سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۲:۱۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۰    
روستوف درشبی که روند گلزنی های سردار ادامه داشت مقابل دینامومسکو به برتری رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال ذوب آهن برای بازی استقلال خوزستان به اهواز رسید .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۷    
ابوجمال حدود 35 سال است که به خاطر دفاع از حقوق سیاه پوستان در زندان های آمریکاست؛ وی بخش عمده این مدت را در یک اتاقک شیشه ای کوچک در حبس انفرادی به سر برده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
همسر و فرزندان مدافع کاستاریکایی تیم پرسپولیس با حضور در هتل المپیک دقایقی در کنار مدافع شماره 4 سرخ پوشان حضور یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
اسطوره رئال مادرید برای این تیم در فینال میلان آرزوی موفقیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
وی با اشاره به اینکه کسی که ولایت را نشناسد اعمالش باطل است، اظهار کرد: آیت الله بهجت می گفتند دشمنان خارجی به هیچ خطی جز نوکری قانع نیستند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
مدیرعامل سازمان چای کشور با بیان اینکه نرخ برگ سبز چای به میزان 10 تا 12 درصد افزایش یافته است گفت: افزایش نرخ برگ سبز چای از میانگین افزایش سایر اقلام کشاورزی بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
دیلما روسف رییس جمهوری تعلیق شده برزیل روز پنجشنبه از بی گناهی خود دفاع کرده و رای گیری امروز مجلس سنا که وی را به طور موقت از قدرت برکنار می کند را یک 'دروغ قانونی' قلمداد کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر کشور با اشاره به اینکه صدر تا ذیل پروژه پدیده تخلف بوده است، گفت: در جریان این پروژه، همه سهامداران به حقوق خود دست پیدا خواهند کرد و اگر روزی بنا باشد تا پروژه به فروش برسد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
بررسی مطالب مربوط به موضوع کودک آزاری چندی است در لابلای بخش های خبری تلویزیون بی بی سی فارسی پخش می شود و در سایت رسمی این شبکه نیز صفحه ویژه به خود اختصاص داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
پنتاگون از عملیات ارتش آمریکا ضد گروه الشباب در سومالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۱    
مرد جوانی که عصر امروز(پنجشنبه) با سقوط از بالای پل عابر پیاده در میدان رسالت قصد خودکشی داشت، با اقدام به موقع عوامل اورژانس تهران جان سالم بدر برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
پیراهن شماره 24 تیم پرسپولیس به نمایندگی از مرحوم هادی نوروزی به یک هوادار معلول در ساری اهدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۲    
رویترز اعلام کرد: امروز قیمت نفت در بازارهای جهانی به بیشترین میزان 6 ماه گذشته رسید و بشکه ای 48 دلار را ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری د پ آ گزارش داد : یکی از روزنامه های ترکیه روز پنجشنبه از آزار و اذیت جنسی یکی از کارگران اردوگاه آوارگان سوری در ترکیه به 30 کودک سوری هشت تا 12 ساله خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
وزارت دفاع انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد: جت های جنگنده این کشور سه هواپیمای ترابری نظامی روسیه را هنگام نزدیک شدن به کشورهای بالتیک مورد رهگیری قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
سرمربی تیم اسقلال اهواز گفت: تا زمانی که مشخص نشود چرا یک مامور نیروی انتظامی با اسلحه اتوبوس تیم ما را متوقف کرد فردا مقابل تراکتورسازی بازی نمی کنیم و در زمین مسابقه حاضر نمی شویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
دولت سوسیالیست فرانسه که به دلیل اعتراضات گسترده به لایحه جنجالی اصلاحات قانون کار با استیضاح مواجه شد، توانست از رای عدم اعتماد پارلمان این کشور جان سالم به در ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
عبدی با اخراجی ها دوباره عبدی توانست خودش را به سینمای ایران یادآوری کند و در ادامه این دهه با قسمت های دوم و سوم همین فیلم موفقیت خود را دست کم در گیشه ها تداوم ببخشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس جمهور برای حفاظت از جنگل های بلوط دستور ویژه داده اند و خیلی پیگیر موضوع هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
با توجه به محرز شدن بدهی های سنگین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران که منجر به صدور حکم قطعی از سوی فیفا شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۱    
اگر سری به صفحات اشخاص سرشناس ورزشی و هنری در شبکه های اجتماعی بزنید شاهد حضور پرشور هموطنان ایرانی در این صفحات خواهید بود. عکس زیر نمونه ای از این شاهکارهاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۶    
سپتامبر سال 1999 اتحادیه فوتبال اروپا سیستم صدور مجوز حرفه ای برای حضور در مسابقات اروپایی با هدف دستیابی به حداقل استاندارد ها خصوصا در زمینه مدیریتی و سازماندهی باشگاه ها و افزایش توانایی مالی و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
در جدیدترین مورد از نقض رسمی توافق آتش بس اعلام شده از سوی سازمان مل که از حمایت دولتهای وسریه، آمریکا و روسیه برخوردار می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
باشگاه استقلال خوزستان از پیراهن قهرمانی این تیم در صورت رسیدن به رتبه اول پانزدهمین دوره لیگ برتر رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۲    
تاتا مارتینو، سرمربی فعلی تیم ملی آرژانتین و سابق بارسلونا از دوران حضورش در نوکمپ به عنوان یک شکست بزرگ یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
سرپرست و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در هتل المپیک در جمع بازیکنان و مربیان پرسپولیس حاضر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
قائم مقام وزارت دفاع آمریکا پس از استقرار سامانه موشکی ناتو در رومانی تاکید کرده که تا زمانی که ایران به تولید موشک های بالستیک ادامه بدهد، فعالیت های سامانه موشکی ناتو ادامه می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
در ادامه درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش سوریه و لواء القدس با گروههای تروریستی تکفیر یارتش آزاد و القاعده در محور اردوگاه "حندرات" واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تراکتورسازی گفت: استقلال را یکبار نهم و یکبار سیزدهم تحویل گرفتم. تراکتورسازی را برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا رساندم و در دوره اخیر هم تیم را برای اولین بار به مرحله دوم آسیا بردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
او به عراق اشاره و تصریح کرد ما برای سال ها از صدام برای مقابله با ایران حمایت کردیم اما در پایان با او وارد جنگ شدیم، اما امروز ببینید چه کشوری مهمترین بازیگر خارجی در عراق است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
به افزایش گسترش نگرانی های جهانی از گسترش فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری القاعده و داعش، فعالان رسانه ای فیلم مصاحبه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود به مناسبت روز جانباز اعلام کرد که هدف آمریکا و اسرائیل فقط نابودی حزب الله از طریق داعش نیست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۰    
دیلما روسف رئیس جمهوری برزیل در واکنش به تصمیم سنای این کشور برای تعلیق و محاکمه وی از شهروندان برزیلی خواست علیه آنچه که کودتا برای کنار گذاشتن وی از قدرت توصیف کرد، بسیج شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
در ادامه موج جدید ترورهای فرماندهان و مسئولان شبه نظامیان وابسته به ائتلاف عاصفه الحزم به رهبری عربستان سعودی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
نیچروان بارزانی نخست وزیر حکومت اقلیم کردستان عراق درگفت وگو با خبرنگاران برضرورت بازگشت اعضای کرد پارلمان عراق به بغداد تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
فرمانده عملیات امنیت استان الانبار روز پنجشنبه از به قتل رساندن 10 انتحاری در منطقه البوعیثه در شمال شهر رمادی مرکز استان الانبار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۸    
تظاهرات معترضان لایحه اصلاح قانون کار در شهرهای پاریس و نانت به خشونت کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای افزایش روحیه در تمرین امروز این تیم حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
همزمان با پیشروی های نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در جبهه های نبرد استان نینوی، ساعتی پیش گروه تروریستی تکفیری داعش 4 تن از اسرای ارتش عراق را در میدان مرکزی شهر موصل اعدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دیدار خود با دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در رقابت های درون حزبی را عالی توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از این همه زحمتی که کشیدید و به صدر جدول رسیدید، حیف است که این تیم قهرمان نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
پرسپولیس و راه آهن فردا در جدالی سرنوشت ساز برای هر دو تیم به مصاف هم خواهند رفت و باید دید در پایان بازی کدامیک به هدف خود خواهند رسید؛ قهرمانی سرخپوشان یا بقای راه آهنی ها؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: یک متهم که با فروش یک قطعه زمین دست به کلاهبرداری یک میلیارد و 400 میلیون ریالی در زاهدان زده بود، دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
در اثر انفجار یکدستگاه خودروی بمبگذاری شده در مقابل یک مقر نظامی متعلق به ارتش ترکیه در مرکز شهر استانبول 6 نظامی این کشور زخمی شده و خسارات گسترده مالی ببار آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
علی دایی و پرویز مظلومی عصر امروز در حاشیه برگزاری نشست خبری پیش از بازی، با هم دیدار کردند و برخورد گرمی داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۶    
فرمانده تیپ هفتم ارتش عراق اعلام کرده پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جزیره البغدادی آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۶    
در حال حاضر سه تیم در لیگ برتر شانس قهرمانی در لیگ پانزدهم را برای خود متصور هستند و انتظار دارند نتایج به سود آنها رقم بخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس فردا قهرمان لیگ برتر شود چرا که قهرمانی این تیم پرطرفدار به سود فوتبال ایران خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
استانداری الانبار عراق در پی تشدید حملات تروریستی امروز داعش به شمال الرمادی و با هدف حمایت از ساکنان این شهر، منع آمد و شد اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری بزرگ در استانبول ترکیه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جانباز سخنرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
رئیس کمیته دفاعی مجلس دومای دولتی روسیه می گوید سامانه موشکی تازه تاسیس آمریکا در رومانی، مسکو را هدف قرار داده و نه ایران را.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۶    
در روزهایی که گروهی از پاسدارانِ تازه ثبت نام کرده ی کرمانی، برای حضور در دوره ی آموزشی، به تهران اعزام شده بودند، مسئولیت آموزش آنان به پاسداری جوان و مجرب به نام محمد ناظری سپرده شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۰    
جلسه سنا بدون حاشیه نبود. بیرون ساختمان، حدود 6 هزار نفر از مخالفان روسف علیه او شعار می دادند و هواداران او نیز بیکار ننشسته به آنها هجوم آوردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
منابع وابسته به اتاق عملیات حلب از پیشروی های موثر نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و عقب راندن تروریست ها و وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به دشمن در این منطقه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش مان را انجام می دهیم که با پیروزی مقابل صبای قم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در تصادف خونین در محور گناوه در برخورد یک خودرو پژو 405 و پراید 5 نفر کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: استقلال تیم خوبی است و اگر ما شانس داشته باشیم، می توانیم آنها را شکست بدهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک مصاحبه تاکید کرده که طرحش برای ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور، تنها یک پیشنهاد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۲    
نهمین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز پنجشنبه با حضور مردم در شهر آفتاب برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تغییر وزیر حج عربستان پیش بینی می شود وی افزایش قیمت حج را به صورت غیرقابل منطقی دنبال کند و اگر امنیت و عزت حجاج را زیر سئوال ببرد، اعزام حجاج انجام نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
استادِ این دوره ی آموزشی، جوانی پاسدار به نام محمد ناظری بود که فروتنانه در جمع پاسداران تحتِ آموزشش عکس یادگاری انداخته است
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
در این ویدئو شاهد مسابقات جذاب و هیجان انگیز آفرود در کویر عربستان هستید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با همتای انگلیسی خود گفت که ایران و 1+5 باید به توافق هسته ای پایبند باشند و هر دو طرف می بایست از مزایای برجام بهره ببرند و هاموند نیز تصریح کرد که بازگرداندن ایران به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
نیروهای سوری و مقاومت در جریان چند عملیات در جبهه غوطه شرقی دمشق ضمن از پای درآوردن شمار زیادی از عناصر تروریستی جیش الاسلام و جبهه النصره موفق شدند خود را به غرب شهرک زبدین رسانده و ارتفاعات آن را ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
سردار حاج محمد ناظری فرمانده ی یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران و از رزمنده گان سال های دفاع مقدس بود که دو روز قبل در حین انجام ماموریت، به یاران شهیدش پیوست
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۸    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR تصاویر دیدار عیدانه خانواده شهدای مدافع حرم افغانستانی با رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
منابع نظامی لیبی از سقوط منطقه راهبردی ابوقرین به دست داعش و کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
در این ویدئو شاهد یک دومینوی خلاقانه با تکه های چوب و تیله هستید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
جولان قطعات چینی اعم از لاستیک و قطعات در بازار خودروهای سنگین بویژه اتوبوس های ایرانی باعث شده تا ایجاد و افزایش خسارات اتوبوس های ایرانی در جاده خونین تر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان دیدار فردا (جمعه) مقابل ذوب آهن را فراتر از یک بازی فوتبال دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال فقط روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی رقابت اصلی بین ما و استقلال خوزستان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا استمرار جنگ و جنایات تروریست ها در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده می خواهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
خبرگزاری های بزرگ دنیا نیز فقط گاه گاهی خبر از قاره آفریقا می گیرند. گویی فقط بوی تکراری باروت از منازعات نژادی به مشام می رسد. جدیدترین رخدادهای قاره استعمارزده چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
حاج محمد ناظری به میهمانی رفقای شهیدش رفت و یکی دیگر از افراد موجود در آلبوم عکس های یادگاری "حاج قاسم سلیمانی" آسمانی شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
"آنتون یریگین" در اثر حملات عناصر گروه های تروریستی در استان حمص در سوریه درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در مورد این که نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) بی تفاوت نباشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از سیاست های متحدان غربی اش در مبارزه با تروریسم آنها را متهم به تلاش برای تجزیه ترکیه و تسلیح تروریست ها کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: افتادن سه کارگر به داخل دستگاه مقواسازی در شهرک شهید سلیمی منجر به مرگ هر سه نفر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
یکی از جالب ترین و شاید نادر ترین دیدنی های تایلند و بازارهای محلی و مراکز خرید تایلند ، بازار شناور بانکوک است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
در سرزمین هند آدم های عجیب زیادی زندگی می کنند، این بار هم آرایشگری در آن ظهور کرده که با دهانش می تواند موها را کوتاه کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
به گزارش مشرق، تصویری ویژه از سردار رشید اسلام، دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه نازعات، هنگام میانداری یکی از هیات های عزاداری در محله حسن آباد تهران.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
اکبر عبدی: فیلم رسوایی در جشنواره فیلم فجر هم بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده است و کلک زدند که دو فیلم دیگر را اعلام کردند. اگر می توانید بروید یک فیلم بسازید که روی آقای ده نمکی را کم کنید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۳    
کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای فیلمی از شعرخوانی رهبر انقلاب را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای فیلمی از شعرخوانی رهبر انقلاب را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۱    
دو انفجار امروز جنوب غرب فرانسه را لرزاند که در پی آن دو نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: حاضر نیستم به هر قیمتی همکارم در تیم استقلال زمین بخورد و من جای او را بگیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
محققان نروژی ویدئویی از پرواز پهپاد را در شبکه اینترنت منتشر کردند که به همراه یک لیوان آب میوه 360 درجه به دور خوش می چرخد اما آب میوه از لیوان بیرون نمی ریزد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۳    
یکی از مراجع تقلید در قم گفت: از نظر شرعی کسانی که امسال مستطیع شدند حجی بر گردن ندارند چرا که شرایط به گونه ای است که نمی توانند به حج بروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
مراسم افتتاح بیمارستان فوق تخصصی امام زین العابدین (ع) کربلا پس از 7 سال با تلاش مهندسان ایرانی شامگاه چهار شنبه بیست ودوم اردیبهشت با حضور سرکنسول کربلا،رئیس ستاد بازسازی عتبات ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۷    
سنای برزیل امروز پنجشنبه به طرحی رای داد که رئیس جمهور این کشور را به صورت موقت از قدرت تعلیق می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
افرادی که موفق به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و راه آهن نشده اند، به ورزشگاه نروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور آیت الله کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
مراسم تشییع پیکر شهید سردار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه نازعات (خلیج فارس) صبح امروز در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
مولودی خوانی سعید حدادیان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام سجاد علیه السلام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
مولودی خوانی محمد رضا طاهری به مناسبت میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام.