شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 9 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۶    
می متالز - رئیس خانه معدن ایران معتقد است که رشد منفی اقتصادی به سبب مشکلات ناشی از وابستگی کشور به صادرات نفت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
می متالز - واحد ذوب کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد صنعت بناب در سال رونق تولید به مدار تولید بازگشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
می متالز - قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه میزبان دادوستد 4 کیلوگرم شمش طلا، 2 هزار تن مس مفتول، یک هزار تن مس کاتد، 140 تن شمش روی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت مس ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و محور اصلی و عملیاتی ما برای پیروزی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۰    
می متالز - متال بولتن در گزارشی نوشت که در پی کاهش تقاضای بازارهای اروپایی و چینی، بازار مس در ایالات متحده در انتظار سرمایه گذاران جهانی بوده و خریداران آمریکایی با اعتمادبه نفس بیشتری در حال حرکت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
می متالز - شرکت تامین سرمایه نوین در نظر دارد تا با پیشنهاد هیات مدیره در مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه 28 درصدی صاحبان سهام این شرکت را بررسی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
می متالز - با آغاز تولید شمش فولاد در سیرجان ،از خام فروشی سنگ آهن جلوگیری و به ظرفیت فولادی کشور افزوده شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
می متالز - تغییر قیمت فولاد گرم در بورس کالا تابع عرضه و تقاضا صورت گرفته و گرانی بازار فولاد هیچ کس را خوشحال نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۶    
می متالز - تغییر قیمت فولاد در بازه های زمانی کوتاه نمی تواند به نفع بازار باشد و تولیدکننده و خریدار را در مسیر عدم ثبات قرار می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش ذخیره قابل برداشت معدن مس سونگون ورزقان به 900 میلیون تن در اکتشافات جدید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
می متالز - عضو انجمن سیمان کشور در خصوص صادرات سیمان و بازارهای جدید گفت: خوشبختانه در بازاریابی قاره آفریقا مثبت عمل کردیم و اکنون به بیش از 20 کشور صادرات قابل توجهی از سیمان و کلینیکر داریم و می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۲    
می متالز - رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تأکید براینکه نه وزارت صنعت و نه بورس با فروشندگان آهن هماهنگ نیستند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۲    
می متالز - مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: تعیین معین اقتصادی توسط استاندار خراسان رضوی یک اقدام و ظرفیت بسیار مهم برای توسعه و رونق اقتصادی مناطق این استان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۶    
می متالز - رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: ماموریت بورس کالای ایران هماهنگی برای عرضه کالا و کشف نرخ منطقی قیمت است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۷    
می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دردوره 1 ماهه منتهی به 98/01/31 توانست یک میلیون و 350 هزار تن کنسانتره، یک میلیون و 53 هزار تن گندله تولید کند که موفق به فروش 41 هزار و 473 تن کنسانتره داخلی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
می متالز - هنگامی که محصولات فولادی به علت اشباع شدن در بازار، مشتری چندانی را در لیست فروش خود مشاهده نمی کند، باید مسئولان با اطمینان از نبود سفارش در بورس کالا، مجوز صادرات را صادر کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
می متالز - درد مزمن ذوب آهن اصفهان مواد اولیه است. این شرکت همواره با معضل و ریسک افزایش بهای تمام شده به دلیل رشد نرخ مواد اولیه (زغالسنگ، کک و سنگ آهن) مواجه بوده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
می متالز - نماینده مردم کرمان وراور در مجلس گفت: این کارخانه نزدیک به مراحل پایانی است و شروع به جذب نیرو کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
می متالز - از آنجا که بخش بزرگی از حمل بار ریلی در کشور به حمل مواد معدنی و محصولات فولادی اختصاص دارد، از این رو با توجه به چشم انداز سند جامع فولاد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
می متالز - تسهیلات پرداختی بانک ها در 12 ماه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 773.7 هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 159.8هزار میلیارد تومان (معادل 26 درصد) افزایش داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۳    
می متالز - مشخصات شرکت 100 میلیون تومانی متناظر اینستکس اروپایی در ایران و ترکیب هیات مدیره پنچ نفره آن اعلام شد و به ثبت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
می متالز - طرح ارتقای واحد تولید پارازایلین مجتمع پتروشیمی نوری با تکیه بر توان داخلی با موفقیت پایان یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
می متالز - وزارت اقتصاد پیشنهادی را برای نحوه واگذاری و فروش دارایی های مازاد بانک های دولتی ارایه کرده که در جلسه هیات وزیران در چهارشنبه هفته جاری مطرح می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
می متالز - چرا بازار خودرو در شرایط فعلی با چند نرخی مواجه شده و دلیل اینکه چرا بازار عملا چنین شرایطی پیدا کرده خود گویای برخی پاسخ هاست که عملا تاکیدی بر شگفتی بازار خودرو در این روزهاست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
می متالز - داده های جدید مرکز آمار با تاکید بر تازه تری تغییرات نرخ تورمی منتشر و مورد بررسی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۴    
می متالز - موسسه وود مکنزی با تحلیل تبعات تحریم ایران از سوی دولت دونالد ترامپ استدلالی را مطرح می کند که همین استدلال از منظر تحلیلگران می تواند مانعی برای فروش صفر نفت ایران تلقی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
می متالز - کونلون بانک چین روابط خود را از 20 آوریل با تجار ایرانی محدود کرد و نسبت به این موضوع در روزهای گذشته، نامه ای هشت بندی را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
می متالز - تازه ترین تحولات بازارهای ب و ج فرابورس در هفته گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مورد بررسی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
می متالز - سهام سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) از شرکت های وابسته به شستا به عنوان نخستین عرضه سال98، امروز در بازار بورس تهران عرضه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
می متالز - مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از راه اندازی ابزار فروش استقراضی (Short selling) در آینده نزدیک خبر داد و برخی ویژگی های این ابزار جدید را معرفی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
می متالز - وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که گفت وگوهای تجاری میان ایالات متحده و چین قرار است چهارشنبه هفته آینده در واشنگتن ادامه پیدا کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
می متالز - مسئولان و اعضای نهادهای سرمایه گذاری ایران با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید، با مدیرعامل و جمعی از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۹    
می متالز - بررسی دقیق ابعاد سیل خوزستان در سومین جلسه تخصصی فرماندهی حادثه پتروشیمی با حضور تمامی فرماندهان حادثه شرکتهای منطقه ویزه اقتصادی پتروشیمی تحلیل شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۵    
می متالز - استاندار سیستان و بلوچستان درباره ورود گاز به خطه شرقی کشور گفت: حضور شرکت ملی گاز ایران و تعیین معین های گازرسانی به مناطق مختلف این استان، موجب امیدآفرینی در بین مردم شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۹    
می متالز - رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام گفت: طرح پژوهشی طراحی واحد غشایی نانو فیلتراسیون و الکترو دیالیز برای حذف ناخالصی های آمین در گردش شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان طرح منتخب وزارت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۹    
می متالز - اسماعیلی گفت: از دیشب بیش از 80 هزار نفر در سامانه هوشمند سوخت ثبت نام کرده اند. پیش بینی شده بین 1.5 تا 2 میلیون نفر در کشور کارت سوخت ندارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۹    
می متالز - معاون وزیر اقتصاد تراز تجاری سال گذشته را مثبت 1.7 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: صادرات غیرنفتی سال گذشته 44.3 و واردات 42.6 میلیارد دلار بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با ارتباط مستقیم میان شبکه ارتباطی ایران و ترکیه دیگر تحریم های یک جانبه آمریکا نمی تواند بر روی اینترنت تاثیری داشته باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۵    
می متالز - نخستین کارگاه مطالعات برآورد خسارت ناشی از گردوغبار به منابع زیستی و اقتصادی با حضور مسؤولین در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
می متالز - در معاملات روز دوشنبه بورس انرژی ایران، 10 میلیون و 416 هزار کیلووات ساعت برق به ارزش 4 میلیارد و 739 میلیون ریال نیروگاه دماوند معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
می متالز - رئیس بنیاد مسکن با بیان این که به جای خانه های در مسیر سیل، زمین رایگان داده می شود، گفت: در سیل اخیر 200 تا 300 روستا در حریم رودخانه ها بودند که در بازسازی باید اصول فنی و علمی رعایت شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
می متالز - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن مخالفت با احیای وزارت بازرگانی گفت: هرزمانی که وزارت بازرگانی در کشور ایجاد و ثبت سفارش کالا و واردات کالا به این وزارتخانه واگذار شده ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
می متالز - حجت الله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: کار توأم با کارایی، اثربخشی و بهره وری باعث رونق تولید می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
می متالز - فرهاد دژپسند در دومین نشست با مجمع کارآفرینان کشور گفت: کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد چون همه می دانند که ما در جنگ اقتصادی هستیم و تعارف هم نداریم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۶    
می متالز - رای دادگاه حل اختلاف درخصوص بخشی از اراضی چادگان و نیز اراضی بلوار شقایق اصفهان به نفع ذوب آهن صادر شد و ادعای طرف دعوی رد گردید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۳    
می متالز - مجتمع فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه سال 1397 در عرصه ارتقا فرهنگ کار و افزایش بهره وری در تولید معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۰    
می متالز - شمش تولیدی توسط چادرملو مورد پذیرش کمیته عرضه بورس کالای ایران قرار گرفته و از این پس در تالار صنعتی این بورس عرضه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۵    
می متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان همواره در مسئولیتهای اجتماعی پیشتاز است و تلاش میکند در حوزه های مختف مشارکت داشته باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۷    
می متالز - شرکت سابک از کاهش درآمد سه ماهه اول خود در سال 2019 میلادی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۴    
می متالز - همزمان با نخستین روز برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت نشست فرصت طلایی تجارت با نفت ایران برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: وجود امکانات مناسبی از جمله بالگرد شب پرواز برای انتقال بیماران در هر ساعت از شبانه روز و هزینه های درمانی نشان دهنده میزان توجه این شرکت به مقوله ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۸    
می متالز - رئیس انجمن نفت ایران گفت: امروزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ اس یی) فراتر از یک اولویت برای سازمان هاست و به یکی از ارزش های بنیادین تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۲    
می متالز - مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از آمادگی این مجموعه برای سرمایه گذاری در طرح های GTP خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی نوری گفت: این مجتمع توانایی تأمین 100 درصدی پارازایلین کشور را داراست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
می متالز - اجرای مفاد تفاهم نامه جایگزینی و اسقاط بخاری های مرسوم (گازی و نفتی) با بخاری های گازسوز دودکش دار بازدهی بالا (هوشمند هرمتیک) در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بررسی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
می متالز - محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تجلیل از مدیران و تیم اجرایی باشگاه فرهنگی-ورزشی گل گهر سیرجان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
می متالز - رئیس اچ اس یی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تشریح گزارش عملکرد آموزشی این واحد در سال گذشته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۴    
می متالز - نسل جدید این پنجره های upvc که به سبک اُرسی تولید می شوند دارای قابلیت های بالایی در محدود کردن آلودگی های صوتی دارند و می توانند شدت صوت را تا میزان 70 درصد کاهش دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۸    
می متالز - برخی تحلیلگران انتظار دارند چین تحریم ها را زیرپا بگذارد مخصوصاً چون واشنگتن احتمالاً تمایلی به تحریم شرکت های چینی به خاطر واردات نفت خام ایران ندارد چون آنها همزمان خریداران نفت و گاز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
می متالز - 18 اردیبهشت ماه 97 بود که ترامپ رسما خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام کرد و حالا درست حدود یک سال بعد، پمپئو ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
می متالز - وقوع سیل، مردم را آسیب دیده و پریشان می کند، به خصوص آنکه در روزهای سرد سال اتفاق بیفتد. تاثیر گازرسانی پایدار و مطلوب را در همین روزهای بحرانی می توان دید و نتیجه اش را از زبان مردم شنید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
می متالز - رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: با بررسی زندگی شخصی و دارایی های آقای زنگنه در طول سال های مسئولیت، باید به ایشان مدال صداقت و درستکاری داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: شرکت ملی گاز ایران در همه روزهای بحرانی استان گلستان جریان گازرسانی را پایدار و مطلوب حفظ کرد و در این آزمون نیز نمره قبولی گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران که بعد از بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه انجام شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید به اینکه در این ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید نهایت تلاش مان را برای حمایت از تولید داشته باشیم، گفت: من نباید به دنبال قانع کردن دیگر دستگاه ها باشم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۴    
می متالز - معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری فرمایشات ایشان مبنی بر پیگیری وضع کاغذ و ساماندهی این موضوع را به وزرای ارشاد و صنعت ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
می متالز - دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در تولید به رونق برسیم باید هم افزایی داشته باشیم، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درخصوص بازنگری و اصلاح دستورالعمل ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
می متالز - عربستان قصد دارد تولید گاز خود را تا 23 میلیارد فوت مکعب در روز از 14 میلیارد فوت مکعب فعلی بالا ببرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید از مناطق سیل زده و چند پروژه صنعتی فردا سه شنبه به استان لرستان سفر می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
می متالز - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 2.5 برابری صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی در این استان در سال گذشته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
می متالز - مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش 60 درصدی تولید داخلی برخی از تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
می متالز - حضور افرادی با تحصیلات علوم ارتباطات، مارکتینگ و جامعه شناسی در هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده از الزامات تحقق رونق تولید است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: باید جهت توسعه استان در حوزه های اقتصادی، صنعتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
می متالز - معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: این تصور که بعضی از کشورها می توانند جای خالی نفت ایران را پر کنند، از جنبه های گوناگون از جمله از نظر فنی و سیاسی، نادرست است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
می متالز - واردات نفت کانادا از عربستان سعودی به طور یکنواخت طی 5 سال گذشته افزایش یافته است.عربستان سعودی بعد از آمریکا دومین منبع بزرگ نفت خارجی برای کانادا است .
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۱    
می متالز - شاید عربستان سعودی بتواند نبود صادرات ایران یا اختلال در تولید روسیه را جبران کند ولی حتی اگر بخواهد ، ظرفیت جبران هر دو را ندارد. رانندگان آمریکایی هزینه این مشکل را می پردازند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
می متالز - وزیر اسبق صمت با تاکید بر سیاست های ارزی اشتباه دولت و بانک مرکزی طی سال گذشته، از سیاست وزارت صمت برای تنظیم بازار انتقاد کرد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۲    
می متالز - سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: طی سال 97، در مجموع حدود 10 هزار فقره صادرات انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۲    
می متالز - تسهیلات پرداختی بانک ها طی 12 ماهه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 7737.3 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1598 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
می متالز - نهاب، سامانه ای یکپارچه حاوی اطلاعات هویتی مشتریان است که تخصیص شماره شناسایی منحصر به فرد (کد شهاب) برای هر یک از افراد جامعه را در شبکه بانکی میسر می سازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
می متالز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی و تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات را پیش نیاز حفظ مشتریان و جذب منابع مالی بیشتر دانست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
می متالز - سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: سیاست های ارزی در سال گذشته موجب شد بخش مهمی از صادرکنندگان حرفه ای پا پس بکشند و 6400 صادرکننده موقت 5 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
می متالز - تمامی شاخص های بورس تهران امروز (دوشنبه) سبز رنگ و شاخص کل برای اولین بار با 5 هزار و 623 واحد رشد در ارتفاع 214 هزار و 867 واحدی ایستاد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
می متالز - رئیس اتاق اصناف ایران از خسارت 13 هزار میلیارد تومانی سیل به واحدهای صنفی مناطق سیل زده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
می متالز - بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان قیمت در قالب بسته حمایتی ویژه بانک می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
می متالز - رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار بوشهر دیدار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
می متالز - بانک توسعه صنعتی هند (IDBI) به منظور تسهیل مبادلات تجاری با ایران 3 شعبه در شهرهای دهلی، احمد آباد و کلکته افتتاح می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
می متالز - بر اساس تحقیقات جدید، برخی از بانک های اسلامی تمایلی بیشتر برای اتخاذ رویکردها و استفاده از شیوه های چالش انگیز ارائه شده توسط بانک های متعارف در مقایسه با رویکردهای معرفی شده بانک های ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
می متالز - بانک ملی ایران در راستای حمایت از تجارت داخلی کشور در سال گذشته بیش از 77 هزار میلیارد ریال تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۴    
می متالز - مرکز آمار ایران از افزایش نرخ تورم بخش خدمات در 8 شاخص طی زمستان سال گذشته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۱    
می متالز - اساسنامه جدید سندیکای بیمه گران در حالی در شورای عالی بیمه در حال بررسی است که فعالان این صنعت خواهان اختیارات قانونی بیشتر این نهاد در زمینه تصمیم گیری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
می متالز - نتایج طرح جامع مطالعات اقتصاد ایران حکایت از آن دارد که سرانه مسکونی خانوار در ایران با سرانه در اختیار خانوارهای کشورهای توسعه یافته همچون آلمان و فرانسه برابری می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
می متالز - ایران خودرو شرایط فروش فوری چهار محصول خود را برای تنظیم بازار اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
می متالز - صبح امروز طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید دکتر بهزاد شیری به عنوان مدیر عامل پست بانک ایران، انتظارات ایشان از مدیرعامل جدید ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
می متالز - بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در راستای تسهیل فرآیند ثبت نام و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت شعب منتخبی را برای مشتریان بانکی به عنوان تمهیداتی ویژه در نظر گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
می متالز - بدون صرف منابع جدید و تنها با بهبود مکانیزم تخصیص یارانه می توان حمایت بهتری از اقشار آسیب پذیر را به وجود آورد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۶    
می متالز - مرکز آمار ایران تغییرات نرخ تورم نقطه ای دهک های مختلف هزینه ای در فروردین ماه امسال را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
می متالز - گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی نشان می دهد که بانک ها در 9 ماهه نخست سال 97 از محل قراردادهای منعقد شده، مبلغی بالغ بر 46 هزار میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت کردند.
  • ۱