دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۰:۲۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: این نیرو با برخورداری از سلاح های متعارف جدید و بومی آماده مقابله با تهدیدات نوظهور و دفع مقتدرانه هرگونه تجاوز علیه کشور و تنبیه سخت متجاوزین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
بازیکن ذوب آهن بهترین بازیکن دیدار تیمش با نماینده عربستان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
وقتی سریع ترین حیوان جهان به صیدش می رسد فرار از آن بسیار سخت است. اما این غزال شجاع و چابک تسلیم نمی شود و با تمام تلاشش می دود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
بی تدبیری دولت در نگهداری و توزیع مواد غذایی باعث فاسد شدن مکرر اقلام مختلف غذایی شده است. پس از فاسد شدن و دفن سیب زمینی ها، این بار هزاران تن پرتقال در انبارها گندید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۷    
ییروزی در کارزار سرنوشت ساز نیویورک، مسیر ترامپ و کلینتون را برای اثبات برتری در رقابت های مهم سه شنبه آینده در پنج ایالت شمال شرقی آمریکا را تا حد چشمگیری باز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به نظر من تمام شواهد نشان می دهد ایران به توافق نامه هسته ای پایبند است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۵    
سامانه اس 300 تمامی خلیج فارس را تحت پوشش قرار می دهد و امنیت ناوهای آمریکایی به خطر خواهد افتاد. همچنین شعاع عملیاتی سوخو 30، تقریبا همه غرب آسیا را در بر می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۲    
سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۶    
دو نماینده اصفهانی ایران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان خود به میدان رفتند که ذوب آهن اصفهان موفق به پیروزی پرگل و صعود به مرحله بعد شد ولی تیم سپاهان با شکست سنگین از دور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۰    
منابع امنیتی عراق از کشف یازدهمین گور دسته جمعی در شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
فعالان رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از تبدیل مدارس مناطق تحت سیطره گروههای تروریستی تکفیری به مقرهای نظامی خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
دو نماینده اصفهانی ایران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان خود به میدان رفتند که تنها ذوب آهن اصفهان موفق به پیروزی و صعود به مرحله بعد شد و تیم سپاهان در اوج ناباوری با شکست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو دراندونزی (2015) بارش شدید باران باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای عبور و مرور تیم های حاضر از جمله ایران شده بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
کابینه دولت سوئیس از بیم وخامت اوضاع یمن صادرات سلاح های ساخت این کشور را به کشورهایی چون امارات متحده، بحرین و عربستان سعودی متوقف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۶    
کسانی تصور می کردند آمریکا هم به دلیل تمایل به حفظ برجام و هم ازآن رو که ظهور داعش و تحولات پس از بهار عربی آن را از سعودی دور کرده، در رویارویی منطقه ای میان ایران و سعودی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
ستاره آلمانی آرسنال از تمدید قراردادش با این تیم طفره می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گذشت مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و سرخابی ها را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
یک نماینده پارلمان آلمان، وضع مالیات ویژه برای انجام شعائر دینی مسلمانان را پیشنهاد کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
مهدی طارمی که در برابر استقلال اهواز محروم است چند روزی به بوشهر رفته تا در شهر پدری اش حضور داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۱    
جدال تیم های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با برتری تیم عربستانی و حذف سپاهان از مرحله گروهی این رقابت ها به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
با وجود اینکه سازمان امور مالیاتی مهلت ارسال صورت حساب معاملات فصلی موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم را به مدت 15 روز تمدید کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۳    
مقام های آمریکا از جابجایی یگان های توپخانه ارتش روسیه در سوریه و مهیا شدن برای نبردی تمام عیار همزمان با اعزام نیروهایی از ارتش ایران به این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۴    
همراه با خانواده مرحوم مهرداد اولادی، مردم زادگاهش-قائم شهر- نیز در سوگ درگذشت این بازیکن فوتبال، با انتشار تصاویر او در سطح شهر، یاد و خاطره اش را گرامی داشتند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
سفیر آمریکا در عراق، هرگونه تماس با سفارت ایران درباره حمایت از رییس پارلمان و نخست وزیر عراق را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به یاد مهرداد اولادی بازیکن فقید تیمهای فوتبال استقلال، پرسپولیس، ملوان بندر انزلی و تیم ملی با بازوبندهای مشکی به میدان رفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۹    
رهبر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا می گوید توافق هسته ای ایران و 1+5 یک توافق معیوب و ناقص بوده و ایرانیان نباید بخاطر موافقت لفظی با چنین موافقتنامه ای تخفیف های بیشتری بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت امیرمومنان، حضرت علی (ع) فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در محل ستاد فرماندهی کل ارتش در جلسه ای صمیمی با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که طرف های درگیر در یمن، مذاکرات صلح در کویت را از روز پنجشنبه آغاز می کنند اما جنبش انصارالله می گوید به دشمنان اعتماد ندارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جذب سرمایه برای ساخت فیلم مشکل بزرگ سینمای ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۷    
بازیکنان پرسپولیس در دیدار با استقلال اهواز با بازوبند مشکی به میدان می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه داریم تا پایان سال 2 هزار و 800 پایگاه خدمات دندانپزشکی در کشور ایجاد کنیم که با این کار، سطح خدمات دولتی در این بخش به 25 درصد افزایش پیدا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۶    
باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز به علاقه مندان جذب مدافع پر مشتری والنسیا اضافه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۶    
شبه نظامیان کرد پ.ک.ک از ظهر امروز با حمله به مقر های نیروهای بسیج مردمی (دفاع الوطنی) سوریه در شهر قامشلی هشت نفر را به شهادت رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
رئال مادرید برای امیدوار ماندن به قهرمانی در لالیگا ابتدا باید 5 بازی باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و سپس منتظر لغزش بارسلونا و اتلتیکو بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
نیروهای هلال احمر سوریه با همکاری ارتش این کشور دقایقی پیش 500 نفر از ساکنین شهر های فوعه، کفریا، مضایا و زبدانی را برای مداوا به مناطق امن منتقل کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
شهردار لندن به رئیس جمهور آمریکا درباره مداخله در همه پرسی انگلیس برای ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
التفات رضایی جانباز10% متولد 1346 میانه ، پدر سه فرزند می باشد. بعد از اعزام به جبهه در منطقه کردستان از ناحیه آرنج دست مجروح شد و چندین بار در بیمارستان های سنندج، مشهد و تهران مورد مداوا قرار گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۹    
دیوان عالی آمریکا پرداخت حدود 2 میلیارد دلار به خانواده های قربانیان بمب گذاری سال 1983 از محل دارایی های مصادره شده ایران را تایید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
لخویا قطر در خانه بنیادکار ازبکستان به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های موجود در سطح بازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از مکالمه تلفنی ساعتی پیش نخست وزیر عراق با روحانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
گروهی از نیروهای ویژه ارتش سوریه با کمک نیروهای متخصص یگان مهندسی عملیات ویژه ای در استان دیرالزور انجام دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
تنها چند روز پس از نشست نفتی دوحه فاش شد که "محمد بن سلمان" جانشین ولی عهد و وزیر جنگ سعودی با وجود آن که در نشست دوحه حضور نداشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۴    
معاون دبیر کل اتحادیۀ عرب و رئیس بخش رسانه ها در این اتحادیه، گفت: 90 درصد فعالیت های تروریستی در فضای اینترنت، از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۰    
رایزنی النجیفی با الجبوری، تاکید نمایندگان حزب دموکرات کردستان برشرکت نکردن در نشست فردای پارلمان و درخواست مقتدی صدر از فراکسیون متبوع خود برای تعلیق فعالیت خود تا زمان رای گیری درباره کابینه مدنظرش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
دیوان عالی آمریکا اعلام کرد حدود دو میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران باید به خانواده های قربانیان آمریکایی که در بمب گذاری سال 1983 در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت و دیگر حملات ادعایی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
مدیریت ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ در اطلاعیه ای مشترک اعلام کردند برای سازمان دهی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
یکی از اعضای کمیسیون مهاجرت اروپا گفت که در صورت عدم اجرای تعهدات مندرج در توافقنامه مهاجرت از سوی ترکیه، اتباع این کشور قادر به ورود آزادانه به اتحادیه اروپا نخواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر پردیس در فروردین ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۵    
مانوئل پلگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی باید در پایان فصل از این تیم جدا شود و گزینه های مختلفی را برای آینده خود زیر نظر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۲    
گروه تروریستی تکفیری القاعده ساعتی پیش یک جوان اهل سنت ساکن در شهر بنش واقع در شرق شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا را بجرم کمک به شیعیان مجاصره شده اعدام کرده و به صلیب آویخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۰    
اما در خیل آثاری که پخش می شود فیلم شاهدا، کشور وسیع ،مکانیک ، پسر آدم دختر حوا از آثار ویژه ای به شمار می روند که می توان به مخاطبان رسانه ملی توصیه ویژه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۶    
بر اساس نتایج یک نظرسنجی نیویورکی ها نگران آینده اقتصاد آمریکا هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۶    
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس جمهور روسیه و صدراعظم آلمان، امروز چهارشنبه در تماسی تلفنی درباره بحران اوکراین گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
مدافعان حرم صادق شیبک و حسین همتی از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
چه اهمیتی دارد که شغل و منصبت چه باشد؟ چه فرقی می کند که کجای این شهر خانه داری؟ چه مهم است که وسیله زیر پایت چیست؟ چه اهمیت دارد که چقدر همپا با تکنولوژی روز هستی؟ مدرک تحصیلی ات، لباس تنت.. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۷    
نسخه مخصوص و سریع تر بی ام و M4 GTS وارد بازار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۵    
دبیرکل ناتو ضمن اشاره به وجود اختلافات عمیق و ژرف میان روسیه و ناتو، بر لزوم گفتگو و شفافیت نظامی میان دو طرف تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس هیات نمایندگی دولت سوریه در مذاکرات ژنو تاکید کرد: سازمان ملل متحد بار دیگر بر ادامه مذاکرات بدون حضور هیأت سعودی تاکید کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
433 نفر از اعضاء پارلمان مصر به دولت جدید این کشور رأی اعتماد دادند و با برنامه هایی که اسماعیل شریف نخست وزیر مصر ارائه داد، موافقت نمودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
بازیکن جوان بایرن مونیخ به تمجید از سرمربی اسپانیایی این تیم پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
عکاس حیات وحش انگلیسی آنگوس استد، دوربین عکاسی خود را در میان شاخ و برگ درختان پنهان کرده و به کمک ریموت کنترل عکس های جالبی را از یک خانواده شیر در یکی از پارکهای ملی افریقا ثبت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
رئیس ستاد توسعه فناوری انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در دنیا باید 54 درصد مصرف نفت تا 2050 کم شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۰    
در ادامه فعالیتهای رو به رشد گروه تروریستی تکفیری داعش - شاخه یمن، بخش رسانه ای این گروه تصاویر جدیدی از حمله به یکی از مقرهای پلیس شهر صنعا منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۰    
تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر درگذشت مهرداد اولادی در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۷    
سازمان پزشکی قانونی از مرگ بیش از 3 هزار نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در سال گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا از ملک سلمان بخاطر میزبانی نشست شورای همکاری خلیج فارس که قرار است در ریاض برگزار شود، قدردانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
من هنوز هم نفهمیده ام که عصبانیت دیروز شما، از چه کسی یا چه کسانی بود؟ شما دیروز بدون آنکه از کسی اسمی ببرید، کسانی را که در نقد برجام سخن می گویند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
امید عمیدی که شانس مسلم کسب نشان طلا در وزن هفتم برای تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی فیلیپین بود،به دلیل آسیب دیدگی در آخرین روزهای اردو از همراهی تیم ملی جا ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۲    
دوره آموزشی تکاوری زنان در ارتش چین شامل تمرینات بسیار عجیبی است که هر زنی قادر به انجام آن نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
آل اسحاق از عدم عضویت خود در هر حزب و گروهی خبر داد و گفت: بنده ضمن احترام به همه احزاب کشور، بنا به دلایلی عضو هیچ حزب و تشکل سیاسی نیستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
همزمان با ادامه محاصره شهر دیرالزور واقع در شرق کشور سوریه از سوی گروه تروریستی تکفیری داعش، هواپیماهای باری ارتش سوریه روزانه اقدام به ارسال کانتینرهای حامل مواد غذایی و دارو برای دهها هزار نفر از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۳    
ستاره شناسان معتقدند سیاره ای شبیه به زمین کشف کرده اند که به دور ستاره ای در فاصله 16 سال نوری از ما می چرخد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۳    
هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی نماینده چین ادامه پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۷    
عربستان سعودی در حال بررسی طرحی برای ساخت بزرگ ترین کانال آبی مصنوعی در جهان است که خلیج فارس را به دریای عرب متصل می کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
24 ساعت پس از وقوع دو حمله انتحاری خونین در شهر کابل پایتخت افغانستان، بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری طالبان با انتشار دو عکس عوامل این حملات را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۸    
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
پدران فراموش شده در آسایشگاه سالمندان کهریزک.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
نخستین تله تئاتر سبز، سپید، سرخ با محوریت شهدای مدافعان حرم ساخته و آماده پخش از تلویزیون شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
گروه تروریستی تکفیری داعش یک جوان عراقی ساکن شهر "تلعفر" واقع در استان نینوی (شمال) عراق را پس از دستگیری از فراز ساختمانی به پایین پرتاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست اخرین دیدگاههای خود را درباره مسائل بین المللی مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
عضو شورای عالی "علمای مسلمان"، درباره تضعیف شورای "امر به معروف و نهی از منکر" به پادشاه عربستان هشدار داد و آن را نشانه "خطری بزرگ" دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
هامون، قلب سیستان و بلوچستان، چندسالی است که خشک شده، زودتر از دریاچه ارومیه. در کمتر از یک دهه، مرزهای شرقی ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
افراد ناشناس با نصب بمب کنار جاده ای در مسیر یک خودروی گشتی گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در شمال استان ادلب سوریه آن را منهدم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
یکهزار پوند جایزه رقابتی است که از سوی یک مجله انگلیسی برای توهین شخصی به رئیس جمهور ترکیه راه اندازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
صبح امروز کاروان خودروهای امدادی هلال احمر سوریه در حین عملیات امدادرسانی به مجروحان شهر "مضایا" واقع در منطقه القلمون (مرز سوریه با لبنان) هدف تیراندازی تروریستهای تکفیری قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور اعتبارنامه 221 منتخب انتخابات مجلس دهم صادر شده از این رو به نظر می رسد صدور اعتبارنامه یکی از منتخبان انجام نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۳    
وزرای دفاع آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره احداث سامانه دفاع موشکی مشترک و تشکیل نیروی ویژه به توافق رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۰    
در جریان بازی اخیر تیم فوتبال بارسلونا مقابل والنسیا، مهاجم برزیلی آبی واناری ها تاوان جمله ای تحقیر آمیزی که چند ماه پیش به یکی از بازیکنان حریف گفته بود را داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۱    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که ترکیه اگر می خواهد برای شهروندان خود سفر بدون ویزا را تا پیش از جولای به دست آورد، باید طی دو هفته شرایط لازم را فراهم آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۱    
به گزارش مشرق، بمناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه اسلام شعری را می خوانیم از امیر عظیمی که در وصف امام اول شیعیان سروده است: می نویسم سر خط، مرد خطر یعنی تو ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
آغاز نهضت رفاقت با شهدا در مراسم پرفیض اعتکاف با شعار" رفاقت مقدمه شباهت " همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، طرح رفاقت با شهدا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
در حالیکه پادشاه عربستان از سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس استقبال کرده است اما وی به استقبال رئیس جمهور آمریکا نرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
فرماندهان عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در محل ستاد فرماندهی کل ارتش در جلسه ای با فرماندهان ارتش دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم فروردین 95 با 0.5 درصد کاهش نسبت به تورم اسفندماه سال 94 به 10.8 درصد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، شعری در وصف امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بمناسبت 13 رجب از محمد جواد شیرازی که در زیر می خوانیم: قبل از سخن و هر عملی سینه دریده حتی خود حق بهر علی سینه دریده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۰    
جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت: با اجرای اردوهای رزمی می توانیم فرهنگ متعالی پاسداری را به سپاهیان جوان انتقال دهیم چرا که هرچه جلوتر می رویم نقش و سهم اداره سپاه و بسیج با جوانان ملموس تر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۰    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 43 و در وضعیت پاک اعلام کرد. به این ترتیب تهران امروز یازدهمین روز پاک در سال 1395 را تجربه کرد.