاری هستند که می توانند فیلم های کودک خوب بسازند، اما متاسفانه فیلمنامه های مناسب کودک و نوجوان کمتر نوشته می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام معاینات پزشکی و نمونه برداری های صورت گرفته برای آزمایشات سم شناسی و آزمایشگاهی از اجساد 2 نوجوان یاسوجی در این اداره کل خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۶    
انیمیشن سینمایی آخرین داستان از آثار راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در بیستمین جشنواره بین المللی انیمیشن بوچئون کره پذیرفته شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۱    
فرهاد حسن راده، نویسنده کودک و نوجوان از علاقه و انگیزه خواندن آثار ایرانی برای داوران کنگره IBBY خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۱    
دومین دیدار دوستانه نوجوانان ایران و عمان با برتری ملی پوشان نوجوان ایران به پایان رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۱    
ساخت مجموعه انیمیشنی انا و اخی با محتوای آموزشی- دینی و اخلاقی برای مخاطب نوجوان شبکه الکوثر با تکنیک کات اوت و به تهیه کنندگی آرزو وابونیان در جریان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۶    
در سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از مجموعه آثار سینمای کودک و نوجوان در طی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۶    
یک دندانپزشک گفت: اگر کودک شروع به دندان در آوردن کرده است و مدام بی تابی می کند باید کار هایی انجام دهید تا این دوران برای او بهتر سپری شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از پوشش 227هزار کودک برای دریافت یک وعده غذای گرم در مهدکودک در سال جاری خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۱    
اسماء انگشت ها را روی صفحه سفید می کشد و می خواند: به ما بگو چرا برای ما باران نمی فرستی؟ این جمله ای از کتابی است که دختر بارها و بارها آن را خوانده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 در مورد ادعای بریده شدن گوش یکی از کودکان زباله گرد توسط پیمانکاران شهرداری گفت: در صورت اثبات موضوع با فرد خاطی به شدت و بدون اغماض برخورد می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۵    
معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: در حوزه مسائل مربوط به آسیب های کودک در بحث قانون گذاری ضعیف عمل کردیم و مجازات سنگینی برای این حوزه از جرایم تعریف نشده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۰    
در حالی که کودک خردسال در داخل استخر خانگی با مرگ در جدال بود مادرش در چند قدمی او به بازی با موبایلش مشغول بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۵    
همزمان با برگزاری سی ویکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سامیار محمدی یکی از کودکانی که طی سال های اخیر بسیار پرکار بوده و امسال با 2 فیلم پاستاریونی و تپلی در جشنواره حضور دارد گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۰    
پایگاه اینترسپت می گوید که مرگ یک کودک 5 ساله گواتمالایی به فاصله کمی پس از خروج از بازداشتگاه مهاجران در تگزاس ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۵    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث آبنماهای محور میانی چهارباغ پس از اتمام سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از غرق شدن کودک 7 ساله در سواحل دریای این شهرستان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
امسال برای نخستین بار، کودکان ایران زمین، طولانی ترین، رنگین ترین و پر هدیه ترین جشن رسانه ای عید غدیر را با شبکه کودک تجربه کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۰    
زینب صباغ مسئول مرکز فراگیر شماره 20 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فقدان فضاهای تئاتر و سینما برای کودکان و نوجوانان معلول و ناشنوا انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
نمایش آدم کوچولوی گرسنه طی دو روز میهمان کودکان و نوجوانان قمی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صبح روز یازدهم شهریور 1397 در سالن غدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
داور مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: با بی توجهی به کودک و نیازهایش شاهد نابودی و افت سطح هوشیاری کودکان و نوجوانان هستیم ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۰    
سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان علاوه بر اکران آثار بخش های مختلف جشنواره بابرگزاری نکوداشت زنده یاد ناصر چشم آذر، خالق باران عشق و خواهران غریب همراه بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
سینمای کودک که بر پایه تخیل، سرگرمی، ماجرا و اندیشه شکل گرفته، جدای سینمای کشور نیست اما عدم استقبال سینمای کودک و نوجوان منزوی کرده است و دغدغه فروش گیشه را برای سینماگران این حوزه ایجاد کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۵    
دوبلور پیشکسوت و باسابقه کشور با بیان اینکه وضعیت سینمای کودک و نوجوان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۵    
بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با اشاره به وجود محتوای نامناسب در دو فیلم از جشنواره کودک و نوجوان، گفت: اصلاً نمی دانم چگونه اجازه شرکت چنین فیلم هایی صادر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۵    
رئیس آگاهی استان گلستان از کشف جسد پسر 17 ساله در جنگل نوکنده خبرداد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۵    
کارگاه آموزشی ویژه سرگروههای جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان 14 و 15 شهریورماه جاری در تبریز برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۰    
مهدی احدی کشتی گیر نوجوان گیلانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
جمعه گذشته بود که ماجرای متوقف شدن عقد کودک دختر 9 ساله ای در استان خراسان رضوی به دستور معاون دادستان خراسان رضوی در شبکه های مجازی بر سر زبان ها افتاد اما اصل ماجرا آن طور که در رسانه ها منتشر شد ...