یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۲۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 6 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۰    
فرزندخواندگی از موجبات ارث نیست. به همین خاطر یکی از گام های قبول سرپرستی، انتقال بخشی از اموال سرپرست به نام کودک است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۰    
فوق تخصص نفرولوژی کودکان در خصوص علل و علائم بروز بیماری سیستینوزیس توضیحاتی را ارائه داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۶    
“18 اردیبهشت در حال قدم زدن در حوالی سی وسه پل شاهد تعدادی کودک دستفروش بودم که اصرار به خریدن اجناسشان داشتند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۱    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسیف) در افغانستان اعلام کرد که بیش از 600 هزار کودک در افغانستان به سوء تغذیه گرفتار هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۶    
یک کودک با گریه هایش از قربانی شدن خروسش جلوگیری کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۱    
دبیر جشنواره تئاتر عروسکی معتقد است مدیران کنونی تلویزیون از جنس فرهنگ نیستند. آنها برای کودکان برنامه ای ندارند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۶    
معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور گفت: با اجرای خوب برنامه غربالگری 15 هزار کودک مبتلا به تنبلی چشم در کشور شناسایی و برای گذراندن روند درمان به متخصصان و چشم پزشکان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۶    
در پنجمین روز از هفته دولت مرکز رفاه کودک در رشت افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۱    
نتایج مطالعات نشان می دهد که حساسیت به تصور دیگران از خود از 24 ماهگی کودک آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از اتمام طرح اولیه سبزه میدان توسط مشاور خبر داد و گفت: طرح در جلسه ای با حضور معاونت عمرانی استاندار نیز تایید شده و از این پس وارد فاز اجرایی خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۶    
ابوالحسن داودی نویسنده و کارگردان سینما با انتقاد از متولیان سینمای کودک گفت: تکاپویی برای رشد و دگرگونی این جنس سینما براساس نیاز نسل امروز و دگرگونی های فرهنگی کودکان نداشته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۳۶    
در کانادا مادری بعد از آنکه کودک خردسالش دچار سانحه شد از والدین عاجزانه در خواست داشت تا بسیار مراقب فرزندانشان باشند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۶    
دبیر جشنواره فیلم کودک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این معاونت با رویکرد نهادینه کردن پیشگیری از سنین کودکی، برای نخستین بار با حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم کودک اصفهان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۶    
معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه هر سال کودکان سه تا 9 سال تحت پوشش طرح پیشگیری و غربالگری تنبلی چشم قرار می گیرند گفت: سال گذشته 3 ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۱    
جلسه نقد و بررسی کتاب هشت جلدی غیبت پیامبران ویژه گروه سنی کودک در نگارستان اشراق قم برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۱    
آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، هشتم شهریور ماه و همزمان با عید غدیر خم در میدان امام حسین(علیه السلام) برگزار خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۱    
فیلم سینمایی ضربه فنی و پویانمایی گرگم و گله می برم از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آثار غیرایرانی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رقابت می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۶    
در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیو – تلویزیونی مراکز استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هدهد برترین برنامه نوجوان با اثر” حس خوب” به مهدی عباسی از مرکز زنجان رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۶    
دختران شین آباد با حضور در شهر اصفهان، میهمان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۱    
استان های سراسر کشور میزبان فیلم های شرکت کننده در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان به مدت 5 روز می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۶    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از حضور خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و داوری آثار توسط فرزندان این شهیدان در این رویداد سینمایی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۱    
در حالی که تئاتر کودک و نوجوان در ایران کمترین توجه را به خود اختصاص می دهد جشنواره عروسکی تهران-مبارک پیشانی بلند این عرصه محسوب می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۶    
پژوهش گران و صاحب نظران حوزه های کودک و نوجوان می توانند آثار پژوهشی خود را به دهمین برنامه هفته پژوهش کانون ارسال کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۶    
جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با هدف با نشاط کردن محیط همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۶    
یک تولیدکننده پوشاک نوجوان درباره 50 طرح لباس عاشورایی که توسط کارگروه مد و لباس برای تولید کنندگان رونمایی شد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۶    
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان تبریز جزئیات برگزاری این جشنواره را تشریح و برنامه های آن را اعلام کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۶    
نتایج بررسی اولیه نظرسنجی انجمن منتقدان درباره سینمای کودک و نوجوان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
طاهره ایبد نویسنده کودک و نوجوان در جمع اعضای مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری یکی از راهکارهای مهم در تقویت فن داستان نویسی را تمرین ریاضیات دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اکران 10 اثر منتخب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان از انتشار جدول زمان بندی اکران این فیلم ها خبر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۵    
مبین حامدفر قاری نوجوان قرآن کریم مجمع قاریان تبریز بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۵    
کتاب جشنواره کودک و نوجوان در 300 صفحه منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۵    
دفتر یونیسف جایزه ای را به بهترین فیلم ایرانی در سی ویکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اهدا خواهد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان در بیرجند، غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه برپا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان به مدت پنج روز و از 10 تا 14 شهریور امسال میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۰    
نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اقلام کمک آموزشی در بیرجند گشایش یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری 2 جشنواره هنری در مشهد؛ گفت: جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و جشنواره تئاتر استانی در شهریور ماه امسال در مشهد برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: 4 دختر نوجوان در منطقه زیردان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل افتادن در گودال آب و عدم مهارت در شنا، غرق شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۰    
گفتمان هم اندیشی، خلاقیت در تولید ملی با حضور دختران نوجوان و مادران، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری گنبد 2 برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
جنازه دو نوجوان مفقود شده ی یاسوجی که مدتی قبل بنا به دلایل نامعلوم مفقود شده بودند با تلاش پلیس و مردم در اطراف شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از غرق شدن کودک 4 ساله در استخر آب درمانی “سردابه” بر اثر غفلت مادر خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۰    
چهارمین همایش اشتغال زایی و کارآفرینی آموزشی با حضور اساتید فرهیخته گروه آریانا دکتر علیرضا خواجویی، پروفوسور کریم زارع، دکتر حریری و دیگر اساتید برجسته روز دوشنبه برگزارشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
چهارمین همایش اشتغال زایی و کارآفرینی آموزشی با حضور اساتید فرهیخته گروه آریانا دکتر علیرضا خواجویی، پروفوسور کریم زارع، دکتر حریری و دیگر اساتید برجسته روز دوشنبه برگزارشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۱۵    
مؤسسه خیریه طلوع نقش ماندگار مرکزی است که به همت یک روحانی ایجاد شده و حالا توانسته است زندگی چند صد نفر کودک و بزرگسال بیمار و نیازمند را سامان بخشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۵    
نمایش شاد و موزیکال دردونه به کارگردانی مجید علم بیگی از روز دوشنبه پنجم شهریورماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوس روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
کتابخانه فردوس در پنجمین چهارشنبه کتاب منطقه 5، میزبان فریدون عموزاده خلیلی نویسنده، مترجم و رییس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۰    
سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما در آستانه برگزاری سی ویکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با انتقاد از شرایط بحرانی سینمای کودک در کشور گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
یکی از فعالان فرهنگی که پیگیر وضعیت حاشیه نشینان پاکستانی است، مکالمه خود با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با پیگیری پیدا شدن 6 کودک پاکستانی در شهر ری را منتشر کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۰    
حداقل 800 کودک بازمانده از تحصیل امسال جذب مدارس خراسان جنوبی می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۵    
تغییر ذائقه کودکان و نوجوانان نسبت به داستان ها و شخصیت های ملی و باستانی و رویکرد هالیوود محور زنگ خطری برای فضای فرهنگی نسل آینده است. نسلی که با حافظ و سعدی و مولوی بیگانه می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۵    
سری دوم برنامه کودک شو روزهای پایانی ضبط خود را پشت سر می گذارد و پخش این برنامه نیز تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۵    
تیم ملی فوتبال نوجوانان عمان برای انجام دو دیدار دوستانه با ملی پوشان نوجوان ایران فردا بعدازظهر وارد تهران می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۰    
رقابت های جودوی مدعیان نوجوان خراسان رضوی در مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار و جودوکاران برتر استان معرفی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مطالعات مختلفی در مورد پیامدهای جسمی و فیزیولوژیک بارداری در سنین نوجوانی انجام شده ولی در خصوص درک این نوجوانان از بارداری اطلاعات کمی وجود دارد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در سینما بهمن اهواز برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۰    
ناشران علاقه مندانی که می خواهند نامشان در فهرست اهداکنندگان کتابخانه مونیخ آلمان قرار گیرد و کتاب های شان شانس رقابت و بررسی برای درج در فهرست کلاغ سفید را پیدا کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
300 کماندار نوجوان و جوان در مسابقات رنکینگ کشوری به میزبانی چهارمحال و بختیاری شرکت می کنند.