یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۶:۳۷Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 4 شهریور 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 2 شهریور 1397 کودک پرس 3 شهریور 1397 کودک پرس 4 شهریور 1397 کودک پرس 5 شهریور 1397 کودک پرس 6 شهریور 1397 کودک پرس 7 شهریور 1397 کودک پرس 8 شهریور 1397 کودک پرس 9 شهریور 1397 کودک پرس 10 شهریور 1397 کودک پرس 11 شهریور 1397 کودک پرس 12 شهریور 1397 کودک پرس 13 شهریور 1397 کودک پرس 14 شهریور 1397 کودک پرس 15 شهریور 1397 کودک پرس 16 شهریور 1397 کودک پرس 17 شهریور 1397 کودک پرس 18 شهریور 1397 کودک پرس 19 شهریور 1397 کودک پرس 20 شهریور 1397 کودک پرس 21 شهریور 1397 کودک پرس 22 شهریور 1397 کودک پرس 23 شهریور 1397 کودک پرس 24 شهریور 1397 کودک پرس 25 شهریور 1397 کودک پرس 26 شهریور 1397 کودک پرس 27 شهریور 1397 کودک پرس 29 شهریور 1397 کودک پرس 30 شهریور 1397 کودک پرس 31 شهریور 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰    
پاپ فرانسیس در سفر به ایرلند ضمن اعلام تلاش کلیسا برای پایان دادن به پدیدۀ شوم کودک آزاری این عمل را خیانت دانست و عاجزانه از مردم درخواست عفو کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۰    
درحالی که تعدادی از نمایندگان مجلس به دنبال تغییر قانون سن ازدواج دختران و افزایش آن از 13 به 16 سال و اعمال محدودیت هایی برای ازدواج دختران کودک هستند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۰    
مسئول امور اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان شهرضا گفت: اختتامیه دوره های تخصصی مهدویت با عنوان انتظار نوجوان و شمیم انتظار در شهرضا برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۵    
رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان گفت: چهار فیلم کوتاه از چهار فیلم ساز نوجوان عضو این انجمن به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان در استان اصفهان راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۵    
اردوی آماده سازی ملی پوشان نوجوان از 7 شهریور در مجموعه ورزشی یزدان آغاز می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۰    
علیرضا شجاع نوری دبیر اسبق جشنواره فیلم های کودکان ونوجوانان از لزوم نگاه غیربخشنامه ای به سینمای کودک اشاره کرد و فقدان کارشناسان و روانشناسان کودک و نوجوان را در آثار تولیدی محسوس دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۵    
عزت الله الوندی، نویسنده کودک و نوجوان یک مجموعه شعر 5 جلدی با مضامین فلسفی را برای کودکان آماده چاپ کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۰    
جشنواره فیلم کودک و نوجوان هر سال بهانه ای می شود برای پرداخت دوباره به این موضوع فراموش شده تا شاید دوباره شاهد رونق سینمای کودک در کشور باشیم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۰    
9 فیلم از کانون پرورش فکری به المپیاد جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان راه یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۵    
عزت الله الوندی در کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتاب کودک و نوجوان در ایلام گفت: ایده پردازان این طرح به این نتیجه رسیدند که حلقه های کتابخوانی می تواند کودکان را به هم نزدیک کند و در درجه بعد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۵    
دانش آموزان گیلان در چهارمین دوره مسابقه های کشوری نوجوان خوارزمی مقام آوردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۰    
رادین خیام ملی پوش نوجوان ایران، برای اولین بار مدال طلای اپن جهانی گلدن سری چین تایپه را از آن خود کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۵    
2 بسکتبالیست نوجوان مهابادی به اردوی تیم ملی راه یافتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان با اشاره به برگزاری این جشنواره در بجنورد گفت: در این دوره از جشنواره، 12 فیلم در بجنورد اکران می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
طاهر مرادی مدیر اجرایی جشنواره تابستانی کودک و نوجوان، از اجرای ملیکا زارعی خاله شادونه در این جشنواره خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش از حذف رقابت های فردی از دوره آموزش عمومی از مهر امسال خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰    
عضو سازمان مردم نهاد جریان همخوانی کتاب گفت: رفتار افراد تحت تاثیر فرهنگ غالب و محیط است و داستان ها شامل نکات فلسفی، روانشناسی و جامعه شناسی هستند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: در بخش کمک های مردمی از جمله صدقات، زکات و اکرام ایتام، 30 درصد رشد داریم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۵    
رویای پرومته کاری از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و به کارگردانی محسن اکرمی در جشنواره تهران مبارک روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۰    
سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: 274 کودک صفر تا 18 سال طی دو سال گذشته در حوادث جاده ای استان کرمان کشته شده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
اجرای کودک 11 ساله، حضور کودکان در نمایش های اجرا شده در تئاتر شهر، نمایشی که به پایان نرسید و تاخیر در اجرای نمایش کرواسی از اتفافات جشنواره ی تئاتر عروسکی در سومین روز برپایی این رویداد بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۰    
محققان دانشگاه “برن” دریافتند، میزان “عزت نفس” افراد به مرور زمان افزایش می یابد و در 60 سالگی به اوج خود می رسد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۰    
به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله وزارت آموزش و پرورش که در دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: 627 مدرسه استان مازندران در سال 97 تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت که در راستای کیفیت بخشی و استانداردسازی مدارس قرار گرفتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
دومین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۹    
کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع اوین جزو اولین مساجد تهران است که مرکز دیجیتال در آن راه اندازی شد تا نوجوانان و جوانان در فضایی سالم و محیطی امن بتواننداز بازی های رایانه ای و اینترنت پاک استفاده ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۳    
فرهنگ سرای نهج البلاغه با استفاده از روش های نوین و جذاب کلاس های حفظ قرآن ویژه خردسالان برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۸    
حمیدرضا شاه آبادی می گوید: امروز بزرگترین مشکل ما در رمان نویسی بی توجهی به اصل داستان پردازی است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۳    
رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) به دختران 11 تا 16 سال در زمینه مسائل اعتقادی خدمات مشاوره فردی ارائه می دهد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۳    
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از از 10 شهریور ماه در بجنورد آغاز به کار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۸    
یک استاد دانشگاه تورنتو کانادا به سبب علاقه به ادبیات و داستانگویی کهن در ایران به فرصت های جدید حرفه نقالی در ایران برای زنان پرداخته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۳    
حمیدرضا شاه آبادی نویسنده رمان هیچ کس جراتش را نداشت بهترین ژانر برای داستان نویسی را فضای پلیسی و معمایی دانست و به نوجوانان علاقه مند به رمان نویسی توصیه کرد به درون مایه فیلم های پلیسی بیشتر توجه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک و نوجوان به همت مؤسسه مبین قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) طی روزهای ششم لغایت نهم شهریورماه در خرم آباد برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
مدیر اجرایی کمپانی تئاتر عروسکی رییکا که از مهمان نوازی تهرانی ها شگفت زده است؛ درباره ی نمایش عروسکی واندالاماندا که به صحنه برده است، سخن گفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۳    
بطحائی گفت: کتاب های کمک آموزشی که اکنون برای پایه دوازدهم در بازار منتشر شده مورد تایید ما نیست اما متاسفانه استفاده می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۸    
نوجوان مازندرانی با توانایی جذب اشیا، ذهن ها را به سمت قوانین فیزیک می برد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش از برپایی مراسم غنچه ها برای یک میلیون پیش دبستانی در 31 شهریور ماه امسال خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: مهدها به عنوان یک مرکز مستقل ارائه دهنده خدمات رشد و تکامل همه جانبه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۷    
بیش از 120 منتقد و نویسنده سینمایی کشور منتخب فیلم های سینمایی کودک و نوجوان بعد از انقلاب را از میان 200 فیلم انتخاب کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از تغییر کادر درمانی اورژانس بیمارستان افشار این شهر پس از فوت دختر 14 ساله در این مرکز درمانی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
رهبر قنبری کارگردان سینما در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با انتقاد از شرایط بحرانی سینمای کودک در کشور گفت: آقای حیدریان ...