شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۷:۳۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 26 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۷    
گروهی از روانشناسان در قالب طرحی تحت عنوان خانه های مسئولیت پذیری اقدام به آموزش مسئولیت پذیری به کودکان و خانواده ها می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رضی هیرمندی از انتشار ترجمه جدیدش برای کودکان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۱    
ثبت نام شرکت در نمایشگاه تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی از 26 شهریور 1397 در وب سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۸    
آریا برزگر فوتبالیست نوجوان شیرازی به همراه تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران راهی رقابت های جام ملت های آسیا در کشور مالزی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
نکاتی برای مراقبت از پوست کودک مراقبت از پوست نوزاد و جلوگیری از ایجاد جوش های پوستی باعث می شود که نوزاد شاد و خندان باشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
دکتر منصوره فضیلتی روانشناس تخصصی کودک از معضلات بازی های رایانه ای برای کودکان سخن گفت و نتایج تحقیقاتی در این رابطه را که باعث آسیب هایی به کودکان می شود بیان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حسینی نشست جمع خوانی کتاب مرد شمشیر و عشق برای کودکان و نوجوانان در بخش کودک کتابخانه عمومی ولایت اهواز برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، 200 کودک کار در استان بسته لوازم التحریر دریافت کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
بیماری کودک آزاری که در جامعه پزشکی به پدوفیلیا شناخته می شود توسط جامعه پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است و به عنوان اختلال روانی معرفی می شود که در آن شخص کودکان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
حضرت علی اصغر(علیه السلام) حجت پایانی امام حسین(علیه السلام) برای نجات فریب خوردگان لشکر اموی بود. عده ای ممکن بود، ندانند در میان سپاه حسینی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
رییس کل دادگستری استان اصفهان آخرین وضعیت پرونده به چاه انداختن کودک چهار ساله در فلاورجان را تشریح کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک در استان، گفت: نمایشگاه هفته کودک در پارک شهر گرگان راه اندازی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۴    
بی احتیاطی یک راننده بی خیال ممکن بود یک کودک 7 ساله را که قصد سوارشدن به اتوبوس مدرسه را داشت با حادثه ای مرگبار روبرو کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۹    
اسپانیا همزمان با جنگ یمن، فروش سلاح به ریاض را دو برابر کرد.این خبر در حالی منتشر شده که سخنگوی دولت اسپانیا ادعا کرده که از این مهمات، علیه غیرنظامیان یمنی استفاده نخواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۹    
یک پسربچه 10 ساله در آمریکا که با سر روی سیخِ کباب سقوط کرده بود برای بیرون کشیدن سیخ از مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت و از این جراحی جان سالم به در برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۹    
سازمان پزشکان بدون مرز از دولت یونان خواست تا هر چه سریع تر کودکان و دیگر افراد آسیب پذیر را از اردوگاه پناهجویان موریا که اوضاع بسیار اسفناکی دارد خارج کرده و به سرزمین اصلی و یا دیگر کشورهای ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۹    
‘ فایننشال تایمز ‘ در گزارشی از اوضاع رقت بار و تکاندهنده کودکان یمنی نوشت : فقر ، جنگ و یک اقتصاد فرو ریخته؛ ‘ نسل از دست رفته کودکان’ را در یمن خلق کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
دختر 5 ساله که شب ها در خواب راه می رود وقتی خواب سرسره بازی دید از پنجره خانه شان در طبقه سوم بیرون پرید اما به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۹    
آتش نشانان دختر نوجوانی را که میان آتش و دود گرفتار شده بود، نجات دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹    
مصطفی مشایخی آشنایی نسل جوان جامعه را با مفهوم دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: 100 نفر از نوجوانان در اجرای طرح رنگ آمیزی قبور شهدا با عنوان پرواز طرح رنگ پرواز مشارکت کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۴    
پسران خردسال و نوجوان مهرانی در مسابقات تکواندو به میزبانی ایلام 16 مدال کسب کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۴    
ملی پوشان فوتبال نوجوان بانوان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۴    
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در جدالی سخت مقابل قطر به پیروزی رسید و صدرنشین شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل دفتر کودک و نوجوان بهزیستی کشور گفت: تعدادی از کودکان بی سرپرست که در بهزیستی نگهداری می شوند، به خانواده هایی به طور موقت سپرده می شوند که باید دارای شرایطی خاص باشند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۹    
شهردار ارومیه گفت: استفاده از اتوبوس در روز اول مهر برای دانش آموزان سطح شهر ارومیه رایگان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۹    
6 کودک و یک بزرگسال که در سیرک پیتسبرگ در حال شترسواری بودند پس از آنکه یکی از کودکان تکه چوبی به سمت پای شتر پرتاب کرد بر اثر تقلا های این حیوان وحشت زده مجروح شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۴    
یک سناتور جمهوری خواه سابق کنگره آمریکا به قاچاق جنسی یک کودک متهم شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۴    
دومین دوره رقابت های مچ اندازی بانوان قهرمانی باشگاه های سراسر کشور در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان در نیمه شهریورماه جاری برگزار شد و نوجوانی از فارس توانست مقام اول را کسب کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پسری برای خرید اینترنتی یک بازی برای تلفن همراه خود، اقدام به برداشت غیرمجاز 100 میلیون ریال از حساب پدر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۸    
رییس اداره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات حوزه علمیه با بیان اینکه هرگونه آزار جنسی آگاهانه و ناآگاهانه به کودکان زمینه ساز مشکلات نوجوانی می شود، گفت: مراقبت از خود را در قالب نمایش ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۳    
تصویرگر انگلیسی رمان کشتن مرغ مقلد نوشته هارپرلی می گوید برای مخاطب نوجوان سعی کردیم بعضی از صحنه های رمان را در نسخه تصویری حذف کنیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۸    
کانال نوجوان بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره این مساله که چرا هیچ یک از کسانی که در راه خدا شهید شدند با حادثه کربلا قابل مقایسه نیستند، منتشر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۴    
گردهمایی شیرخوارگان حسینی با حضور ایرانی ها، آلمانی ها، لبنانی ها، ترکیه ای ها، عراقی ها و افغانستانی ها در فرانکفورت آلمان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
بتول مرتضی کودک لبنانی است که پدرش خلیل یک سال و نیم پیش در حلب سوریه به شهادت رسیده به خبرنگار ایرنا می گوید پدرم در راه امام حسین (ع) شهید شد و ما نیز راه او را دنبال می کنیم و طبق وصیتش تا پای جان ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۹    
با تأسیس حزب الله، عزاداری های پر شور حسینی هم در لبنان پا گرفت و تشکیل شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
یک دوره کارگاه آموزشی بازی و قصه گویی ویژه مربیان مهد های کودک شهرستان های بوشهر و جم برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
پایگاه اینترنتی فایننشال تایمز در گزارشی به شرایط کودکان یمنی درگیر در جنگ پرداخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۹    
دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران گفت: نظام درجه بندی سنی، خانواده ها را در انتخاب فیلم هایی که می خواهند به تماشای آن بنشینند، کمک خواهد کرد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۹    
آینده را باید ساخت شعاری است که دست اندرکاران برگزاری هفته ملی کودک در سال 1397 برای پاسداشت این رویداد ملی در ایران برگزیدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۴    
عضو سازمان آزادیبخش فلسطین اقدام مسئولان آمریکایی در لغو روادید خانواده سفیر فلسطین در واشنگتن را محکوم و آن را رفتاری انتقام جویانه از مردم فلسطین دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۴    
در یکی از تازه ترین گزارش ها معلوم شده است، کودکانی که طی دهه های گذشته در یک مرکز خیریه نگهداری کودکان در اسکاتلند به سر می بردند، مورد سو ء استفاده جنسی و آزار و اذیت قرار گرفته بودند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۹    
نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: به فرزندان اتباع خارجی به ویژه مهاجران افغانستانی و بنگلادشی که در پاکستان متولد شوند،حق شهروندی داده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
30 کودک دارای مشکلات حاد ستون فقرات توسط پروفسور کیوان مزدا به صورت رایگان مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
مسابقات بوکس نونهالان و نوجوانان مناطق کشور که در دستور کار و یکی از اولویت های فدراسیون جدید قرار گرفته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۰    
رقابت های هفته اول و دوم لیگ خردسالان و نونهالان دختر استان زنجان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۵    
تیم فوتبال نوجوانان ایران که جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وارد مالزی شده است، نخستین تمرین خود در این کشور را امروز برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۵    
در ایام محرم عکسی از پیراهن یک کودک در مراسم عزاداری شهر آوکلند نیوزلند در فضای مجازی پخش شد تحت عنوان: آسوده باش و بگو لبیک یا حسین.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس هیات امنای بنیاد بخشش و وزیر اسبق علوم گفت: سالانه 2 هزار و 500 کودک با نوعی ناشنوایی در ایران به دنیا می آیند که هزار نفر از آنها کاملا ناشنوا و نامزد جراحی کاشت حلزون گوش هستند.