یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۱Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 30 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۷    
می متالز - هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی و همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان امروز گشایش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۳    
می متالز - دلایل نوسان قیمت سهام بیمه البرز با انتشار یک اطلاعیه رسمی در سامانه کدال مشخص شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۰    
می متالز - معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تاکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده مشتریان شبکه بانکی از رمزهای یکبار مصرف برای تبادلات مالی بر بستر ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۷    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ایلام برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۷    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان بجنورد برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۶    
می متالز - رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های صنایع و معادن سرب و روی ایران معتقد است: صادرکنندگان ایرانی در بخش های مختلف توانایی پشت سرگذاردن موانع تحریم های خارجی را دارند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۴    
می متالز - سنگ آهن طی یک هفته گذشته با رشد 5 درصدی توانست گوی سبقت روند صعودی را از سایر کالاهای پایه برباید و به این ترتیب در آخرین روز معاملاتی خود قیمت 103 دلار در هر تن را به ثبت برساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۵    
می متالز - حداکثر قراضه ای که می توان در کشور تهیه کرد 2 میلیون تن است که کیفیت پایینی دارد و بیشتر حلبی است در حالی که حداقل نیاز کشور به قراضه 10 میلیون تن می باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۸    
می متالز - محمدمهدی رحیم زاده گفت: در راستای بومی سازی، حمایت از صنعت داخلی و کاهش ریسک های تولید، این واحد در سال گذشته با هماهنگی امور مهندسی مجتمع مس سرچشمه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۲    
می متالز - دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با نمایندگان بازنشستگان شرکت مس گفت: برنامه ریزی لازم جهت ایجاد شرایط مناسب اقتصادی صندوق در برنامه کار شرکت مس قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۱    
می متالز - اوایل امسال بود که فرود ماه نورد چینی روی نیمه پنهان ماه تاریخ ساز شد، زیرا پیش از آن هیچ فضاپیمایی روی این سمت ماه فرود نیامده بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۳    
می متالز - یک آپارتمان 75 متری در منطقه پاسداران با مبلغ 220 میلیون تومان رهن کامل معامله می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۲:۲۸    
می متالز - سرمایه گذاری مس سرچشمه موفق به عقد دو قرارداد حمل اسیدسولفوریک و احداث کارخانه فلوتاسیون سرباره در پایان سال 97 شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۷    
می متالز - مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: ریل از جمله محصولاتی است که سالانه حدود 150 میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد و تولید این محصول در ذوب آهن علاوه بر جلوگیری از خروج ارز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۴    
می متالز - چهار پروژه توسعه ای در مدار تولید فولاد مبارکه قرار خواهد گرفت تا با بهره برداری از آن، سود این پروژه ها به جیب اقتصاد و سهامداران رود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۱    
می متالز - سه کارگر مصدوم حادثه ذوب آهن نگین البرز در بیمارستان جان باختند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۲    
می متالز - این شرکت به عنوان یک برند شناخته شده، محصولات خود را به بیش از 25 کشور صادر می کند. بدون شک ریل هم پس از اخذ تائیدیه های بین المللی جای خود را در سبد محصولات صادراتی باز خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۲    
می متالز - درآمدهای عملیاتی شرکت با بیش از 104 درصد افزایش نسبت به سال 96، به بیش از 70 هزار میلیارد ریال رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۴    
می متالز - قیمت سنگ آهن 62 درصد در چین در روز سه شنبه با 0.95دلار کاهش 93.45 دلار معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۶    
می متالز - 40 میلیون کاربر، 22 هزار توسعه دهنده، 132 هزار برنامه و 31 هزار بازی، دلایلی هستند که نشان می دهند اندروید در ایران به سرنوشت iOS دچار نمی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۳    
می متالز - بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 13 ارز نسبت به چهارشنبه افزایش و قیمت 25 واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. نرخ دلار و 8 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۸    
می متالز - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: امسال هم با رشد 15 درصدی مصرف برق که تا این لحظه با آن مواجه هستیم، باید اقدامات مدیریت مصرفی سال گذشته را در دستور کار قرار دهیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۳:۴۸    
می متالز - قیمت گاز CNG از اول خرداد 32 درصد افزایش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۲:۱۸    
می متالز - به ادعای یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پالرمو و CFT از دستور کار مجمع خارج شده و دلیل این رویداد را باید از رئیس مجمع پرسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۱:۴۵    
می متالز - هیات مدیره میدکو قصد دارد مرحله دوم افزایش سرمایه تصویب شده و تفویض شده را اجرا کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۱۲    
می متالز - طی مراسمی با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست کیش ایر معارفه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۵    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بومی سازی یک فناوری جدید در مخازن نفتی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۲    
می متالز - نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی گفت: امسال و سال های آینده عرضه نفت در بورس بدون کوچک ترین وقفه ای ادامه خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارسال پیام های جداگانه به مدیران عامل پتروشیمی های اروند، ارومیه و تندگویان دستیابی این شرکت ها به رکورد جدید تولید را تبریک گفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۹    
می متالز - رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری از اختصاص چهار دستگاه تانکر آب رسانی به بخش غیزانیه برای تامین آب آشامیدنی ساکنان این منطقه و روستاهای اطراف خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۵    
می متالز - مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران معتقد است با شناسنامه دار کردن گردش پول می توان به راحتی خطا و فساد را در اقتصاد ردیابی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۹    
می متالز - نایب رئیس انجمن قطعه سازان همگن استان تهران گفت: در حال حاضر قطعه سازان واحد های طراحی پیشرفته ای راه اندازی کرده اند و توان ارائه قطعات مطابق با استاندارد های بین الملی و پیشرفته جهانی را ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست با وزیر صمت با موضوع رسیدگی به مشکل کامیون داران خبر داد و گفت:وزارت صمت ثبت سفارش برای تأمین و واردات لاستیک را انجام داده ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۹    
می متالز - جنگ تجاری آمریکا و چین در حالی بر بازار مهم ترین کالاهای دنیا سایه افکنده که ترکش های جدیدترین تحولات این جنگ ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۲    
می متالز - رییس سازمان اداری و استخدامی از ثبت اطلاعات حقوقی مجلس شورای اسلامی در سامانه حقوق و مزایای مدیران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۲    
می متالز - گشت زنی تفننی یک ماجراجوی استرالیایی در اطراف یک معدن طلا، به کشف یک قطعه طلای 1.5 کیلویی 100 هزار دلاری منجر شد!
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: 4 میلیون و500 تن موادمعدنی از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۱    
می متالز - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: پارسال به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور و مواجهه با تحریم ها، با هدف حفظ وضع موجود و فعالسازی واحدهای راکد و نیمه فعال ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۰    
می متالز - راستاد گفت: تا چند ماه آینده 12 دستگاه آرتی جی به ترمنیال کانتنری بندر شهید رجایی اضافه می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۱    
می متالز - مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: بسته جدید ارزی تکمیل کننده سیاست های کلی بانک مرکزی در سال گذشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۷    
می متالز - مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان گفت: برغم پاره ای محدودیت ها با تلاش های انجام شده مراحل اجرایی و قانونی پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح لامرد و پارسیان آغاز شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۱    
می متالز - منابع مالی تمام طرح های کارشناسی شده صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی سامانه کارا تامین شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۷    
می متالز - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی، مهندسی و اجرای عملیات ایررایزینگ به عنوان روشی نوین به منظور نصب سقف های فوق سنگین مخازن فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۳:۲۰    
می متالز - تئوری پولی مدرن بحث جدیدی ارائه نمی کند و ملغمه آشفته ای از دو مفهوم پذیرفته شده در ادبیات اقتصادی است. نوشتار زیر به طور ساده و قابل فهم به این ملغمه می پردازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۳:۱۷    
می متالز - با دعوت عربستان از سران کشورهای عربی خلیج فارس برای نشست روز 30 مه (9 خرداد) اکنون اما تحلیلگران از اولویت های این کشور در برابر ایران خبر می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۵    
می متالز - بررسی طرح ساماندهی در خودرو در مجلس کلید خورد که بر مبنای آن برخی از سناریوی بازگشت شورای رقابت در اثرگذاری بر قیمت خودرو خبر می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۲:۵۹    
می متالز - دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی در گفت وگویی تاکید کرد: 70 درصد ارز حاصل از صادرات پتروشیمی ها به داخل آمد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۵۰    
می متالز - مدیران بیمه کوثر مدعی اند سود سهامداران بیمه کوثر برای سال مالی97 افزایش چشمگیری دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۴۴    
می متالز - بازار پایه در حالی هفته گذشته را به پایان رساند که شاهد افزایش دارایی محور سهام همسو با امواجه تورمی بود. گزارش زیر به تفصیل این موضوع در بازار پایه می پردازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۸    
می متالز - تامین سرمایه لوتوس پارسیان از پذیره نویسی اوراق400 میلیارد تومانی صکوک ساپیا و با نرخ سود 16 درصدی تا 10 روز آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۴۷    
می متالز - پیام رسان بومی آیگپ به وسیله بات سرویس ویژه ای برای ماه مبارک رمضان طراحی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۸    
می متالز - پتروشیمی فن آوران سود هرسهم را برای سال مالی منتهی به اسفند ماه 1397 بمیزان 17،183ریال محقق کردکه نشان از رشد سه برابری آن نسبت به سال گذشته دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۸    
می متالز - به دنبال تحریم گوشی های هوشمند هواوی توسط گوگل به بهانه تبعیت از تحریم های تجاری آمریکا، این شرکت اعلام کرده فعلا کاربران هواوی می توانند به برخی خدمات آن دسترسی داشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۵    
می متالز - اتحادیه اروپایی از سال 2016 در حال اجرای قوانین مربوط به بی طرفی اینترنت است، اما برخی گروه ها و سازمان های مدنی از تخلف سرویس دهندگان اینترنتی از قوانین مذکور خبر می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۲    
می متالز - افزایش راندمان و تکمیل زنجیره ارزش در واحد های متانول و آمونیاک با استفاده از روش های نوین و دانش فنی روز جهان و نیز شناسایی تنگناها و چالش ها منجر به تحول در صنعت پتروشیمی خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۲    
می متالز - بازار جهانی فیلم پلی استر با توجه به افزایش تقاضا، شاهد رشد قابل توجهی شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۲    
می متالز - وزیر نفت درباره درخواست های نفتی ایران از اروپا در مهلت 60 روز به اتحادیه اروپا گفت: وزارت امور خارجه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۶    
می متالز - وزیر انرژی عربستان، دیروز (یکشنبه، 29 اردیبهشت ماه) اعلام کرد که میان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش برای کاهش تدریجی ذخیره سازی های جهانی نفت خام اجماع وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۳    
می متالز - روسیه گزینه های گوناگونی را برای ادامه همکاری سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش تا پایان سال جاری میلادی ممکن می داند که یکی از آنها شامل پایان دادن به توافق جهانی کاهش تولید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
می متالز - تعاریف مختلفی از بهره وری وجود دارد، اما به طور خلاصه بهره وری در ادبیات پژوهش و فناوری به معنای بازدهی است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۷    
می متالز - رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات منطقه جنوب شرق خطوط لوله و مخابرات نفت از استفاده از سیستم روکش کامپوزیت برای تقویت ورق کف مخزن برای نخستین بار در این منطقه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۷    
می متالز - معاملات روز یکشنبه در حالی با تداوم تغییر مالکیت در اختیار سهامداران خرد قرار گرفت که در این روز 13میلیارد و 500میلیون تومان نقدینگی به پرتفوی معامله گران حقیقی افزوده شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۴    
می متالز - وزیر انرژی امارات اشاره کرد که از تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت حمایت می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۱    
می متالز - شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از آغاز توزیع بنزین یورو 4 در همه جایگاه های عرضه سوخت سه شهر مهم آبادان، خرمشهر و شادگان خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۱    
می متالز - بورس انرژی ایران، دیروز میزبان عرضه 31 هزار تن محصول پتروشیمی و پالایشگاهی بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۸    
می متالز - کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه اوپک و غیراوپک در چهاردهمین نشست خود در جده عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که تمرکز این گروه همچنان بر حفظ توازن بازارهای جهانی نفت خام است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۵    
می متالز - قیمت نفت خام برنت در ساعت 3 و 39 دقیقه امروز (دوشنبه، 30 اردیبهشت ماه) به 72 دلار و 98 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 63 دلار و 39 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۵    
می متالز - با توجه به اینکه وعده خودروسازان و وزیر صنعت برای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها عملی نشد، مجلس در مصوبه جدیدی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۲    
می متالز - رئیس جمهوری ضمن اشاره به اتصال روزانه 10 روستا به شبکه سراسری گاز، گفت: سالانه 3 هزار روستا به شبکه گاز کشور وصل می شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۹    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که تمام اقدامات حاکمیتی لازم برای ایجاد بازار متشکل معاملات ارز انجام شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۹    
می متالز - رئیس شورای رقابت گفت: در پی مصوبه دیروز مجلس برای واگذاری قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت، این موضوع در نشست امروز شورا مورد بررسی قرار می گیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۶    
می متالز - بسته پیشنهادی اتاق ایران درباره تقویت توان و ایجاد رونق در تولید در هشتاد و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بررسی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۰    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی از تامین 3 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۷    
می متالز - رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس گفت: با توجه به فضای موجود کشور و نظر کارشناسان تشکیل وزارت بازرگانی کمکی به بهبود شرایط اقتصادی کشور نخواهد کرد و باید مسیر دیگری برای حل مشکلات اقتصادی طی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۷    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی، با بیان اینکه مردم نباید وارد بازار ارز شوند چرا که ممکن است متضرر شوند،گفت:ذخایر کافی ارز در کشور وجود دارد و بانک مرکزی هر زمانی اراده کند وارد بازار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۴    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالانه انجمن ملی لیزینگ ایران صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۴    
می متالز - نرخ بیکاری در فرانسه به پایین ترین سطح 10 سال اخیر سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۱    
می متالز - به منظور حفظ امنیت حساب های مشتریان و آماده سازی زیرساخت ها تا اطلاع ثانوی سیستم استفاده از رمز دوم در بانکداری الکترونیک به شیوه فعلی ادامه خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۸    
می متالز - همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اولین مجمع الکترونیک این شرکت در بستر سامانه الکترونیکی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۵    
می متالز - نرخ دلار در ادامه روند کاهشی چند روز گذشته امروز به کانال 13 هزار تومان بازگشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۹    
می متالز - شاخص قیمت کالاهای صادراتی (ریالی، 100=1390) در سال 1397 برابر با 292,2 است که نسبت سال قبل، 61.1 درصد افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۳    
می متالز - معاملات تالار شیشه ای روز جاری با کاهش بیش از 979 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به 211 هزار و 871 واحد به پایان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
می متالز - بانک پاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری و با ایجاد شرایط لازم، امکان صدور انواع ضمانت نامه های بانکی را با شرایط آسان و سریع فراهم کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
می متالز - بانک ملی ایران در یک ماه نخست سال جاری، حدود چهار هزار فقره تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۷    
می متالز - معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا در مورد کلاهبرداری پیامکی به شهروندان با ارائه شماره حساب هشدار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۴    
می متالز - اعضا اوپک و کشورهای متحد این کارتل نفتی در نشست دوشنبه به بررسی دو سناریو ممکن برای افزایش تولید نفت خواهند پرداخت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۴    
می متالز - در پی انتشار آمار اقتصادی آمریکا، قیمت طلا روز دوشنبه در پایین ترین سطوح خود تثبیت شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۱    
می متالز - بانک مسکن از دو مسیر امکان فک رهن اسنادی که به پشتوانه آنها تسهیلات پرداخت کرده را برای متقاضیان ممکن کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۸    
می متالز - گمرک ایران با انتخاب 120 شرکت بزرگ تولیدی در قالب طرح فعالان مجاز اقتصادی (AEO) تسهیلاتی همچون ترخیص بدون توقف و حتی بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی کالا برای آنها در نظر گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۵    
می متالز - رئیس جمهور در دستوری به دستگاه های اجرایی خواستار تسهیل فرایند سرمایه گذاری داخلی وخارجی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۲    
می متالز - تصمیم گیری در خصوص انسداد حساب بانکی از سوی مقام قضایی انجام می شود و ممانعت از اجرای دستور قضایی خارج از حیطه صلاحیت و اختیارات قانونی بانک مرکزی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۶    
می متالز - پیرو اطلاعیه بانک مرکزی، مبنی بر تمدید مهلت فروش سهام بانک های ادغامی، بانک قوامین و موسسه کوثر نیز اطلاعیه خود را در کدال منتشر کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۶    
می متالز - مدیریت عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس جزییات و زمان عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی شرکت بانک سامان را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۳    
می متالز - اطلاعیه هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ارتباط با تمدید مهلت خرید سهام موسسه اعتباری کوثر با نماد وکوثر منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۰    
می متالز - 10 درصد از سهام زشریف شامل 52 میلیون سهم فردا سه شنبه برای اولین بار در فرابورس از طریق یک کارگزاری بانکی عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۷    
می متالز - بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که رمزارزها تاثیر محسوسی بر اقتصاد واقعی نخواهند داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۱    
می متالز - درحالی که در روزهای گذشته برخی خبرها مبنی بر حذف سامانه نیما منتشر شده بود اما پیگیری ها حاکی است که این سامانه به فعالیت خود ادامه می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۸    
می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت بازار تلفن همراه خوب نیست و برای رفع مشکلات باید چرخه معیوب واردات اصلاح شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
می متالز - بانک مرکزی با اعلام اینکه هرگونه عملیات لیزینگ (واسپاری) بدون مجوز این بانک ممنوع است، اعلام کرد: اخذ پروانه کسب توسط شرکت های لیزینگ از اتحادیه های صنفی موضوعیت ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲    
می متالز - اجماع پیش بینی سودآوری شرکت ها به عنوان محرک بنیادی سهام در دوره های گذشته خودنمایی کرده است. در اسفند گذشته موج صعودی سهام با سیگنال بنیادی از اجماع پیش بینی سودآوری شرکت ها آغاز شد ...
  • ۱