جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 خرداد 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 خرداد 1400 مشرق نیوز 2 خرداد 1400 مشرق نیوز 3 خرداد 1400 مشرق نیوز 4 خرداد 1400 مشرق نیوز 5 خرداد 1400 مشرق نیوز 6 خرداد 1400 مشرق نیوز 7 خرداد 1400 مشرق نیوز 8 خرداد 1400 مشرق نیوز 9 خرداد 1400 مشرق نیوز 10 خرداد 1400 مشرق نیوز 11 خرداد 1400 مشرق نیوز 12 خرداد 1400 مشرق نیوز 13 خرداد 1400 مشرق نیوز 14 خرداد 1400 مشرق نیوز 15 خرداد 1400 مشرق نیوز 16 خرداد 1400 مشرق نیوز 17 خرداد 1400 مشرق نیوز 18 خرداد 1400 مشرق نیوز 19 خرداد 1400 مشرق نیوز 20 خرداد 1400 مشرق نیوز 21 خرداد 1400 مشرق نیوز 22 خرداد 1400 مشرق نیوز 23 خرداد 1400 مشرق نیوز 24 خرداد 1400 مشرق نیوز 25 خرداد 1400 مشرق نیوز 26 خرداد 1400 مشرق نیوز 27 خرداد 1400 مشرق نیوز 28 خرداد 1400 مشرق نیوز 29 خرداد 1400 مشرق نیوز 30 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۹    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ کنگ مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۱    
آیین افتتاح ستاد مرکزی اصناف و بازار تهران با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های صنفی و هیئت امنای بازار تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۰    
تریبون آزاد با محوریت انتخابات 1400 در سطح شهر تبریز توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۶    
هر ساعتی که می گذرد و پانسمان به بیماران پروانه ای نمی رسد، زخم های آنها عمیق تر می شود و بیشتر درد خواهند کشید. وزارت بهداشت هم این را می داند اما قصد ندارد درباره پانسمان های اهدایی شفافسازی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مستند آغازگر یک پایان که روایتی درباره شهید سید محمدباقر صدر است، از شبکه یک سیما پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۰    
افراد مسلح ژنرال کاتومبا وامالا، وزیر حمل و نقل و فرمانده اسبق ارتش اوگاندا را مورد حمله قرار دادند. او در این حمله زخمی شد اما دختر و راننده اش کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اولین نوبت واکسیناسیون کوید 19 در سال جدید با همکاری تیم سلامت پیغام در ییلاقات شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی انجام و از افراد مشکوک نمونه برداری pcr انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۵    
این روزها خوشبختانه تنور رقابت نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با وجود شرایط کرونایی و نیز فضاسازی های غیرمنصفانه علیه شورای محترم نگهبان به تدریج در حال گرم شدن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۱    
وزیر نفت در واکنش به زمان بازگشت ایران به بازار نفت گفت: هر وقت توافق شود و تحریم ها برداشته شود به بازار نفت برمی گردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۰    
به گزارش مشرق سید ابراهیم رئیسی در توئیتی نوشت: نمی توانم درد و رنج مردم را ببینم و کاری نکنم. اگر نمیشد مشکلات را حل کرد، کاندیدا نمیشدم با شناختی که از مسائل کشور دارم، راهکار حل مشکلات را میدانم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۰۰    
تصاویری از لحظات نفس گیر نجات یک فیل در آستانه سقوط در یک حفره عمیق در هند را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۵:۰۱    
به گفته محققان، بسیاری از افراد داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند که می تواند موجب کاهش تاثیر و کارآمدی واکسن های کووید 19 شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۴:۳۳    
اینکه شماری از ایرانیان بی هراس از لگدمال کردن الگوهای هنجاری جامعه در هم کنشی با جماعتی از بیگانگان به باتلاق ابتذال اخلاقی فرو بروند بیش از آنکه احساسات ملی و میهنی را برانگیزد باید تلنگری باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۳:۳۱    
بر اساس گزارش دو مرکز تحقیقاتی، سال گذشته 17 میلیون آمریکایی سلاح خریده اند که یک پنجم آنها برای نخستین بار بود که سلاح می خرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۳:۰۴    
طبق گزارش های سازمان بهداشت جهانی سالانه 8 میلیون نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم بر اثر عوارض مصرف سیگار و دخانیات جان خود را از دست می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۳:۰۰    
قهرمان فصل اخیر بوندس لیگا در روزهای گرم نقل وانتقالات تابستانی به دنبال خریدهای ارزان قیمت و قرض گرفتن چند بازیکن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۲:۴۸    
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان انجمن ازدواج و خانواده کشور گفت: در شرایط فعلی نوجوانان انگیزه درس خواندن کمی دارند و در مقابل والدین بجای آنها نسبت به درس خواندن فرزندان حساس، دغدغه مند و نگرانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۲:۳۶    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، از "آتروفی عضلانی نخاعی" به عنوان شایع ترین علت ژنتیکی مرگ شیرخواران در صورت عدم درمان بیماری نام برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۲:۰۵    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با ویژگی های موج چهارم کرونا توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۱:۵۵    
یک دانشجوی افغانستانی دانشگاه شریف موفق به کسب مقام نخست المپیاد علمی دانشجویی ایران در بخش ریاضی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی از دست دادن برادر خود عزادار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۱:۴۱    
سارق یک دستگاه خودرو بر اثر واژگونی آن، دقایقی بعد از سرقت به کام مرگ رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۴    
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در یادداشتی از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۰    
با قاطعیت و بدون کمترین تردید می توان گفت که شورای محترم نگهبان با اعلام عدم احراز صلاحیت شماری از نامزدهای جبهه اصلاحات، خدمت بزرگی به این جبهه کرده است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه آلمان در سخنانی درخواست رئیس جمهور اوکراین برای حمایت های تسلیحاتی در مناقشات در شرق این کشور را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۶    
فرمانده انتظامی استان از کشف 775 کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس شهرستان مهریز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از انتخاب محمد کوثری به عنوان گزینه شورا برای انتخابات میاندوره مجلس در تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزدهم خرداد بیانیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۷    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی گفته چنانچه حماس بخواهد اسرائیل را نابود کند واشنگتن کمک های خود به تل آویو را بیشتر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۱    
به گزارش مشرق محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها در توئیتی نوشت: حال که امکان واکسیناسیون عمومی مهیا شده است، حقیقتا لازم است دولت محترم با التفات به حساسیت امر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در این چند سال برای موضوع ارز، برنامه ای طراحی کردیم که دولت برای تک تک دستگاه های خودش مأموریت پیدا کند که آن ها بتوانند ارزآوری داشته باشند نه اینکه مصرف کننده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی دیرین دیرین نوشت: چیز جالبیه؛ رباتی مخصوص برای تمرین دروازه بان ها. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۲    
حجت الاسلام سید یدالله شیرمردی به عنوان رئیس کمیته علما، روحانیون و طلاب ستاد مرکزی آیت الله رئیسی منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۶    
قاتل زندانی که در اینستاگرام با دختر پولداری آشنا شده بود، از زندان برای او پیام های عاشقانه می فرستاد و مدعی بود که در استرالیا زندگی می کند، اما وقتی دستش رو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی کاوش مدیا ویدئویی از مناظره کارشناس سعودی و یمنی منتشر کرد. کارشناس سعودی: اجازه نمی دهیم فرودگاه ها و بنادر یمن محل رفت و آمد نظامیان ایرانی شود! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنابر برنامه ریزی انجام شده، ظرف یک ماه آینده فرایند کاغذ و دفترچه در سازمان تأمین اجتماعی حذف خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۹    
به گزارش مشرق سید محمود رضوی در پاسخ به ادعای همتی درباره فیلم انتخاباتی اش در توئیتی نوشت: در عصری که همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند، این ادعا بیشتر یک ترفند تبلیغاتی در کمپین است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۷    
بعد از توقف یک روزه، مجوز تداوم پخش سریال "می خواهم زنده بمانم" شهرام شاه حسینی صادر شد و قرار است قسمت جدید از روز پنجشنبه توزیع شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۶    
کلید خرید هدیه مناسب این است که هدیه تان تا حد امکان شخصی سازی شده برای فرد موردنظر و مطابق سلایق او باشد تا احساس خاص بودن را به شخص القا کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۴    
به گزارش مشرق سید ابراهیم رئیسی در توئیتی نوشت: دولتی که بین خودش و مردم دیوار کشید، نمی توانست مشکلات کشور را حل کند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۴    
طالبان مسئولیت حمله دیروز به فرماندهی پلیس بغلان مرکزی در افغانستان با 32 کشته و زخمی را برعهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۳    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی رسالت آماری از ازدواج و طلاق طی 6 سال اخیر منتشر کرد. *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۲    
پژوهشگر مسائل داخلی اسرائیل، بحران سیاسی در این رژیم را بسترساز برکناری نتانیاهو از قدرت و تشکیل دولت ائتلافی در تل آویو دانست و گفت: احتمال فروپاشی کابینه ائتلافی زیاد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۲    
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبل از فرا رسیدن ضرب الاجل چهارشنبه برای تشکیل کابینه با یکدیگر دیدار کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق عبدالحمید ثمره هاشمی معاون اسبق وزیر نیرو در گفتگو با نود اقتصادی: عدم سرمایه گذاری مناسب در توسعه نیروگاهی و تعهد بی ربط کشور در معاهده پاریس باعث قطعی برق شده است. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری: یکی از جلوه های عدالت استفاده از همه ظرفیت هاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۱    
نخست وزیر مالزی از تعطیلی دوهفته ای پایتخت این کشور و حومه آن در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
برنامه مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی فوتسال لیتوانی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۵    
به گزارش مشرق عبدالناصر همتی در توئیتی نوشت: صداوسیما مستند انتخاباتی بنده را پخش نکرد؛ در این مستند گفته بودم: + اگر عده ای بنده را بانی وضع موجود می دانند، آنها خود وضع موجودند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۳    
رهبر انقلاب: بعضی از نامزدها، وعده هایی به مردم میدهند که خودشان هم میدانند از دست آنها ساخته نیست. گاهی وعده های غیر قانونی میدهند درحالی که میدانند آن عمل خلاف قانون است. وعده های این جوری ندهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق امین توکلی در توئیتی نوشت: رقابتی به نفع مردم است که کارنامه و برنامه نامزدها در آن ملاک انتخاب قرار گیرد. دولت مردمی، دولت پای کار، مرد میدان، ایران قوی. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۳    
نظامیان صهیونیستی دست به بازداشت های گسترده در شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی زده و صبح امروز 32 فلسطینی را بازداشت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۹    
کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با در اطلاعیه، علت عدم پخش مستند انتخاباتی عبدالناصر همتی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۸    
هافبک تیم ملی فوتبال بحرین گفت که بازیکنان این تیم به دنبال غلبه مجدد بر تیم ملی ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۶    
سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه مجوز استفاده اضطراری از واکسن شرکت چینی سینوواک را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۵    
پای صحبتهای " سعید جلیلی" سومین میهمان برنامه انتخاباتی بدون تعارف/ از میزان تاثیر تحریم ها بر مشکلات تا علت موفق نبودن دولت های قبل در حل معضلات از زبان سعید جلیلی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در جام جهانی لیتوانی برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داریم مهم سربلندی و شاد کردن مردم ایران است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۸    
سید ابراهیم رئیسی: زمانی خانه دار شدن آرزوی خانواده ها بود، امروز تامین هزینه های اجاره نشینی تبدیل به آرزو شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۵    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران تصمیم گرفت بنا به حسن نیت خود و یک تصمیم مستقل به مدت یک ماه دیگر به ضبط داده های برخی دوربین های نظارتی آژانس ادامه دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۳    
رسانه آلمانی مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ ستاره اسپانیایی بارسلونا را به خدمت نمی گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۷    
به گزارش مشرق یک پزشک اصلاح طلب در استوری اینستاگرام خود نظرش را درباره برنامه های سعید جلیلی در حوزه نظام سلامت منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۷    
به گزارش مشرق علی نادری در پاسخ به واکنش عبدالناصر همتی به راه اندازی مجدد اکانت توییتری ابراهیم رئیسی نوشت: این خوبه که به لطف انتخابات، عزیزان با اکانت متولد 2021 به شبکه ها آمده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۲    
منابع خبری از قصد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن جهت رایزنی با مقام های امنیتی دولت آمریکا پیرامون آخرین تحولات منطقه خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۹    
به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: تدریجا این تحلیل، قطعیت بیشتری پیدا می کند که جبهه اصلاح طلبان، قویا پای انتخابات هستند و صرفا بنای بر تمارض داشته اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۹    
سید ابراهیم رئیسی: به هیچ عنوان نمی پسندیم که دست دولت برای جبران کسری بودجه به جیب مردم برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۴    
به گزارش مشرق مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: واشنگتن پست: (ضمن پیشنهاد تاخیر در مذاکرات ) پس از انتخابات احتمالاً واشنگتن "ارزیابی دقیق تر و مطمئن تری" خواهد داشت و "در موضع بهتری برای دادوستد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۹    
تیم ملی فوتسال برای حضور در نهمین دوره مسابقات جام جهانی حریفان خود را شناخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۱۱    
دولت من دولت تولید و گره گشایی از کار مردم خواهد بود. چرا باید وضعیت دولت و مشکلات اقتصادی مردم را این گونه رنج بدهد. ما می توانستیم خیلی بهتر از این باشم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۵    
با پیگیری فدراسیون فوتبال کادر فنی و بازیکنان ملی پوش فوتسال در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در رشته توئیتی اقدامات انقلابی ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه را فهرست کرد: 1. اخراج 60 قاضی متخلف 2.دستگیری 237 دلال در عدلیه 3.دستگیری 161وکیل و کارشناس دادگستری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سامانه بومی معاملات بورس که طراحی شده تا دو ماه آینده به شکل آزمایشی استقرار می یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۹    
به گزارش مشرق اکانت سید ابراهیم رئیسی، پس از تعلیق توسط توییتر، مجددا راه اندازی شد. *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد آغاز شیوع ویروس کرونا از چند نقطه در دنیا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری: انگیزه بنده از حضور در این عرصه، خواست شما مردم عزیز بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۲    
آرش بادپا آهنگساز سریال زیرخاکی از ویژگی های این سریال و این که چرا در آن از خواننده بهره نگرفته شده است سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۱    
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مشکلات می تواند نباشد و امروز مبارزه با فساد و فقر و تبعیض را وظیفه خود می دانیم و در قوه مجریه برخورد با فساد و بی عدالتنی امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۴    
با توجه به انتشار خبری جعلی با موضوع اگر مردی مانع رأی دادن همسرش شود... که در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است، به اطلاع می رساند متن منتشر شده، کذب و فاقد اعتبار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
نیروی هوایی مالزی از نفوذ دسته پروازی جنگنده های چین به حریم هوایی خود و رهگیری به موقع آن ها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۹    
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی: اگر کسی در بدنه دولت ما دچار فساد شد، بدون هیچ مماشاتی حتما برخورد می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۹    
به گزارش مشرق مهدی مهرپور در توئیتی نوشت: طبق آمارهای خود بانک مرکزی، بیش از 54 درصد نقدینگی کل تاریخ ایران در دوران 3 ساله مدیریت همتی بر بانک مرکزی خلق شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۶    
به گزارش مشرق یک تحلیلگر روابط بین الملل در توئیتی نوشت: تاکید بر رفع تحریم به عنوان یک وعده انتخاباتی چندان واجد معنا نیست. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تزریق 5 هزار مگاوات برق جدید به حوزه صنعت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۴    
منابع خبری از تشدید اختلاف بین سران صهیونیست درباره ایران خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر اقتصاد گفت: با تکیه بر فناوریهای نوین میتوان تحریمها را دور زد و رمز ارزها نیز قابلیت دور زدن تحریمها را دارند اما باید با استخراجهای غیر مجاز برخورد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۶    
دو کشور هند و پاکستان بعد از سال ها اختلاف و نزاع، از چندی پیش به دنبال برقراری روابط دوستانه و مسالمت آمیر با یکدیگر بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: وزیر نفت هفته آینده برای پاسخ به سؤالات دو نفر از نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۱    
مهدی دوستی رسماً به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی سیدابراهیم رئیسی معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۱    
جلیلی: بهره مندی عادلانه خانوارها از انرژی ؛ صرفا با داشتن شماره حساب و گوشی تلفن همراه غیرهوشمند امکان پذیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۶    
خبرنگار روزنامه آمریکایی در توییتی مدعی شده فردا و یا در روز پنجشنبه وقفه ای در گفت وگوهای وین ایجاد خواهد شد و هیأت ها به کشورهای خود بازخواهند گشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۶    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری: قیمت گذاری دستوری خودرو، بستر رانت را برای دلالان فراهم می کند. 50 سال است صنعت خودروی ما نوزاد مانده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۶    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به انصاف جلیلی حتی در مواجهه با رقیب در توییتی کنایه آمیز نوشت: دکتر جلیلی هستن، یک تندرو! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۴    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده دولت فدرال آمریکا و رسانه ها در این کشور جزو آن دسته از نهادهای اصلی هستند که اغلب مردم کمترین اعتماد را به آن ها دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: افزایش کارایی و کارآمدی در بخش کشاورزی نوین با ایجاد تسهیلات نخستین اقدامات ما در حوزه کشاورزی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
با پایان نبرد شمشیر قدس و پیروزی محور مقاومت در برابر تل آویو، یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد که تحرکاتی برای بهبود روابط حماس و دمشق در حال حاضر در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۶    
به گزارش مشرق پس از سخنان زاکانی درباره لزوم مانع زدایی از صادرات به چین، یکی کاربر مدعی شد که اصولا چین کالاهای ایرانی را نمی شناسند. در پاسخ به این ادعا یک صادرکننده در توئیتی نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۲    
نظامیان تروریست آمریکایی 20 کامیون حامل سلاح و تجهیزات و 10 نفتکش را وارد پایگاه غیر قانونی خود در شهر الشدادی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
گابریل پین که هفته آینده به عنوان دستیار مجیدی به جمع آبی پوشان اضافه می شود، پیشینه قابل توجهی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۳    
تاکنون 80 درصد از صحنه های مربوط به مجموعه طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی جلوی دوربین رفته است.سکانس هایی از سریال در خارج از کشور تصویربرداری می شود که گروه در حال بررسی برای نهایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: نائومی اوساکا، تنیسور ژاپنی تبار چند روز قبل گفت برای سلامت روان در نشست خبریِ مسابقات تنیس آزاد فرانسه شرکت نمی کنه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۷    
تیم ملی فوتبال هنگ کنگ از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ بازی رسمی را انجام نداده و آخرین مسابقه این تیم در دسامبر سال 2019 مقابل چین انجام شده است.