شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 خرداد 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 خرداد 1400 مشرق نیوز 2 خرداد 1400 مشرق نیوز 3 خرداد 1400 مشرق نیوز 4 خرداد 1400 مشرق نیوز 5 خرداد 1400 مشرق نیوز 6 خرداد 1400 مشرق نیوز 7 خرداد 1400 مشرق نیوز 8 خرداد 1400 مشرق نیوز 9 خرداد 1400 مشرق نیوز 10 خرداد 1400 مشرق نیوز 11 خرداد 1400 مشرق نیوز 12 خرداد 1400 مشرق نیوز 13 خرداد 1400 مشرق نیوز 14 خرداد 1400 مشرق نیوز 15 خرداد 1400 مشرق نیوز 16 خرداد 1400 مشرق نیوز 17 خرداد 1400 مشرق نیوز 18 خرداد 1400 مشرق نیوز 19 خرداد 1400 مشرق نیوز 20 خرداد 1400 مشرق نیوز 21 خرداد 1400 مشرق نیوز 22 خرداد 1400 مشرق نیوز 23 خرداد 1400 مشرق نیوز 24 خرداد 1400 مشرق نیوز 25 خرداد 1400 مشرق نیوز 26 خرداد 1400 مشرق نیوز 27 خرداد 1400 مشرق نیوز 28 خرداد 1400 مشرق نیوز 29 خرداد 1400 مشرق نیوز 30 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۱    
پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس روز جمعه 14 خردادماه وارد جزیره قشم شد و پس از استقبال و انجام تشریفات برای آیین تشییع به حسینیه شهید حاج قاسم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۶    
رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری دو سارق حرفه ای موتورسیکلت با شلیک پلیس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۷    
به گزارش مشرق محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: امام راحل با تمام وجود به معجزه مردم برای تغییر شرایط و چیرگی بر تمام مشکلات اعتقاد داشت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل دفتر یارانه های نقدی و غیرنقدی سازمان هدفمندی سازی یارانه ها از پیگری ثبت نام عمومی از متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی از دستگاه های اجرایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور خصوصا زابل وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۷:۳۱    
یک منبع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد از این پس تمامی نگاه ها به سوی نتانیاهو معطوف خواهد شد تا از صدور دستور العملی که منجر به افزایش تنش در برهه انتقالی شود، جلوگیری به عمل آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۵:۵۳    
سخنگوی اجرای قانون جدید چک گفت: تاریخ سه سال اعتبار چک در اصلاحیه جدید حذف شده است و اکنون فرجه زمانی سه ساله بر روی دسته چک وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۴:۴۵    
نیمی از ظرفیت حداقلی تولید معادن شن و ماسه فعال در کشور می تواند زمینه ساخت 3.5 میلیون واحد مسکونی در سال را پوشش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۱:۳۰    
به گزارش مشرق علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: پیری جمعیت خطر بزرگی است. در دهه شصت، نرخ تولد 3.9 بود که اکنون به زیر 1 رسیده و سن مادری هم به 29 سال افزایش یافته. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۱:۰۳    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری و انهدام باند سرقت و کشف 24 فقره سرقت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق محسن رضایی در توئیتی نوشت: خوشحالم که ایدۀ کارشناسی شدۀ تشکیل صندوق جبران زیان مالباختگان توسط سایر کاندیداها نیز مقبول واقع شده است و آن را ترویج می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: اینجا گوتینگن آلمانه و این صف طولانی هم صف افرادیه که چند ساعت برای تزریق واکسن کرونا زیر آفتاب می ایستند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۶    
2 نماینده مجلس سنای آمریکا خواستار تشکیل بانک سوخت هسته ای در منطقه برای مقابله با برنامه هسته ای ایران شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۰    
کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۶    
این فیلم لحظه حضور آیت الله خامنه ای در مراسم تشییع امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در بهشت زهرا(س) در خرداد سال 1368 را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۴    
به گزارش مشرق اکبر نبوی در توئیتی نوشت: در بایگانی تلوبیون، سخنان و برنامه های اقتصادی آقایان: همتی، رضایی، جلیلی و رئیسی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو را دیدم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به 150 میلیون تومان خبر داد و گفت: مرحله دوم افتتاح طرح ملی مسکن، تا پایان خرداد انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۳    
علیرضا زاکانی: به خاطر بی کفایتی مسئولان بورس به این وضع رسید؛ یک سال و نیم پیش فریاد زدم که مردم به سمت بورس نروید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۳    
صفحه رسمی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه با هنگ کنگ واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۷    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی به بررسی حملات رژیم صهیونیستی به اماکن مسکونی در نوار غزه پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۷    
ارتش ترکیه در سال های گذشته دهها پایگاه و پست نظامی را در استان های دهوک و اربیل ایجاد کرده و حالا در تلاش است به بهانه مبارزه با پ ک ک در عمق اقلیم کردستان عراق نفوذ و مقرهای بیشتری را احداث کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۷    
کارشناس داوری تاکید کرد که داور اردنی باید یک پنالتی را برای تیم ملی ایران و علیه هنگ هنگ اعلام می کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۳    
به گزارش مشرق؛ واکنش مردم به خبرنگاری که خودشو از بی بی سی معرفی میکنه و میگه جلو دوربین بگو به هرکسی رای میدم جز رئیسی.. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۳    
در بحبوحه گسترش حملات سایبری علیه نهادهای آمریکایی کاخ سفید از شرکت ها خواسته برای محافظت از خودشان در برابر این حملات اقداماتی فوری را در دستور کار قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم ملی ایران از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل هنگ کنگ اعلام رضایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
سازمان اطلاعات عراق در بیانیه ای از شناسایی و بازداشت اعضای یک شبکه تروریستی در استان کرکوک خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۳    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که دولت بایدن قصد دارد از کنگره آمریکا 1.2 میلیارد دلار بودجه برای کمک به رژیم صهیونیستی به منظور توسعه سامانه دفاعی گنبد آهنین درخواست کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در ساماندهی بازارچه های مرزی و تجارت های خرد، کولبری را در طرح تجارت همسایگی قانونمند می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۸    
محسن مهر علیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری: گرانی، بیکاری و نا امیدی به فردا از نظر مالی زندگی مردم را به هم ریخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۴    
مهندس آرمان فر مدیر عامل پالایشگاه نفت تهران: در حال حاضر می توانیم عملیات اطفای آتش سوزی را اعلام کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۸    
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: درصد خیلی کمی از مشکلات برای تحریم ها است و تحریم ها بیشتر کُند کننده است مانع کار بروکراسی ها و بلد نبودن کار و خویشاند گرایی ها است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۶    
فلسطین خواستار تبادل چهار اسیر صهیونیست با هزار و 111 اسیر فلسطینی است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی خبری تحلیلی فتن نوشت: دختر سید ابراهیم رئیسی: "پدرم پس از حضور در قوه قضائیه حقوق خودش را نصف کرد". ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۲    
گل سوم ایران به هنگ کنگ توسط کریم انصاری فرد در دقیقه 84 به ثمر رسید. (ایران 3 - هنگ کنگ 0 )
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۶    
محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: فرزندانم تحصیل کرده رشته مهندسی مدیریت مالی هستند و در شرکت های خصوصی کار می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۰    
محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: تحریم ها کُند کننده راه هستند ولی مانع کار نیستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۸    
تقویت ارزش دلار قیمت طلا را در بازارهای جهانی 40 دلار در هر اونس کاهش داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۴    
دولت نروژ سفیر آمریکا در اسلو را در ارتباط با گزارش های منتشر شده درباره جاسوسی آمریکا از مقامات بلندپایه اروپایی احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: تداوم توافق آتش بس بین گروههای فلسطینی در غزه و رژیم صهیونیستی به رفتار این رژیم در میدان، بستگی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۹    
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: پس از حوادث یازده سپتامبر آمریکا به شکل بی سابقه ای در راستای هدف قرار دادن امت اسلامی حرکت کرد و به رژیم هایی که منافع آنرا تامین می کردند، اکتفا نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۸    
یک رسانه اسرائیلی به رمزگشایی از سخنان رهبر حماس بعد از دیدار اخیرش با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۱    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با انتخاب یک راه درست، مسیر کنونی دولت را تغییر داد. برای مبارزه با اژدهای هفت سر فساد آمده ام و معتقدم ریشه مشکلات کشور در همین جاست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۰    
فدراسیون فوتبال عربستان 8 بازیکن الهلال را به دلیل ماسک نزدن جریمه نقدی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۶    
علیرضا زاکانی: بانیان وضع موجود موضع فرار به جلو در پیش گرفته اند و هیچ مسئولیتی در این باره برعهده نمی گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۰    
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: برای رفع مفاسد اقتصادی، جز خدا را درنظر نداشتم. به دلیل صیانت از منافع مردم، برخی مسئولان برایم پرونده قضایی تشکیل داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق اکبر نبوی مستندساز در توئیتی نوشت: فیلم انتخاباتی آقای محسن رضایی صمیمی و روان بود. با تراژدی شروع شد، سپس، کمی به ملودرام چرخش کرد و در انتها با رنگ و درنگی از حماسه به پایان رسید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۷    
پنتاگون در گزارشی قتل و مجروحیت تنها 33 غیرنظامی در جریان عملیات خارج از این کشور در سال گذشته را تائید کرد؛ این در حالی است که آمار واقعی پنج برابر تعداد اذعان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۳    
گل اول تیم ملی فوتبال ایران به هنگ کنگ توسط علی قلی زاده در دقیقه 23 به ثمر رسید. (ایران 1 - 0 هنگ کنگ )
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۳۱    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیار مهم است که شوراهای شهر و شهرداری ها با بخش های دولتی هماهنگ و هم افزا باشند و این موضوع در کلان شهرها و به ویژه شهر تهران اهمیت بسیاری دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۵    
دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت: کسی باید سر کار بیاید که سلامت رفتاری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۵    
دو ستاره الهلال در فصل آینده ماندگار شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۱    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت:مواردی مانند مغناطیسی شدن بدن پس از تزریق واکسن کرونا به هیچ عنوان مبنای علمی نداشته و ارتباطی به تزریق واکسن کرونا ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۹    
میخاییل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه اعلام کرد که مذاکرات سوری در فرمت آستانه با مشارکت ایران، روسیه و ترکیه تا پایان ماه جاری میلادی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۵    
سرمربی جدید یوونتوس درخواست 2 بازیکن جدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۳    
یک هواپیما سوخو 27 با استفاده از بالگرد و به طرزی دیدنی جابجا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۱    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ کنگ، نکات جالبی را در دل خود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق میثم مهرپور در توئیتی نوشت: همتی انصافا شخصیت عجیبی است. در زمان ریاستش بر بانک مرکزی هیچ نشست خبری برگزار نکرده اما از تعامل با رسانه ها سخن می گوید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به قابل رفع بودن اختلافات در احیای برجام از آمریکا درخواست کرد تمامی تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۴۳    
رسانه های صهیونیستی از وقوع یک آتش سوزی مهیب در منطقه کریات بیالیک در شمال فلسطین اشغالی خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۹    
ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان رئیسی جوانان در ساختمان مرکزی ستاد آیت الله رئیسی رو نمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۹    
دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه آینده به مناسبت سی امین سال تأسیس شبکه المنار سخنرانی خواهد کرد و رسماً به شایعات رسانه های معاند درباره بیماری اش پایان خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۲    
عبدالناصر همتی: 50 درصد کابینه من را جوانان و زنان تشکیل خواهند داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت بردار آیت الله مکارم شیرازی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۸    
محسن رضایی: در طرح نهضت مسکن، متقاضیان تنها 10 درصد آورده خواهند داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۶    
همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: ترافیک و سایر معضلات شهری ناشی از توسعه متمرکز مدیریت کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۱    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برای حضور موفق در المپیک تنها 2 ماه زمان داریم تا به آمادگی برسیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۸    
شورای نگهبان با صدور بیانیه ای نوشت: 15 خرداد یادآور جوشش غیرت دینی و پویش مردمی علیه تهاجم گسترده بیگانگان با رویکرد هویت زدایی و استحاله فرهنگی با دست نشاندگی شاه خائن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۱    
منابع فلسطینی گزارش دادند، نظامیان رژیم صهیونیستی یک دختر چهارده ساله را به خاطر کشیدن پرچم فلسطین بازداشت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۹    
زورگیران پس از وارد کردن 21 ضربه چاقو به یک عکاس خبری، لوازم همراه وی از جمله دوربین عکاسی، لنز عکاسی و لپ تاپ را به سرقت بردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۲    
تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل کانادا به دومین برد خود در لیگ ملت ها 2021 دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۱    
طبق بیانیه کاخ باکینگهام، ملکه انگلیس در تاریخ بیست وسوم خرداد در قلعه وینزر میزبان جو بایدن و همسرش خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بدهی 23 هزار میلیاردی دولت به نیروگاه ها خبر داد و گفت: دولت نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و ما خاموشی های روزشماری را درپیش خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۵    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی نظر معاون سیاسی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره احتمال پایانی بودن دور بعدی گفت وگوهای وین را با توجه به پیشرفت های حاصل شده واقع بینانه توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران: با حضور 10 ایستگاه آتش نشانی، 60 خودرو و 180 آتش نشان با تلاش 21 ساعته توانستیم آتش را مهار کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با تلاش مستمر نیروهای عملیاتی مستقر در پالایشگاه تهران، حادثه آتش سوزی دراین پالایشگاه به صورت کامل مهار و اطفاء شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۴    
باشگاه اینتر تایید کرد سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۷    
به گزارش مشرق سید پویان حسین پور در توئیتی نوشت: یکی مثل رییسی می گوید من هیچ زمان ارتباطم را با مردم و زندگی مردم قطع نکرده ام یکی هم مثل روحانی مردم را در خط ویژه و با اسکورت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال چوکا پس از توافق با مدیران باشگاه از جمع این تیم جدا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۰    
محسن رضایی: با ایجاد طرح تجارت همسایگی، مزیت هایی برای صادرات و واردات در استان های مرز نشین در نظر می گیریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای با بیان اینکه بیایید دلخوری ها را کنار بگذاریم و تنها به آینده فکر کنیم، نوشت: در لحظه تاریخی ایستاده ایم و نباید قهر کنیم و یکدیگر را تنها بگذاریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۶    
مصاحبه چندی پیش خلبان شهید حسین نامی که در حادثه اخیر نقص فنی جنگنده نیروی هوایی به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۲    
رعایت موازین شرعی و قانونی ضامن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه مکلفین و داوطلبان موظف به رعایت آن هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۵۱    
سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری: اگر می گوییم تنظیم بازار؛ لازمه آن این است که دولت هم برای تولید هم برای مصرف و هم برای توزیع، پیش بینی و برنامه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این هفته در دو حادثه مختلف در تهران دو شهروند با سلاح گرم به قتل رسیدند، گفت: عاملان این دو حادثه با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری: باید مشکلاتی که باعث مهاجرت ایرانیان خارج از کشور شده است را برطرف کنیم تا زمینه ی بازگشت آنها به وطن فراهم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۹    
مردی که چند ماه قبل در قالب یک بیانیه، اصلاح طلبان را به "تحریم خاموش انتخابات" فرا خوانده بود، توانست با همراه سازی لیدر اصلاح طلبان به مقصد شوم خود نائل آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری: سالهاست جمعی از متخصصان روی برنامه هایمان مطالعه کرده اند و حاضریم درباره آنها مناظره کنیم. به دنبال ایجاد یک ایران جدید با روش جدیدی از حکمرانی هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۱    
حساب توئیتری عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، به حالت تعلیق درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۲    
قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری: اصلی ترین هدف برای تنظیم بازار کالاهای اساسی، حفاظت از مصرف کننده نهایی است. باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید خانواده ها را افزایش دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۷    
قطر از ایده میهمان نوازی روس ها در جام جهانی 2022 استفاده خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۶    
به گزارش مشرق ی ک کاربر در توئیتی نوشت: "رفع مشکلات مردم، برنامه میخواهد، کارنامه میخواهد ولی از همه مهمتر، جدیت میخواهد." این دقیقا همان کاریست که رییسی در قوه قضاییه انجام داد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص تأمین و توزیع بنزین تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۱    
به گزارش مشرق مسعود براتی درتوئیتی نوشت: سید ابراهیم رئیسی نسبت به سال 96 به مراتب مسلط تر و با تجربه تر شده و کارنامه اش در قوه قضاییه سند توانایی او در اجرای وعده هایش است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۱    
به گزارش مشرق ، سید ابراهیم رئیسی و دخترش ریحانه سادات رئیسی چهارشنبه شب در بخش خبری شبکه 2 سیما حضور یافته و به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: علاوه بر ساخت مسکن باید نهادهای عمومی دولتی مانند شهرداری ها را ترغیب کنیم و امکاناتی را در اختیارشان قرار دهیم تا بتوانیم مسکن های استیجاری تولید کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون مردم در لویزان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان این که پیشرفت های خوبی در روند مذاکرات در وین حاصل شده، ولی بر سر برخی موضوعات کلیدی باید به توافق دست یافت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۰    
سفرهای تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات 2024 از هم اکنون آغاز شده و زمزمه های بازگشت او به بازی جدی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۲    
به گزارش مشرق سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: ناو خارک مهمترین شناور پشتیبانی و آموزشی نداجا بدلیل حریق گسترده غرق شده. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: برخلاف کمپین های انتخاباتی آقایان رییسی، رضایی و مهرعلیزاده از سمت کمپین آقای همتی خبر می رسد درهای ستادها به روی افراد داوطلب فعالیت بسته و بسیاری از آنها ...
  • ۱