سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۰۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۶    
گل سوم بارسلونا مقابل گرانادا با از خودگذشتگی نیمار به ثمر رسید تا لوئیس سوارز در این بازی هت تریک کند و با 40 گل آقای گل لالیگا شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
مربیان و بازیکنان ماشین سازی برای ادای شکر ، امروز به حرم حضرت معصومه مشرف شدند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
زین الدین زیدان با وجود تحول شگرفی که در نیم فصل دوم در رئال مادرید ایجاد کرد، نتوانست این تیم را قهرمان لالیگا کند و پشت سد بارسلونا باقی ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
یک هفته بعد از انفجار، هویت عامل آن شناسایی شد و طی اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام مشخصات وی از مردم برای دستگیری او درخواست کمک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
در درگیری مسلحانه نیروهای ویژه ارتش روسیه با تروریست های داعش در جمهوری خودمختار داغستان، 6 نفر از طرفین کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
برخی منابع اطلاعاتی فاش کردند که دستگاه امنیتی یمن، اسناد و مدارکی به دست آورده که دست داشتن امارات در حمایت از القاعده و گروه های تروریستی در یمن به ویژه در استان های جنوبی این کشور را ثابت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۱    
باشگاه استقلال نسبت به شایعات پیرامون تغییرات در کادرفنی این تیم واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
جام قهرمانی به بایرنی ها اهدا شد،این چهارمین جام متوالی قهرمانی بوندسلیگا بود که مونیخی ها بالای سر بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، گفت: شرکت پست در سال 94 بیش از 52 میلیارد تومان زیان داشته و باید با افزایش سوددهی آذربایجان شرقی در این بخش در سال آتی، شاهد پیشرفت شرکت پست باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور عراق در دیدار با وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، از کمک های ارزشمند ایران در مبارزه با داعش تقدیر و تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۲    
اعضای یک هیئت رسانه ای آلمانی-اتریشی که به ایران سفر کرده اند عصر شنبه با محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفتوگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
قهرمان زودهنگام سری A با یک پیروزی قاطعانه فصل جاری را به پایان رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۶    
ارتش سوریه با به هلاکت رساندن همه مهاجمان داعشی، بیمارستان الاسد دیرالزور را آزاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم که در مصلی تهران در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
یک منبع نظامی سوری از تلفات سنگین تروریست ها و مصادره مهمات و داروهای ساخت ترکیه در ریف جنوبی حماه در سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، راه حل در یمن باید توافقی باشد و این توافق باید از طریق گفتگو حاصل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۶    
گروهی از فعالین سیاسی آلمان در اعتراض به حمایت عربستان از داعش با پروژکتور تصویر پرچم داعش را بر ساختمان سفارت عربستان منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
هلال احمر لیبی روز شنبه اعلام کرد، یک گور دسته جمعی با 15 جسد در شهر بنغازی کشف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه همراه با محمدباقر قالیباف شهردار تهران و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه شهر آفتاب و ایستگاه تازه تاسیس متروی این مجموعه بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
ارتش سوریه و همپیمانان آن ضمن پیشروی در مناطق مختلف دمشق، تروریست ها را در مناطق داریا و المعظمیه در ریف دمشق محاصره کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
مهاجم اروگوئه ای بارسلونا موفق شد با به ثمر رساندن 40 گل بالاتر از رونالدو و مسی آقای گل لالیگا شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
بعد از قهرمانی بارسا در لالیگا هوادارن بارسا و گرانادا به داخل زمین چمن هجوم آوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
مراسم خطبه خوانی توسط خدام حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس (ع) و با حضور عاشقان خاندان امامت و ولایت در کربلای معلی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
کریستیانو رونالدو با دو گلی که در نیمه اول وارد دروازه دپورتیوو کرد تعداد گل های خود در فصل جاری را به 51 رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور مصر در نشستی با وزیر برق و انرژی های تجدید پذیر این کشور، بر ضرورت استفاده از انرژی هسته ای تاکید کرد و آن را برای مصر راهبردی و حیاتی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۹    
یک مرد آمریکایی اعتراف کرد که در یک سفر هوایی به ایالت نیومکزیکو، روسری یک زن مسلمان را از سر او کشیده و به او گفته است: اینجا آمریکاست! روسری بی روسری! .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۶    
دیپورتیوو لاکرونیا 0 - رئال مادرید 2
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
مقام ارشد آمریکا از پیوستن تروریست های بوکوحرام نیجریه به داعش در لیبی و افزایش همکاری های لجستیکی بین آن ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل از بازداشت یکی از منافقین که از عوامل انفجار حزب جمهوری بود در کشور آلبانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۱    
گرانادا 0 - 3 بارسلونا
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۷    
تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقابل گرانادا به عنوان قهرمانی رقابتهای لالیگا دست پیدا کرد. این در حالی است که رئال مادرید هم با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
معد علی سلمان ملقب به معد العذیره یکی از سرکردگان داعش در منطقه جبال حمرین واقع در شمال تکریت در استان صلاح الدین عراق کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۳    
مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد عنوان آقای گلی بوندسلیگا را بدست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
سرطان کلیه، یکی از ده سرطان شایع در دنیا، شناخته شده است که در آمریکا، بیشتر مردان بالای 50 سال را گرفتار خود می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۵    
گروه تروریستی تکفیری احرارالشام وابسته به اخوان المسلمین و القاعده با انتشار ویدئویی در فضای مجازی گوشه ای از قتل و غارت و راهزنی عناصر این گروه در منطقه جنوب شرقی شهر حلب را به تصویر کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به جایی رسیده ایم که در گام های بعدی، بعد از تأیید شورای نگهبان، شرکت پست برای همیشه دولتی خواهد ماند و می توانید برای آینده، روی پست حساب بازکنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ضاله بهائیت، تداوم دستگیری برخی از اعضای این فرقه در ایران را به شدت محکوم کرد و خواهان آزادی فوری آن ها شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در در شهر کرج در اردیبهشت ماه 95می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
حضور صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال در سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم که در مصلی تهران در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
در درگیری های شدید میان نیروهای ارتش سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در محلات اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور دهها تروریست به هلاکت رسیده و حملات آنها برای سیطره بر این منطقه شکست سختی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
دکتر خرم که در زمان حضور بلازوویچ به عنوان دکتر تیم ملی همکاری می کرد و از دوستان نزدیک برانکو محسوب می شود، تغییرات احتمالی پرسپولیس را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
در یازدهمین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب، مراسم پایانی نمایشگاه با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
هفته پایانی از لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی باواریایی ها، توقف دورتموند و تثبیت عنوان چهارمی مونشن گلادباخ به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
اهالی یک روستای مرزی در شمال عراق که به دنبال حمله هوایی و توپخانه ای آنکارا آواره شده اند، دخالت فوری طرف های ذی ربط را برای پایاند دادن به این وضع خواستار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
پلیس روسیه از دستگیری یکی از عوامل جذب نیروی داعش در جمهوری قفقاز شمالی این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
در انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در محله آشوری های شهر قامشلی واقع در شمال استان حسکه سوریه دو نفر کشته و سه نفر بشدت زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۰    
پس از اربعین حسینی، اجتماع میلیونی مهدوی در شهر قم و مسجد جمکران، شکوه و عظمت شیعه را به تصویر می کشد، اما این استان هنوز زیرساخت های پذیرایی از خیل مشتاقان نیمه شعبان را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۴    
یانوش اوربنسکی یک معدنچی بازنشسته لهستانی است که در چهل سال گذشته اشتیاق فراوانی برای کپی کردن از ساختمان ها و اشیاء معروف داشته و با چوب کبریت و چسب آنها را ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۱    
بارسا و رئال امشب هر یک تلاش خواهند کرد تا عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کنند و طبیعتا بارسای صدرنشین از شانس بیشتری برخوردار خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان سرخرود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۲    
مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با گلزنی در آخرین دیدار تیمش رکورد جدیدی را در بوندس لیگا پس از 39 سال به نام خود ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۶    
آنچه در زیر قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ موجود در سطح بازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۰    
در یک گفت وگوی تلفنی افشا شده توسط وزارت کشور افغانستان، مسئول عملیاتی طالبان می گوید که نه روحیه جنگ دارند و نه تجهیزات و مهمات.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
منابع امنیتی سوریه از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در قامشلی واقع در استان مرزی الحسکه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
فرماندهی عملیات مشترک در عراق اعلام کرد که منطقه الوردیه واقع در غرب الرمادی مرکز استان الانبار پس از بیرون راندن عناصر داعش، آزاد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
مهاجم موفق تیم ملی کشورمان ناراحتی خود را بابت سقوط اولین تیم حرفه ای خود نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
پلیس آلمان صبح امروز سر یک خوک همراه با عبارات موهن علیه مرکل را مقابل یکی از ستادهای انتخاباتی وی در شهر بندری "اشترالزوند"، در شمال ایالت " مکلنبورگ-فورپومرن" آلمان پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
نخست وزیر عراق ضمن درخواست از سیاستمداران برای کنار گذاشتن اختلافات خود از ادامه خطر تروریسم با وجود دستاوردهای میدانی نیروهای عراقی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
مهاجم پرسپولیس قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران در اردیبهشت ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۱    
نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیامی توئیتری از تمایل خود برای دیدار از کشور امیر نشین قطر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۱    
مالک میلیاردر باشگاه چلسی در مراسم بهترین های این باشگاه هدیه جالب توجهی برای گاس هیدینک هلندی در نظر گرفت و به او اهدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
یک فعال شبکه های اجتماعی فاش کرد که مصر به ریاست عبدالفتاح سیسی همچنان به همکاری اطلاعاتی فشرده با ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده کل نیروهای وفادار به دولت طبرق در لیبی، ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن یک عراقی و زخمی شدن 4 نفر دیگر بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه الاسکان واقع در شمل غرب بغداد خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
سخنان رئیس جمهور روسیه دربارۀ شیوه های مقابله با تهدیدات احتمالی سپر موشکی آمریکا در رومانی و لهستان، نگرانی شدید واشنگتن را در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۳    
منابع خبری اعلام کردند که هیأت ملی یمن و انصارالله در مذاکرات صلح این کشور با مدیریت کشور توسط یک جناح مخالفت کردند و دولت توافقی با حضور تمامی طرف ها را خواستار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۰    
فرمول رفتاری آمریکا این است که بگوید ایران مجبور به یک روند سراب گونه مذاکره و توافق است و این زنجیره تا براندازی نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد و اگر ایران این سناریو را نپذیرد و به تعهدات کاغذی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۵    
فرمانده پلیس راه مازندران از مسدودی محور هراز از فردا به مدت دو روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۸    
کمپانی نایک به دو ستاره لستر سیتی کفش های ویژه ای هدیه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۶    
سفیر ایران در سوریه با اشاره به تحولات این کشور گفت: در نگاه کلی به تحولات میدانی سوریه شاهد موفقیت های قابل توجهی از سوی دولت و ارتش سوریه و نیروهایی هستیم که با تکفیری ها مبارزه می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه دعوا و نزاع در کشور سایش ایجاد می کند، گفت: عده ای تلاش می کنند از خلیج فارس اسم فارس را حذف کنند، این تلاش های کودکانه ای است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی را صادر کرده ایم و دبیرکل باید آن را ابلاغ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان گفت: باور ما بر این نکته است که خان طومان را رزمندگان اسلام پس خواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
در ادامه درگیری ها میان شبه نظامیان کرد و نیروهای ارتش ترکیه ساعتی پیش یک فروند بالگرد جنگی از نوع "کبری" ساخت آمریکا حین پرواز بر فراز استان حکاری در شرق این کشور با آتش موشک پدافند هوایی کردها ساقط ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
من پیش از حضور در خندوانه هم علی مسعودی را می شناختم ولی در خندوانه فرصتی ایجاد شد تا از نزدیک با هم آشنا شویم و این دوستی بین ما شکل گرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۳    
ضرغامی عنوان کرد: بچه ها در سنین کودکی، به شدت به بازی های جمعی به ویژه از نوع فیزیکی نیاز دارند، جسم و روحشان از این طریق تغذیه می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
باشگاه پرسپولیس از هواداران به دلیل حمایت همه جانبه و بی نظیرشان از تیم سرخپوشان در طول فصل تقدیر و تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۵    
رئیس مجلس عصر امروز با همراهی قالیباف و علی جنتی از مجموعه شهر آفتاب بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۹    
پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی موجب سردرگمی تروریست ها شده به طوری که آنها برای برون رفت از این شرایط دشوار انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه رفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
بیشتر درایوهای نوری برای باز شدن شان احتیاج به فشردن دکمه قرار گرفته در جلوی دستگاه دارند. یافتن و دسترسی به این دکمه می تواند برای برخی از دستگاه ها دشوار باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۱    
تیم فوتبال لاتزیو برای تقدیر از مهاجم آلمانی خود با پیراهنی خاص به مصاف فیورنتینا می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
در دیدار معاون وزیر خارجه ایران با برخی از مقامات پارلمانی پرتغال بر توسعه مناسبات پارلمانی بین 2 کشور تأکید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۱    
درگیری صدها نفر در گورستانی در پایتخت روسیه منجر به کشته شدن دستکم دو تن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۱    
سرمربی آینده تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است حتی خالق تیکی تاکا نیز در آینده از مقامش برکنارخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
گوگل امروز از بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن تقویم خود خبر داده که پشتیبانی از کنفرانس های تلفنی را در آن ارتقا می دهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
میشل عون شهادت مصطفی بدرالدین را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران در اردیبهشت 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۰    
معبد ساناهین sanahin در استان لوری ارمنستان قرار دارد. داخل و بیرون بنا زیبایی خاصی دارد و با این که در گذر تاریخ بیشتر قسمت های آن تخریب شده باز هم زیبا و باشکوه است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۹    
دوره آموزشی رسم هجرت با هدف ارتقا مهارت های تشکیلاتی و مدیریتی طلاب غیر ایرانی برای حضور در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در دیگر کشورها برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۰    
باشگاه میلان لباس جدید خود را برای فصل آینده رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
سامانه ضد موشکی آمریکا در رومانی فعال شد. بخشی از این سامانه رادار ایجیس در حالت زمین پایه است که در این کشور اروپای شرقی نصب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
گزارش های رسانه ای حاکی است عربستان روز جمعه (دیروز) نیرو و تجهیزات نظامی بیشتری به استان مأرب در یمن اعزام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب غرفه های برگزیده خود را شناخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۲    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف روسیه جایزه ای ویژه دریافت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۰    
فائزه هاشمی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس و پنج سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را سه سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه بلوار فردوس تهران در اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۷    
دروازه بان ملی پوش تیم نفت نامه ای از فدراسیون فوتبال گرفت تا برای غیبت در امتحانات دانشگاهش به مشکل برنخورد.